Ah, dus als jouw dochter met 13 al tieten krijgt mogen kerels van 50 daar ook wel aan zitten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:38 schreef vencodark het volgende:
Jammer dat hier nogal eens losjes met de term ‘pedofiel’ gesmeten wordt.
Dat is Marco niet. Een pedofiel heeft interesse in kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Deze dame had allang het lichaam van een ‘volwassen’ vrouw.
Nee, maar dat maakt hem geen pedofiel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus als jouw dochter met 13 al tieten krijgt mogen kerels van 50 daar ook wel aan zitten?
Zo bekijkt een rechter het dus niet. Bij een zedenzaak is er bijna nooit direct bewijs, in de zin dat er geen getuigen of opnamen van zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:59 schreef vencodark het volgende:
Heeeeel die familiare situatie zorgt er minstens voor dat Marco in een gigantisch kwaad daglicht staat en het is dus zeer aannemelijk dat hij haar op plekken heeft aangeraakt die hij van z’n levensdagen niet zal toegeven.
Maar: bewijs en een bekentenis is er niet.
In theorie kan het gebeurd zijn in de fantasie van het meisje en heeft ze het op die manier in haar dagboek gezet.
Zijn woord tegen dat van haar.
Klopt, als je er uiting aan geeft ben je inderdaad een pedoseksueel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt hem geen pedofiel.![]()
Waarmee ik hem en z’n handelen niet verdedig. De term klopt gewoon niet.
Dat heeft hij wel. Hij heeft minstens 1 keer expliciet gezegd dat hij het niet gedaan heeft volgens het OM.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet woord tegen woord. Er is daarbij voldoende steunbewijs in de vorm van appjes, een dagboek en uren aan opgenomen gesprekken waarin vieze Marco eigenlijk nooit aangeeft het niet te hebben gedaan.
Ik zag op Instagram de reacties op iemand die “te weinig” post ík schrok er een beetje van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, als ik de reacties op feesboek lees is er nog veel steun voor Marco. Ik denk dat als hij morgen een plaat uitbrengt hij volgende week op de radio als nummer 1 te horen is.
Over zijn eigen rol heeft hij het zeker niet gehad?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef TheVulture het volgende:
John van den Heuvel vond 'm wel wankelen vandaag met zijn verklaringen... die zagen we niet aankomen
Nog niet... maar ik ben benieuwd of er nog wat komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Over zijn eigen rol heeft hij het zeker niet gehad?
In de uren aan materiaal heeft hij 1 keer aangegeven dat hij een specifieke handeling niet heeft verricht. Het is wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel. Hij heeft minstens 1 keer expliciet gezegd dat hij het niet gedaan heeft volgens het OM.
Daarnaast heeft hij telkens met twijfel en "als ik" gesproken.
Grensoverschrijdende teksten zijn meestal niet strafbaar en daar staat hij ook niet voor terecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
In de uren aan materiaal heeft hij 1 keer aangegeven dat hij een specifieke handeling niet heeft verricht. Het is wat.
De officier zegt dat Borsato op de opname gewoon erkent dat hij handtastelijk was. Daarnaast zitten er in het dossier appjes van Borsato aan de aangeefster. Zeer expliciete berichtjes. Hij schroomde niet om grensoverschrijdende teksten te schrijven
saskia belleman op twitter of de liveblog van nu.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:52 schreef woxxel2 het volgende:
Waar is t blog te lezen waar je t kan volgen?
Duh dat was hij 4 jaar geleden ook al niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat ze John hier iets over laten zeggen, die is gewoon totaal niet onafhankelijk in deze kwestie....
Dat wordt uiteraard wel gewoon meegewogen als je grensoverschrijdend gedrag laat zien tegen een kind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Grensoverschrijdende teksten zijn meestal niet strafbaar en daar staat hij ook niet voor terecht.
Hij heeft alleen toegeven haar weleens aangeraakt te hebben, hij ontkent de aantijgingen van het OM.
Veel media aandacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom is dit zo interessant allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |