abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219128837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:02 schreef r_one het volgende:

[..]
En macht!
Ja
Macht is een beter woord
Haar realiteitszin wordt er iig niet beter van
pi_219128856
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, ik zat te denken om haar een kleine opening te geven om haar zoet te houden maar dat is vrij lastig bij haar, het is alles of niets bij haar
pi_219128876
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, ik zat te denken om haar een kleine opening te geven om haar zoet te houden maar dat is vrij lastig bij haar, het is alles of niets bij haar
Een psychopaat kent geen compromissen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219128905
quote:
Maar is zoet houden juist niet het tegenovergestelde van je doel?
pi_219129069
quote:
whut.?!

Eerder is hier ook al gezegd: je geeft een pink, en ze pakt je hele hand.
In dit geval denk ik zelfs nog jouw twee handen, en legt ze op haar tieten... :')

Eh, dat bedoel ik natuurlijk grappig.

Maar nee, ze stalkt jou en het is heel moeilijk om eraf te komen en het te negeren, zeker omdat ze steeds andere telefoonnummers en/of mailadressen gebruikt.

Hoe lastig (en vervelend) Ghosting ook is, voor jou brengt het echt de meeste rust als je haar, haar familie en haar vriend(inn)en gewoon GHOST.

Doei
Dag
Tot nooit meer weerziens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 28-10-2025 15:44:11 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:57:28 #131
441859 crew  Lenny77
pi_219129261
quote:
Ab-so-luut niet doen!
Gewoon nee!

Zij moet het zo saai gaan beginnen vinden dat ze het uiteindelijk op gaat geven.

Dus..
NEE
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219129634
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden, maar dit is niet realistisch te regelen dus ga ik het ook maar niet voorstellen, afspraken kunnen met haar niet gemaakt worden

Ik hoop maar dat ze er genoeg van gaat krijgen of een vriend krijgt
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:44:05 #133
441859 crew  Lenny77
pi_219129679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden
In welk universum zou dit werken denk je? :D
pi_219129718
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
In welk universum zou dit werken denk je? :D
Geen idee ik dacht misschien is het oplossing , maar het kan maar de categorie sprookjesboeken of fantasy, dit is met K niet mogelijk, het is een relatie of dit gestalk daar is geen tussenweg in bij K
pi_219131449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden, maar dit is niet realistisch te regelen dus ga ik het ook maar niet voorstellen, afspraken kunnen met haar niet gemaakt worden

Ik hoop maar dat ze er genoeg van gaat krijgen of een vriend krijgt
En hoe denk je dat dit wel goed is voor jezelf ?? :o
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219131492
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
En hoe denk je dat dit wel goed is voor jezelf ?? :o
Mijn plan was hiermee van het stalken af te komen door haar iets tegemoet te komen maar het is een slecht plan
pi_219131654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 16:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Geen idee ik dacht misschien is het oplossing , maar het kan maar de categorie sprookjesboeken of fantasy, dit is met K niet mogelijk, het is een relatie of dit gestalk daar is geen tussenweg in bij K
Op den duur is het ook voor K beter helemaal geen contact te hebben, dan kan zij ook door met haar leven. Door wel nog heel miniem contact te houden, blijft het ergens broeien, daar heb je allebei uiteindelijk niks aan.
pi_219138906
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mijn plan was hiermee van het stalken af te komen door haar iets tegemoet te komen maar het is een slecht plan
ze was hiermee frontaal in de aanval gegaan
1 vinger
ze neemt alles
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219138964
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
ze was hiermee frontaal in de aanval gegaan
1 vinger
ze neemt alles
Ik heb 2 mogelijkheden , of ik ga door zoals ik nu doe, blijven negeren, alles blijven melden bij de politie en zoveel mogelijk door blijven gaan met andere dingen ondanks dat gedoe van K wel irritant en vermoeiend is, een keer zal ze toch wel opgegeven

De andere mogelijkheid is eigenlijk zelfdestructie, weer een relatie met K beginnen
pi_219138981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb 2 mogelijkheden , of ik ga door zoals ik nu doe, blijven negeren, alles blijven melden bij de politie en zoveel mogelijk door blijven gaan met andere dingen ondanks dat gedoe van K wel irritant en vermoeiend is, een keer zal ze toch wel opgegeven

De andere mogelijkheid is eigenlijk zelfdestructie, weer een relatie met K beginnen
je hebt 1 mogelijkheid
doorgaan met je leven
wat K doet zoekt ze lekker zelf uit
alles waar ze jou mee lastigvalt gaat naar de politie
is elke week brengen naar de politie te veel voor je
vraag welke interval nog werkbaar is voor hen, 1 x in de 2 weken ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 19:01:33 #141
441859 crew  Lenny77
pi_219139072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Derde mogelijkheid: onmiddellijk contact opnemen met je psycholoog om je terug op het pad te zetten om overtuigd verder te gaan met mogelijkheid 1.

Alleen al dat je er aan denkt om terug iets te beginnen :{
pi_219139085
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
je hebt 1 mogelijkheid
doorgaan met je leven
wat K doet zoekt ze lekker zelf uit
alles waar ze jou mee lastigvalt gaat naar de politie
is elke week brengen naar de politie te veel voor je
vraag welke interval nog werkbaar is voor hen, 1 x in de 2 weken ?
Het is geestelijk vermoeiend ik ben blij dat ik je tip heb opgevolgd de mailtjes ongeopend door te sturen , het politiebureau is op loopafstsnd maar ik denk ook die agenten zullen wel denken daar heb je hem weer, maar dat moet ik los laten
pi_219139112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is geestelijk vermoeiend ik ben blij dat ik je tip heb opgevolgd de mailtjes ongeopend door te sturen , het politiebureau is op loopafstsnd maar ik denk ook die agenten zullen wel denken daar heb je hem weer, maar dat moet ik los laten
dat is echt totaal niet van belang
het is hun werk
tis meer voor jezelf
dat als je het prettig zou vinden dat je het ook bijvoorbeeld 1 x per 2 weken brengt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219139120
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Derde mogelijkheid: onmiddellijk contact opnemen met je psycholoog om je terug op het pad te zetten om overtuigd verder te gaan met mogelijkheid 1.

Alleen al dat je er aan denkt om terug iets te beginnen :{
Ik ga ook door met mogelijkheid 1 , ik geef zelf aan dat die andere mogelijkheid zelfdestructie is, ik had dat misschien niet moeten benoemen maar was even hardop aan het denken
pi_219139203
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ga ook door met mogelijkheid 1 , ik geef zelf aan dat die andere mogelijkheid zelfdestructie is, ik had dat misschien niet moeten benoemen maar was even hardop aan het denken
Hardop denken is enkel verstandig toch? Het wordt niet naar bedoeld (iig niet door mij), we willen je juist helpen

En ik snap dat gedachte wel hoor! Het is de weg van de minste weerstand, alleen wel de meest destructieve keuze. Je verloochend jezelf dan

Plus dat het ook niet eerlijk naar K toe is. Ze kan dan niet verder en heeft dan valse hoop. Daarnaast lijken jullie me een knal-combinatie. Het is uitstellen van ellende. Twijfel of jullie echte liefde voelen of lust en een scheve verhouding van afhankelijkheid.
Door een grens te trekken (als je die zelf wilt, dat kunnen wij niet voor je doen, je moet doen wat je zelf wilt en voelt) bescherm je K ook. Als je niet samen wil zijn en wel om K geeft is de boot afhouden het meest liefdevolle dat je voor haar kan doen
pi_219139237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hardop denken is enkel verstandig toch? Het wordt niet naar bedoeld (iig niet door mij), we willen je juist helpen

En ik snap dat gedachte wel hoor! Het is de weg van de minste weerstand, alleen wel de meest destructieve keuze. Je verloochend jezelf dan

Plus dat het ook niet eerlijk naar K toe is. Ze kan dan niet verder en heeft dan valse hoop. Daarnaast lijken jullie me een knal-combinatie. Het is uitstellen van ellende. Twijfel of jullie echte liefde voelen of lust en een scheve verhouding van afhankelijkheid.
Door een grens te trekken (als je die zelf wilt, dat kunnen wij niet voor je doen, je moet doen wat je zelf wilt en voelt) bescherm je K ook. Als je niet samen wil zijn en wel om K geeft is de boot afhouden het meest liefdevolle dat je voor haar kan doen
Mooi gezegd vooral dat laatste stukje, ik geef zeker wel om haar maar samen zijn kan en gaat niet door redenen die hier al veelvoudig genoemd zijn dus ik moet de boot afhouden
pi_219139254
K. kan jou helemaal niks maken.

Stel nou dat jij haar echt verkracht zou hebben of wat dan ook, waardoor zij zich getraumatiseerd en onveilig voelt zolang jij vrij rondloopt. Hoe matcht dat met haar gedrag om jou continu te blijven lastigvallen t/m stalk-gedrag aan toe? Dat zij zich daar schuldig aan maakt, daarvan is de politie op de hoogte met concrete bewijzen dat zij dat doet. Anders zou je ook nog back-up krijgen van dat buurtcentrum waar je destijds liep toen je haar leerde kennen en die haar later hadden ontslagen.

Jouw eigen trauma's nemen een loopje met jouw gedachten. Als jij daaraan toegeeft, saboteer jij jouw eigen herstelproces. Doe jezelf dat niet aan; vermijd mensen die geen respect voor jou kunnen opbrengen en continu de neiging hebben over jouw grenzen heen te gaan. Ook al kunnen ze soms heel lief en begrijpend tegen jou praten: hun acties naar jou toe, spreken voor zich. Zelfs al zou je K. willen helpen, ook dan kan je haar beter met rust laten en niets meer doen dan hopen dat ze ooit gaat inzien dat ze zichzelf niet gelukkiger gaat maken door anderen kapot te maken.
pi_219139415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mooi gezegd vooral dat laatste stukje, ik geef zeker wel om haar maar samen zijn kan en gaat niet door redenen die hier al veelvoudig genoemd zijn dus ik moet de boot afhouden
Weet je het zeker dat je om haar geeft?

Jullie beiden koesteren van elkaar een verlangen die jullie never nooit van elkaar kunnen vervullen. Mensen die van elkaar houden, hebben niet de neiging om de ander te behandelen op een manier waarbij hij/zij zich ongelukkig voelt ... noch laten ze zich door de ander op zo'n manier behandelen.

Ik zeg dit omdat ik uit eigen ervaring weet dat je jezelf juist kapotmaakt door hoop te koesteren uit illusies.
pi_219139520
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Weet je het zeker dat je om haar geeft?

Jullie beiden koesteren van elkaar een verlangen die jullie never nooit van elkaar kunnen vervullen. Mensen die van elkaar houden, hebben niet de neiging om de ander te behandelen op een manier waarbij hij/zij zich ongelukkig voelt ... noch laten ze zich door de ander op zo'n manier behandelen.

Ik zeg dit omdat ik uit eigen ervaring weet dat je jezelf juist kapotmaakt door hoop te koesteren uit illusies.
Ik geef om haar dat weet ik zeker, maar het kan niks worden tussen ons omdat we beide psychische kwetsbaarheden hebben die niet werken samen plus dat ze gewoon te jong is voor me
pi_219139740
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Cupfighter het volgende:
plus dat ze gewoon te jong is voor me
Dat was in het verleden toch geen enkel probleem?

En toen was ze nóg jonger
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')