Dit was ook een grapje van me, ik ga nog nadenken over de volgende TTquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou dan toch kiezen voor iets wat betrekking heeft op jou
en niet op de trauma's in je leven
ivm de positieve inslag
Goed dat je het hebt besprokenquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb het op mijn werk enorm naar mijn zin , ik werk 2 ochtenden in de week op de donderdag en vrijdag.
Mijn taak is post sorteren maar omdat ik post bezorgen ook heel leuk vind en daar ook veel ervaring(bekend met veel wijken in de stad) bezorg ik ook post.
Dit is dus vrijwillig dit mogen ze me niet opdringen omdat ik een spierziekte heb, ook met Melanie aanvallen destijds was het handig om te gaan bezorgen
Ik geef zelf aan of het mogelijk is voor mij dat ik post ga bezorgen.
De leidinggevende checken dan wel even of het mogelijk is want er moet bijvoorbeeld wel een electrische fiets over zijn want anders lukt het me niet.
Ook zeggen ze soms nee als ik terug kom van de eerste bezorgwijk en een tweede wil gaan lopen omdat ze weten dat ik de neiging heb over mijn grens te gaan.
Er is een van de leidinggevende die soms wat rare reacties geeft waar ik me aan stoor dat doet hij overigens niet alleen bij mij naar ik hou het even bij mezelf.
Ik vroeg een tijdje geleden bijvoorbeeld welke wijk ik mee moest nemen , eh ja de grootste was het antwoord en ja dat moet tegen mij niet zeggen want dan pak ik ook de grootste
Andere leidinggevende wijzen een wijk aan of zeggen kijk maar welke je mee wilt nemen.
Donderdag kwam ik terug van mijn wijk om kwart voor een en je moet dan je tijd omschrijven en laten aftekenen, ik deed dat en liep naar hem om te laten aftekenen, hij reageerde geirriteerd waar is de rest van mijn collega's, zei hij, ik dacht ja dat weet ik niet en ik vraag alleen om een krabbeltje dat ook wel kreeg maar het voelde alsof ik een hele berg werk aan hem vroeg
Ik heb dat gisteren ook gemeld bij een andere leidinggevende omdat ik dit niet prettig vind en ik dit in mijn hoofd niet moet laten opgelopen ik weet dat het relatief iets kleins is maar 10 van die kleine dingen kunnen een bommetje worden en dat wil ik voorkomen
Ze heeft vaker voor je deur gestaan, hoe kwam ze toen binnen? Kun je niet je buren vragen überhaupt niet meer voor haar open te doen, zodra die deur gerepareerd is danquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:35 schreef Cupfighter het volgende:
Ik was er op gerekend, al bijna 2 weken staat de garagepoort van de flat open dus iedereen kan maar binnen dus ook K en die stond gisteren voor de deur dus.
Hoe komt die poort open...quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:35 schreef Cupfighter het volgende:
Ik was er op gerekend, al bijna 2 weken staat de garagepoort van de flat open dus iedereen kan maar binnen dus ook K en die stond gisteren voor de deur dus.
Ze kan gewoon meegelopen met iemand die ook naar binnen gaat, de deur blijft ook relatief best lang open ivm de rolstoelbewoners op de derde etage dus maar nu is het echt open huis met die open poort, eind deze week zou dat opgelost moeten zijnquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft vaker voor je deur gestaan, hoe kwam ze toen binnen? Kun je niet je buren vragen überhaupt niet meer voor haar open te doen, zodra die deur gerepareerd is dan
Hij is kapot en het wachten op een onderdeel wat morgen binnen komt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe komt die poort open...(en wat CotS aangeeft natuurlijk: die poort moet zsm gemaakt, voor de veiligheid van iedere flatbewoner (en hun spullen))
Maar goed, je was er al op voorbereid dus.
Wil je iets delen over hoe het is gegaan?
"Je hoort nog van me"quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij is kapot en het wachten op een onderdeel wat morgen binnen komt waarschijnlijk
Ik was voorbereid, ze wou praten, ik niet, ze vroeg om nog een kans , ik zei weer nee.
Ze draaide om en zei je hoort nog van me en weg was ze
Ik doe mijn best mijn nee is nu krachtig en dat is dan voor dat moment genoegquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
"Je hoort nog van me"
- Oh, maar jij mij niet. Wéér niet.
Btw... van haar 'horen'....... :S Ja.ja..... Horen![]()
Ze bedoelt vast: 'Je ziet me nog'![]()
![]()
Maar... serieus goed aangepakt - hou vol!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |