Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Een echte smeerlap (de kwalificatie 'pedo' wordt hier zelfs genoemd) gaat echt wel meer doen dan appjes sturen en de pinpas trekken bij de Hunkemöller.
Ja, hij had idd al veel eerder door de voordeur moeten vertrekken maar dat niet doen maakt hem nog niet strafrechtelijk schuldig. En ook geen smeerlap (dat zou hij wél zijn als hij b.v. gezellig beide naakte dames mee hielp behangen in z'n blote tampeloeris)
Die ex van Luca is zelf een enorme aandachtshoer gebleken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:31 schreef roos94 het volgende:
de ex van Luca Borsato had een tiktok filmpje gemaakt waarbij ze zegt dat moeder en dochter thielen compleet knettergek zijn, de meest gestoorde mensen die ze ooit heeft ontmoet en ze suggereert ook dat Marco onschuldig is.
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze had dezelfde techniek als haar moeder. Dit is echt heel ziek hoor.
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vanaf minuut 4
https://npo.nl/start/seri(...)naal_101517/afspelen
Ik vind dit al pittig. Een vader die toe kijkt hoe zijn kind masturbeert, wtf. Wist Marco hier ook van af?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
denk dat dit nog topje/ijsberg is. Denk dat het misbruik binnen in die familie veel verder is gegaan dan wij kunnen voorstellen.
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ik maar denken ‘dit moet verzonnen zijn’…
Als dit werkelijk zo is, dan vind ik dat best relevant. Want hoe waarschijnlijk is het dat zowel jouw echte vader als jouw ‘tweede vader’ zulk bizar gedrag naar jou vertonen. En het zou, als wat ze in haar dagboek heeft opgeschreven niet waarheidsgetrouw is, een mogelijke verklaring kunnen zijn voor wat is opgeschreven.
Ik ben graag zeer terughoudend met twijfels in dit soort zaken richting het slachtoffer, maar lijkt een zodanig rare situatie te zijn, dat ik inmiddels geen flauw benul meer heb van wat nu waar is en wat niet.
Overigens vind ik het wel bizar dat Borsato zich erin heeft laten meeslepen. Ook zonder het aanraken van schaamlippen, vagina, borsten en billen vind ik zijn gedrag niet ok. Het is dan wellicht vrijspraak, maar als mens staat hij er niet goed op.
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heb je het begin van de rechtszaak gisteren gemist, maar Marco heeft de dochter ook appjes gestuurd dat ze zich maar moest mastruberen toen ze zich depressief voelde. Dat ze een lekker wijf is, met lekkere tieten. Haar gestreeld toen ze naakt in bed lag, dat ontkent hij niet hoor. Alleen ligt het allemaal aan het gekke gezin volgens hem waar hij maar bleef komen, Marco is een smeerlap die de schuld helemaal buiten zichzelf legt, het overkwam hem allemaal.
Lees de tweets van Belleman maar eens door, ik was geschokt in het begin, daarna begon zijn verweer dat het gezin als totaal gestoord beschreef, en zo te lezen is het hem aardig gelukt dat velen hem nu la onschuldig zien. Wie weet is hij helemaal niet zo dom. Maar wel een smeerlap.
Ja, en dat moet wel bewezen kunnen worden. Nu is het alsnog alleen wat Marco zegt over het gezin, hij zal het dan wel moeten kunnen bewijzen met foto’s en appjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
Dit dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij kan strafrechtelijk niet verwijtbaar hebben gehandeld en alsnog een smeerlap zijn.
Marco blijft verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er verzachtende omstandigheden zijn. Het is niet alsof hij in zijn eentje naar een 15-jarige is toegegaan en haar heeft aangeraakt. Die moeder zou nog het hardst aangepakt moeten worden.
tsja ze moeten hem wel blijven steunen anders kunnen ze niet meer teren op hun achternaamquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:55 schreef RamboDirk het volgende:
Je vader (die al weinig thuis was) zou maar bijna 10 jaar lang veel van zijn spaarzame tijd doorgebracht hebben bij een of ander dysfunctional family op 1,5 uur rijdenen daar allerlei vieze dingen hebben gedaan.
Ik zou toch anders naar mijn vader kijken.
Marco is dus eigenlijk een zingende flodder, een omhooggevallen asoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?
Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.
Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Die hele serie is geschreven op mensen zoals Leontine en Marco.
Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.
Zo simpel is het.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanochtend in de auto eens een Marco Borsato playlistje opgezet. Hele kitscherige muziek eigenlijk wat hij heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft volgens mij ook geen enkel benul wat hij fout heeft gedaan is het niet? Hij ziet zichzelf als het grote slachtoffer hier. Constant maar over die thuis situatie... Proberen af te leiden en goed te praten wat hij eigenlijk gedaan heeft.
Dat vind ik ook bizar. En zijn gezin faciliteert steunt dat ook nog eens. Terwijl ze zich achter hun oren hadden moeten krabben over waarom hij niet thuis was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft volgens mij ook geen enkel benul wat hij fout heeft gedaan is het niet? Hij ziet zichzelf als het grote slachtoffer hier. Constant maar over die thuis situatie... Proberen af te leiden en goed te praten wat hij eigenlijk gedaan heeft.
Toch 14 keer de kuip uitverkocht.quote:
De geldstroom is natuurlijk geslonken, waar ze ook van mee profiteerden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bizar. En zijn gezin faciliteert steunt dat ook nog eens. Terwijl ze zich achter hun oren hadden moeten krabben over waarom hij niet thuis was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |