abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:17:15 #101
441859 crew  Lenny77
pi_219095243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit is nog niet zeker, we kijken gewoon rustig aan hoe het loopt, het is gezellig samen, mocht het wel een relatie worden dan is het wel relevant dat ze een dochter heeft
En ja ik vind jong leuk maar wel 18 plus ;)
:{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219095285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit is nog niet zeker, we kijken gewoon rustig aan hoe het loopt, het is gezellig samen, mocht het wel een relatie worden dan is het wel relevant dat ze een dochter heeft
En ja ik vind jong leuk maar wel 18 plus ;)
Waarom weet je dit pas sinds gisteren ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219096212
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom weet je dit pas sinds gisteren ?
Geen idee eerlijk gezegd
pi_219113702
K had weer wat zomerse foto's in mijn brievenbus gegooid dus morgen maar weer naar de politie

Voor de rest een vrij rustig weekend gehad
pi_219113741
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
K had weer wat zomerse foto's in mijn brievenbus gegooid dus morgen maar weer naar de politie

doet ze die in een envelop?
of alleen een foto?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219113863
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Cupfighter het volgende:

Beetje fris (en nat) voor een bikinishoot
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219116162
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
doet ze die in een envelop?
of alleen een foto?
Ze had die los in de brievenbus gegooid, zonder envelop dus
pi_219116195
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Beetje fris (en nat) voor een bikinishoot
Ja op sommige nog topless ook maar de foto's waren zo te zien met zonnig weer gemaakt
pi_219116367
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 22:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja op sommige nog topless ook maar de foto's waren zo te zien met zonnig weer gemaakt
Geen bottomless?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219117122
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 23:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Geen bottomless?
Nee dat niet
pi_219119925
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 06:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee dat niet
heeft de politie al een moment aangegeven waarbij ze daadwerkelijk wat gaan doen?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219121569
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
heeft de politie al een moment aangegeven waarbij ze daadwerkelijk wat gaan doen?
Nee, ik heb er wel naar gevraagd en het antwoord is dat zolang K niet echt iets extreems doet dit lage prioriteit heeft
pi_219123017
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee, ik heb er wel naar gevraagd en het antwoord is dat zolang K niet echt iets extreems doet dit lage prioriteit heeft
Hmmm
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:36:01 #114
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219123070
De hoeveelheid en intensiteit dat ze contact met je opneemt is naar mijn idee ook wel minder, of niet?

Eerst werd je vrijwel dagelijks met haar geconfronteerd, nu zie ik dat in ieder geval niet zo in je posts terug.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219123791
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De hoeveelheid en intensiteit dat ze contact met je opneemt is naar mijn idee ook wel minder, of niet?

Eerst werd je vrijwel dagelijks met haar geconfronteerd, nu zie ik dat in ieder geval niet zo in je posts terug.
Gemiddeld 4 keer per week toch nog, meestal via mail, @greysbones gaf mij het goede advies ook over andere dingen te schrijven dan K wat mij eigenlijk ook best goed bevalt want mijn leven is natuurlijk meer dan K uit mijn leven proberen te krijgen
  maandag 27 oktober 2025 @ 20:52:17 #116
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219123817
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gemiddeld 4 keer per week toch nog, meestal via mail, @:greysbones gaf mij het goede advies ook over andere dingen te schrijven dan K wat mij eigenlijk ook best goed bevalt want mijn leven is natuurlijk meer dan K uit mijn leven proberen te krijgen
Ah zo. Dan is mijn beeld daardoor wat vertroebeld. Maar goed bezig, lekker focussen op de leuke dingen :Y
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219124197
Ik meende dat @r_one in het juridische zat ?
Misschien heeft hij wat zinnigs te zeggen over het traject.. wanneer gaat een politie over tot vervolging ?

Kan me namelijk voorstellen dat het energie blijft kosten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219124379
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
Ik meende dat @:R_one in het juridische zat ?
Misschien heeft hij wat zinnigs te zeggen over het traject.. wanneer gaat een politie over tot vervolging ?

Kan me namelijk voorstellen dat het energie blijft kosten
Klopt maar niet zozeer in het strafrecht, hoewel ik er wel iets vanaf weet.

Ik vrees dat K te weinig heeft geflikt om haar een strafbaar feit ten laste te leggen. Het gratis doneren van lingerie en pikante foto's is immers niet verboden. En toen ze bij hem binnen was, is ze op tweede vordering vertrokken.

Het is allemaal véél te dun om haar strafbare stalking aan te hangen. Houden we over de striptease en dat is een lastige om hard te maken, dat als zedendelict te kwalificeren. En de valse aangifte heeft ze ingetrokken.

Heb ik nog wat gemist?
.
pi_219125146
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik vrees dat K te weinig heeft geflikt om haar een strafbaar feit ten laste te leggen. Het gratis doneren van lingerie en pikante foto's is immers niet verboden. En toen ze bij hem binnen was, is ze op tweede vordering vertrokken.

Het is allemaal véél te dun om haar strafbare stalking aan te hangen. Houden we over de striptease en dat is een lastige om hard te maken, dat als zedendelict te kwalificeren. En de valse aangifte heeft ze ingetrokken.

Heb ik nog wat gemist?
De politie agente noemde de acties van K speldenprikjes
pi_219125428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 08:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De politie agente noemde de acties van K speldenprikjes
Zoiets ja.
Ik noem het nog wel eens Autodrop.
.
pi_219128719
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Heb ik nog wat gemist?
Is het in dit kader toch niet verstandig om alsnog een gesprek aan te gaan met K?
Dit omdat dit best lang gaat duren voordat er iets zal gebeuren vanuit justitie en ik het eerlijk gezegd ook wil afsluiten wat lastig gaat op deze manier.
Is er een compromis mogelijk?
pi_219128747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Is het in dit kader toch niet verstandig om alsnog een gesprek aan te gaan met K?
Dit omdat dit best lang gaat duren voordat er iets zal gebeuren vanuit justitie en ik het eerlijk gezegd ook wil afsluiten wat lastig gaat op deze manier.
Door wat ik zoal gelezen heb van jou vrees ik dat er dan een gevalletje van geef d'r een vinger en ze neemt je hele hand (en de rest van je lichaam)
Praten heb je immers al geprobeerd, ook met d'r ouders... Je geeft dan een nieuwe opening voor contact. Ik vermoed dat ze pas ophoud als ze geen flintertje aandacht van je krijgt. Dat ze nul komma nul succes heeft. Als je het gesprek aangaat geef je d'r ook hoop...

maar dat ben ik, weet niet hoe de rest hier over denkt
pi_219128785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee.
quote:
Nee.

Gewoon: NEE.
.
pi_219128832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee.
[..]
Nee.

Gewoon: NEE.
Oh ja... jouw antwoord is een stuk beter idd ja ;) :+

Maar idd Nope Nada Nee Nops
pi_219128833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je het gesprek aangaat geef je d'r ook hoop...
En macht!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja... jouw antwoord is een stuk beter idd ja ;) :+

Maar idd Nope Nada Nee Nops
Ik had de korte versie, jij de lange :P
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')