abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 18:28:48 #51
441859 crew  Lenny77
pi_219053412
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:09 schreef Cupfighter het volgende:
overigens hoeft het voor mij niet perse een relatie te worden een leuke vriendschap is ook zeer welkom.
Zo loopt het echter niet bij jou :X :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 18:29:02 #52
441859 crew  Lenny77
pi_219053414
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ze woont op zichzelf, krijgt wel 1 keer in de week ambulante zorg dus de afhankelijkheid valt mee, ze laat wel graag het iniatief aan mij.
In haar doen en laten komt ze jonger over dan haar leeftijd
Mja...
pi_219053562
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 18:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zo loopt het echter niet bij jou :X :@
Gezien mijn verleden in contacten met vrouwen heb je een punt maar mijn standpunt is daarin wel veranderd
pi_219054452
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gezien mijn verleden in contacten met vrouwen heb je een punt maar mijn standpunt is daarin wel veranderd
Stap 1 is inderdaad je mening hierin aanpassen
Nu nog doorvoeren
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219054703
quote:
99s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Stap 1 is inderdaad je mening hierin aanpassen
Nu nog doorvoeren
Je vindt dat ik me met L weer op glad ijs bevindt?
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 21:19:09 #56
441859 crew  Lenny77
pi_219055075
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De start was eigenlijk al een beetje 'glad'. Bewust weer op zoek naar jong gegaan.

Nuja laat het maar even op zijn beloop. Wie weet hoe het gaat gaan..
pi_219056022
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De start was eigenlijk al een beetje 'glad'. Bewust weer op zoek naar jong gegaan.

Nuja laat het maar even op zijn beloop. Wie weet hoe het gaat gaan..
Niet echt bewust, geef wel toe dat ik het spannender vind
Ik ga geen overhaaste dingen doen en probeer mijn hoofd erbij te houden
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 22:04:19 #58
441859 crew  Lenny77
pi_219056050
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je had het na het te weten komen van haar leeftijd ook kunnen afkappen. En waarschijnlijk zag ze er niet uit als 45 ;)
pi_219056697
quote:
Dat maakt het gat alleen maar nóg groter.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219057050
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je had het na het te weten komen van haar leeftijd ook kunnen afkappen. En waarschijnlijk zag ze er niet uit als 45 ;)
Klopt dat is waar maar ik vond het contact online al leuk en dan kap ik niet snel af omdat ze 35 is wat ik voor mijn doen een winst vind gezien ik eerst met twintigers ging zoals K, maar jouw argumenten die je eerder aan gaf tegen dertigers vind ik wel logisch
pi_219057058
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat maakt het gat alleen maar nóg groter.
Ja dat klopt
pi_219057405
quote:

[..]
Ze woont op zichzelf, krijgt wel 1 keer in de week ambulante zorg dus de afhankelijkheid valt mee, ze laat wel graag het iniatief aan mij.
1x per week ambulante zorg krijg je tegenwoordig niet zomaar.
Het lijkt er op dat je toch graag kwetsbare vrouwen uitzoekt.
Maar ben je zelf zo mentaal stabiel om dit soort zorg aan labiele vrouwen te geven?
pi_219057430
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat hoeft niet
Ik ken L niet
Maar zou voor jezelf wel echt goed kijken of dit iemand is die bij je past
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 20 oktober 2025 @ 02:13:45 #64
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219057942
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar als hij het helemaal niet afkappen wil? Omdat er een wederzijdse klik is? Omdat jonger nou eenmaal zijn voorkeur heeft? Omdat .... nou ja, whatever, vul maar wat in.

Het is toch niet dat het een absolute no-go is vanwege het leeftijdsverschil?
Colleziono francobolli di bambini
pi_219057993
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel. Het gaat wat beter met je en je wilt jouw leven opbouwen. En zoals zoveel mensen hoop je dan gelukkiger te worden met een leuke relatie.

Ik begrijp zeker dat jij je niet eenzaam wilt voelen. Echter juist door het patroon waar je in zit, hou je dat denk ik in stand.

Ik denk dat het voor jou juist belangrijk is dat jij meer in contact komt met wie je echt bent, wat jouw behoeftes en verlangens zijn in het leven, wat jouw opvattingen zijn over het leven.

Als je weer in contact komt met een meisje met psychische issues, wordt jouw persoonlijke zoektocht weer verstoord. De red flags zijn al aanwezig: ze krijgt ambulante zorg, ze komt jonger over dan ze is.

Maar ik ga uiteraard niet voor jou beslissen hoe jij jouw leven moet leiden. Voor hetzelfde geldt is het juist een hele goede oefening voor jou om jouw grenzen aan te kunnen geven.
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 07:44:12 #66
441859 crew  Lenny77
pi_219058322
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 04:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel. Het gaat wat beter met je en je wilt jouw leven opbouwen. En zoals zoveel mensen hoop je dan gelukkiger te worden met een leuke relatie.

Ik begrijp zeker dat jij je niet eenzaam wilt voelen. Echter juist door het patroon waar je in zit, hou je dat denk ik in stand.

Ik denk dat het voor jou juist belangrijk is dat jij meer in contact komt met wie je echt bent, wat jouw behoeftes en verlangens zijn in het leven, wat jouw opvattingen zijn over het leven.

Als je weer in contact komt met een meisje met psychische issues, wordt jouw persoonlijke zoektocht weer verstoord. De red flags zijn al aanwezig: ze krijgt ambulante zorg, ze komt jonger over dan ze is.

Maar ik ga uiteraard niet voor jou beslissen hoe jij jouw leven moet leiden. Voor hetzelfde geldt is het juist een hele goede oefening voor jou om jouw grenzen aan te kunnen geven.
Autisme is natuurlijk iets heel anders dan borderline.

Het geeft andere uitdagingen, maar zeker een stuk makkelijker.
pi_219058362
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 23:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
1x per week ambulante zorg krijg je tegenwoordig niet zomaar.
Het lijkt er op dat je toch graag kwetsbare vrouwen uitzoekt.
Maar ben je zelf zo mentaal stabiel om dit soort zorg aan labiele vrouwen te geven?
Ik heb dat zelf ook 1 keer in de twee weken, ambulante zorg is gemakkelijker te krijgen dan een behandeling bij een GGZ instelling.

Ik ben mentaal niet stabiel maar heb een flinke levenservaring die ik vaak inzet om anderen te proberen ondersteunen
pi_219058391
quote:
99s.gif Op zondag 19 oktober 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat hoeft niet
Ik ken L niet
Maar zou voor jezelf wel echt goed kijken of dit iemand is die bij je past
Los van een relatie zoek ik ook mensen met wie ik af en toe samen de stad in kan om te shoppen, lunchen of naar de bios te gaan etc dat lijkt met L prima te kunnen gezien mijn eerste 2 dates , ook de volgende afspraak zal in die hoek liggen gezien ze het iniatief grotendeels bij mij neer legt heb ik dat in de hand en lijkt het mij zeer verstandig voorlopig de dates buiten de eigen deuren te plannen
pi_219058416
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 04:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik heb de eerste 2 dates nog weinig gemerkt van haar autisme behalve misschien dat ze keuzes het liefst aan mij over laat.
Autisme vind ik ook nog wel te handelen @Lenny77 had het over borderliners ja dat is veel lastiger in de omgang en met een dame met borderline zou ik ook niet meer willen om gaan want dat is echt een red flag voor mij.
Wat ik eerder ook aan gaf ik zoek ook maatjes om dingen mee te ondernemen en gezien de eerste 2 dates lijkt L daar een goede match in, het hoeft niet perse een liefdesrelatie te worden
pi_219058927
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Los van een relatie zoek ik ook mensen met wie ik af en toe samen de stad in kan om te shoppen, lunchen of naar de bios te gaan etc dat lijkt met L prima te kunnen gezien mijn eerste 2 dates , ook de volgende afspraak zal in die hoek liggen gezien ze het iniatief grotendeels bij mij neer legt heb ik dat in de hand en lijkt het mij zeer verstandig voorlopig de dates buiten de eigen deuren te plannen
Zolang je een gelijkwaardige relatie zoekt
Is er niks aan de hand
Moet je gaan ondersteunen en dergelijke zou ik heeeel voorzichtig worden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 13:46:32 #71
441859 crew  Lenny77
pi_219061012
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:13 schreef Cupfighter het volgende:

Wat ik eerder ook aan gaf ik zoek ook maatjes om dingen mee te ondernemen en gezien de eerste 2 dates lijkt L daar een goede match in, het hoeft niet perse een liefdesrelatie te worden
Wees er dan wel duidelijk over tegen haar. Niet dat zij hoopt op meer.
pi_219061634
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wees er dan wel duidelijk over tegen haar. Niet dat zij hoopt op meer.
Van begin af aan ben ik duidelijk geweest hierover, ik heb gezegd niet overhaast een relatie in te stappen en alles rustig op te bouwen en dat de kans bestaat dat het een goede vriendschap wordt in plaats van een liefdesrelatie, het fijne is dat zij er hetzelfde in staat dus we kijken samen hoe het loopt en doen dingen die we samen leuk vinden en dan zien we wel hoe het loopt
pi_219064373
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 07:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb dat zelf ook 1 keer in de twee weken, ambulante zorg is gemakkelijker te krijgen dan een behandeling bij een GGZ instelling.

Ik ben mentaal niet stabiel maar heb een flinke levenservaring die ik vaak inzet om anderen te proberen ondersteunen
Doe je dat laatste ook met deze dame? Of hou je dat soort zaken goed gescheiden?

Lees: hou je een potentiele afhankelijkheidsrelatie met een stevige voet buiten de deur of is dat een sellingpoint?
Hell To The Liars
pi_219064422
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:54 schreef Droopie het volgende:

[..]
Doe je dat laatste ook met deze dame? Of hou je dat soort zaken goed gescheiden?

Lees: hou je een potentiele afhankelijkheidsrelatie met een stevige voet buiten de deur of is dat een sellingpoint?
Ik hou dat gescheiden het is ook niet dat ik hiermee te koop loop naar mocht L tegen iets aanbotsen waar ik haar met mijn diverse ervaringen haar mee kan helpen zal ik haar vragen of ze dat wilt, ik dring dit nooit op
pi_219066849
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:01 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik hou dat gescheiden het is ook niet dat ik hiermee te koop loop naar mocht L tegen iets aanbotsen waar ik haar met mijn diverse ervaringen haar mee kan helpen zal ik haar vragen of ze dat wilt, ik dring dit nooit op
Ik denk
Maar dat is mijn bescheiden mening
Dat op het moment dat jij als een soort zorgverlener moet gaan fungeren
Het funest is voor een gelijkwaardige relatie.

En tuurlijk in elke relatie komt er een punt waarbij de 1 de ander zal moeten ondersteunen
Maar psychisch hulp bieden zou ik me als ik jou was ver van houden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')