Ja dat is gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 00:15 schreef r_one het volgende:
@:TS heb je n.a.v. afgelopen vrijdag nog aangifte gedaan tegen K?
Klopt daarom ligt de fout ook grotendeels bij mezelf door teveel goed te vinden waardoor die dames denken dat is gemakkelijk daar kunnen we mee doen wat we willen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de hoofdzakelijke reden is waarom mensen in een destructieve relatie verzeild raken. Als je niet in jezelf kunt geloven, ga je het geluk zoeken in andere mensen en verlangen naar sprookjes en Hollywood-films: als je de ware liefde tegenkomt die jou gelukkig maakt, komt alles weer goed.
Dat is een illusie die nooit werkelijkheid kan worden. Als je het van een ander laat afhangen om gelukkig te worden, raak je hoe dan ook teleurgesteld. De ander is namelijk jou niet. Je kan veel dingen met elkaar gemeen hebben, maar er zijn ook verschillen: wat voor jou belangrijk is om je gelukkig te kunnen voelen, hoef niet voor een ander te gelden. En vice versa.
Bij toxische relaties is het altijd de ene partner die zich opoffert voor de ander. Ik was zelf altijd degene die zich opoffert, wat voor mij persoonlijk altijd bevestigde dat ik de zwakste was. Ik zag mijn partner die mij kon domineren als de sterkste. Ik ben daar inmiddels op teruggekomen, want ik begin te begrijpen dat narcistische mensen etc op den duur hoe dan ook altijd aan het kortste eind trekken. Er is namelijk nog nooit iemand oprecht gelukkiger geworden door het leven van een ander kapot te maken. Dat lijkt misschien wel zo, want door anderen te manipuleren kunnen ze op materieel gebied daar heel erg van profiteren. Door al hun materiele succes lijkt het dat ze alles kunnen flikken en daarmee weg kunnen komen zonder op te draaien voor de consequenties. Maar het is schijn, waar ze wellicht zelf heel lang oprecht in kunnen geloven. Alleen niemand kan de realiteit zoals die is, veranderen; de consequenties komen hoe dan ook.
Ik begrijp dat Melanie alle verantwoordelijkheid voor haar eigen welzijn bij jou legde, met als gevolg dat je eigenlijk letterlijk jouw eigen identiteit kwijtraakte, dat klopt toch? Dat ze het voor elkaar kreeg om jou ervan te overtuigen dat jij verantwoordelijk was voor haar geluk en dat jij je schuldig behoort te voelen als dat niet lukte, heeft ze uiteindelijk zichzelf kapotgemaakt. Jij raakte behoorlijk beschadigd, echter je bent er nog steeds en zoals alles nu verloopt, ben je sterk genoeg om uit het diepe dal te klauteren.
Hetzelfde geldt voor K. Ze dacht dat jij een sukkel bent die ze kan kleineren om daarmee haar eigen ego op te krikken. Nu twee jaar later blijkt dat zijzelf de sukkel is - een obsessieve stalker zijn is niet bepaald iets waar een mens bij anderen respect afdwingt.
Dan wordt L misschien wel K versie 2.0?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Is ze veel jonger dan jou?
Wat nou als ze naar je wappert met haar wimpers en verwacht dat je leuke dingen voor haar betaalt?
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:49 schreef Cupfighter het volgende:
Op verzoek een namenlegenda
K = Kim
A= Alicia
L = Lauren
J = Juliette ( al denk ik niet dat deze nog verder zal voorkomen in de toekomst)
En de naam Melanie gebruik ik eigenlijk als enige constant voluit omdat zij ook niet meer leeft
L is 36 en dus 20 jaar jonger, ik heb haar getracteerd op koffie met gebak , later tracteerde ze mij terug op een drankje , wat ze geshopt heeft is door haar zelf betaald, het was gezellig en we willen allebei nog een keer afsprekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Is ze veel jonger dan jou?
Wat nou als ze naar je wappert met haar wimpers en verwacht dat je leuke dingen voor haar betaalt?
Waarom kies je elke keer jongere dames?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
L is 36 en dus 20 jaar jonger, ik heb haar getracteerd op koffie met gebak , later tracteerde ze mij terug op een drankje , wat ze geshopt heeft is door haar zelf betaald, het was gezellig en we willen allebei nog een keer afspreken
Ik ben al waakzaam door de grens op 30 plus te leggen, eronder vind ik het verschil te groot en de kans op een gezonde vriendschap of relatie is dan klein .quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom kies je elke keer jongere dames?
Het mag hoor
Maar het lijkt bij jou onderdeel van een patroon
Ik zou toch proberen 45+ te gaan hoor...quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben al waakzaam door de grens op 30 plus te leggen, eronder vind ik het verschil te groot en de kans op een gezonde vriendschap of relatie is dan klein .
Een echt antwoord op je vraag heb ik eerlijk gezegd nog niet, misschien toch een stukje spanning, ik ga er verder over denken wat dit precies is
Misschien is het nog een blinde vlek voor me maar wat is het verschil tussen een vrouw van 36 en 45?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou toch proberen 45+ te gaan hoor...
Steeds dat jongere... Je gaat blijven botsen op problemen.
Ten eerste ben je zelf midden 50. Dus jullie levenservaring zou meer gelijk lopen. De levensfase ook. Jullie zijn beiden rustiger. Dan is er natuurlijk nog een mogelijke actieve kinderwens rond 36. De klok begint dan flink te tikken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien is het nog een blinde vlek voor me maar wat is het verschil tussen een vrouw van 36 en 45?
Dat vrouwen van 26 in een andere levensfase zitten zie ik wel, en dat dit een match met problemen oplevert zie en snap ik ook maar bij 36 zie ik dat niet zo snel maar waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd
Autistisch is dan weer heel anders voor iedereen. Maar is L. dan mentaal nog een stuk jonger dan haar leeftijdsgenoten, is ze erg van anderen afhankelijk bij bepaalde zaken?quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik reageer even op jullie allebei in 1 post
De kinderwens speelt inderdaad nog op die leeftijd, ik ben 56 en vind mezelf te oud om nog aan kinderen te beginnen, ook voor de kinderen vind ik dit geen toekomst
Ik snap ook dat vrouwen niet zitten te wachten om op jonge leeftijd voor mij te moeten zorgen.
Dat bruisende in jongere vrouwen is juist wat ik leuk vind , dat avontuurlijke, onverwachte maar daar zitten natuurlijk ook valkuilen in.
Niet alle jonge vrouwen zijn zoals K
Ik heb een zwak voor wat labielere type vrouwen komt ook omdat ik veel in die wereld zit en ik best zorgzaam ben , L heeft autisme maar daar heb ik tijdens de 2 afspraken nog niet zoveel van gemerkt, overigens hoeft het voor mij niet perse een relatie te worden een leuke vriendschap is ook zeer welkom.
Ze woont op zichzelf, krijgt wel 1 keer in de week ambulante zorg dus de afhankelijkheid valt mee, ze laat wel graag het iniatief aan mij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Autistisch is dan weer heel anders voor iedereen. Maar is L. dan mentaal nog een stuk jonger dan haar leeftijdsgenoten, is ze erg van anderen afhankelijk bij bepaalde zaken?
Zo loopt het echter niet bij jouquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:09 schreef Cupfighter het volgende:
overigens hoeft het voor mij niet perse een relatie te worden een leuke vriendschap is ook zeer welkom.
Mja...quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze woont op zichzelf, krijgt wel 1 keer in de week ambulante zorg dus de afhankelijkheid valt mee, ze laat wel graag het iniatief aan mij.
In haar doen en laten komt ze jonger over dan haar leeftijd
Gezien mijn verleden in contacten met vrouwen heb je een punt maar mijn standpunt is daarin wel veranderdquote:
Stap 1 is inderdaad je mening hierin aanpassenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gezien mijn verleden in contacten met vrouwen heb je een punt maar mijn standpunt is daarin wel veranderd
Je vindt dat ik me met L weer op glad ijs bevindt?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stap 1 is inderdaad je mening hierin aanpassen
Nu nog doorvoeren
De start was eigenlijk al een beetje 'glad'. Bewust weer op zoek naar jong gegaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je vindt dat ik me met L weer op glad ijs bevindt?
Niet echt bewust, geef wel toe dat ik het spannender vindquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De start was eigenlijk al een beetje 'glad'. Bewust weer op zoek naar jong gegaan.
Nuja laat het maar even op zijn beloop. Wie weet hoe het gaat gaan..
Je had het na het te weten komen van haar leeftijd ook kunnen afkappen. En waarschijnlijk zag ze er niet uit als 45quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet echt bewust, geef wel toe dat ik het spannender vind
Ik ga geen overhaaste dingen doen en probeer mijn hoofd erbij te houden
Dat maakt het gat alleen maar nóg groter.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
In haar doen en laten komt ze jonger over dan haar leeftijd
Klopt dat is waar maar ik vond het contact online al leuk en dan kap ik niet snel af omdat ze 35 is wat ik voor mijn doen een winst vind gezien ik eerst met twintigers ging zoals K, maar jouw argumenten die je eerder aan gaf tegen dertigers vind ik wel logischquote:Op zondag 19 oktober 2025 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je had het na het te weten komen van haar leeftijd ook kunnen afkappen. En waarschijnlijk zag ze er niet uit als 45
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |