In welke relatie sta jij tot L? Heeft zij ook banden met K?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:53 schreef Cupfighter het volgende:
De lunch was leuk, gezelschap ook, rustige dame , gezellig gesproken met elkaar over allerlei dingen we gaan binnenkort nog een keer afspreken
L heb ik leren kennen op Instagram en staat helemaal los van Kquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:07 schreef r_one het volgende:
[..]
In welke relatie sta jij tot L? Heeft zij ook banden met K?
Of ben ik nou in de war met A (zou je eerst toch ook mee lunchen), word een beetje tureluurs van al die letters
Alleen voornamen zijn niet identificeerbaar maar is niet nodig hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
L heb ik leren kennen op Instagram en staat helemaal los van K
Met A zou ik inderdaad ook gaan eten maar dat heb ik gecancelled
Ik wil ook wel de volledige namen gebruiken als je dat gemakkelijk vindt maar ik weet niet of dat mag ivm privacy
Ik ga het gelijk uitvoerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk geen gek idee om eerlijk te zijn...
Rustig aan hequote:
Het maakt mij niet zoveel uit , ik heb ooit een keer een voornaam hier voluit genoemd die ook erg weinig voorkomt en die was blijkbaar te achterhalen en daar kreeg ik nog al wat kritiek op vandaar dat ik wat voorzichtiger ben geworden hierinquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rustig aan heik beaam enkel wat
En dan heeft je geen namen te gebruiken he!
En als je niet wil ook prima
Gewoon doen wat jou goed doet voelen
Nee daarom. Ik zou het persoonlijk ook niet doen. Dacht eerder als:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit , ik heb ooit een keer een voornaam hier voluit genoemd die ook erg weinig voorkomt en die was blijkbaar te achterhalen en daar kreeg ik nog al wat kritiek op vandaar dat ik wat voorzichtiger ben geworden hierin
Op zich een goed idee maar ik heb het nu al zo veranderd , mochten de moderators hier een probleem mee hebben dan hoor ik dat graagquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee daarom. Ik zou het persoonlijk ook niet doen. Dacht eerder als:
A = bewonderen ex
B = vriendin ex
C = is een leuke kennis
Etc
En dan niet zo netjes het alfabet he.
En alleen als je zelf wil
Voel je alsjeblieft niet verplicht
Sorry
Er zijn wel meer hondjes die Fikkie heten, ook in N, en de voornamen zijn heus niet zo exotisch dat ook maar iemand kan weten wie het IRL zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op zich een goed idee maar ik heb het nu al zo veranderd , mochten de moderators hier een probleem mee hebben dan hoor ik dat graag
Hóe dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer een voornaam hier voluit genoemd die ook erg weinig voorkomt en die was blijkbaar te achterhalen
Dame heette -knip- daar zijn er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zijn wel meer hondjes die Fikkie heten, ook in N, en de voornamen zijn heus niet zo exotisch dat ook maar iemand kan weten wie het IRL zijn.
[..]
Hóe dan?![]()
Kan me er niks bij voorstellen.
Kan ze ook -knip-?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dame heette X daar zijn er niet zoveel van
Idd ik ken bar weinig dames die -knip- hetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dame heette -knip- daar zijn er niet zoveel van
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Idd ik ken bar weinig dames die -knip- heten
heel goed van jequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
Rustige dagen waarin ik mijn assertiviteit precies heb gebruikt zoals ik het vind horen, rustig iemand aangesproken dat ik vond dat hij twee keer met een opmerking tegen mijn grens aan zat, was een fijn en constructief gesprek
ver-knipte- dames genoeg anders zo te horen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Idd ik ken bar weinig dames die -knip- heten
K zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
ver-knipte- dames genoeg anders zo te horen!
Krijgen we dan ook d'r tieten te zien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
K zeker.
Die zouden wij waarschijnlijk een keer op TV kunnen aanschouwen in het programma Gestalkt. Dan wordt hier op FOK! haar naam onherkenbaar gemaakt en op TV haar gezicht en haar stem.
Als je benieuwd bent, kom je die waarschijnlijk ergens wel tegen op een site zoals webcamsex punt nl.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook d'r tieten te zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |