Toch eens tijd om lekker te gaan werken dan. Wat doet Leontien eigenlijk? Beetje podcasts inrochelen met haar rokersstem.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De geldstroom is natuurlijk geslonken, waar ze ook van mee profiteerden.
Die dochter kan je het niet echt kwalijk nemen. Die komt uit een zeer schadelijk giftig gezin wat van seksueel&emotioneel misbruik aan elkaar hangt en is wss gehersenspoeld door die moeder en vervolgens ook nog beschadigd door Marco.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:28 schreef TheVulture het volgende:
De voormalige schoondochter van Borsato kwam op mijn TikTok voorbij en die geeft aan dat die moeder en dochter allebei totaal manipulatieve gekkies zijn omdat ze er 4 jaar lang bij was. Dat was ook wel het beeld wat ik aan gisteren over heb gehouden.
Dat is ook weer zo. Het blijft voor een buitenstaander ontzettend dom dat Borsato zich daar met een soort vadercomplex in heeft gestort.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die dochter kan je het niet echt kwalijk nemen. Die komt uit een zeer schadelijk giftig gezin en is wss gehersenspoeld door die moeder.
Ja, hij had instanties moeten inschakelen voor dit gezin. In plaats daarvan ging hij erin mee. Hoe kun je zo ongelooflijk achterlijk zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Het blijft voor een buitenstaander ontzettend dom dat Borsato zich daar met een soort vadercomplex in heeft gestort.
Dit. Manipulatief of niet Marco heeft dit allemaal zelf gedaan en dus valt het niet goed te praten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, hij had instanties moeten inschakelen voor dit gezin. In plaats daarvan ging hij erin mee. Hoe kun je zo ongelooflijk achterlijk zijn.
Je bent binnen!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
zou die optredentjes geven in de bak?
Hallo, die gevangenen nóg meer straffen zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
Ik geloof er niets van dat hij echt gaat zitten. 5 maanden onvoorwaardelijk is de eis. Zal wel twee maanden voorwaardelijk worden want arme marco zijn carriere, trial by media, kleine kans op herhaling blablabla.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
Waar is dat te lezen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vergeet ‘ik ben een Italiaan’ niet.
quote:
https://x.com/SaskiaBelle(...)gTGmm9Hxvmfv5qQ&s=19quote:Marco #Borsato omschreef zichzelf in een verhoor als "een warm en knuffelig persoon die mensen graag aanraakt." Nu zegt hij: "Ik ben Italiaan en zoals dat gebruikelijk is bij Italianen wordt er geknuffeld, ook met mannen."
Ik snap ergens wel wat ie bedoeld, het is gewoon een knuffelige lijfelijke man zoals ze wel meer zijn in Zuid-Europese landen. Daarmee zeg ik dan weer niet dat je dan maar meteen aan de vagina moet gaan zitten trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
* Zorro zegt naturalisatieaanvraag tot Italiaan afquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel wat ie bedoeld, het is gewoon een knuffelige lijfelijke man zoals ze wel meer zijn in Zuid-Europese landen. Daarmee zeg ik dan weer niet dat je dan maar meteen aan de vagina moet gaan zitten trouwens.
Altijd weer die italianenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat hangt toch ernstig af van wat bewezen kan worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:50 schreef Diabool het volgende:
Hij moet gewoon gaan zitten, maar bekende nederlander he. Ali B kwam er ook niet mee weg. Dus Borsato moet ook zitten.
Knuffelig en aanrakerig kan ook op een normale manier. En zo gek is het dan weer niet om te knuffelen met een meisje die zo dichtbij je staat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)gTGmm9Hxvmfv5qQ&s=19
Ongelooflijk hè. Dat is gewoon een poging om grensoverschrijding te normaliseren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ongelooflijk hè. Dat is gewoon een poging om grensoverschrijding te normaliseren.
Maar vooral, vergooi je je tijd niet met de bakvissen van jouw fanclub. Laat die fans maar in hun eigen bubbel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?
Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.
Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Die hele serie is geschreven op mensen zoals Leontine en Marco.
Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.
Zo simpel is het.
Maar andersom kan niet hè. "Italianen zijn nou eenmaal temperamentvol, daar kun je niet van verwachten dat ze zich gedragen".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Met de kennis van nu zeer maaginhoudverplaatsend jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit filmpje ging al rond na The Voice ophef, hoe hij een van zijn Kids kandidaten daar aanraakt is ook wel bijzonder.
Echt ook gewoon zijn gedrag witwassen. 'Ik kon er niets aan doen, edelachtbare, ik ben nu eenmaal Italiaan/Marokkaan etc'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar andersom kan niet hè. "Italianen zijn nou eenmaal temperamentvol, daar kun je niet van verwachten dat ze zich gedragen".
Viel mij ook op in het lijstje met domme halve smoezen van de heer Borsato.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |