abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218990367
Voor de duidelijkheid, er staat een vraagteken achter omdat het niet de diagnose is, want die heb ik namelijk niet, volgens de GGZ vallen mijn aanvallen nergens onder, ben getest op verschillende persoonlijkheidsstoornissen maar val nergens onder, ik had ooit Borderlne maar dat is in regressie

Mijn aanvallen zijn een lange tijd rustig geweest maar komen de laatste maanden weer meer terug, waarvan die van vorige week wel behoorlijk heftig was omdat die doorging toen de aanval in principe voorbij was.

Wat zijn die aanvallen precies, ik lijk dan de controle over mezelf te verliezen en te switchen naar een andere persoonlijkheid, ze zijn niet langer dan een half uur vaak en ik ben door omstanders die weten wat ze moeten doen er uit te halen.

Ik twijfel wat ik doen moet, bij de GGZ kreeg ik toen tussen neus en lippen te horen dat ik het maar moest handelen en er mee moet leren leven maar dat is niet altijd gemakkelijk vandaar dat ik twijfel om er toch weer mee naar de huisarts te gaan, aan de andere kant heb ik ook niet echt heel veel trek in weer een nieuw traject waar aan je getrokken gaat worden, ik doe het zonder therapie( al ruim een jaar’) best goed en denk dan ook, misschien moet ik het gewoon zo laten en inderdaad accepteren

Update : behandeling in bijna voorbij omdat ik bijna geen aanvallen meer krijg en Melanie niet meer in mijn hoofd zit
Nu de struggles met K nog

Op verzoek een namenlegenda

K = Kim
A= Alicia
L = Lauren
J = Juliette ( al denk ik niet dat deze nog verder zal voorkomen in de toekomst)
En de naam Melanie gebruik ik eigenlijk als enige constant voluit omdat zij ook niet meer leeft

[ Bericht 4% gewijzigd door Cupfighter op 11-10-2025 18:22:28 ]
pi_218990390
De lunch was leuk, gezelschap ook, rustige dame , gezellig gesproken met elkaar over allerlei dingen we gaan binnenkort nog een keer afspreken
pi_218990478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:53 schreef Cupfighter het volgende:
De lunch was leuk, gezelschap ook, rustige dame , gezellig gesproken met elkaar over allerlei dingen we gaan binnenkort nog een keer afspreken
In welke relatie sta jij tot L? Heeft zij ook banden met K?

Of ben ik nou in de war met A (zou je eerst toch ook mee lunchen), word een beetje tureluurs van al die letters
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218990599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:07 schreef r_one het volgende:

[..]
In welke relatie sta jij tot L? Heeft zij ook banden met K?

Of ben ik nou in de war met A (zou je eerst toch ook mee lunchen), word een beetje tureluurs van al die letters
L heb ik leren kennen op Instagram en staat helemaal los van K

Met A zou ik inderdaad ook gaan eten maar dat heb ik gecancelled

Ik wil ook wel de volledige namen gebruiken als je dat gemakkelijk vindt maar ik weet niet of dat mag ivm privacy
pi_218991171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
L heb ik leren kennen op Instagram en staat helemaal los van K

Met A zou ik inderdaad ook gaan eten maar dat heb ik gecancelled

Ik wil ook wel de volledige namen gebruiken als je dat gemakkelijk vindt maar ik weet niet of dat mag ivm privacy
Alleen voornamen zijn niet identificeerbaar maar is niet nodig hoor.

Misschien in de OP, soort legenda? :P
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218991176
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:13 schreef r_one het volgende:

[..]

Misschien in de OP, soort legenda? :P
Dit is eigenlijk geen gek idee om eerlijk te zijn...
pi_218991189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk geen gek idee om eerlijk te zijn...
Ik ga het gelijk uitvoeren
pi_218991218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ga het gelijk uitvoeren
Rustig aan he :* ik beaam enkel wat

En dan heeft je geen namen te gebruiken he!

En als je niet wil ook prima :)
Gewoon doen wat jou goed doet voelen
pi_218991242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Rustig aan he :* ik beaam enkel wat

En dan heeft je geen namen te gebruiken he!

En als je niet wil ook prima :)
Gewoon doen wat jou goed doet voelen
Het maakt mij niet zoveel uit , ik heb ooit een keer een voornaam hier voluit genoemd die ook erg weinig voorkomt en die was blijkbaar te achterhalen en daar kreeg ik nog al wat kritiek op vandaar dat ik wat voorzichtiger ben geworden hierin
pi_218991260
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het maakt mij niet zoveel uit , ik heb ooit een keer een voornaam hier voluit genoemd die ook erg weinig voorkomt en die was blijkbaar te achterhalen en daar kreeg ik nog al wat kritiek op vandaar dat ik wat voorzichtiger ben geworden hierin
Nee daarom. Ik zou het persoonlijk ook niet doen. Dacht eerder als:
A = bijzonderen ex
B = vriendin ex
C = is een leuke kennis

Etc

En dan niet zo netjes het alfabet he.

En alleen als je zelf wil
Voel je alsjeblieft niet verplicht

Sorry

[ Bericht 4% gewijzigd door ChildoftheStars op 11-10-2025 18:34:45 ]
pi_218991286
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee daarom. Ik zou het persoonlijk ook niet doen. Dacht eerder als:
A = bewonderen ex
B = vriendin ex
C = is een leuke kennis

Etc

En dan niet zo netjes het alfabet he.

En alleen als je zelf wil
Voel je alsjeblieft niet verplicht

Sorry
Op zich een goed idee maar ik heb het nu al zo veranderd , mochten de moderators hier een probleem mee hebben dan hoor ik dat graag
pi_218991839
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Op zich een goed idee maar ik heb het nu al zo veranderd , mochten de moderators hier een probleem mee hebben dan hoor ik dat graag
Er zijn wel meer hondjes die Fikkie heten, ook in N, en de voornamen zijn heus niet zo exotisch dat ook maar iemand kan weten wie het IRL zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
ik heb ooit een keer een voornaam hier voluit genoemd die ook erg weinig voorkomt en die was blijkbaar te achterhalen
Hóe dan? :?
Kan me er niks bij voorstellen.
.
pi_218991995
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Er zijn wel meer hondjes die Fikkie heten, ook in N, en de voornamen zijn heus niet zo exotisch dat ook maar iemand kan weten wie het IRL zijn.
[..]
Hóe dan? :?
Kan me er niks bij voorstellen.
Dame heette -knip- daar zijn er niet zoveel van

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 11-10-2025 20:30:36 ]
pi_218992016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dame heette X daar zijn er niet zoveel van
Kan ze ook -knip-?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 11-10-2025 20:29:52 ]
.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:30:20 #15
441859 crew  Lenny77
pi_218992223
Heb die naam even verwijderd.
Is ook niet nodig voor het topic
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218992998
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dame heette -knip- daar zijn er niet zoveel van
Idd ik ken bar weinig dames die -knip- heten :')
.
pi_218993007
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef r_one het volgende:

[..]
_O-
pi_219007212
Rustige dagen waarin ik mijn assertiviteit precies heb gebruikt zoals ik het vind horen, rustig iemand aangesproken dat ik vond dat hij twee keer met een opmerking tegen mijn grens aan zat, was een fijn en constructief gesprek
pi_219007219
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
Rustige dagen waarin ik mijn assertiviteit precies heb gebruikt zoals ik het vind horen, rustig iemand aangesproken dat ik vond dat hij twee keer met een opmerking tegen mijn grens aan zat, was een fijn en constructief gesprek
heel goed van je ^O^
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219008544
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef r_one het volgende:

[..]
ver-knipte- dames genoeg anders zo te horen!
pi_219009675
Ik ben nu opeens erg benieuwd. :D

Repelsteeltje?
Pippi?

Ik herinner mij een stripverhaal uit mijn jeugd over een asociale familie waarin ze hun dochter Trutje hadden genoemd.
pi_219009677
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
ver-knipte- dames genoeg anders zo te horen!
K zeker.

Die zouden wij waarschijnlijk een keer op TV kunnen aanschouwen in het programma Gestalkt. Dan wordt hier op FOK! haar naam onherkenbaar gemaakt en op TV haar gezicht en haar stem.
pi_219009682
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 03:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
K zeker.

Die zouden wij waarschijnlijk een keer op TV kunnen aanschouwen in het programma Gestalkt. Dan wordt hier op FOK! haar naam onherkenbaar gemaakt en op TV haar gezicht en haar stem.
Krijgen we dan ook d'r tieten te zien? :D
.
pi_219009703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 04:02 schreef r_one het volgende:

[..]
Krijgen we dan ook d'r tieten te zien? :D
Als je benieuwd bent, kom je die waarschijnlijk ergens wel tegen op een site zoals webcamsex punt nl.

Ik begrijp uit dit topic dat het niet dagelijks gebeurt dat ze TS stalkt. Ze heeft verder geen baan. Daarom vermoed ik dat ze op dat soort websites te vinden is.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:25:18 #25
441859 crew  Lenny77
pi_219012373
En nu weer ontopic aub :)
pi_219014185
Vandaag weer therapie gehad, ze is erg tevreden over de vooruitgang die ik nog even binnen haal in de slotfase van de behandeling
Het enige wat ik soms nog teveel doe is K verdedigen maar dat is al veel minder dan in de beginfase van de therapie
pi_219015786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:11 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag weer therapie gehad, ze is erg tevreden over de vooruitgang die ik nog even binnen haal in de slotfase van de behandeling
Het enige wat ik soms nog teveel doe is K verdedigen maar dat is al veel minder dan in de beginfase van de therapie
Ik vul even lekker in..
meer van jezelf houden
Dan ga je inzien dat sommige mensen niet goed voor je zijn en ook niks goeds met je voor hebben
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219016041
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik vul even lekker in..
meer van jezelf houden
Dan ga je inzien dat sommige mensen niet goed voor je zijn en ook niks goeds met je voor hebben
Dat is al beter geworden want ik vond mezelf helemaal niet leuk en dat was ook een van de redenen dat ik naar Melanie switch, er is nog verbetering in te halen want het schiet nog wel eens door mijn hoofd ik blij moet zijn met de aandacht van K omdat ik niet beter verdien en misschien er zelfs wel blij mee moet zijn, gelukkig komen deze gedachten niet veel meer voor
pi_219016479
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is al beter geworden want ik vond mezelf helemaal niet leuk en dat was ook een van de redenen dat ik naar Melanie switch, er is nog verbetering in te halen want het schiet nog wel eens door mijn hoofd ik blij moet zijn met de aandacht van K omdat ik niet beter verdien en misschien er zelfs wel blij mee moet zijn, gelukkig komen deze gedachten niet veel meer voor
Ik denk dat dat de hoofdzakelijke reden is waarom mensen in een destructieve relatie verzeild raken. Als je niet in jezelf kunt geloven, ga je het geluk zoeken in andere mensen en verlangen naar sprookjes en Hollywood-films: als je de ware liefde tegenkomt die jou gelukkig maakt, komt alles weer goed.

Dat is een illusie die nooit werkelijkheid kan worden. Als je het van een ander laat afhangen om gelukkig te worden, raak je hoe dan ook teleurgesteld. De ander is namelijk jou niet. Je kan veel dingen met elkaar gemeen hebben, maar er zijn ook verschillen: wat voor jou belangrijk is om je gelukkig te kunnen voelen, hoef niet voor een ander te gelden. En vice versa.

Bij toxische relaties is het altijd de ene partner die zich opoffert voor de ander. Ik was zelf altijd degene die zich opoffert, wat voor mij persoonlijk altijd bevestigde dat ik de zwakste was. Ik zag mijn partner die mij kon domineren als de sterkste. Ik ben daar inmiddels op teruggekomen, want ik begin te begrijpen dat narcistische mensen etc op den duur hoe dan ook altijd aan het kortste eind trekken. Er is namelijk nog nooit iemand oprecht gelukkiger geworden door het leven van een ander kapot te maken. Dat lijkt misschien wel zo, want door anderen te manipuleren kunnen ze op materieel gebied daar heel erg van profiteren. Door al hun materiele succes lijkt het dat ze alles kunnen flikken en daarmee weg kunnen komen zonder op te draaien voor de consequenties. Maar het is schijn, waar ze wellicht zelf heel lang oprecht in kunnen geloven. Alleen niemand kan de realiteit zoals die is, veranderen; de consequenties komen hoe dan ook.

Ik begrijp dat Melanie alle verantwoordelijkheid voor haar eigen welzijn bij jou legde, met als gevolg dat je eigenlijk letterlijk jouw eigen identiteit kwijtraakte, dat klopt toch? Dat ze het voor elkaar kreeg om jou ervan te overtuigen dat jij verantwoordelijk was voor haar geluk en dat jij je schuldig behoort te voelen als dat niet lukte, heeft ze uiteindelijk zichzelf kapotgemaakt. Jij raakte behoorlijk beschadigd, echter je bent er nog steeds en zoals alles nu verloopt, ben je sterk genoeg om uit het diepe dal te klauteren.

Hetzelfde geldt voor K. Ze dacht dat jij een sukkel bent die ze kan kleineren om daarmee haar eigen ego op te krikken. Nu twee jaar later blijkt dat zijzelf de sukkel is - een obsessieve stalker zijn is niet bepaald iets waar een mens bij anderen respect afdwingt.
pi_219017590
@TS heb je n.a.v. afgelopen vrijdag nog aangifte gedaan tegen K?
.
pi_219018021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 00:15 schreef r_one het volgende:
@:TS heb je n.a.v. afgelopen vrijdag nog aangifte gedaan tegen K?
Ja dat is gedaan
pi_219018026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik denk dat dat de hoofdzakelijke reden is waarom mensen in een destructieve relatie verzeild raken. Als je niet in jezelf kunt geloven, ga je het geluk zoeken in andere mensen en verlangen naar sprookjes en Hollywood-films: als je de ware liefde tegenkomt die jou gelukkig maakt, komt alles weer goed.

Dat is een illusie die nooit werkelijkheid kan worden. Als je het van een ander laat afhangen om gelukkig te worden, raak je hoe dan ook teleurgesteld. De ander is namelijk jou niet. Je kan veel dingen met elkaar gemeen hebben, maar er zijn ook verschillen: wat voor jou belangrijk is om je gelukkig te kunnen voelen, hoef niet voor een ander te gelden. En vice versa.

Bij toxische relaties is het altijd de ene partner die zich opoffert voor de ander. Ik was zelf altijd degene die zich opoffert, wat voor mij persoonlijk altijd bevestigde dat ik de zwakste was. Ik zag mijn partner die mij kon domineren als de sterkste. Ik ben daar inmiddels op teruggekomen, want ik begin te begrijpen dat narcistische mensen etc op den duur hoe dan ook altijd aan het kortste eind trekken. Er is namelijk nog nooit iemand oprecht gelukkiger geworden door het leven van een ander kapot te maken. Dat lijkt misschien wel zo, want door anderen te manipuleren kunnen ze op materieel gebied daar heel erg van profiteren. Door al hun materiele succes lijkt het dat ze alles kunnen flikken en daarmee weg kunnen komen zonder op te draaien voor de consequenties. Maar het is schijn, waar ze wellicht zelf heel lang oprecht in kunnen geloven. Alleen niemand kan de realiteit zoals die is, veranderen; de consequenties komen hoe dan ook.

Ik begrijp dat Melanie alle verantwoordelijkheid voor haar eigen welzijn bij jou legde, met als gevolg dat je eigenlijk letterlijk jouw eigen identiteit kwijtraakte, dat klopt toch? Dat ze het voor elkaar kreeg om jou ervan te overtuigen dat jij verantwoordelijk was voor haar geluk en dat jij je schuldig behoort te voelen als dat niet lukte, heeft ze uiteindelijk zichzelf kapotgemaakt. Jij raakte behoorlijk beschadigd, echter je bent er nog steeds en zoals alles nu verloopt, ben je sterk genoeg om uit het diepe dal te klauteren.

Hetzelfde geldt voor K. Ze dacht dat jij een sukkel bent die ze kan kleineren om daarmee haar eigen ego op te krikken. Nu twee jaar later blijkt dat zijzelf de sukkel is - een obsessieve stalker zijn is niet bepaald iets waar een mens bij anderen respect afdwingt.
Klopt daarom ligt de fout ook grotendeels bij mezelf door teveel goed te vinden waardoor die dames denken dat is gemakkelijk daar kunnen we mee doen wat we willen.
Dit soort dingen gebeuren nu niet meer omdat ik nu veel duidelijker ben waar mijn grenzen liggen
pi_219023517
Vanmorgen kwam ik op mijn werk en een collega keek me verbaast aan, het is toch woensdag?

Ik zei nee toch
En ja het was woensdag, ik was een dag te vroeg, ik werk op donderdag en vrijdag
Per toeval kwam het goed uit dat ik er was want het was erg druk.
Na het sorteren van de post nog een postwijk bezorgd en uiteindelijk om 3 uur klaar
pi_219031326
Vandaag liep hetzelfde als gisteren alleen moest ik nu wel werken, morgen maar eens geen overuren maken want ik ben best moe en mijn spieren protesteren ook dus morgen maar eens om 11 uur stoppen in plaats van om 15 uur
pi_219035192
Vandaag ging het inderdaad wat minder op het werk en mocht ik gezien de voorgaande dagen een half uur eerder weg ook omdat het vandaag rustig was

Morgenmiddag ga ik de stad in met L, lekker shoppen

[ Bericht 17% gewijzigd door Cupfighter op 17-10-2025 12:50:18 ]
pi_219041918
Vanmiddag dus de tweede date met L, we gaan shoppen.
Ik ben scherp om niet in mijn valkuilen te lopen voor de rest ga ik er ontspannen in tijdens de vorige date liet ze mij grotendeels het iniatief nemen wat ik niet gewend ben maar ik deed het wel
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 11:40:25 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219042461
Is ze veel jonger dan jou?

Wat nou als ze naar je wappert met haar wimpers en verwacht dat je leuke dingen voor haar betaalt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_219043981
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 11:40 schreef Lienekien het volgende:

Wat nou als ze naar je wappert met haar wimpers en verwacht dat je leuke dingen voor haar betaalt?
Dan wordt L misschien wel K versie 2.0?
Colleziono francobolli di bambini
pi_219044069
Het wordt tijd voor een legenda. ;)
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_219044088
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:45 schreef nostra het volgende:
Het wordt tijd voor een legenda. ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:49 schreef Cupfighter het volgende:
Op verzoek een namenlegenda

K = Kim
A= Alicia
L = Lauren
J = Juliette ( al denk ik niet dat deze nog verder zal voorkomen in de toekomst)
En de naam Melanie gebruik ik eigenlijk als enige constant voluit omdat zij ook niet meer leeft
pi_219044127
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 11:40 schreef Lienekien het volgende:

L is 36 en dus 20 jaar jonger, ik heb haar getracteerd op koffie met gebak , later tracteerde ze mij terug op een drankje , wat ze geshopt heeft is door haar zelf betaald, het was gezellig en we willen allebei nog een keer afspreken
pi_219051010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
L is 36 en dus 20 jaar jonger, ik heb haar getracteerd op koffie met gebak , later tracteerde ze mij terug op een drankje , wat ze geshopt heeft is door haar zelf betaald, het was gezellig en we willen allebei nog een keer afspreken
Waarom kies je elke keer jongere dames?
Het mag hoor
Maar het lijkt bij jou onderdeel van een patroon
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219051164
quote:
99s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom kies je elke keer jongere dames?
Het mag hoor
Maar het lijkt bij jou onderdeel van een patroon
Ik ben al waakzaam door de grens op 30 plus te leggen, eronder vind ik het verschil te groot en de kans op een gezonde vriendschap of relatie is dan klein .

Een echt antwoord op je vraag heb ik eerlijk gezegd nog niet, misschien toch een stukje spanning, ik ga er verder over denken wat dit precies is
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 12:31:32 #44
441859 crew  Lenny77
pi_219051239
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben al waakzaam door de grens op 30 plus te leggen, eronder vind ik het verschil te groot en de kans op een gezonde vriendschap of relatie is dan klein .

Een echt antwoord op je vraag heb ik eerlijk gezegd nog niet, misschien toch een stukje spanning, ik ga er verder over denken wat dit precies is
Ik zou toch proberen 45+ te gaan hoor...
Steeds dat jongere... Je gaat blijven botsen op problemen.
pi_219051566
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zou toch proberen 45+ te gaan hoor...
Steeds dat jongere... Je gaat blijven botsen op problemen.
Misschien is het nog een blinde vlek voor me maar wat is het verschil tussen een vrouw van 36 en 45?
Dat vrouwen van 26 in een andere levensfase zitten zie ik wel, en dat dit een match met problemen oplevert zie en snap ik ook maar bij 36 zie ik dat niet zo snel maar waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 14:36:44 #46
441859 crew  Lenny77
pi_219051872
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 13:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien is het nog een blinde vlek voor me maar wat is het verschil tussen een vrouw van 36 en 45?
Dat vrouwen van 26 in een andere levensfase zitten zie ik wel, en dat dit een match met problemen oplevert zie en snap ik ook maar bij 36 zie ik dat niet zo snel maar waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd
Ten eerste ben je zelf midden 50. Dus jullie levenservaring zou meer gelijk lopen. De levensfase ook. Jullie zijn beiden rustiger. Dan is er natuurlijk nog een mogelijke actieve kinderwens rond 36. De klok begint dan flink te tikken.

En ik weet zeker dat andere mannen nu gaan zeggen dat wij 'oudere' vrouwen gewoon jaloers zijn op jongere.
Maar jij hebt een patroon van veel jonger te willen vanuit een misschien toch wel verkeerde mening (spanning).
En dan vind je misschien dat je het nu al heel netjes hebt gedaan, maar nu is er nog steeds een verschil van 20 jaar.
Deze vrouw gaat al jong voor jou moeten zorgen, daar zit de meerderheid niet op te wachten.
pi_219051970
Ik snap dat een meid in dertig een stuk strakker in d'r vel zit en voor jou fysiek aantrekkelijker is.

Echter is ze hormonaal ook anders. Een leeftijd waarom het hebben of krijgen van kinderen vaak speelt... en wacht jij daarop?

Daarnaast verschil in levenservaring, rust en behoeften

Een jonge meid wil vaak een bruisend leven. Uitgaan, dingen met vriendinnen doen etc. Meer onrust ook dat bevredigd moet worden

En wat al genoemd is; sneller moeten zorgen en dat wil niet iedereen

En ik heb een beetje het idee dat je op labiele types valt...
pi_219052416
Ik reageer even op jullie allebei in 1 post

De kinderwens speelt inderdaad nog op die leeftijd, ik ben 56 en vind mezelf te oud om nog aan kinderen te beginnen, ook voor de kinderen vind ik dit geen toekomst
Ik snap ook dat vrouwen niet zitten te wachten om op jonge leeftijd voor mij te moeten zorgen.

Dat bruisende in jongere vrouwen is juist wat ik leuk vind , dat avontuurlijke, onverwachte maar daar zitten natuurlijk ook valkuilen in.
Niet alle jonge vrouwen zijn zoals K
Ik heb een zwak voor wat labielere type vrouwen komt ook omdat ik veel in die wereld zit en ik best zorgzaam ben , L heeft autisme maar daar heb ik tijdens de 2 afspraken nog niet zoveel van gemerkt, overigens hoeft het voor mij niet perse een relatie te worden een leuke vriendschap is ook zeer welkom.
  zondag 19 oktober 2025 @ 16:17:11 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219052475
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik reageer even op jullie allebei in 1 post

De kinderwens speelt inderdaad nog op die leeftijd, ik ben 56 en vind mezelf te oud om nog aan kinderen te beginnen, ook voor de kinderen vind ik dit geen toekomst
Ik snap ook dat vrouwen niet zitten te wachten om op jonge leeftijd voor mij te moeten zorgen.

Dat bruisende in jongere vrouwen is juist wat ik leuk vind , dat avontuurlijke, onverwachte maar daar zitten natuurlijk ook valkuilen in.
Niet alle jonge vrouwen zijn zoals K
Ik heb een zwak voor wat labielere type vrouwen komt ook omdat ik veel in die wereld zit en ik best zorgzaam ben , L heeft autisme maar daar heb ik tijdens de 2 afspraken nog niet zoveel van gemerkt, overigens hoeft het voor mij niet perse een relatie te worden een leuke vriendschap is ook zeer welkom.
Autistisch is dan weer heel anders voor iedereen. Maar is L. dan mentaal nog een stuk jonger dan haar leeftijdsgenoten, is ze erg van anderen afhankelijk bij bepaalde zaken?
pi_219052487
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Autistisch is dan weer heel anders voor iedereen. Maar is L. dan mentaal nog een stuk jonger dan haar leeftijdsgenoten, is ze erg van anderen afhankelijk bij bepaalde zaken?
Ze woont op zichzelf, krijgt wel 1 keer in de week ambulante zorg dus de afhankelijkheid valt mee, ze laat wel graag het iniatief aan mij.
In haar doen en laten komt ze jonger over dan haar leeftijd
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 18:28:48 #51
441859 crew  Lenny77
pi_219053412
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:09 schreef Cupfighter het volgende:
overigens hoeft het voor mij niet perse een relatie te worden een leuke vriendschap is ook zeer welkom.
Zo loopt het echter niet bij jou :X :@
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 18:29:02 #52
441859 crew  Lenny77
pi_219053414
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ze woont op zichzelf, krijgt wel 1 keer in de week ambulante zorg dus de afhankelijkheid valt mee, ze laat wel graag het iniatief aan mij.
Mja...
pi_219053562
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 18:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zo loopt het echter niet bij jou :X :@
Gezien mijn verleden in contacten met vrouwen heb je een punt maar mijn standpunt is daarin wel veranderd
pi_219054452
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gezien mijn verleden in contacten met vrouwen heb je een punt maar mijn standpunt is daarin wel veranderd
Stap 1 is inderdaad je mening hierin aanpassen
Nu nog doorvoeren
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219054703
quote:
99s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Stap 1 is inderdaad je mening hierin aanpassen
Nu nog doorvoeren
Je vindt dat ik me met L weer op glad ijs bevindt?
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 21:19:09 #56
441859 crew  Lenny77
pi_219055075
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De start was eigenlijk al een beetje 'glad'. Bewust weer op zoek naar jong gegaan.

Nuja laat het maar even op zijn beloop. Wie weet hoe het gaat gaan..
pi_219056022
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De start was eigenlijk al een beetje 'glad'. Bewust weer op zoek naar jong gegaan.

Nuja laat het maar even op zijn beloop. Wie weet hoe het gaat gaan..
Niet echt bewust, geef wel toe dat ik het spannender vind
Ik ga geen overhaaste dingen doen en probeer mijn hoofd erbij te houden
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 22:04:19 #58
441859 crew  Lenny77
pi_219056050
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je had het na het te weten komen van haar leeftijd ook kunnen afkappen. En waarschijnlijk zag ze er niet uit als 45 ;)
pi_219056697
quote:
Dat maakt het gat alleen maar nóg groter.
.
pi_219057050
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je had het na het te weten komen van haar leeftijd ook kunnen afkappen. En waarschijnlijk zag ze er niet uit als 45 ;)
Klopt dat is waar maar ik vond het contact online al leuk en dan kap ik niet snel af omdat ze 35 is wat ik voor mijn doen een winst vind gezien ik eerst met twintigers ging zoals K, maar jouw argumenten die je eerder aan gaf tegen dertigers vind ik wel logisch
pi_219057058
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat maakt het gat alleen maar nóg groter.
Ja dat klopt
pi_219057405
quote:

[..]
1x per week ambulante zorg krijg je tegenwoordig niet zomaar.
Het lijkt er op dat je toch graag kwetsbare vrouwen uitzoekt.
Maar ben je zelf zo mentaal stabiel om dit soort zorg aan labiele vrouwen te geven?
pi_219057430
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat hoeft niet
Ik ken L niet
Maar zou voor jezelf wel echt goed kijken of dit iemand is die bij je past
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 20 oktober 2025 @ 02:13:45 #64
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219057942
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar als hij het helemaal niet afkappen wil? Omdat er een wederzijdse klik is? Omdat jonger nou eenmaal zijn voorkeur heeft? Omdat .... nou ja, whatever, vul maar wat in.

Het is toch niet dat het een absolute no-go is vanwege het leeftijdsverschil?
pi_219057993
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel. Het gaat wat beter met je en je wilt jouw leven opbouwen. En zoals zoveel mensen hoop je dan gelukkiger te worden met een leuke relatie.

Ik begrijp zeker dat jij je niet eenzaam wilt voelen. Echter juist door het patroon waar je in zit, hou je dat denk ik in stand.

Ik denk dat het voor jou juist belangrijk is dat jij meer in contact komt met wie je echt bent, wat jouw behoeftes en verlangens zijn in het leven, wat jouw opvattingen zijn over het leven.

Als je weer in contact komt met een meisje met psychische issues, wordt jouw persoonlijke zoektocht weer verstoord. De red flags zijn al aanwezig: ze krijgt ambulante zorg, ze komt jonger over dan ze is.

Maar ik ga uiteraard niet voor jou beslissen hoe jij jouw leven moet leiden. Voor hetzelfde geldt is het juist een hele goede oefening voor jou om jouw grenzen aan te kunnen geven.
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 07:44:12 #66
441859 crew  Lenny77
pi_219058322
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 04:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel. Het gaat wat beter met je en je wilt jouw leven opbouwen. En zoals zoveel mensen hoop je dan gelukkiger te worden met een leuke relatie.

Ik begrijp zeker dat jij je niet eenzaam wilt voelen. Echter juist door het patroon waar je in zit, hou je dat denk ik in stand.

Ik denk dat het voor jou juist belangrijk is dat jij meer in contact komt met wie je echt bent, wat jouw behoeftes en verlangens zijn in het leven, wat jouw opvattingen zijn over het leven.

Als je weer in contact komt met een meisje met psychische issues, wordt jouw persoonlijke zoektocht weer verstoord. De red flags zijn al aanwezig: ze krijgt ambulante zorg, ze komt jonger over dan ze is.

Maar ik ga uiteraard niet voor jou beslissen hoe jij jouw leven moet leiden. Voor hetzelfde geldt is het juist een hele goede oefening voor jou om jouw grenzen aan te kunnen geven.
Autisme is natuurlijk iets heel anders dan borderline.

Het geeft andere uitdagingen, maar zeker een stuk makkelijker.
pi_219058362
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 23:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
1x per week ambulante zorg krijg je tegenwoordig niet zomaar.
Het lijkt er op dat je toch graag kwetsbare vrouwen uitzoekt.
Maar ben je zelf zo mentaal stabiel om dit soort zorg aan labiele vrouwen te geven?
Ik heb dat zelf ook 1 keer in de twee weken, ambulante zorg is gemakkelijker te krijgen dan een behandeling bij een GGZ instelling.

Ik ben mentaal niet stabiel maar heb een flinke levenservaring die ik vaak inzet om anderen te proberen ondersteunen
pi_219058391
quote:
99s.gif Op zondag 19 oktober 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat hoeft niet
Ik ken L niet
Maar zou voor jezelf wel echt goed kijken of dit iemand is die bij je past
Los van een relatie zoek ik ook mensen met wie ik af en toe samen de stad in kan om te shoppen, lunchen of naar de bios te gaan etc dat lijkt met L prima te kunnen gezien mijn eerste 2 dates , ook de volgende afspraak zal in die hoek liggen gezien ze het iniatief grotendeels bij mij neer legt heb ik dat in de hand en lijkt het mij zeer verstandig voorlopig de dates buiten de eigen deuren te plannen
pi_219058416
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 04:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik heb de eerste 2 dates nog weinig gemerkt van haar autisme behalve misschien dat ze keuzes het liefst aan mij over laat.
Autisme vind ik ook nog wel te handelen @Lenny77 had het over borderliners ja dat is veel lastiger in de omgang en met een dame met borderline zou ik ook niet meer willen om gaan want dat is echt een red flag voor mij.
Wat ik eerder ook aan gaf ik zoek ook maatjes om dingen mee te ondernemen en gezien de eerste 2 dates lijkt L daar een goede match in, het hoeft niet perse een liefdesrelatie te worden
pi_219058927
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Los van een relatie zoek ik ook mensen met wie ik af en toe samen de stad in kan om te shoppen, lunchen of naar de bios te gaan etc dat lijkt met L prima te kunnen gezien mijn eerste 2 dates , ook de volgende afspraak zal in die hoek liggen gezien ze het iniatief grotendeels bij mij neer legt heb ik dat in de hand en lijkt het mij zeer verstandig voorlopig de dates buiten de eigen deuren te plannen
Zolang je een gelijkwaardige relatie zoekt
Is er niks aan de hand
Moet je gaan ondersteunen en dergelijke zou ik heeeel voorzichtig worden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 13:46:32 #71
441859 crew  Lenny77
pi_219061012
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:13 schreef Cupfighter het volgende:

Wat ik eerder ook aan gaf ik zoek ook maatjes om dingen mee te ondernemen en gezien de eerste 2 dates lijkt L daar een goede match in, het hoeft niet perse een liefdesrelatie te worden
Wees er dan wel duidelijk over tegen haar. Niet dat zij hoopt op meer.
pi_219061634
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wees er dan wel duidelijk over tegen haar. Niet dat zij hoopt op meer.
Van begin af aan ben ik duidelijk geweest hierover, ik heb gezegd niet overhaast een relatie in te stappen en alles rustig op te bouwen en dat de kans bestaat dat het een goede vriendschap wordt in plaats van een liefdesrelatie, het fijne is dat zij er hetzelfde in staat dus we kijken samen hoe het loopt en doen dingen die we samen leuk vinden en dan zien we wel hoe het loopt
pi_219064373
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 07:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb dat zelf ook 1 keer in de twee weken, ambulante zorg is gemakkelijker te krijgen dan een behandeling bij een GGZ instelling.

Ik ben mentaal niet stabiel maar heb een flinke levenservaring die ik vaak inzet om anderen te proberen ondersteunen
Doe je dat laatste ook met deze dame? Of hou je dat soort zaken goed gescheiden?

Lees: hou je een potentiele afhankelijkheidsrelatie met een stevige voet buiten de deur of is dat een sellingpoint?
Hell To The Liars
pi_219064422
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:54 schreef Droopie het volgende:

[..]
Doe je dat laatste ook met deze dame? Of hou je dat soort zaken goed gescheiden?

Lees: hou je een potentiele afhankelijkheidsrelatie met een stevige voet buiten de deur of is dat een sellingpoint?
Ik hou dat gescheiden het is ook niet dat ik hiermee te koop loop naar mocht L tegen iets aanbotsen waar ik haar met mijn diverse ervaringen haar mee kan helpen zal ik haar vragen of ze dat wilt, ik dring dit nooit op
pi_219066849
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:01 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik hou dat gescheiden het is ook niet dat ik hiermee te koop loop naar mocht L tegen iets aanbotsen waar ik haar met mijn diverse ervaringen haar mee kan helpen zal ik haar vragen of ze dat wilt, ik dring dit nooit op
Ik denk
Maar dat is mijn bescheiden mening
Dat op het moment dat jij als een soort zorgverlener moet gaan fungeren
Het funest is voor een gelijkwaardige relatie.

En tuurlijk in elke relatie komt er een punt waarbij de 1 de ander zal moeten ondersteunen
Maar psychisch hulp bieden zou ik me als ik jou was ver van houden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219067295
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik denk

En tuurlijk in elke relatie komt er een punt waarbij de 1 de ander zal moeten ondersteunen
Ik denk ook niet dat hij dat (op de stoel van een psycholoog ofzo gaan zitten) bedoelt of gaat doen, zelfs niet op de stoel van een ambulant begeleider.

Maar niks mis met praatpaal zijn, uitlaatklep, vraagbaak (als ervaringsdeskundige), sparring partner, whatever. Mocht het een relatie worden, dan ga je toch niet bepaalde onderwerpen krampachtig uit de weg. Zelfs als het geen relatie wordt, in de friendzone, kun je er toch gerust met mekaar over hebben, onder het genot van [insert random gerecht of drankje]?

"That's what friends are for."
.
pi_219068064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 10:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat hij dat (op de stoel van een psycholoog ofzo gaan zitten) bedoelt of gaat doen, zelfs niet op de stoel van een ambulant begeleider.

Maar niks mis met praatpaal zijn, uitlaatklep, vraagbaak (als ervaringsdeskundige), sparring partner, whatever. Mocht het een relatie worden, dan ga je toch niet bepaalde onderwerpen krampachtig uit de weg. Zelfs als het geen relatie wordt, in de friendzone, kun je er toch gerust met mekaar over hebben, onder het genot van [insert random gerecht of drankje]?

"That's what friends are for."
2 mensen met psychische issues samen
is a recipe for disaster

en dat is wat er ( wat ik heb begrepen) in het verleden vaak is misgegaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219068080
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
is a recipe for disaster

"Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"

Geef het nou gewoon een kans, TS schijnt er gelukkiger van te worden, van L.
.
pi_219068086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 11:59 schreef r_one het volgende:

[..]
"Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"

Geef het nou gewoon een kans, TS schijnt er gelukkiger van te worden, van L.
we zitten hier niet om enkel aan te moedigen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219068118
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
we zitten hier niet om enkel aan te moedigen
Ik moedig niks aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:23:34 #81
495039 Cupfighter
pi_219068687
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik denk

Ik ben het met je eens, die fout heb ik in het verleden wel gemaakt, ondersteunen is oké, maar ik ben geen hulpverlener dat moet ik aan professionals overlaten en het is ook funest voor een gelijkwaardige relatie
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:51:04 #82
495039 Cupfighter
pi_219068876
Overigens hebben we ons opgegeven voor een soort speurtocht door de stad, L is daar heel enthousiast over, dat is in het eerste weekend van november
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:56:59 #83
495039 Cupfighter
pi_219068901
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
is a recipe for disaster

Ik snap wat je bedoeld en dat is zeker in het verleden steeds misgegaan maar ik ken ook stelletjes met psychische issues die al 20 jaar samen zijn.

Ik denk dat in mijn geval de fout veel bij mezelf heeft gelegen door niet mijn grens aan te geven in bepaalde situaties, het verhaal K is het meest recente voorbeeld hier van, als ik eerder had aangegeven wat ik niet wou was het nooit zover gekomen denk ik.
Ik ben mede dankzij de therapie nu veel meer in staat een grens te trekken
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:24:06 #84
458758 PabstBlueRibbon
pi_219069147
Ik denk persoonlijk niet dat dit verstandig is en dat jij je achteraf erg teleurgesteld gaat voelen.

Nogmaals, het is jouw leven. Je doet er dus niet fout aan om het toch te proberen. Vooral op het gebied van de liefde, moet je het vooral zelf ervaren.

Ik wil wel zeggen dat ik vind dat je het teveel romantiseert als je stelt dat jij met jouw levenservaringen haar zou kunnen helpen. Autisme kenmerkt zich hoe dan ook door problemen in de sociale communicatie. Veel mensen met ASS lijken net zoals deze dame 'helemaal niet autistisch' omdat ze geleerd hebben om sociaal gedrag van anderen te kopieren. Dat ze daarmee niet autistisch lijken, betekent nog niet dat ze daarmee geen autisme hebben.

Jij als degene die geen autisme heeft, gaat je met jouw situatie gegarandeerd veel meer aanpassen naar haar dan zij naar jou. Niet omdat ze jou niet tegemoet wilt komen, maar omdat ze het niet KAN. Zelfreflectie is altijd beperkt: iemand met ASS heeft namelijk moeite om het verband te kunnen zien tussen eigen gedrag en het effect daarvan op anderen. Jij zou op den duur het idee kunnen krijgen dat ze heel egocentrisch is en geen rekening wilt houden met wat voor jou belangrijk is, want je krijgt bij dat soort situaties niet de reactie waar je op hoopt. Als zij niet op jou reageert of op een ontwijkende negatieve manier, zal dat geheid gedachten oproepen als "Ze geeft niks om mij!"

Andersom is het dan waarschijnlijk ook heel frustrerend en moeilijk voor haar. Als iemand met ASS niet reageert of op een ongepaste manier reageert, betekent het nog niet dat er niks in hem/haar omgaat. Integendeel zelfs. Vaak klapt zo'n iemand dan dicht juist vanwege een overload aan gedachten en emoties.

Als jij een relatie met haar zou hebben, kan jij haar dan het geduld en ruimte voor zichzelf bieden?

~~~~~~

Overigens hoeft het helemaal niet uit te sluiten dat jullie vriendschappelijk met elkaar omgaan en ook niet dat je haar helpt. Op die manier zijn er ook veel minder druk en verwachtingen naar elkaar toe. En des te meer ruimte en geduld om elkaar te leren kennen.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:27:13 #85
49243 Sally
pi_219069161
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik denk persoonlijk niet dat dit verstandig is en dat jij je achteraf erg teleurgesteld gaat voelen.

Nogmaals, het is jouw leven. Je doet er dus niet fout aan om het toch te proberen. Vooral op het gebied van de liefde, moet je het vooral zelf ervaren.

Ik wil wel zeggen dat ik vind dat je het teveel romantiseert als je stelt dat jij met jouw levenservaringen haar zou kunnen helpen. Autisme kenmerkt zich hoe dan ook door problemen in de sociale communicatie. Veel mensen met ASS lijken net zoals deze dame 'helemaal niet autistisch' omdat ze geleerd hebben om sociaal gedrag van anderen te kopieren. Dat ze daarmee niet autistisch lijken, betekent nog niet dat ze daarmee geen autisme hebben.
Autsch.
quote:
Jij als degene die geen autisme heeft, gaat je met jouw situatie gegarandeerd veel meer aanpassen naar haar dan zij naar jou. Niet omdat ze jou niet tegemoet wilt komen, maar omdat ze het niet KAN. Zelfreflectie is altijd beperkt: iemand met ASS heeft namelijk moeite om het verband te kunnen zien tussen eigen gedrag en het effect daarvan op anderen.
NIVEA?
quote:
Jij zou op den duur het idee kunnen krijgen dat ze heel egocentrisch is en geen rekening wilt houden met wat voor jou belangrijk is, want je krijgt bij dat soort situaties niet de reactie waar je op hoopt. Als zij niet op jou reageert of op een ontwijkende negatieve manier, zal dat geheid gedachten oproepen als "Ze geeft niks om mij!"

Andersom is het dan waarschijnlijk ook heel frustrerend en moeilijk voor haar. Als iemand met ASS niet reageert of op een ongepaste manier reageert, betekent het nog niet dat er niks in hem/haar omgaat. Integendeel zelfs. Vaak klapt zo'n iemand dan dicht juist vanwege een overload aan gedachten en emoties.
Nogmaals aannames?

Edit: C o m m u n i c a t i e is key...
/edit.
quote:
Als jij een relatie met haar zou hebben, kan jij haar dan het geduld en ruimte voor zichzelf bieden?
Is die ruimte altijd nodig?

---

Sorry dat ik even wil nuanceren.... :X

quote:
~~~~~~

Overigens hoeft het helemaal niet uit te sluiten dat jullie vriendschappelijk met elkaar omgaan en ook niet dat je haar helpt. Op die manier zijn er ook veel minder druk en verwachtingen naar elkaar toe. En des te meer ruimte en geduld om elkaar te leren kennen.
Edit: Dankjewel dat jij het ook wel wat wil nuanceren.
/edit

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 21-10-2025 14:57:38 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:35:55 #86
495039 Cupfighter
pi_219072647
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Jij als degene die geen autisme heeft, gaat je met jouw situatie gegarandeerd veel meer aanpassen naar haar dan zij naar jou. Niet omdat ze jou niet tegemoet wilt komen, maar omdat ze het niet KAN. Zelfreflectie is altijd beperkt: iemand met ASS heeft namelijk moeite om het verband te kunnen zien tussen eigen gedrag en het effect daarvan op anderen. Jij zou op den duur het idee kunnen krijgen dat ze heel egocentrisch is en geen rekening wilt houden met wat voor jou belangrijk is, want je krijgt bij dat soort situaties niet de reactie waar je op hoopt. Als zij niet op jou reageert of op een ontwijkende negatieve manier, zal dat geheid gedachten oproepen als "Ze geeft niks om mij!"

~~~~~~

Ik bekijk haar als persoon niet als autist, ze heeft autisme ze is niet autisme
Voorlopig lopen we niet te hard van stapel, dat willen we allebei niet
  woensdag 22 oktober 2025 @ 15:17:53 #87
495039 Cupfighter
pi_219076941
K heeft haar aangifte ingetrokken volgens de politie
  woensdag 22 oktober 2025 @ 16:23:15 #88
62881 r_one
R1
pi_219077435
Heel vertandig.
.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 17:02:10 #89
166143 George_of_the_Jungle
pi_219077739
Mooi!

En wat betreft de dates. Ze is jong, maar ouder dan waar je het normaal zocht. Iedereen heeft wel iets, niemand is perfect, en de meeste relaties lopen sowieso op een teleurstelling uit. Schep alleen niet teveel verwachtingen, bij haar niet, en vooral bij jezelf niet.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 00:56:53 #90
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219091992
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 17:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
en de meeste relaties lopen sowieso op een teleurstelling uit
Nou nou nou, da's wel erg negatief. Ken zat mensen die niet meer stapelverliefd zijn maar wel gelukkig met elkaar.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:54:20 #91
pi_219093655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 00:56 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Nou nou nou, da's wel erg negatief. Ken zat mensen die niet meer stapelverliefd zijn maar wel gelukkig met elkaar.
Maar is dat hun eerste relatie, of hebben de meesten ervan niet al een aantal relaties achter de rug die op de klippen zijn gelopen?
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:59:36 #92
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219094007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 11:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar is dat hun eerste relatie, of hebben de meesten ervan niet al een aantal relaties achter de rug die op de klippen zijn gelopen?
Meestal de eerste, soms de tweede (vaak is een van beide dan vroegtijdig overleden, ook iets met K).
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:12:41 #93
495039 Cupfighter
pi_219094729
Ik weet sinds gisteren dan L een dochter heeft van 13 uit een vorige relatie,
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:16:55 #94
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219094756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet sinds gisteren dan L een dochter heeft van 13 uit een vorige relatie,
13 is wel erg jong he :N

Behoeft geen letter.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:19:45 #95
495039 Cupfighter
pi_219094776
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:16 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
13 is wel erg jong he :N

Behoeft geen letter.
Deze opmerking snap ik niet zo goed
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:29:09 #96
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219094845
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Deze opmerking snap ik niet zo goed
Lama, beetje melig, ik snap de relevantie (van de leeftijd) niet als je met L gewoon een vriendschappelijke relatie wilt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:32:39 #97
495039 Cupfighter
pi_219094871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:29 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Lama, beetje melig, ik snap de relevantie (van de leeftijd) niet als je met L gewoon een vriendschappelijke relatie wilt.

SPOILER
Dit is nog niet zeker, we kijken gewoon rustig aan hoe het loopt, het is gezellig samen, mocht het wel een relatie worden dan is het wel relevant dat ze een dochter heeft
En ja ik vind jong leuk maar wel 18 plus ;)
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:39:49 #98
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219094933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit is nog niet zeker, we kijken gewoon rustig aan hoe het loopt, het is gezellig samen, mocht het wel een relatie worden dan is het wel relevant dat ze een dochter heeft
Niet op zaken vooruitlopen dus ;)
quote:
Ik zou het toch een ietsiepietsie naar boven bijstellen als ik jou was ;)
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:41:14 #99
495039 Cupfighter
pi_219094950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:39 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Niet op zaken vooruitlopen dus ;)
[..]
Ik zou het toch een ietsiepietsie naar boven bijstellen als ik jou was ;)
Oh ja voor een relatie wel maar ik mag toch best een dame van 18 plus mooi vinden
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:42:52 #100
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219094970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh ja voor een relatie wel maar ik mag toch best een dame van 18 plus mooi vinden
Je mag zelfs een jongedame van 17 mooi vinden. Als het daar maar bij blijft.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:17:15 #101
441859 crew  Lenny77
pi_219095243
quote:

[..]
:{
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:24:14 #102
421867 greysbones
pi_219095285
quote:

[..]
Waarom weet je dit pas sinds gisteren ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:53:15 #103
495039 Cupfighter
pi_219096212
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom weet je dit pas sinds gisteren ?
Geen idee eerlijk gezegd
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:42:54 #104
495039 Cupfighter
pi_219113702
K had weer wat zomerse foto's in mijn brievenbus gegooid dus morgen maar weer naar de politie

Voor de rest een vrij rustig weekend gehad
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:45:41 #105
421867 greysbones
pi_219113741
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
K had weer wat zomerse foto's in mijn brievenbus gegooid dus morgen maar weer naar de politie

doet ze die in een envelop?
of alleen een foto?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:54:08 #106
62881 r_one
R1
pi_219113863
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Cupfighter het volgende:

Beetje fris (en nat) voor een bikinishoot
.
  zondag 26 oktober 2025 @ 22:50:21 #107
495039 Cupfighter
pi_219116162
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
doet ze die in een envelop?
of alleen een foto?
Ze had die los in de brievenbus gegooid, zonder envelop dus
  zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:10 #108
495039 Cupfighter
pi_219116195
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Beetje fris (en nat) voor een bikinishoot
Ja op sommige nog topless ook maar de foto's waren zo te zien met zonnig weer gemaakt
  zondag 26 oktober 2025 @ 23:03:38 #109
62881 r_one
R1
pi_219116367
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 22:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja op sommige nog topless ook maar de foto's waren zo te zien met zonnig weer gemaakt
Geen bottomless?
.
  maandag 27 oktober 2025 @ 06:58:44 #110
495039 Cupfighter
pi_219117122
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 23:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Geen bottomless?
Nee dat niet
  maandag 27 oktober 2025 @ 12:35:41 #111
421867 greysbones
pi_219119925
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 06:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee dat niet
heeft de politie al een moment aangegeven waarbij ze daadwerkelijk wat gaan doen?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:09:14 #112
495039 Cupfighter
pi_219121569
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
heeft de politie al een moment aangegeven waarbij ze daadwerkelijk wat gaan doen?
Nee, ik heb er wel naar gevraagd en het antwoord is dat zolang K niet echt iets extreems doet dit lage prioriteit heeft
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:32:11 #113
421867 greysbones
pi_219123017
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee, ik heb er wel naar gevraagd en het antwoord is dat zolang K niet echt iets extreems doet dit lage prioriteit heeft
Hmmm
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:36:01 #114
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219123070
De hoeveelheid en intensiteit dat ze contact met je opneemt is naar mijn idee ook wel minder, of niet?

Eerst werd je vrijwel dagelijks met haar geconfronteerd, nu zie ik dat in ieder geval niet zo in je posts terug.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 oktober 2025 @ 20:48:26 #115
495039 Cupfighter
pi_219123791
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De hoeveelheid en intensiteit dat ze contact met je opneemt is naar mijn idee ook wel minder, of niet?

Eerst werd je vrijwel dagelijks met haar geconfronteerd, nu zie ik dat in ieder geval niet zo in je posts terug.
Gemiddeld 4 keer per week toch nog, meestal via mail, @greysbones gaf mij het goede advies ook over andere dingen te schrijven dan K wat mij eigenlijk ook best goed bevalt want mijn leven is natuurlijk meer dan K uit mijn leven proberen te krijgen
  maandag 27 oktober 2025 @ 20:52:17 #116
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219123817
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gemiddeld 4 keer per week toch nog, meestal via mail, @:greysbones gaf mij het goede advies ook over andere dingen te schrijven dan K wat mij eigenlijk ook best goed bevalt want mijn leven is natuurlijk meer dan K uit mijn leven proberen te krijgen
Ah zo. Dan is mijn beeld daardoor wat vertroebeld. Maar goed bezig, lekker focussen op de leuke dingen :Y
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 oktober 2025 @ 22:07:13 #117
421867 greysbones
pi_219124197
Ik meende dat @r_one in het juridische zat ?
Misschien heeft hij wat zinnigs te zeggen over het traject.. wanneer gaat een politie over tot vervolging ?

Kan me namelijk voorstellen dat het energie blijft kosten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 27 oktober 2025 @ 22:51:13 #118
62881 r_one
R1
pi_219124379
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
Ik meende dat @:R_one in het juridische zat ?
Misschien heeft hij wat zinnigs te zeggen over het traject.. wanneer gaat een politie over tot vervolging ?

Kan me namelijk voorstellen dat het energie blijft kosten
Klopt maar niet zozeer in het strafrecht, hoewel ik er wel iets vanaf weet.

Ik vrees dat K te weinig heeft geflikt om haar een strafbaar feit ten laste te leggen. Het gratis doneren van lingerie en pikante foto's is immers niet verboden. En toen ze bij hem binnen was, is ze op tweede vordering vertrokken.

Het is allemaal véél te dun om haar strafbare stalking aan te hangen. Houden we over de striptease en dat is een lastige om hard te maken, dat als zedendelict te kwalificeren. En de valse aangifte heeft ze ingetrokken.

Heb ik nog wat gemist?
.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 08:00:54 #119
495039 Cupfighter
pi_219125146
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik vrees dat K te weinig heeft geflikt om haar een strafbaar feit ten laste te leggen. Het gratis doneren van lingerie en pikante foto's is immers niet verboden. En toen ze bij hem binnen was, is ze op tweede vordering vertrokken.

Het is allemaal véél te dun om haar strafbare stalking aan te hangen. Houden we over de striptease en dat is een lastige om hard te maken, dat als zedendelict te kwalificeren. En de valse aangifte heeft ze ingetrokken.

Heb ik nog wat gemist?
De politie agente noemde de acties van K speldenprikjes
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:05:21 #120
62881 r_one
R1
pi_219125428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 08:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De politie agente noemde de acties van K speldenprikjes
Zoiets ja.
Ik noem het nog wel eens Autodrop.
.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:48:43 #121
495039 Cupfighter
pi_219128719
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Heb ik nog wat gemist?
Is het in dit kader toch niet verstandig om alsnog een gesprek aan te gaan met K?
Dit omdat dit best lang gaat duren voordat er iets zal gebeuren vanuit justitie en ik het eerlijk gezegd ook wil afsluiten wat lastig gaat op deze manier.
Is er een compromis mogelijk?
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:53:03 #122
364037 ChildoftheStars
pi_219128747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Is het in dit kader toch niet verstandig om alsnog een gesprek aan te gaan met K?
Dit omdat dit best lang gaat duren voordat er iets zal gebeuren vanuit justitie en ik het eerlijk gezegd ook wil afsluiten wat lastig gaat op deze manier.
Door wat ik zoal gelezen heb van jou vrees ik dat er dan een gevalletje van geef d'r een vinger en ze neemt je hele hand (en de rest van je lichaam)
Praten heb je immers al geprobeerd, ook met d'r ouders... Je geeft dan een nieuwe opening voor contact. Ik vermoed dat ze pas ophoud als ze geen flintertje aandacht van je krijgt. Dat ze nul komma nul succes heeft. Als je het gesprek aangaat geef je d'r ook hoop...

maar dat ben ik, weet niet hoe de rest hier over denkt
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:56:59 #123
62881 r_one
R1
pi_219128785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee.
quote:
Nee.

Gewoon: NEE.
.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:02:13 #124
364037 ChildoftheStars
pi_219128832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee.
[..]
Nee.

Gewoon: NEE.
Oh ja... jouw antwoord is een stuk beter idd ja ;) :+

Maar idd Nope Nada Nee Nops
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:02:26 #125
62881 r_one
R1
pi_219128833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je het gesprek aangaat geef je d'r ook hoop...
En macht!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja... jouw antwoord is een stuk beter idd ja ;) :+

Maar idd Nope Nada Nee Nops
Ik had de korte versie, jij de lange :P
.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:03:05 #126
364037 ChildoftheStars
pi_219128837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:02 schreef r_one het volgende:

[..]
En macht!
Ja
Macht is een beter woord
Haar realiteitszin wordt er iig niet beter van
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:06:26 #127
495039 Cupfighter
pi_219128856
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, ik zat te denken om haar een kleine opening te geven om haar zoet te houden maar dat is vrij lastig bij haar, het is alles of niets bij haar
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:08:53 #128
62881 r_one
R1
pi_219128876
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, ik zat te denken om haar een kleine opening te geven om haar zoet te houden maar dat is vrij lastig bij haar, het is alles of niets bij haar
Een psychopaat kent geen compromissen.
.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:11:55 #129
364037 ChildoftheStars
pi_219128905
quote:
Maar is zoet houden juist niet het tegenovergestelde van je doel?
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:31:49 #130
49243 Sally
pi_219129069
quote:
whut.?!

Eerder is hier ook al gezegd: je geeft een pink, en ze pakt je hele hand.
In dit geval denk ik zelfs nog jouw twee handen, en legt ze op haar tieten... :')

Eh, dat bedoel ik natuurlijk grappig.

Maar nee, ze stalkt jou en het is heel moeilijk om eraf te komen en het te negeren, zeker omdat ze steeds andere telefoonnummers en/of mailadressen gebruikt.

Hoe lastig (en vervelend) Ghosting ook is, voor jou brengt het echt de meeste rust als je haar, haar familie en haar vriend(inn)en gewoon GHOST.

Doei
Dag
Tot nooit meer weerziens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 28-10-2025 15:44:11 ]
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:57:28 #131
441859 crew  Lenny77
pi_219129261
quote:
Ab-so-luut niet doen!
Gewoon nee!

Zij moet het zo saai gaan beginnen vinden dat ze het uiteindelijk op gaat geven.

Dus..
NEE
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:38:57 #132
495039 Cupfighter
pi_219129634
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden, maar dit is niet realistisch te regelen dus ga ik het ook maar niet voorstellen, afspraken kunnen met haar niet gemaakt worden

Ik hoop maar dat ze er genoeg van gaat krijgen of een vriend krijgt
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:44:05 #133
441859 crew  Lenny77
pi_219129679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden
In welk universum zou dit werken denk je? :D
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:50:10 #134
495039 Cupfighter
pi_219129718
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
In welk universum zou dit werken denk je? :D
Geen idee ik dacht misschien is het oplossing , maar het kan maar de categorie sprookjesboeken of fantasy, dit is met K niet mogelijk, het is een relatie of dit gestalk daar is geen tussenweg in bij K
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:41:50 #135
421867 greysbones
pi_219131449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden, maar dit is niet realistisch te regelen dus ga ik het ook maar niet voorstellen, afspraken kunnen met haar niet gemaakt worden

Ik hoop maar dat ze er genoeg van gaat krijgen of een vriend krijgt
En hoe denk je dat dit wel goed is voor jezelf ?? :o
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:45:13 #136
495039 Cupfighter
pi_219131492
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
En hoe denk je dat dit wel goed is voor jezelf ?? :o
Mijn plan was hiermee van het stalken af te komen door haar iets tegemoet te komen maar het is een slecht plan
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:52:48 #137
pi_219131654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Geen idee ik dacht misschien is het oplossing , maar het kan maar de categorie sprookjesboeken of fantasy, dit is met K niet mogelijk, het is een relatie of dit gestalk daar is geen tussenweg in bij K
Op den duur is het ook voor K beter helemaal geen contact te hebben, dan kan zij ook door met haar leven. Door wel nog heel miniem contact te houden, blijft het ergens broeien, daar heb je allebei uiteindelijk niks aan.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 18:43:56 #138
421867 greysbones
pi_219138906
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mijn plan was hiermee van het stalken af te komen door haar iets tegemoet te komen maar het is een slecht plan
ze was hiermee frontaal in de aanval gegaan
1 vinger
ze neemt alles
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 29 oktober 2025 @ 18:50:19 #139
495039 Cupfighter
pi_219138964
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
ze was hiermee frontaal in de aanval gegaan
1 vinger
ze neemt alles
Ik heb 2 mogelijkheden , of ik ga door zoals ik nu doe, blijven negeren, alles blijven melden bij de politie en zoveel mogelijk door blijven gaan met andere dingen ondanks dat gedoe van K wel irritant en vermoeiend is, een keer zal ze toch wel opgegeven

De andere mogelijkheid is eigenlijk zelfdestructie, weer een relatie met K beginnen
  woensdag 29 oktober 2025 @ 18:52:30 #140
421867 greysbones
pi_219138981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb 2 mogelijkheden , of ik ga door zoals ik nu doe, blijven negeren, alles blijven melden bij de politie en zoveel mogelijk door blijven gaan met andere dingen ondanks dat gedoe van K wel irritant en vermoeiend is, een keer zal ze toch wel opgegeven

De andere mogelijkheid is eigenlijk zelfdestructie, weer een relatie met K beginnen
je hebt 1 mogelijkheid
doorgaan met je leven
wat K doet zoekt ze lekker zelf uit
alles waar ze jou mee lastigvalt gaat naar de politie
is elke week brengen naar de politie te veel voor je
vraag welke interval nog werkbaar is voor hen, 1 x in de 2 weken ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 19:01:33 #141
441859 crew  Lenny77
pi_219139072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Derde mogelijkheid: onmiddellijk contact opnemen met je psycholoog om je terug op het pad te zetten om overtuigd verder te gaan met mogelijkheid 1.

Alleen al dat je er aan denkt om terug iets te beginnen :{
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:02:28 #142
495039 Cupfighter
pi_219139085
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
je hebt 1 mogelijkheid
doorgaan met je leven
wat K doet zoekt ze lekker zelf uit
alles waar ze jou mee lastigvalt gaat naar de politie
is elke week brengen naar de politie te veel voor je
vraag welke interval nog werkbaar is voor hen, 1 x in de 2 weken ?
Het is geestelijk vermoeiend ik ben blij dat ik je tip heb opgevolgd de mailtjes ongeopend door te sturen , het politiebureau is op loopafstsnd maar ik denk ook die agenten zullen wel denken daar heb je hem weer, maar dat moet ik los laten
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:04:28 #143
421867 greysbones
pi_219139112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is geestelijk vermoeiend ik ben blij dat ik je tip heb opgevolgd de mailtjes ongeopend door te sturen , het politiebureau is op loopafstsnd maar ik denk ook die agenten zullen wel denken daar heb je hem weer, maar dat moet ik los laten
dat is echt totaal niet van belang
het is hun werk
tis meer voor jezelf
dat als je het prettig zou vinden dat je het ook bijvoorbeeld 1 x per 2 weken brengt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:05:40 #144
495039 Cupfighter
pi_219139120
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Derde mogelijkheid: onmiddellijk contact opnemen met je psycholoog om je terug op het pad te zetten om overtuigd verder te gaan met mogelijkheid 1.

Alleen al dat je er aan denkt om terug iets te beginnen :{
Ik ga ook door met mogelijkheid 1 , ik geef zelf aan dat die andere mogelijkheid zelfdestructie is, ik had dat misschien niet moeten benoemen maar was even hardop aan het denken
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:15:08 #145
364037 ChildoftheStars
pi_219139203
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ga ook door met mogelijkheid 1 , ik geef zelf aan dat die andere mogelijkheid zelfdestructie is, ik had dat misschien niet moeten benoemen maar was even hardop aan het denken
Hardop denken is enkel verstandig toch? Het wordt niet naar bedoeld (iig niet door mij), we willen je juist helpen

En ik snap dat gedachte wel hoor! Het is de weg van de minste weerstand, alleen wel de meest destructieve keuze. Je verloochend jezelf dan

Plus dat het ook niet eerlijk naar K toe is. Ze kan dan niet verder en heeft dan valse hoop. Daarnaast lijken jullie me een knal-combinatie. Het is uitstellen van ellende. Twijfel of jullie echte liefde voelen of lust en een scheve verhouding van afhankelijkheid.
Door een grens te trekken (als je die zelf wilt, dat kunnen wij niet voor je doen, je moet doen wat je zelf wilt en voelt) bescherm je K ook. Als je niet samen wil zijn en wel om K geeft is de boot afhouden het meest liefdevolle dat je voor haar kan doen
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:19:53 #146
495039 Cupfighter
pi_219139237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hardop denken is enkel verstandig toch? Het wordt niet naar bedoeld (iig niet door mij), we willen je juist helpen

En ik snap dat gedachte wel hoor! Het is de weg van de minste weerstand, alleen wel de meest destructieve keuze. Je verloochend jezelf dan

Plus dat het ook niet eerlijk naar K toe is. Ze kan dan niet verder en heeft dan valse hoop. Daarnaast lijken jullie me een knal-combinatie. Het is uitstellen van ellende. Twijfel of jullie echte liefde voelen of lust en een scheve verhouding van afhankelijkheid.
Door een grens te trekken (als je die zelf wilt, dat kunnen wij niet voor je doen, je moet doen wat je zelf wilt en voelt) bescherm je K ook. Als je niet samen wil zijn en wel om K geeft is de boot afhouden het meest liefdevolle dat je voor haar kan doen
Mooi gezegd vooral dat laatste stukje, ik geef zeker wel om haar maar samen zijn kan en gaat niet door redenen die hier al veelvoudig genoemd zijn dus ik moet de boot afhouden
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:22:22 #147
458758 PabstBlueRibbon
pi_219139254
K. kan jou helemaal niks maken.

Stel nou dat jij haar echt verkracht zou hebben of wat dan ook, waardoor zij zich getraumatiseerd en onveilig voelt zolang jij vrij rondloopt. Hoe matcht dat met haar gedrag om jou continu te blijven lastigvallen t/m stalk-gedrag aan toe? Dat zij zich daar schuldig aan maakt, daarvan is de politie op de hoogte met concrete bewijzen dat zij dat doet. Anders zou je ook nog back-up krijgen van dat buurtcentrum waar je destijds liep toen je haar leerde kennen en die haar later hadden ontslagen.

Jouw eigen trauma's nemen een loopje met jouw gedachten. Als jij daaraan toegeeft, saboteer jij jouw eigen herstelproces. Doe jezelf dat niet aan; vermijd mensen die geen respect voor jou kunnen opbrengen en continu de neiging hebben over jouw grenzen heen te gaan. Ook al kunnen ze soms heel lief en begrijpend tegen jou praten: hun acties naar jou toe, spreken voor zich. Zelfs al zou je K. willen helpen, ook dan kan je haar beter met rust laten en niets meer doen dan hopen dat ze ooit gaat inzien dat ze zichzelf niet gelukkiger gaat maken door anderen kapot te maken.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:37:25 #148
458758 PabstBlueRibbon
pi_219139415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mooi gezegd vooral dat laatste stukje, ik geef zeker wel om haar maar samen zijn kan en gaat niet door redenen die hier al veelvoudig genoemd zijn dus ik moet de boot afhouden
Weet je het zeker dat je om haar geeft?

Jullie beiden koesteren van elkaar een verlangen die jullie never nooit van elkaar kunnen vervullen. Mensen die van elkaar houden, hebben niet de neiging om de ander te behandelen op een manier waarbij hij/zij zich ongelukkig voelt ... noch laten ze zich door de ander op zo'n manier behandelen.

Ik zeg dit omdat ik uit eigen ervaring weet dat je jezelf juist kapotmaakt door hoop te koesteren uit illusies.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:42:19 #149
495039 Cupfighter
pi_219139520
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Weet je het zeker dat je om haar geeft?

Jullie beiden koesteren van elkaar een verlangen die jullie never nooit van elkaar kunnen vervullen. Mensen die van elkaar houden, hebben niet de neiging om de ander te behandelen op een manier waarbij hij/zij zich ongelukkig voelt ... noch laten ze zich door de ander op zo'n manier behandelen.

Ik zeg dit omdat ik uit eigen ervaring weet dat je jezelf juist kapotmaakt door hoop te koesteren uit illusies.
Ik geef om haar dat weet ik zeker, maar het kan niks worden tussen ons omdat we beide psychische kwetsbaarheden hebben die niet werken samen plus dat ze gewoon te jong is voor me
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:54:18 #150
62881 r_one
R1
pi_219139740
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Cupfighter het volgende:
plus dat ze gewoon te jong is voor me
Dat was in het verleden toch geen enkel probleem?

En toen was ze nóg jonger
.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 20:00:01 #151
495039 Cupfighter
pi_219139852
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat was in het verleden toch geen enkel probleem?

En toen was ze nóg jonger
Klopt maar ik heb andere inzichten gekregen hierover
  woensdag 29 oktober 2025 @ 20:00:24 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219139863
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik geef om haar dat weet ik zeker, maar het kan niks worden tussen ons omdat we beide psychische kwetsbaarheden hebben die niet werken samen plus dat ze gewoon te jong is voor me
En daar zijn nog een heleboel redenen bijgekomen. Haar aangifte tegen jou van seksueel misbruik, bijvoorbeeld, en dit hele stalkingverhaal waarin ze ook laat zien dat ze geen enkel respect heeft voor je.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 20:54:12 #153
495039 Cupfighter
pi_219140749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En daar zijn nog een heleboel redenen bijgekomen. Haar aangifte tegen jou van seksueel misbruik, bijvoorbeeld, en dit hele stalkingverhaal waarin ze ook laat zien dat ze geen enkel respect heeft voor je.
Klopt , totaal geen basis voor een relatie of vriendschap
  woensdag 29 oktober 2025 @ 21:40:13 #154
62881 r_one
R1
pi_219142225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt , totaal geen basis voor een relatie of vriendschap
Maar nog wel sympathiegevoelens, las ik.
Dat vind ik best wel raar.

En ook wel een beetje eng :{w
.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 21:48:24 #155
495039 Cupfighter
pi_219142403
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar nog wel sympathiegevoelens, las ik.
Dat vind ik best wel raar.

En ook wel een beetje eng :{w
We hebben een korte maar best intensieve relatie gehad en hebben veel dezelfde interesses en hadden hele fijne gesprekken dat vergeet ik niet ondanks waar het op uitgelopen is en daar ben ik zelf ook schuld aan door geen grens aan te geven
  woensdag 29 oktober 2025 @ 21:59:13 #156
62881 r_one
R1
pi_219142713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
We hebben een korte maar best intensieve relatie gehad en hebben veel dezelfde interesses en hadden hele fijne gesprekken dat vergeet ik niet ondanks waar het op uitgelopen is en daar ben ik zelf ook schuld aan door geen grens aan te geven
Ja dat was toen.

Maar inmiddels heb je andere inzichten gekregen: ze is nu stelselmatig en welbewust je leven aan het verkloten!

En nee, dáár ben jij niet zelf ook schuld aan :{w
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 07:06:50 #157
495039 Cupfighter
pi_219145809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja dat was toen.

Maar inmiddels heb je andere inzichten gekregen: ze is nu stelselmatig en welbewust je leven aan het verkloten!

En nee, dáár ben jij niet zelf ook schuld aan :{w
Klopt, ik snap mezelf hierin ook niet zo goed maar het is ook een patroon
  donderdag 30 oktober 2025 @ 08:13:24 #158
62881 r_one
R1
pi_219146149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Is je leven dan al eens eerder door zo'n bitch (want dat is het hoor) dusdanig verneukt?
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 08:24:32 #159
458758 PabstBlueRibbon
pi_219146221
Ik vind het rot voor je overigens dat je hiermee worstelt! Ik kan niks meer doen helaas dan met jou meedenken en hopen dat jij er iets aan hebt.

Ik denk dat deze situatie aangeeft dat je nog hulp nodig hebt met het verwerken van de onderliggende trauma's. Heb je die hulp nog? Want ik las ergens van jou dat jouw therapie bijna is afgerond. Hoe zijn de vooruitzichten daarna? Krijg je dan nog nabehandeling of ben je uiteindelijk aangewezen op jezelf?

Kan je bijvoorbeeld een verband zien tussen hoe K. met jou omgaat en hoe vroeger jouw moeder met jou omging?

Ik denk dat meerdere mannen hier weleens te maken hebben gehad met een type zoals K. en dan al snel bedachten "Wat een gestoorde bitch zeg! Ik kap dit direct af en blokkeer haar contactgegevens. Als ik dat niet doe, roep ik geheid meer narigheid over mij af. Wie weet waartoe zo'n labiel wicht in staat. Ik wil het niet eens weten. Ik blokkeer haar en ga door met mijn leven."

Er zijn echt wel andere vrouwen die lief tegen jou kunnen zijn, zonder dat ze jou daartegenover nare streken flikken.

En laat je niet gek maken met haar aangifte tegen jou. Misschien is ze er zelf van overtuigd dat ze op die manier haar zin krijgt, maar nogmaals ze heeft geen poot om op te staan.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 11:54:57 #160
421867 greysbones
pi_219148247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
:Y :Y
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 30 oktober 2025 @ 15:13:54 #161
495039 Cupfighter
pi_219149941
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Is je leven dan al eens eerder door zo'n bitch (want dat is het hoor) dusdanig verneukt?
De overleden Belinda en Melanie waren dominant, Melanie had borderline dus dat zegt denk ik wel genoeg, dat ik nu pas Melanie goed verwerkt heb zegt veel over de gevoelens die ik voor haar had.
Ik heb altijd contact gehouden met mijn exen met uitzondering van eentje die het contact verbak toen ik haar zei wat ik dacht over haar ziektebeeld
  donderdag 30 oktober 2025 @ 15:16:02 #162
495039 Cupfighter
pi_219149966
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik vind het rot voor je overigens dat je hiermee worstelt! Ik kan niks meer doen helaas dan met jou meedenken en hopen dat jij er iets aan hebt.

Ik denk dat deze situatie aangeeft dat je nog hulp nodig hebt met het verwerken van de onderliggende trauma's. Heb je die hulp nog? Want ik las ergens van jou dat jouw therapie bijna is afgerond. Hoe zijn de vooruitzichten daarna? Krijg je dan nog nabehandeling of ben je uiteindelijk aangewezen op jezelf?

Kan je bijvoorbeeld een verband zien tussen hoe K. met jou omgaat en hoe vroeger jouw moeder met jou omging?

Ik denk dat meerdere mannen hier weleens te maken hebben gehad met een type zoals K. en dan al snel bedachten "Wat een gestoorde bitch zeg! Ik kap dit direct af en blokkeer haar contactgegevens. Als ik dat niet doe, roep ik geheid meer narigheid over mij af. Wie weet waartoe zo'n labiel wicht in staat. Ik wil het niet eens weten. Ik blokkeer haar en ga door met mijn leven."

Er zijn echt wel andere vrouwen die lief tegen jou kunnen zijn, zonder dat ze jou daartegenover nare streken flikken.

En laat je niet gek maken met haar aangifte tegen jou. Misschien is ze er zelf van overtuigd dat ze op die manier haar zin krijgt, maar nogmaals ze heeft geen poot om op te staan.
Mijn moeder had een heel zacht karakter en was vrij passief dus lijkt niet op K

Ik denk dat je gemist hebt dat K de aanklacht heeft ingetrokken

Na de therapie neemt mijn ambulant begeleider dat stukje over
  donderdag 30 oktober 2025 @ 15:26:56 #163
62881 r_one
R1
pi_219150059
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De overleden Belinda en Melanie waren dominant, Melanie had borderline dus dat zegt denk ik wel genoeg, dat ik nu pas Melanie goed verwerkt heb zegt veel over de gevoelens die ik voor haar had.
Ik heb altijd contact gehouden met mijn exen met uitzondering van eentje die het contact verbak toen ik haar zei wat ik dacht over haar ziektebeeld
Ik doelde eigenlijk op ná de breuk (wat bij Melanie uiteraard niet van toepassing is). Iemand blijven terroriseren in de wetenschap dat het over en uit is. Volgens mij is K daarin uniek maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 15:31:58 #164
495039 Cupfighter
pi_219150097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik doelde eigenlijk op ná de breuk (wat bij Melanie uiteraard niet van toepassing is). Iemand blijven terroriseren in de wetenschap dat het over en uit is. Volgens mij is K daarin uniek maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Daar is K inderdaad uniek in, K is erg verwend en heeft moeite met een nee en dat iemand het uit maakt met haar is in haar ogen not done
  donderdag 30 oktober 2025 @ 18:28:53 #165
62881 r_one
R1
pi_219151361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:31 schreef Cupfighter het volgende:
K is erg verwend en heeft moeite met een nee en dat iemand het uit maakt met haar is in haar ogen not done
Ik vind dat je haar nog steeds te lief omschrijft.

Laten we wel wezen: ze terroriseert je!

(dat gaat wel even iets verder dan iets 'not done vinden', verwend zijn of ergens 'moeite mee hebben')
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 18:57:19 #166
495039 Cupfighter
pi_219151621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik vind dat je haar nog steeds te lief omschrijft.

Laten we wel wezen: ze terroriseert je!

(dat gaat wel even iets verder dan iets 'not done vinden', verwend zijn of ergens 'moeite mee hebben')
Misschien omdat ik ook de lieve kanten van K ken plus dat ik ook iemand zie die kwetsbaar is en hulp nodig heeft.
Dat ze me het erg lastig maakt is inderdaad een feit
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:14:35 #167
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219151765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien omdat ik ook de lieve kanten van K ken plus dat ik ook iemand zie die kwetsbaar is en hulp nodig heeft.
Ik vind het wel echt heel mooi hoe je rekening met haar belangen wil houden. Dat siert je enorm als persoon. Maar zorg echt dat je je eigen belangen voorop stelt. Zodra die benadeeld worden (wat dus overduidelijk het geval is), doen de belangen van een ander er voor jou minder toe. Jij komt op voor jouw belangen, jouw leven. Die ander zoekt het maar uit zodra die jouw leven probeert te bemoeilijken :)
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:20:16 #168
38824 Droopie
pi_219151811
quote:

[..]
Je maakt het jezelf moeilijk.
Hoelang duurt deze soap al?

Ga gewoon eens daten met vrouwen die een beetje normaal zijn, zoek niet die "speciale" meiden uit.

Die dynamiek die jij iedere keer lijkt te zoeken is ongezond.
Voor de rest heb ik ook nog wel wat andere bedenkingen hoor. Maar snap oprecht echt niet hoe dat brein van jou werkt..

Al eens eerder gezegd, ik gun je een goede maat die je even een spiegel voorhoudt en je de vraag stelt of je op je achterhoofd bent gevallen.
Hell To The Liars
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:30:29 #169
421867 greysbones
pi_219151897
quote:

[..]
heel eerlijk
je kiest er nu voor om haar leuke kanten te willen zien
terwijl haar slechte kanten al haar leuke kanten overschaduwen
je blijft vasthouden aan een beeld dat je ooit hebt gecreëerd
misschien een stukje zelfbescherming
maar het is niet gezond
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:32:28 #170
421867 greysbones
pi_219151921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je maakt het jezelf moeilijk.
Hoelang duurt deze soap al?

Ga gewoon eens daten met vrouwen die een beetje normaal zijn, zoek niet die "speciale" meiden uit.

Die dynamiek die jij iedere keer lijkt te zoeken is ongezond.
Voor de rest heb ik ook nog wel wat andere bedenkingen hoor. Maar snap oprecht echt niet hoe dat brein van jou werkt..

Al eens eerder gezegd, ik gun je een goede maat die je even een spiegel voorhoudt en je de vraag stelt of je op je achterhoofd bent gevallen.
het is wat alom bekend is bij mensen die veel trauma hebben gezien
op zoek naar de rush van dopamine(die je bij leuke dingen krijgt maar ook bij spannende minder leuke dingen)
je lichaam is zo gewend aan constant aan staan dat je hersenen op zoek gaan naar die rush om maar aan te blijven
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:00:06 #171
495039 Cupfighter
pi_219152367
quote:
99s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
heel eerlijk
je kiest er nu voor om haar leuke kanten te willen zien
terwijl haar slechte kanten al haar leuke kanten overschaduwen
je blijft vasthouden aan een beeld dat je ooit hebt gecreëerd
misschien een stukje zelfbescherming
maar het is niet gezond
Het is lastig te omschrijven wat ik voel en snap de reactie van @Droopie ook wel, K is niet alleen slecht al zijn haar slechte kanten wel overheersend

Zondag heb ik weer een afspraak met L staan, een soort puzzeltocht in de stad daar heb ik best veel zin in
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:30:57 #172
421867 greysbones
pi_219152840
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is lastig te omschrijven wat ik voel en snap de reactie van @:Droopie ook wel, K is niet alleen slecht al zijn haar slechte kanten wel overheersend

Zondag heb ik weer een afspraak met L staan, een soort puzzeltocht in de stad daar heb ik best veel zin in
ik zou me daar dan op focussen
en niet of K al dan wel of niet leuk is
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:35:55 #173
62881 r_one
R1
pi_219152900
quote:
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.

En ja, ze hééft hulp nodig.
Maar niet van jou!

Het kwetsbare zie ik nog niet zo.
Wel strontverwend maar da's wat anders dan kwetsbaar.
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:38:13 #174
364037 ChildoftheStars
pi_219152932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.

Maar niet van jou!

Vooral dat
De rest doet er gewoon niet toe
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:40:46 #175
495039 Cupfighter
pi_219152948
quote:

[..]
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.

Maar niet van jou!

Nee ik kan haar niet helpen, daar moet een goede psycholoog aan gaan sleutel

Verwend is ze zeker vooral door mama
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:43:10 #176
62881 r_one
R1
pi_219152978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee ik kan haar niet helpen, daar moet een goede psycholoog aan gaan sleutel

Verwend is ze zeker vooral door mama
Houden we over lief.

Ehm ...... :{
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:47:04 #177
495039 Cupfighter
pi_219153017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Houden we over lief.

Ehm ...... :{
Ja ik zie er vanwege ons verleden nog lieve kanten in maar @greysbones heeft gelijk ik moet me daar niet op focussen.

Ik kijk uit maar zondag
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:54:49 #178
62881 r_one
R1
pi_219153069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
maar @greysbones heeft gelijk ik moet me daar niet op focussen
Dat is ook wat ik al die tijd bedoelde. Of zei.

Toch vrees ik dat je het nog steeds niet los kunt wilt laten, vandaar mijn "Ehm ...."

SPOILER
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:57:34 #179
495039 Cupfighter
pi_219153096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat is ook wat ik al die tijd bedoelde. Of zei.

Toch vrees ik dat je het nog steeds niet los kunt wilt laten, vandaar mijn "Ehm ...."

SPOILER
Ik weet even niet wat ik heb eerlijk gezegd met deze gedachtengang over K
Ik ga het proberen los te laten
  donderdag 30 oktober 2025 @ 21:00:00 #180
62881 r_one
R1
pi_219153121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet even niet wat ik heb eerlijk gezegd met deze gedachtengang over K
Ik ga het proberen los te laten
Daar heb je denk ik wel hulp bij nodig.
En dan niet (of niet alleen) van je ambulante begeleider :N
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 21:28:10 #181
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219153376
quote:

[..]
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.

Maar niet van jou!

Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars. Ofwel eigen trauma, ofwel psychiatrische stoornis, of wel LVB. Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk.

Ik vind het je sieren als mens als je die kant ook kan erkennen. Dus de wáárom ze dit (mogelijk) doet. Daar zit het kwetsbare deel. Mensen doen vanuit emotie nou eenmaal dingen waar een ander meestal geen begrip voor kan opbrengen zonder eerst te weten wat eraan ten grondslag gaat.

Wat K doet is niet oke. Maar CF neemt de stappen die hij kan/moet doen. Hij is niet verantwoordelijk voor haar kwetsbaarheid (wat dus niet betekent dat ze niet kwetsbaar kan zijn). Als hij de ruimte en stabiliteit in zijn eigen leven zou hebben zou hij in theorie kunnen steunen, maar dat is niet zo.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 21:55:18 #182
62881 r_one
R1
pi_219153640
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars. Ofwel eigen trauma, ofwel psychiatrische stoornis, of wel LVB. Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk.
Dat hoeft dus helemaal niet.
Ofwel hiaat in de opvoeding.

Hoe dan ook, nu het zich tegen TS keert, moet hij daar heel ver afstand van nemen. En dan ook echt HEEL ver!
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:00:43 #183
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219153680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat hoeft dus helemaal niet.
Ofwel hiaat in de opvoeding.

Hoe dan ook, nu het zich tegen TS keert, moet hij daar heel ver afstand van nemen. En dan ook echt HEEL ver!
"Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk."

Mogelijk heb je gelijk. Maar je bevestigt vooral wat ik zeg:" eigen belang gaat voor".

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 30-10-2025 22:05:56 ]
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:07:21 #184
62881 r_one
R1
pi_219153739
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk."

"Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars." en daar dan voorbeelden van. Zo vatte ik het op.
En hiaat in de opvoeding vind ik geen kwetsbaarheid, de eerste opties die je noemt zijn dat wel.

Maar goed, ik denk wij het wel eens zijn ^O^
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:09:07 #185
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219153757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:07 schreef r_one het volgende:

[..]
"Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars." en daar dan voorbeelden van. Zo vatte ik het op.
En hiaat in de opvoeding vind ik geen kwetsbaarheid, de eerste opties die je noemt zijn dat wel.

Maar goed, ik denk wij het wel eens zijn ^O^
Een hiaat in de opvoeding is ook iets waar zij niet veel aan kan doen. Dus ja, ook iets kwetsbaars.

En dat denk ik ook ;)
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:10:49 #186
62881 r_one
R1
pi_219153777
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Een hiaat in de opvoeding is ook iets waar zij niet veel aan kan doen. Dus ja, ook iets kwetsbaars.

En dat denk ik ook ;)
Dit gaat een semantische discussie worden, zullen we dat maar niet doen? :')
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:12:19 #187
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219153790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:10 schreef r_one het volgende:

[..]
Dit gaat een semantische discussie worden, zullen we dat maar niet doen? :')
Twee juristen, waarvan in ieder geval 1 een gevoelsmens, dat wordt lastig inderdaad ;)
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:14:42 #188
62881 r_one
R1
pi_219153817
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Twee juristen, waarvan in ieder geval 1 een gevoelsmens, dat wordt lastig inderdaad ;)
Dank voor je compliment O+
.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:20:45 #189
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219153862
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:14 schreef r_one het volgende:

[..]
Dank voor je compliment O+
2 gevoelsmensen dus O+

Maargoed, dit helpt TS niet en volgens mij zijn we het verder gewoon eens :)
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:23:44 #190
495039 Cupfighter
pi_219153879
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
2 gevoelsmensen dus O+

Maargoed, dit helpt TS niet en volgens mij zijn we het verder gewoon eens :)
Oh ik vind het oke hoor

Ik heb het papiertje met minpunten van K maar weer eens tevoorschijn gehaald, volgens mij was ik haar weer wat teveel aan het ophemelen
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:30:41 #191
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219153929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh ik vind het oke hoor

Ik heb het papiertje met minpunten van K maar weer eens tevoorschijn gehaald, volgens mij was ik haar weer wat teveel aan het ophemelen
Dat sowieso.

Maar ik wil alleen benadrukken dat ik het mooi vind in een mens als die het goede/lieve kan blijven zien, ongeacht het leed dat diegene veroorzaakt. Het blijft een mens.

Máár als dat mens jouw leven bemoeilijkt, mag jij daartegen opkomen zoals dat volgens de wet mogelijk is. In dit geval gaat zij te ver. En jij doet m.i. precies dat wat je zou moeten doen.

Maar helaas is er te weinig capaciteit bij politie en OM om hier vervolg aan te geven, want het is niet levensbedreigend.

Maar blijf volhouden, want de aanhouder wint. Altijd!
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:34:03 #192
38824 Droopie
pi_219153954
quote:

[..]
Oh ik vind het oke hoor

Ze heeft bewust Melanie gebruikt om je gezondheid te schaden.
Geen fysiek geweld zoals slaan, gewoon je zwakste punt in je gezondheid indrukken met de intentie om je te kwetsen en mentaal en fysiek pijn te doen.

Als je op de vereniging zo assertief durfde te zijn tegen die "irritante" vrouw, zou je dit tegen K ook moeten doen, punt.
Lukt je dat niet, zoek professionele goede hulp.
Hell To The Liars
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:39:23 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219153982
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat sowieso.

Maar ik wil alleen benadrukken dat ik het mooi vind in een mens als die het goede/lieve kan blijven zien, ongeacht het leed dat diegene veroorzaakt. Het blijft een mens.

Máár als dat mens jouw leven bemoeilijkt, mag jij daartegen opkomen zoals dat volgens de wet mogelijk is. In dit geval gaat zij te ver. En jij doet m.i. precies dat wat je zou moeten doen.

Maar helaas is er te weinig capaciteit bij politie en OM om hier vervolg aan te geven, want het is niet levensbedreigend.

Maar blijf volhouden, want de aanhouder wint. Altijd!
Zou je dat ook tegen K. zeggen: ‘de aanhouder wint altijd’?

Cupfighter staat niet zo sterk in zijn schoenen. Ik weet niet of je er dan goed aan doet om hem te prijzen omdat hij K. ‘als mens blijft zien’. Nog even en hij vindt dat ze nog een kans verdient.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:48:16 #194
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219154033
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Cupfighter staat niet zo sterk in zijn schoenen. Ik weet niet of je er dan goed aan doet om hem te prijzen omdat hij K. ‘als mens blijft zien’. Nog even en hij vindt dat ze nog een kans verdient.
Wellicht heb je gelijk :)

Edit: Nee, tegen K zou ik dat niet zeggen. K overtreed wetten/persoonlijke grenzen. CF niet.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 30 oktober 2025 @ 23:27:00 #195
458758 PabstBlueRibbon
pi_219154223
Ik heb het idee dat je mensen probeert te onderscheiden tussen goed en slecht. Je kent de goede kanten van K. en daarom verdient ze het om vergeven te worden voor de slechte dingen die ze heeft gedaan.

Ik denk dat het beter werkt door te kijken naar wat je van haar kunt verwachten. Ook al is ze een hartstikke leuke meid met ontelbaar veel goede kanten; het sluit niet uit dat ze destructief naar jou heeft gehandeld. Dat waren geen indicenten, het is een gedragspatroon wat elke keer terugkomt. Als zij überhaupt spijt heeft betuigd, valt daaraan te betwijfelen of zij dat oprecht meent. Wellicht komt ze op jou heel geloofwaardig en overtuigend over, echter haar gedrag toont het tegendeel aan.

Nogmaals, het is jouw leven. Jij bepaalt zelf hoe je dat leidt. Als jij je aangetrokken voelt tot jonge vrouwen met een rugzak, zolang ze meerderjarig zijn, is het jouw volste recht. Jouw leven, jouw keuzes.

Echter dan kies je ook voor de consequenties. De vraag is of jij dat ervoor over hebt. Je hebt immers al ervaren dat jij jezelf verliest ... letterlijk eigenlijk.

Wil je niet voor de verandering voor jezelf kiezen? Gun je het jezelf door om te gaan met mensen die jou niet in de problemen brengen, mensen die jou juist positiviteit en verrijking kunnen geven ipv drama en problemen?
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 23:45:58 #196
441859 crew  Lenny77
pi_219154287
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit.. ik vind sommige opmerkingen best gevaarlijk hier want ze neigen in het hoofd van een onstabiel iemand naar aanmoediging :{
'als hij de ruimte en stabiliteit in zijn leven zou hebben dan zou steun mogelijk zijn' :X
NEE! Gewoon NEE!
Geen vingerbreed toegeven! Niet nu, nooit!

Je ziet toch dat zijn sterke muur aan het afbrokkelen is? Hij moet asap met de psycholoog of wie dan ook gaan spreken, want één van dezer dagen gaat hij impulsief afspreken of iets doen.

Nu afkappen dat gevoel!

Edit: groot deel van deze post hoort niet als reactie op jouw post :@
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 06:28:01 #197
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219154812
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 23:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit.. ik vind sommige opmerkingen best gevaarlijk hier want ze neigen in het hoofd van een onstabiel iemand naar aanmoediging :{
'als hij de ruimte en stabiliteit in zijn leven zou hebben dan zou steun mogelijk zijn' :X
NEE! Gewoon NEE!

Je ziet toch dat zijn sterke muur aan het afbrokkelen is? Hij moet asap met de psycholoog of wie dan ook gaan spreken, want één van dezer dagen gaat hij impulsief afspreken of iets doen.

Nu afkappen dat gevoel!

Maar op die van mij.
Ik zal verder m'n bek wel houden, voordat ik hem blijkbaar aanmoedig...

Succes CF :)

[ Bericht 4% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 31-10-2025 06:38:25 ]
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:13:35 #198
421867 greysbones
pi_219156907
quote:

[..]
Oh ik vind het oke hoor

het is een stukje loslaten waar je tegen aan loopt
als je accepteert in je hoofd dat K gewoon een drama is en dat alle positieve dingen die je maar zou kunnen bedenken worden overschaduwd door negatieve
betekent dit dat je een groot stuk van je leven(M en K, want zo zie ik het, K de vervangster van M) moet loslaten en verder moet gaan

en verder gaan is het oude loslaten
en dat is eng
doodeng
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:12:11 #199
441859 crew  Lenny77
pi_219157462
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 06:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Maar op die van mij.

Ow wacht nee, niet je bek houden! Zo bedoel ik het niet. Ik waardeer je posts O+
Je posts zijn lief en empatisch. En ze kloppen ook.
Het lijkt mij nu gewoon niet het moment om die zaadjes van twijfel in zijn hoofd te voeden :@
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:29:07 #200
458758 PabstBlueRibbon
pi_219157611
quote:

[..]
Maar op die van mij.

Een mening is toch niet goed of fout? Cupfighter heeft hoe dan ook zelf het recht om te kiezen hoe hij zijn leven wilt leiden en met wie. Stel nou dat hij o.a. dankzij jouw 'aanmoediging' zwicht voor de charmes van K. gunt hij haar het voordeel van de twijfel en vervolgens brengt ze hem weer een hoop problemen en narigheid.

Dan ervaart hij het tenminste zelf. Dan heeft hij in ieder geval voor zichzelf duidelijk wat hij in de toekomst niet meer wilt meemaken van wie dan ook.

Als hij K. niet had leren kennen, had hij ook niet kunnen leren van de ervaringen die hij met haar had. Dan had hij andere situaties met andere mensen meegemaakt, maar het garandeert helemaal niets of hij daardoor gelukkiger was geworden
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:35:11 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219157707
Nou, ik hoop dat Cupfighter inmiddels van zijn fouten geleerd heeft en niet nogmaals in dezelfde val stapt.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:38:15 #202
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219158234
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ow wacht nee, niet je bek houden! Zo bedoel ik het niet. Ik waardeer je posts O+
Je posts zijn lief en empatisch. En ze kloppen ook.
Het lijkt mij nu gewoon niet het moment om die zaadjes van twijfel in zijn hoofd te voeden :@
Dat was ook niet de bedoeling van mijn posts. Ik bleef naar mijn idee juist ook benadrukken dat zijn belangen voor die van K gaan en dat ie juist nu goed bezig is.

Maargoed. Het komt blijkbaar anders over. De "toon" die ik dan vervolgens terugkrijg triggert mij. Dus blijf ik wel weg.

quote:
17s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Een mening is toch niet goed of fout?
Blijkbaar toch wel.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:43:45 #203
495039 Cupfighter
pi_219158275
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat was ook niet de bedoeling van mijn posts. Ik bleef naar mijn idee juist ook benadrukken dat zijn belangen voor die van K gaan en dat ie juist nu goed bezig is.

Maargoed. Het komt blijkbaar anders over. De "toon" die ik dan vervolgens terugkrijg triggert mij. Dus blijf ik wel weg.
[..]
Blijkbaar toch wel.
Ik waardeer jou inbreng , ok ben zelf verantwoordelijk voor wat ik doe als ik tegen alle adviezen weer iets met K begin is dat mijn keus, ik zal veel kritiek krijgen maar het blijft mijn keus en verantwoording.
Dus blijf posten als je wilt
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:51:47 #204
495039 Cupfighter
pi_219158328
Ik merk ook dat het muurtje aan het afbrokkelen is zoals eerder gezegd hier
Ik heb telefonisch contact gehad met mijn psychologe
Die zei heel duidelijk als je alles wat je hier hebt opgebouwd in 1 keer wil opblazen dan moet je K terughalen dat meisje is zwaar oversekst en denkt grotendeels alleen aan zichzelf, zelfs nu je veel assertiever bent ben je daar niet tegen bestand en daar hoef ik me niet voor te schamen want ze is nu eenmaal een erg moeilijke vrouw, jij hebt een lieverd nodig met een beetje pit, bij K is er alleen de pit
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:33:49 #205
441859 crew  Lenny77
pi_219158620
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

[..]
Blijkbaar toch wel.
Maar ok, dan ligt het probleem bij de ontvanger en hoef jij je niet getriggerd te voelen?
Ik verduidelijk mijn post toch en dat er geen kwaad achter zit? Dat mijn boodschap te hard was?
Post zeker verder mee ^O^
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:07:55 #206
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219158926
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar ok, dan ligt het probleem bij de ontvanger en hoef jij je niet getriggerd te voelen?
Ik verduidelijk mijn post toch en dat er geen kwaad achter zit? Dat mijn boodschap te hard was?
Post zeker verder mee ^O^
Was dat maar zo makkelijk _O-

En ja, dat doe je. En het is oke verder. Ik geef alleen aan waar mijn reactie vandaan komt. Dat is verder mijn probleem maar ik mag het nog wel uitleggen toch? :)
|| justdiggit.org ||
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:09:15 #207
441859 crew  Lenny77
pi_219158933
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Was dat maar zo makkelijk _O-

En ja, dat doe je. En het is oke verder. Ik geef alleen aan waar mijn reactie vandaan komt. Dat is verder mijn probleem maar ik mag het nog wel uitleggen toch? :)
Absoluut!
Ik wil gewoon niet dat je wegblijft door een stomme opmerking van mij ;(
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:12:26 #208
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219158961
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Absoluut!
Ik wil gewoon niet dat je wegblijft door een stomme opmerking van mij ;(
Het is oke :*
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:20:07 #209
62881 r_one
R1
pi_219159029
quote:

[..]
Maar op die van mij.

Beetje grappig wel: tóch staat er nog een O+ als pi naast je post :D

Welkom terug *O* w/
Je mening werd zeker wel gewaardeerd, door ons allen :Y, Nerlanders én Belgen :P

* r_one probeert het ijs (nog iets verder) te breken
.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:06:23 #210
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219159386
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 23:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
NEE! Gewoon NEE!

Nu afkappen dat gevoel!

Gewoon lekker met zijn allen die K slecht blijven praten , zo gaat het hier al maaaaanden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:34:42 #211
458758 PabstBlueRibbon
pi_219159639
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Gewoon lekker met zijn allen die K slecht blijven praten , zo gaat het hier al maaaaanden.
Ik snap je, denk ik.

Als K uiteindelijk is verdwenen, is het patroon van TS er nog steeds. Ik maak uit zijn andere ervaringen op dat hetzelfde soort drama altijd blijft terugkomen.

Ik weet overigens zelf hoe moeilijk het is om gedrag wat je je hele leven gewend bent, te kunnen veranderen.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:42:12 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219159713
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Beetje grappig wel: tóch staat er nog een O+ als pi naast je post :D

Welkom terug *O* w/
Je mening werd zeker wel gewaardeerd, door ons allen :Y, Nerlanders én Belgen :P

* r_one probeert het ijs (nog iets verder) te breken
Standaard PI, want altijd liefde voor iedereen O+
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:46:30 #213
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219161698
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik snap je, denk ik.

Als K uiteindelijk is verdwenen, is het patroon van TS er nog steeds. Ik maak uit zijn andere ervaringen op dat hetzelfde soort drama altijd blijft terugkomen.

Ik weet overigens zelf hoe moeilijk het is om gedrag wat je je hele leven gewend bent, te kunnen veranderen.
Op een forum zoals FOK! ontstaat er soms een echo chamber waarin users elkaar bevestigen dat deze jonge vrouw gevaarlijk/manipulatief is , hem stalkt, lastigvalt, hij een onschuldig slachtoffer is, die er allemaal niets aan kan doen (want durft geen grenzen aan te geven) en waardoor het verhaal versterkt wordt en steeds minder wordt getoetst aan de realiteit, en de tegenstrijdige verhalen die iemand over haar verteld.
Maar TS houdt het in stand en om de zoveel dagen weer een verhaal in de herhaling.

De ene dag wordt ze compleet slecht gepraat, aangifte dit , stalken dat , toch geen aangifte maar een melding doen, een stopgesprek met de politie, maar daar heeft ze schijt aan, misschien toch nog een keer met haar praten?
Mensen zeggen hem dat hij dit moet doen of dat moet laten , en vervolgens is ze toch wel weer lief, dan weer een manipulator , alles of niets, is zoethouden een optie? , misschien stopt het stalken dan wel , 1 vinger ze neemt alles,ze is een psychopaat . Twee opties: alles melden bij de politie en negeren of toch maar weer een relatie met haar beginnen.

Waarom mensen hier 'collectief in meegaan? Geen idee
Op sommige fora zoals o.a FOK! wordt het “zielige slachtoffer” zijn beloond met sympathie, likes, en groepsacceptatie. oid
Wij-tegen-zij-gevoel – Het creëert een simpel vijandbeeld (“onschuldige oudere mannen” versus “giftige manipulatieve jonge vrouwen” die hen maar niet los kan laten.
Laten we eerlijk zijn: het klinkt allemaal erg ongeloofwaardig , maar iedereen gaat er in mee, niemand stelt kritische vragen of ziet dat een hoop verhalen erg tegenstrijdig zijn en niemand zegt er iets van.
Dat zegt ook wat over een groep.

Wanneer een groep eenmaal een narratief heeft omarmd, wordt het moeilijk voor individuen om daar nog tegenin te gaan.

Wie wél twijfelt, of iemand aanspreekt over zijn slachtofferrol , of vragen heeft over de tegenstrijdigheden in het verhaal loopt het risico zelf als “hardvochtig” of “ongevoelig” gezien te worden.
In wezen werkt dit collectieve gedrag als een soort sociale bubbel: het verhaal van het slachtoffer wordt in stand gehouden en nauwelijks gecheckt, en de omgeving versterkt het nog verder. Dit verhaal kan zo nog een aantal jaren doorkwakkelen met steun ,een aai over de bol of even streng toegesproken worden. en dan weer de drama.
Voor alle duidelijkheid: ik heb helemaal niets tegen CF als persoon, ik heb wel moeite met het gedrag en de manipulatieve verhalen over K. Uiteraard komt dit ergens vandaan , dat begrijp ik echt wel.
Maar als je blijft hangen in slachtoffergedrag en het nog steeds nodig hebt om iemand zo slecht te praten
wat zegt dat dan over jou? Want de drama gewoon door , met K , zonder K , een ander jong ding, en dan toch weer K.
maar het werkt nog steeds. En de mensen gaan er collectief in mee.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:52:39 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219161775
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Op een forum zoals FOK! ontstaat er soms een echo chamber waarin users elkaar bevestigen dat deze jonge vrouw gevaarlijk/manipulatief is , hem stalkt, lastigvalt, hij een onschuldig slachtoffer is, die er allemaal niets aan kan doen (want durft geen grenzen aan te geven) en waardoor het verhaal versterkt wordt en steeds minder wordt getoetst aan de realiteit, en de tegenstrijdige verhalen die iemand over haar verteld.
Maar TS houdt het in stand en om de zoveel dagen weer een verhaal in de herhaling.

De ene dag wordt ze compleet slecht gepraat, aangifte dit , stalken dat , toch geen aangifte maar een melding doen, een stopgesprek met de politie, maar daar heeft ze schijt aan, misschien toch nog een keer met haar praten?
Mensen zeggen hem dat hij dit moet doen of dat moet laten , en vervolgens is ze toch wel weer lief, dan weer een manipulator , alles of niets, is zoethouden een optie? , misschien stopt het stalken dan wel , 1 vinger ze neemt alles,ze is een psychopaat . Twee opties: alles melden bij de politie en negeren of toch maar weer een relatie met haar beginnen.

Op sommige fora zoals o.a FOK! wordt het “zielige slachtoffer” zijn beloond met sympathie, likes, en groepsacceptatie. oid
Wij-tegen-zij-gevoel – Het creëert een simpel vijandbeeld (“onschuldige oudere mannen” versus “giftige manipulatieve jonge vrouwen” die hen maar niet los kan laten.
Laten we eerlijk zijn: het klinkt allemaal erg ongeloofwaardig , maar iedereen gaat er in mee, niemand stelt kritische vragen of ziet dat een hoop verhalen erg tegenstrijdig zijn en niemand zegt er iets van.

Wanneer een groep eenmaal een narratief heeft omarmd, wordt het moeilijk voor individuen om daar nog tegenin te gaan.

Wie wél twijfelt, of iemand aanspreekt over zijn slachtofferrol , of vragen heeft over de tegenstrijdigheden in het verhaal loopt het risico zelf als “hardvochtig” of “ongevoelig” gezien te worden.
In wezen werkt dit collectieve gedrag als een soort sociale bubbel: het verhaal van het slachtoffer wordt in stand gehouden en nauwelijks gecheckt, en de omgeving versterkt het nog verder. Dit verhaal kan zo nog een aantal jaren doorkwakkelen met steun ,een aai over de bol of even streng toegesproken worden. en dan weer de drama.
Voor alle duidelijkheid: ik heb helemaal niets tegen CF als persoon, ik heb wel moeite met het gedrag en de manipulatieve verhalen over K. Uiteraard komt dit ergens vandaan , dat begrijp ik echt wel.
Maar als je blijft hangen in slachtoffergedrag en het nog steeds nodig hebt om iemand zo slecht te praten
wat zegt dat dan over jou? Want de drama gewoon door , met K , zonder K , een ander jong ding, en dan toch weer K.
Ik ben het er niet mee eens dat dit een echo chamber is, dat is iets anders. En je zegt dat we niet zouden toetsen aan de realiteit: hoe zou dat moeten dan?

Zeg het maar, waar zijn de verhalen tegenstrijdig? En geen kritische vragen? Toch eens beter lezen, dan.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:53:23 #215
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219161787
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik ben het er niet mee eens dat dit een echo chamber is, dat is iets anders. En je zegt dat we niet zouden toetsen aan de realiteit: hoe zou dat moeten dan?

Zeg het maar, waar zijn de verhalen tegenstrijdig? En geen kritische vragen? Toch eens beter lezen, dan.
Verrassend
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:54:32 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219161799
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:53 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Verrassend
Wat is je probleem?
  zaterdag 1 november 2025 @ 07:10:16 #217
62881 r_one
R1
pi_219164702
quote:

[..]

Wow, :o
je hebt er wel tijd en energie in gestopt in je post zeg, respect _O_

Vraagje: heb je dit vervelende gevoel -die echo chambers, bubbels enzo- met meer R&P-topics of alleen met deze?
(vervolgvraag indien ja: welke topics nog meer dan?)

[ Bericht 1% gewijzigd door r_one op 01-11-2025 07:16:47 ]
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 08:02:25 #218
495039 Cupfighter
pi_219164780
quote:

[..]

Je hebt zeker in dingen gelijk, het slachtoffergedrag is iets wat ik in het verleden best erg deed, dat geef ik toe, ik zag mijn aandeel niet en dat was er zeker wel.
Denk dat dit ontstaan is uit de jeugd, veel geest, ouders relatief vroeg weggevallen.
Wat nu met K gebeurd is een gevolg van mijn eigen gedrag in de relatie die ik met haar had.
Voor mij is het belangrijk dat ik de gevoelens voor haar die ik soms nog heb wat bijvoorbeeld deze week weer wat speelde indam en niet tegen haar ga uiten.

Ik maak fouten dat weet ik, vind dat ik dit jaar flinke stappen heb gemaakt de goede kant in dankzij therapie maar ik blijf wel wat punten houden waar ik scherp op moet blijven

Ik vind het fijn dat je nu wat meer onderbouwd hebt hoe je het ziet in plaats van alleen zeggen dat je me niet gelooft
  zaterdag 1 november 2025 @ 08:45:49 #219
62881 r_one
R1
pi_219164996
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:02 schreef Cupfighter het volgende:
de gevoelens voor haar die ik soms nog heb wat bijvoorbeeld deze week weer wat speelde indam en niet tegen haar ga uiten
Mèn .... ze heeft anders wel een punt hoor 8)7
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 09:04:46 #220
495039 Cupfighter
pi_219165097
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Mèn .... ze heeft anders wel een punt hoor 8)7
Sorry maar wat zeg ik hier verkeerd aan, dat gebeurde van de week toch of zeg ik nu iets stoms
  zaterdag 1 november 2025 @ 09:20:13 #221
62881 r_one
R1
pi_219165238
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Sorry maar wat zeg ik hier verkeerd aan, dat gebeurde van de week toch of zeg ik nu iets stoms
Je schoof het af op "vroeger, mooie herinneringen" en omzeilde mijn vragen over je gevoelens voor K door -puur rationeel- te stellen dat een relatie niet mogelijk is.

Maar in feite heb je niet 'soms' nog gevoelens voor K maar je hebt ze continu nog en ze zijn nog even sterk. Hou jezelf en ons nou niet voor het lapje, het is toch gewoon zo? Je bent nog steeds hartstikke verkikkerd op K.

Vandaar ook mijn "best wel eng :{ ..."

En dan heb ik nog niet over dit niet delen met K .... alsof je andere dingen dus inmiddels wel weer deelt met K. Of weer contact hebt.
Of wilt hebben :{w
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 09:35:36 #222
495039 Cupfighter
pi_219165403
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Je schoof het af op "vroeger, mooie herinneringen" en omzeilde mijn vragen over je gevoelens voor K door -puur rationeel- te stellen dat een relatie niet mogelijk is.

Maar in feite heb je niet 'soms' nog gevoelens voor K maar je hebt ze continu nog en ze zijn nog even sterk. Hou jezelf en ons nou niet voor het lapje, het is toch gewoon zo? Je bent nog steeds hartstikke verkikkerd op K.

Vandaar ook mijn "best wel eng :{ ..."

En dan heb ik nog niet over dit niet delen met K .... alsof je andere dingen dus inmiddels wel weer deelt met K. Of weer contact hebt.
Of wilt hebben :{w
Ik heb vaker gezegd dat het een strijd tussen gevoel en verstand is waarbij het verstand moet winnen, en ja als ik denk aan sommige dingen uit het verleden komen die gevoelens terug dat is niet zo raar denk ik.
En ik zeg eerlijk die foto's die ik vorige week van haar kreeg in de brievenbus wakkerde dit ook enigszins aan , ik ben niet van steen
Maar ik moet blijven denken, nee het is niet goed voor me

Ik deel niks met K, we hebben geen contact maar dit moet ik zeker niet delen met haar mocht er contact komen zoals ik toen ik haar in de stad tegen kwam en omhelste en zei dat ze zo mooi is, dat is echt not done
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:24:14 #223
62881 r_one
R1
pi_219165767
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb vaker gezegd dat het een strijd tussen gevoel en verstand is waarbij het verstand moet winnen, en ja als ik denk aan sommige dingen uit het verleden komen die gevoelens terug dat is niet zo raar denk ik.
En ik zeg eerlijk die foto's die ik vorige week van haar kreeg in de brievenbus wakkerde dit ook enigszins aan , ik ben niet van steen
Maar ik moet blijven denken, nee het is niet goed voor me

Ik deel niks met K, we hebben geen contact maar dit moet ik zeker niet delen met haar mocht er contact komen zoals ik toen ik haar in de stad tegen kwam en omhelste en zei dat ze zo mooi is, dat is echt not done
Jouw gevoelens voor K zijn er continu Cup, 24/7, niet alleen bij vlagen of bij gelegenheid.
En haar venijnige acties hebben die gevoelens 0,0 verminderd. Dát vind ik eng.
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 11:06:51 #224
441859 crew  Lenny77
pi_219166182
quote:

-knip-
We hebben het er al eens over gehad en ik ben het ook wel deels eens met je. Het probleem op een forum of online blijft dat je nooit weet of het verhaal klopt, aangepast of wat dan ook is. Het KAN allemaal echt zijn, het KAN allemaal nep zijn (of misschien gewoon deels echt en een stuk verzonnen om meer compassie te krijgen). Bewijzen zien we zelden, soms vallen ze wel eens door de mand.
Dan kan je eigenlijk nog maar 1 ding: kiezen om het te geloven en hopelijk toch wat kritisch te blijven. En dat laatste is natuurlijk niet zo makkelijk.

Wat natuurlijk problematisch blijft (er vanuit gaande dat ALLES echt is): K is natuurlijk nog maar erg jong en heeft een kwetsbaarheid. CF is 50+ en zou het verstand en de wijsheid moeten hebben om in de eerste plaats bij haar uit de buurt te moeten blijven. Hij is echter helemaal verlekkerd geworden op haar borsten omdat ze zich over de tafel boog met haar decolleté. Hier heeft hij boel over gemaakt tot het punt dat K weg is gestuurd. TOCH is hij iets met haar begonnen en is het gezeik gestart. Dan plant je natuurlijk als persoon een gigantisch zaadje wat uitgroeit tot dit labiele gedrag van haar. Want het was aantrekken, wegduwen,.. Hij had hier nooit mee mogen beginnen, laat staan verder gaan: je zou voor minder vreemd gedrag gaan vertonen. Hij zit uiteindelijk toch in een bepaalde soort machtspositie.
Hij moet sowieso ver weg blijven van alles wat onder de 40j zit. Maar dat blijft m ook doen. En dan ook steeds meisjes met een kwetsbaarheid. Hij beweert (of denkt) dat dit is vanuit een gevoel om te willen helpen en steunen, begrip zelfs. Maar hij is zelf een rondlopende kwetsbaarheid. Het heeft vaker ook iets viezigs, dat gevoel krijg ik wel.
En ja, natuurlijk zijn er hier hopen mannen die zeggen dat ze veel liever een jong ding willen rijgen aan hun lid ipv een ouwe doos. Maar bij CF voelt het... hoe moet ik het zeggen... ja viezig gewoon?

Het klopt dat hij om de zoveel tijd een stukje dropt om alles weer aan de loop te krijgen hier. Is dat bewust? Is dat iets wat echt speelt? Geen idee.
Het is sowieso wel vermoeiend dat hij steeds in dezelfde patronen blijft steken, en dat op die leeftijd.

En weet je? Soms hoop je gewoon dat alles nep is ;(
Maar waar ga je dan nog op antwoorden of discussiëren he?
Gelukkig zijn er een deel fokkers die altijd alert blijven en snel doorhebben of er 'foutjes' staan in de verhalen :P
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:35:39 #225
62881 r_one
R1
pi_219166510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef Lenny77 het volgende:
Hij zit uiteindelijk toch in een bepaalde soort machtspositie.
Dat ben ik dus ab-so-luut niet met je eens! :N

SPOILER
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 11:38:16 #226
441859 crew  Lenny77
pi_219166539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat ben ik dus ab-so-luut niet met je eens! :N

SPOILER
Hij is 50+ en die meisjes hebben volgens mij allemaal een beetje daddy issues, anders val je niet op zo een oude man.. zeker weten dat hij overmacht heeft!
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:38:53 #227
62881 r_one
R1
pi_219166546
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hij is 50+ en die meisjes hebben volgens mij allemaal een beetje daddy issues, anders val je niet op zo een oude man.. zeker weten dat hij overmacht heeft!
Zeker weten van NIET!
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 11:41:52 #228
441859 crew  Lenny77
pi_219166578
Agree to disagree
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:43:42 #229
62881 r_one
R1
pi_219166601
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:41 schreef Lenny77 het volgende:
Agree to disagree
Wat jij wilt.
Je tornt aan de definitie van 'machtspositie'. Just my 2 cents.
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 11:46:24 #230
441859 crew  Lenny77
pi_219166630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat jij wilt.
Je tornt aan de definitie van 'machtspositie'. Just my 2 cents.
Ik zei toch: een soort van?
Die meisjes hebben problemen, hij is oud en hoort wijs te zijn. Dan heb je toch een soort overgewicht? Hij kiest ze ook echt uit op leeftijd en toch ergens ook kwetsbaarheid he??
Zie ik dit nu zo verkeerd?
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 11:49:13 #231
441859 crew  Lenny77
pi_219166655
En ok, laten we er eens vanuit gaan dat die meisjes bewust op zoek zijn naar een oudere man, voor welke reden dan ook. En hem er proberen in te luizen?
DAN NOG hoort hij het verstand en de levenswijsheid te hebben om ver weg van hun te blijven.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:59:30 #232
62881 r_one
R1
pi_219166790
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zei toch: een soort van?
Die meisjes hebben problemen, hij is oud en hoort wijs te zijn. Dan heb je toch een soort overgewicht? Hij kiest ze ook echt uit op leeftijd en toch ergens ook kwetsbaarheid he??
Zie ik dit nu zo verkeerd?
Ja.
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 12:02:41 #233
441859 crew  Lenny77
pi_219166822
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja.
Ja ok, dan zie ik het verkeerd. Ik laat mij graag verbeteren als dat zo is.
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:03:00 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219166825
We kunnen in ieder geval wel constateren dat het hier geen ‘echo chamber’ is, want we zijn het niet met elkaar eens. :')
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:05:57 #235
62881 r_one
R1
pi_219166852
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:49 schreef Lenny77 het volgende:
En ok, laten we er eens vanuit gaan dat die meisjes bewust op zoek zijn naar een oudere man, voor welke reden dan ook. En hem er proberen in te luizen?
DAN NOG hoort hij het verstand en de levenswijsheid te hebben om ver weg van hun te blijven.
Je veronderstelt hiermee dat iemand van 25 nog te naïef is (doordat ze geestelijk nog niet volgroeid is?) waardoor iemand die 30 jaar ouder is, per definitie een psychisch overwicht heeft. Dat is onzin. Levenswijsheid en -ervaring op zich geeft nog geen machtsvoorsprong.

Daartegenover de andere kant van de (machts)balans: iemand die als personeel de zorg heeft over een patiënt die 30 jaar ouder is.

Hoe moet ik me die balans, die dynamiek, voorstellen?
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:13:21 #236
62881 r_one
R1
pi_219166920
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:46 schreef Lenny77 het volgende:
Dan heb je toch een soort overgewicht?
(teruglezend)
Deze vond ik dan wel weer hilarisch _O- _O- _O-
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 12:19:21 #237
441859 crew  Lenny77
pi_219166989
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:13 schreef r_one het volgende:

[..]
(teruglezend)
Deze vond ik dan wel weer hilarisch _O- _O- _O-
Zal wel iets Vlaams zijn? :@
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:21:28 #238
62881 r_one
R1
pi_219167019
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zal wel iets Vlaams zijn? :@

:{w
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 12:23:54 #239
441859 crew  Lenny77
pi_219167041
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Je veronderstelt hiermee dat iemand van 25 nog te naïef is (doordat ze geestelijk nog niet volgroeid is?) waardoor iemand die 30 jaar ouder is, per definitie een psychisch overwicht heeft. Dat is onzin. Levenswijsheid en -ervaring op zich geeft nog geen machtsvoorsprong.

Daartegenover de andere kant van de (machts)balans: iemand die als personeel de zorg heeft over een patiënt die 30 jaar ouder is.

Hoe moet ik me die balans, die dynamiek, voorstellen?
Het verschil tussen hoe ik nu denk op 47 jarige leeftijd VS toen ik begin 20 was is gigantisch. Op dat moment denk je dat je alles weet en oh zo volwassen bent. Maar achteraf besef je dat je helemaal niets wist!
CF is nog eens bijna 10j ouder dan ik.
Dan zou je toch echt wel het verstand moeten hebben he?
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:28:35 #240
62881 r_one
R1
pi_219167086
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het verschil tussen hoe ik nu denk op 47 jarige leeftijd VS toen ik begin 20 was is gigantisch. Op dat moment denk je dat je alles weet en oh zo volwassen bent. Maar achteraf besef je dat je helemaal niets wist!
CF is nog eens bijna 10j ouder dan ik.
Dan zou je toch echt wel het verstand moeten hebben he?
Ik mis de factor 'macht'(smisbruik).
.
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 12:31:06 #241
441859 crew  Lenny77
pi_219167101
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik mis de factor 'macht'(smisbruik).
Jij maakt er ondertussen een misbruik van.
Ik had het over een vorm van overwicht (zo goed?)
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:33:48 #242
62881 r_one
R1
pi_219167123
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij maakt er ondertussen een misbruik van.
Ik had het over een vorm van overwicht (zo goed?)
Die krijg je van mij ^O^

Hoewel ik in casu het een moeilijk los kan zien van het ander.
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:57:00 #243
38824 Droopie
pi_219167384
Wij maken natuurlijk ook aannames he, hoe zou K eruit zien, hoe gedraagt ze zich, hoe is de dynamiek met TS..
Wat haar IQ is weten we natuurlijk niet, maar ze wordt hier beschreven als iemand met mentale problemen.
Gaat half naakt bij TS in zijn huis stalken, moet daarna met haar moeder gesproken worden.
Normale mensen doen dat niet.

Dus het lijkt me niet een normale meid die zich gedraagt naar haar leeftijd.
Is ze dan zwakzinnig, nymfomaan of gewoon een gek die stalkt..

Of is het wel stalken? Krijgen we misschien maar de halve waarheid te horen?
Misschien moet TS deze week eens naar de politie gaan, dit topic laten lezen en dan hun laten bepalen hoeveel manuren ze er nog aan moeten besteden.

Hoe ik het lees, kan de politie, TS en K zich beter gaan focussen op andere bezigheden en prioriteiten.
Gebaseerd op mijn eigen gekleurde mening op een forum.
Hell To The Liars
  zaterdag 1 november 2025 @ 13:12:28 #244
62881 r_one
R1
pi_219167539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:57 schreef Droopie het volgende:
Hoe ik het lees, kan de politie, TS en K zich beter gaan focussen op andere bezigheden en prioriteiten.
Gebaseerd op mijn eigen gekleurde mening op een forum.
Ik denk niet dat K hier meeleest.
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 14:38:48 #245
458758 PabstBlueRibbon
pi_219168415
...

[ Bericht 99% gewijzigd door PabstBlueRibbon op 01-11-2025 19:41:56 (Niet handig om hier te posten :@) ]
  zaterdag 1 november 2025 @ 16:14:55 #246
495039 Cupfighter
pi_219169042
Het machtsmisbruik zie ik ook niet zo goed, K is een volwassen vrouw met een duidelijke eigen mening en wil , we hebben beide psychische kwetsbaarheden waarin we beide beslissingen hebben gemaakt die niet handig zijn.
  zaterdag 1 november 2025 @ 17:24:42 #247
49243 Sally
pi_219169718
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:14 schreef Cupfighter het volgende:
Het machtsmisbruik zie ik ook niet zo goed, K is een volwassen vrouw met een duidelijke eigen mening en wil , we hebben beide psychische kwetsbaarheden waarin we beide beslissingen hebben gemaakt die niet handig zijn.
Ik denk dat men het machtsmisbruik bedoelt omdat zij jouw hulpverlener was. Daarmee staat zij niet meer naast je, maar heeft ze een verantwoordelijkheid óver je.
Maar ook naar zichzelf, want als 'Authority' mag ook zij niets met een cliënt beginnen of hem/haar verleiden of dergelijke.

Dat is een vorm van Machtsmisbruik.
  zaterdag 1 november 2025 @ 17:27:03 #248
495039 Cupfighter
pi_219169740
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik denk dat men het machtsmisbruik bedoelt omdat zij jouw hulpverlener was. Daarmee staat zij niet meer naast je, maar heeft ze een verantwoordelijkheid óver je.
Maar ook naar zichzelf, want als 'Authority' mag ook zij niets met een cliënt beginnen of hem/haar verleiden of dergelijke.

Nou er werd hier gezegd dat ik diegene was die aan machtsmisbruik deed als ik het goed begrepen heb
  zaterdag 1 november 2025 @ 17:38:25 #249
38824 Droopie
pi_219169829
Was zij stagaire van de kliniek waar hij zat?
Dan is het toch ook strafbaar om een relatie te hebben met ex-clienten?

En als je niet doorhebt dat een machtsverhouding er niet is met een verschil van 30 jaar is ( en in mijn optiek altijd ongezond is) , ja dan vraag ik me af, doet jouw psych wel goed haar werk of ben je stronteigenwijs.
Hell To The Liars
  zaterdag 1 november 2025 @ 18:22:30 #250
62881 r_one
R1
pi_219170195
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:38 schreef Droopie het volgende:
En als je niet doorhebt dat een machtsverhouding er niet is met een verschil van 30 jaar is ( en in mijn optiek altijd ongezond is) , ja dan vraag ik me af, doet jouw psych wel goed haar werk of ben je stronteigenwijs.
Op die leeftijd heeft dat niks meer met 'macht' te maken :N

Ik denk ook dat een verpleegster / kind / buurvrouw / de-man-van-de-bank-die-je-bankpas-komt-ophalen ("wat is uw pincode mevrouw?") / whatever van 55 meer 'macht' heeft dan aan zwakke hoogbejaarde van 85 (ondanks dat die 30 jaar ouder is).

@TS: het ging om machtsoverwicht (en het kwam niet van mij)
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 18:26:15 #251
62881 r_one
R1
pi_219170215
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Klopt.
quote:

Dat is eigenlijk dezelfde grondslag als het eerste argument.
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 19:38:54 #252
495039 Cupfighter
pi_219170799
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 18:22 schreef r_one het volgende:

[..]
Op die leeftijd heeft dat niks meer met 'macht' te maken :N

Ik denk ook dat een verpleegster / kind / buurvrouw / de-man-van-de-bank-die-je-bankpas-komt-ophalen ("wat is uw pincode mevrouw?") / whatever van 55 meer 'macht' heeft dan aan zwakke hoogbejaarde van 85 (ondanks dat die 30 jaar ouder is).

@:TS: het ging om machtsoverwicht (en het kwam niet van mij)
Ik ben het met je eens al snap ik wel dat mensen het anders zien, klopt het ging inderdaad over machtsoverwicht en geen machtsmisbruik
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:20:37 #253
458758 PabstBlueRibbon
pi_219171200
Ik ben wel met @Puzzie eens dat de aandacht teveel naar K gaat. Het voegt weinig constructiefs meer toe.

Ik denk dat het voor jou TS belangrijker is om erbij stil te staan:

Waarom voel jij je aangetrokken tot meiden die jouw dochter hadden kunnen zijn? Wat precies zoek je bij hen? Waarom zijn het allemaal mensen die zelf ook issues hebben?

Hoe ziet jouw sociale leven eruit? En ook belangrijk, hoe zou je willen dat jouw sociale leven eruitziet? Wat houdt jouw dan tegen om jouw leven daarnaar in te richten.

Over jouw vermeende slachtoffer-rol heb ik persoonlijk een andere mening. Slachtoffer-rol associeer ik meer met mensen die zichzelf heel erg zielig vinden en liever anderen de schuld blijven geven dan de verantwoordelijkheid bij zichzelf zoeken. Jouw gedrag vind ik meer typerend voor emotieregulatie-problemen en dat je verstrikt raakt in gedachten. Omdat de meeste mensen dat niet of in mindere mate herkennen bij zichzelf, kan het door hen geinterpreteerd worden dat jij je aanstelt om daarbij aandacht van anderen af te dwingen. Dat betekent nog niet persé dat het daadwerkelijk jouw intentie is. Mensen zien alleen jouw gedrag maar ervaren niet wat jij denkt en voelt.

Wat mij wél nu nog steeds opvalt, is dat jij de neiging hebt om je te laten bemoederen. Je post weleens "Mijn therapeute is trots op mij en vindt dat ik het goed doe." Wellicht sta je er zelf niet echt bij stil, echter uit de mond van een 55-jarige man klinkt zoiets nogal zwak. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee hoor. Het betekent ook helemaal niet dat ik jou als persoon zwak vind, omdat ik ook een heel palet aan sterke kanten aan jou heb opgemerkt. Je hoeft verder niet perfect te zijn.

Wel is het zo dat je met dat soort uitspraken mensen kunt aantrekken die misbruik van jou willen maken. Juist omdat je iig op mij overkomt als een intelligente kerel, word jij interessant voor die mensen. Als je een zwakzinnige idioot zou zijn, dan mijden ze jou juist en willen ze vooral niet met jou geaccosieerd worden. Maar je bent geen idioot. Ze merken wel dat jij je zo kunt voelen. Zij proberen zich beter te voelen door jou naar beneden te trappen: kunnen ze hun eigen shit op jou projecteren.

Hoe denk jij daar zelf over?
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:27:05 #254
364037 ChildoftheStars
pi_219171293
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Wat mij wél nu nog steeds opvalt, is dat jij de neiging hebt om je te laten bemoederen. Je post weleens "Mijn therapeute is trots op mij en vindt dat ik het goed doe." Wellicht sta je er zelf niet echt bij stil, echter uit de mond van een 55-jarige man klinkt zoiets nogal zwak.
Oneens dat het zwak is, een psych is iemand die dmv feedback probeert je dingen te leren. Die waardering willen voelen is een logisch gevolg van therapie
En leeftijd maakt daarbij niet uit. De feedback van mijn psych is heilig voor me, maar ik ben een 37 jaar oude vrouw; is het dan minder zwak ?
(Advocaat van de duivel, sorry)
---

De rest van de discussie gelezen. Mijn mening doet er niet toe, het viel echter alleen op dat er over TS gesproken werd en niet met. Geen oordeel en geen mening. Gewoon een observatie :)
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:29:33 #255
62881 r_one
R1
pi_219171325
quote:
Over jouw vermeende slachtoffer-rol heb ik persoonlijk een andere mening. Slachtoffer-rol associeer ik meer met mensen die zichzelf heel erg zielig vinden en liever anderen de schuld blijven geven dan de verantwoordelijkheid bij zichzelf zoeken. Jouw gedrag vind ik meer typerend voor emotieregulatie-problemen en dat je verstrikt raakt in gedachten.
Ik denk dat we heel erg moeten oppassen met dit soort online diagnoses :{w

quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:21 schreef STING het volgende:
Op FOK! doen we niet aan fysieke en mentale/psychische diagnosestelling, we zijn geen medisch forum
Etc. etc.
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:30:09 #256
364037 ChildoftheStars
pi_219171338
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik denk dat we heel erg moeten oppassen met dit soort online diagnoses :{w
Ook helemaal mee eens :o
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:49:58 #257
38824 Droopie
pi_219171756
Nou, als je alles deelt kan je ook prima zeggen dat je psych je positief aanmoedigt hoor.

Ondanks zijn relatiedrama's heb ik toch ook wel respect voor iemand met zo'n rugzakje die zich staande houdt in deze maatschappij.
Hell To The Liars
  zaterdag 1 november 2025 @ 21:50:02 #258
495039 Cupfighter
pi_219172567
quote:
Ik ben wel met @:Puzzie eens dat de aandacht teveel naar K gaat. Het voegt weinig constructiefs meer toe.

Ik denk dat het voor jou TS belangrijker is om erbij stil te staan:

Waarom voel jij je aangetrokken tot meiden die jouw dochter hadden kunnen zijn? Wat precies zoek je bij hen? Waarom zijn het allemaal mensen die zelf ook issues hebben?

Hoe ziet jouw sociale leven eruit? En ook belangrijk, hoe zou je willen dat jouw sociale leven eruitziet? Wat houdt jouw dan tegen om jouw leven daarnaar in te richten.

Over jouw vermeende slachtoffer-rol heb ik persoonlijk een andere mening. Slachtoffer-rol associeer ik meer met mensen die zichzelf heel erg zielig vinden en liever anderen de schuld blijven geven dan de verantwoordelijkheid bij zichzelf zoeken. Jouw gedrag vind ik meer typerend voor emotieregulatie-problemen en dat je verstrikt raakt in gedachten. Omdat de meeste mensen dat niet of in mindere mate herkennen bij zichzelf, kan het door hen geinterpreteerd worden dat jij je aanstelt om daarbij aandacht van anderen af te dwingen. Dat betekent nog niet persé dat het daadwerkelijk jouw intentie is. Mensen zien alleen jouw gedrag maar ervaren niet wat jij denkt en voelt.

Wat mij wél nu nog steeds opvalt, is dat jij de neiging hebt om je te laten bemoederen. Je post weleens "Mijn therapeute is trots op mij en vindt dat ik het goed doe." Wellicht sta je er zelf niet echt bij stil, echter uit de mond van een 55-jarige man klinkt zoiets nogal zwak. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee hoor. Het betekent ook helemaal niet dat ik jou als persoon zwak vind, omdat ik ook een heel palet aan sterke kanten aan jou heb opgemerkt. Je hoeft verder niet perfect te zijn.

Wel is het zo dat je met dat soort uitspraken mensen kunt aantrekken die misbruik van jou willen maken. Juist omdat je iig op mij overkomt als een intelligente kerel, word jij interessant voor die mensen. Als je een zwakzinnige idioot zou zijn, dan mijden ze jou juist en willen ze vooral niet met jou geaccosieerd worden. Maar je bent geen idioot. Ze merken wel dat jij je zo kunt voelen. Zij proberen zich beter te voelen door jou naar beneden te trappen: kunnen ze hun eigen shit op jou projecteren.

Hoe denk jij daar zelf over?
Ik zal proberen de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, de jongere vrouwen vind ik lastig te verklaren misschien is dat een restantje van mijn pestverleden , toen ik die leeftijd had kwam ik amper in contact met vrouwen.
Dat ik mensen met issues tegen kom is niet zo vreemd, dat is mijn wereld als je terecht komt bij inlopen, daar kwam ik terecht nadat ik afgekickt was en op zoek was maar nieuwe netwerken en plaatsen waar ik mezelf kon zijn zonder beoordeeld of veroordeeld te worden.

Ik heb met de therapie stappen gezet die ik niet meer gedacht niet meer te maken, als de therapeute dat ook opmerkt en zegt dat ik het prima doe dan bevestigd dat ik op het goede pad zit.

Ik weet dat ik door mijn openheid en kwetsbaar opstellen in de valkuil kan lopen van mensen die daar misbruik van maken , dat is ook een angst en ook een reden dat ik me liever omgeef met mensen die psychische problematiek begrijpen
  zaterdag 1 november 2025 @ 21:52:04 #259
495039 Cupfighter
pi_219172594
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oneens dat het zwak is, een psych is iemand die dmv feedback probeert je dingen te leren. Die waardering willen voelen is een logisch gevolg van therapie
En leeftijd maakt daarbij niet uit. De feedback van mijn psych is heilig voor me, maar ik ben een 37 jaar oude vrouw; is het dan minder zwak ?
(Advocaat van de duivel, sorry)
---

De rest van de discussie gelezen. Mijn mening doet er niet toe, het viel echter alleen op dat er over TS gesproken werd en niet met. Geen oordeel en geen mening. Gewoon een observatie :)
Er mag best over me gesproken worden, geen probleem mee, ik kan het lezen en er op reageren.

En qua de psych ben ik het met je eens
  zondag 2 november 2025 @ 18:22:23 #260
495039 Cupfighter
pi_219178532
Het zonnetje scheen lekker, mooi voor een buitenactiviteit in het centrum met L
We gingen eerst even lunchen voordat om 14:00 de Vossenjacht begon, dat is een spel waarin je 12 figuren moet zoeken in dit geval in het centrum van Nijmegen waar je 2 uur de tijd voor had, het was geen wedstrijd.
Was heel leuk om samen te doen, de 2 uur vlogen om , wij hadden er 10 van de 12 gevonden maar kregen toch een presentje en dat was een gratis portie bitterballen bij een horeca gelegenheid in de buurt, we hadden best trek na die zoektocht dus wij zijn dat gelijk gaan doen
Daarna nog een drankje en toen afscheid genomen
  maandag 3 november 2025 @ 12:22:11 #261
458758 PabstBlueRibbon
pi_219183299
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zal proberen de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, de jongere vrouwen vind ik lastig te verklaren misschien is dat een restantje van mijn pestverleden , toen ik die leeftijd had kwam ik amper in contact met vrouwen.
Dat ik mensen met issues tegen kom is niet zo vreemd, dat is mijn wereld als je terecht komt bij inlopen, daar kwam ik terecht nadat ik afgekickt was en op zoek was maar nieuwe netwerken en plaatsen waar ik mezelf kon zijn zonder beoordeeld of veroordeeld te worden.

Ik heb met de therapie stappen gezet die ik niet meer gedacht niet meer te maken, als de therapeute dat ook opmerkt en zegt dat ik het prima doe dan bevestigd dat ik op het goede pad zit.

Ik weet dat ik door mijn openheid en kwetsbaar opstellen in de valkuil kan lopen van mensen die daar misbruik van maken , dat is ook een angst en ook een reden dat ik me liever omgeef met mensen die psychische problematiek begrijpen
Dan wordt mij het één en ander duidelijk. :)

In zo'n omgeving vallen leeftijdsgrenzen wat meer weg, denk ik. Dan vind ik het niet zo vreemd dat de vrouwen allemaal een stuk jonger zijn; het impliceert dan juist dat je een leuke interessante vent in de omgang bent. Ik krijg ook niet de indruk dat je een saai persoon bent.

Ik heb zelf geen achtergrond met verslavingsproblematiek, echter ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat jij je in de 'normale wereld' sneller veroordeeld voelt. Nogmaals, het is jouw leven, doe vooral wat voor jezelf het beste voelt.

Fijn om te lezen dat je zondag een leuke dag hebt gehad :)
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:03:48 #262
495039 Cupfighter
pi_219189707
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 12:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dan wordt mij het één en ander duidelijk. :)

In zo'n omgeving vallen leeftijdsgrenzen wat meer weg, denk ik. Dan vind ik het niet zo vreemd dat de vrouwen allemaal een stuk jonger zijn; het impliceert dan juist dat je een leuke interessante vent in de omgang bent. Ik krijg ook niet de indruk dat je een saai persoon bent.

Ik heb zelf geen achtergrond met verslavingsproblematiek, echter ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat jij je in de 'normale wereld' sneller veroordeeld voelt. Nogmaals, het is jouw leven, doe vooral wat voor jezelf het beste voelt.

Fijn om te lezen dat je zondag een leuke dag hebt gehad :)
Het klopt dat in z'n omgeving de leeftijdsgrenzen wat wegvallen , je schept een band door met elkaar vaak over dingen te praten die elders lastig bespreekbaar zijn door diverse omstandigheden

Dank je wel het was zeker leuk!
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:15:27 #263
495039 Cupfighter
pi_219189767
Therapie is gisteren beeindigd, het doel is bereikt en dat is dat de aanvallen om Melanie fors verminderd zijn.
Natuurlijk zijn er nog aandachtspunten maar daar kan ik met de ambulante zorg verder aan werken, die was er gisteren ook bij dus het is voor hun ook duidelijk waar op gelet moet worden
  dinsdag 4 november 2025 @ 10:33:34 #264
458758 PabstBlueRibbon
pi_219190287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Therapie is gisteren beeindigd, het doel is bereikt en dat is dat de aanvallen om Melanie fors verminderd zijn.
Natuurlijk zijn er nog aandachtspunten maar daar kan ik met de ambulante zorg verder aan werken, die was er gisteren ook bij dus het is voor hun ook duidelijk waar op gelet moet worden
Fijn dat het allemaal positief verlopen is! :)

Heb je ook helder wat jouw aandachtspunten zijn? Wil je graag dat andere users daarin met jou meedenken of hou je dat liever voor jezelf of voor andere mensen?
  dinsdag 4 november 2025 @ 13:03:11 #265
62881 r_one
R1
pi_219191040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Jeuj *O*

Gaat je topic nou ook op slot? :{
(de TT dekt de lading niet meer, niet echt meer)
.
  dinsdag 4 november 2025 @ 14:20:02 #266
364037 ChildoftheStars
pi_219191585
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 13:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Jeuj *O*

Dat moet CF zelf weten, maar imo kan het topic toch open blijven? Eventueel met een andere TT (maar zie ik ook geen noodzaak in)

Er gebeurt zoveel in zijn leven?

Dus als CF denkt het is klaar dan is het klaar, maar als hij verder wil: waarom niet?
  dinsdag 4 november 2025 @ 14:39:56 #267
62881 r_one
R1
pi_219191699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat moet CF zelf weten, maar imo kan het topic toch open blijven? Eventueel met een andere TT (maar zie ik ook geen noodzaak in)

Er gebeurt zoveel in zijn leven?

Dus als CF denkt het is klaar dan is het klaar, maar als hij verder wil: waarom niet?
Mijn post was een beetje ludiek bedoeld ;)

SPOILER
.
  dinsdag 4 november 2025 @ 14:53:21 #268
364037 ChildoftheStars
pi_219191758
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:39 schreef r_one het volgende:

[..]
Mijn post was een beetje ludiek bedoeld ;)

SPOILER
:X
  dinsdag 4 november 2025 @ 14:54:20 #269
495039 Cupfighter
pi_219191762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 10:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Fijn dat het allemaal positief verlopen is! :)

Heb je ook helder wat jouw aandachtspunten zijn? Wil je graag dat andere users daarin met jou meedenken of hou je dat liever voor jezelf of voor andere mensen?
[quote]0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 10:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Aandachtspunten zijn :
-K
-omgaan met dominante types
-op tijd aangeven als er iets dwars zit
-de emotie boosheid

En meedenken mag altijd
  dinsdag 4 november 2025 @ 14:56:39 #270
495039 Cupfighter
pi_219191774
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 13:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Jeuj *O*

Ik wil in principe het topic wel open houden , zeker omdat het al eigenlijk al best lang niet meer over Melanie aanvallen gaat, tenzij de moderators het niet goed vinden

Veranderen van TT is misschien wel handig voor het volgende deel
  dinsdag 4 november 2025 @ 15:03:20 #271
364037 ChildoftheStars
pi_219191815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik wil in principe het topic wel open houden , zeker omdat het al eigenlijk al best lang niet meer over Melanie aanvallen gaat, tenzij de moderators het niet goed vinden

Om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat het niet zou mogen :* Gewoon doorgaan en als het niet mag hoor je het vanzelf
  dinsdag 4 november 2025 @ 15:03:25 #272
62881 r_one
R1
pi_219191816
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Iets met K :P

SPOILER
Nee, hoeft voor mij niet dicht (was ludiek bedoeld) alleen als ik als newbie her kom lezen, herken ik niks meer van de "Trauma aanvallen" ( :? ). Vandaar.
.
  dinsdag 4 november 2025 @ 15:05:29 #273
495039 Cupfighter
pi_219191829
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 15:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Iets met K :P

SPOILER
Nee, hoeft voor mij niet dicht (was ludiek bedoeld) alleen als ik als newbie her kom lezen, herken ik niks meer van de "Trauma aanvallen" ( :? ). Vandaar.
KLM gezien de namenindex 😉
  dinsdag 4 november 2025 @ 15:09:31 #274
62881 r_one
R1
pi_219191861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 15:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
:D

Kan ook.

Zie maar, 't is jouw feestje w/

SPOILER
.
  dinsdag 4 november 2025 @ 19:23:07 #275
421867 greysbones
pi_219193441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 15:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
ik zou dan toch kiezen voor iets wat betrekking heeft op jou
en niet op de trauma's in je leven
ivm de positieve inslag
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 4 november 2025 @ 20:02:56 #276
495039 Cupfighter
pi_219193915
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zou dan toch kiezen voor iets wat betrekking heeft op jou
en niet op de trauma's in je leven
ivm de positieve inslag
Dit was ook een grapje van me, ik ga nog nadenken over de volgende TT
  donderdag 6 november 2025 @ 07:00:19 #277
495039 Cupfighter
pi_219203993
Wat gaat er goed?

-amper Melanie aanvallen meer
-meer zelfvertrouwen
-assertiever
-best lang clean
-beter bestand tegen K
-sneller grenzen aangeven
-meer dagbestedingen
-meer sociaal contact
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:02:08 #278
495039 Cupfighter
pi_219214210
Gisteravond Mexicaans gegeten in de stad met L, was erg leuk en we leren elkaar steeds beter kennen oo deze manier, er is in ieder geval genoeg klik voor een leuke vriendschap
  zaterdag 8 november 2025 @ 10:38:17 #279
495039 Cupfighter
pi_219220198
Ik heb het op mijn werk enorm naar mijn zin , ik werk 2 ochtenden in de week op de donderdag en vrijdag.
Mijn taak is post sorteren maar omdat ik post bezorgen ook heel leuk vind en daar ook veel ervaring(bekend met veel wijken in de stad) bezorg ik ook post.
Dit is dus vrijwillig dit mogen ze me niet opdringen omdat ik een spierziekte heb, ook met Melanie aanvallen destijds was het handig om te gaan bezorgen
Ik geef zelf aan of het mogelijk is voor mij dat ik post ga bezorgen.
De leidinggevende checken dan wel even of het mogelijk is want er moet bijvoorbeeld wel een electrische fiets over zijn want anders lukt het me niet.
Ook zeggen ze soms nee als ik terug kom van de eerste bezorgwijk en een tweede wil gaan lopen omdat ze weten dat ik de neiging heb over mijn grens te gaan.

Er is een van de leidinggevende die soms wat rare reacties geeft waar ik me aan stoor dat doet hij overigens niet alleen bij mij naar ik hou het even bij mezelf.

Ik vroeg een tijdje geleden bijvoorbeeld welke wijk ik mee moest nemen , eh ja de grootste was het antwoord en ja dat moet tegen mij niet zeggen want dan pak ik ook de grootste
Andere leidinggevende wijzen een wijk aan of zeggen kijk maar welke je mee wilt nemen.

Donderdag kwam ik terug van mijn wijk om kwart voor een en je moet dan je tijd omschrijven en laten aftekenen, ik deed dat en liep naar hem om te laten aftekenen, hij reageerde geirriteerd waar is de rest van mijn collega's, zei hij, ik dacht ja dat weet ik niet en ik vraag alleen om een krabbeltje dat ook wel kreeg maar het voelde alsof ik een hele berg werk aan hem vroeg
Ik heb dat gisteren ook gemeld bij een andere leidinggevende omdat ik dit niet prettig vind en ik dit in mijn hoofd niet moet laten opgelopen ik weet dat het relatief iets kleins is maar 10 van die kleine dingen kunnen een bommetje worden en dat wil ik voorkomen
  zaterdag 8 november 2025 @ 10:51:46 #280
49243 Sally
pi_219220280
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 10:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb het op mijn werk enorm naar mijn zin , ik werk 2 ochtenden in de week op de donderdag en vrijdag.
Mijn taak is post sorteren maar omdat ik post bezorgen ook heel leuk vind en daar ook veel ervaring(bekend met veel wijken in de stad) bezorg ik ook post.
Dit is dus vrijwillig dit mogen ze me niet opdringen omdat ik een spierziekte heb, ook met Melanie aanvallen destijds was het handig om te gaan bezorgen
Ik geef zelf aan of het mogelijk is voor mij dat ik post ga bezorgen.
De leidinggevende checken dan wel even of het mogelijk is want er moet bijvoorbeeld wel een electrische fiets over zijn want anders lukt het me niet.
Ook zeggen ze soms nee als ik terug kom van de eerste bezorgwijk en een tweede wil gaan lopen omdat ze weten dat ik de neiging heb over mijn grens te gaan.

Er is een van de leidinggevende die soms wat rare reacties geeft waar ik me aan stoor dat doet hij overigens niet alleen bij mij naar ik hou het even bij mezelf.

Ik vroeg een tijdje geleden bijvoorbeeld welke wijk ik mee moest nemen , eh ja de grootste was het antwoord en ja dat moet tegen mij niet zeggen want dan pak ik ook de grootste
Andere leidinggevende wijzen een wijk aan of zeggen kijk maar welke je mee wilt nemen.

Donderdag kwam ik terug van mijn wijk om kwart voor een en je moet dan je tijd omschrijven en laten aftekenen, ik deed dat en liep naar hem om te laten aftekenen, hij reageerde geirriteerd waar is de rest van mijn collega's, zei hij, ik dacht ja dat weet ik niet en ik vraag alleen om een krabbeltje dat ook wel kreeg maar het voelde alsof ik een hele berg werk aan hem vroeg
Ik heb dat gisteren ook gemeld bij een andere leidinggevende omdat ik dit niet prettig vind en ik dit in mijn hoofd niet moet laten opgelopen ik weet dat het relatief iets kleins is maar 10 van die kleine dingen kunnen een bommetje worden en dat wil ik voorkomen
Goed dat je het hebt besproken :)
  dinsdag 11 november 2025 @ 14:35:24 #281
495039 Cupfighter
pi_219244737
Ik was er op gerekend, al bijna 2 weken staat de garagepoort van de flat open dus iedereen kan maar binnen dus ook K en die stond gisteren voor de deur dus.
  dinsdag 11 november 2025 @ 14:55:57 #282
364037 ChildoftheStars
pi_219244864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:35 schreef Cupfighter het volgende:
Ik was er op gerekend, al bijna 2 weken staat de garagepoort van de flat open dus iedereen kan maar binnen dus ook K en die stond gisteren voor de deur dus.
Ze heeft vaker voor je deur gestaan, hoe kwam ze toen binnen? Kun je niet je buren vragen überhaupt niet meer voor haar open te doen, zodra die deur gerepareerd is dan
  dinsdag 11 november 2025 @ 15:10:38 #283
49243 Sally
pi_219244947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:35 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe komt die poort open... :X (en wat CotS aangeeft natuurlijk: die poort moet zsm gemaakt, voor de veiligheid van iedere flatbewoner (en hun spullen))

Maar goed, je was er al op voorbereid dus.
Wil je iets delen over hoe het is gegaan?
  dinsdag 11 november 2025 @ 16:18:12 #284
495039 Cupfighter
pi_219245296
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze heeft vaker voor je deur gestaan, hoe kwam ze toen binnen? Kun je niet je buren vragen überhaupt niet meer voor haar open te doen, zodra die deur gerepareerd is dan
Ze kan gewoon meegelopen met iemand die ook naar binnen gaat, de deur blijft ook relatief best lang open ivm de rolstoelbewoners op de derde etage dus maar nu is het echt open huis met die open poort, eind deze week zou dat opgelost moeten zijn
  dinsdag 11 november 2025 @ 16:21:58 #285
495039 Cupfighter
pi_219245311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 15:10 schreef Sally het volgende:

[..]
Hoe komt die poort open... :X (en wat CotS aangeeft natuurlijk: die poort moet zsm gemaakt, voor de veiligheid van iedere flatbewoner (en hun spullen))

Maar goed, je was er al op voorbereid dus.
Wil je iets delen over hoe het is gegaan?
Hij is kapot en het wachten op een onderdeel wat morgen binnen komt waarschijnlijk

Ik was voorbereid, ze wou praten, ik niet, ze vroeg om nog een kans , ik zei weer nee.
Ze draaide om en zei je hoort nog van me en weg was ze
  dinsdag 11 november 2025 @ 16:30:41 #286
49243 Sally
pi_219245359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hij is kapot en het wachten op een onderdeel wat morgen binnen komt waarschijnlijk

Ik was voorbereid, ze wou praten, ik niet, ze vroeg om nog een kans , ik zei weer nee.
Ze draaide om en zei je hoort nog van me en weg was ze
"Je hoort nog van me"
- Oh, maar jij mij niet. Wéér niet.

Btw... van haar 'horen'....... :S Ja.ja..... Horen :')
Ze bedoelt vast: 'Je ziet me nog' :+

;) :P

Maar... serieus goed aangepakt - hou vol! *O* ^O^
  dinsdag 11 november 2025 @ 20:29:47 #287
495039 Cupfighter
pi_219247048
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:30 schreef Sally het volgende:

[..]
"Je hoort nog van me"
- Oh, maar jij mij niet. Wéér niet.

Btw... van haar 'horen'....... :S Ja.ja..... Horen :')
Ze bedoelt vast: 'Je ziet me nog' :+

;) :P

Maar... serieus goed aangepakt - hou vol! *O* ^O^
Ik doe mijn best mijn nee is nu krachtig en dat is dan voor dat moment genoeg
  woensdag 12 november 2025 @ 02:56:47 #288
458758 PabstBlueRibbon
pi_219248660
-dit is nu echt niet aan de orde-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 12-11-2025 07:11:22 ]
  woensdag 12 november 2025 @ 03:30:30 #289
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219248719
-antwoord op quote-

[ Bericht 99% gewijzigd door Lenny77 op 12-11-2025 07:11:46 ]
  woensdag 12 november 2025 @ 03:38:43 #290
495039 Cupfighter
pi_219248727
-antwoord op quote-

[ Bericht 99% gewijzigd door Lenny77 op 12-11-2025 07:12:14 ]
  donderdag 13 november 2025 @ 18:39:50 #291
495039 Cupfighter
pi_219258417
Ik kom naar niet van mijn verkoudheid af telkens als het bijna over is start het weer opnieuw zo vandaag ook op het werk, ik was de enige op de afdeling en ik voelde me niet 100 procent fit, wat pijntjes in de schouder en nek vemoedelijk door de verkoudheid.
Na 45 minuten overwerk zei de leidinggevende dat het wel mooi was geweest en stuurde me naar huis
Hopen dat ik morgen wat fitter ben en misschien volgende week toch even naar de huisarts
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:05:01 #292
495039 Cupfighter
pi_219267032
Ook vandaag ging het wat moeizaam maar wel beter dan gisteren op het werk, om 11:30 naar huis gegaan, veel zieken op moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')