Een psychopaat kent geen compromissen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, ik zat te denken om haar een kleine opening te geven om haar zoet te houden maar dat is vrij lastig bij haar, het is alles of niets bij haar
Maar is zoet houden juist niet het tegenovergestelde van je doel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, ik zat te denken om haar een kleine opening te geven om haar zoet te houden maar dat is vrij lastig bij haar, het is alles of niets bij haar
whut.?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ab-so-luut niet doen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
In welk universum zou dit werken denk je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden
Geen idee ik dacht misschien is het oplossing , maar het kan maar de categorie sprookjesboeken of fantasy, dit is met K niet mogelijk, het is een relatie of dit gestalk daar is geen tussenweg in bij Kquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In welk universum zou dit werken denk je?
En hoe denk je dat dit wel goed is voor jezelf ??quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, het plan wat ik in mijn hoofd had was een voorstel elkaar 1 keer in de 2 maanden (bijvoorbeeld) te zien op een neutrale drukke plek met als doel de overige tijd met rust gelaten te worden, maar dit is niet realistisch te regelen dus ga ik het ook maar niet voorstellen, afspraken kunnen met haar niet gemaakt worden
Ik hoop maar dat ze er genoeg van gaat krijgen of een vriend krijgt
Mijn plan was hiermee van het stalken af te komen door haar iets tegemoet te komen maar het is een slecht planquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dit wel goed is voor jezelf ??
Op den duur is het ook voor K beter helemaal geen contact te hebben, dan kan zij ook door met haar leven. Door wel nog heel miniem contact te houden, blijft het ergens broeien, daar heb je allebei uiteindelijk niks aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee ik dacht misschien is het oplossing , maar het kan maar de categorie sprookjesboeken of fantasy, dit is met K niet mogelijk, het is een relatie of dit gestalk daar is geen tussenweg in bij K
ze was hiermee frontaal in de aanval gegaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn plan was hiermee van het stalken af te komen door haar iets tegemoet te komen maar het is een slecht plan
Ik heb 2 mogelijkheden , of ik ga door zoals ik nu doe, blijven negeren, alles blijven melden bij de politie en zoveel mogelijk door blijven gaan met andere dingen ondanks dat gedoe van K wel irritant en vermoeiend is, een keer zal ze toch wel opgegevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze was hiermee frontaal in de aanval gegaan
1 vinger
ze neemt alles
je hebt 1 mogelijkheidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb 2 mogelijkheden , of ik ga door zoals ik nu doe, blijven negeren, alles blijven melden bij de politie en zoveel mogelijk door blijven gaan met andere dingen ondanks dat gedoe van K wel irritant en vermoeiend is, een keer zal ze toch wel opgegeven
De andere mogelijkheid is eigenlijk zelfdestructie, weer een relatie met K beginnen
Derde mogelijkheid: onmiddellijk contact opnemen met je psycholoog om je terug op het pad te zetten om overtuigd verder te gaan met mogelijkheid 1.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb 2 mogelijkheden , of ik ga door zoals ik nu doe, blijven negeren, alles blijven melden bij de politie en zoveel mogelijk door blijven gaan met andere dingen ondanks dat gedoe van K wel irritant en vermoeiend is, een keer zal ze toch wel opgegeven
De andere mogelijkheid is eigenlijk zelfdestructie, weer een relatie met K beginnen
Het is geestelijk vermoeiend ik ben blij dat ik je tip heb opgevolgd de mailtjes ongeopend door te sturen , het politiebureau is op loopafstsnd maar ik denk ook die agenten zullen wel denken daar heb je hem weer, maar dat moet ik los latenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt 1 mogelijkheid
doorgaan met je leven
wat K doet zoekt ze lekker zelf uit
alles waar ze jou mee lastigvalt gaat naar de politie
is elke week brengen naar de politie te veel voor je
vraag welke interval nog werkbaar is voor hen, 1 x in de 2 weken ?
dat is echt totaal niet van belangquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is geestelijk vermoeiend ik ben blij dat ik je tip heb opgevolgd de mailtjes ongeopend door te sturen , het politiebureau is op loopafstsnd maar ik denk ook die agenten zullen wel denken daar heb je hem weer, maar dat moet ik los laten
Ik ga ook door met mogelijkheid 1 , ik geef zelf aan dat die andere mogelijkheid zelfdestructie is, ik had dat misschien niet moeten benoemen maar was even hardop aan het denkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Derde mogelijkheid: onmiddellijk contact opnemen met je psycholoog om je terug op het pad te zetten om overtuigd verder te gaan met mogelijkheid 1.
Alleen al dat je er aan denkt om terug iets te beginnen
Hardop denken is enkel verstandig toch? Het wordt niet naar bedoeld (iig niet door mij), we willen je juist helpenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga ook door met mogelijkheid 1 , ik geef zelf aan dat die andere mogelijkheid zelfdestructie is, ik had dat misschien niet moeten benoemen maar was even hardop aan het denken
Mooi gezegd vooral dat laatste stukje, ik geef zeker wel om haar maar samen zijn kan en gaat niet door redenen die hier al veelvoudig genoemd zijn dus ik moet de boot afhoudenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hardop denken is enkel verstandig toch? Het wordt niet naar bedoeld (iig niet door mij), we willen je juist helpen
En ik snap dat gedachte wel hoor! Het is de weg van de minste weerstand, alleen wel de meest destructieve keuze. Je verloochend jezelf dan
Plus dat het ook niet eerlijk naar K toe is. Ze kan dan niet verder en heeft dan valse hoop. Daarnaast lijken jullie me een knal-combinatie. Het is uitstellen van ellende. Twijfel of jullie echte liefde voelen of lust en een scheve verhouding van afhankelijkheid.
Door een grens te trekken (als je die zelf wilt, dat kunnen wij niet voor je doen, je moet doen wat je zelf wilt en voelt) bescherm je K ook. Als je niet samen wil zijn en wel om K geeft is de boot afhouden het meest liefdevolle dat je voor haar kan doen
Weet je het zeker dat je om haar geeft?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mooi gezegd vooral dat laatste stukje, ik geef zeker wel om haar maar samen zijn kan en gaat niet door redenen die hier al veelvoudig genoemd zijn dus ik moet de boot afhouden
Ik geef om haar dat weet ik zeker, maar het kan niks worden tussen ons omdat we beide psychische kwetsbaarheden hebben die niet werken samen plus dat ze gewoon te jong is voor mequote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je om haar geeft?
Jullie beiden koesteren van elkaar een verlangen die jullie never nooit van elkaar kunnen vervullen. Mensen die van elkaar houden, hebben niet de neiging om de ander te behandelen op een manier waarbij hij/zij zich ongelukkig voelt ... noch laten ze zich door de ander op zo'n manier behandelen.
Ik zeg dit omdat ik uit eigen ervaring weet dat je jezelf juist kapotmaakt door hoop te koesteren uit illusies.
Dat was in het verleden toch geen enkel probleem?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Cupfighter het volgende:
plus dat ze gewoon te jong is voor me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |