Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars. Ofwel eigen trauma, ofwel psychiatrische stoornis, of wel LVB. Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.
En ja, ze hééft hulp nodig.
Maar niet van jou!
Het kwetsbare zie ik nog niet zo.
Wel strontverwend maar da's wat anders dan kwetsbaar.
Dat hoeft dus helemaal niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars. Ofwel eigen trauma, ofwel psychiatrische stoornis, of wel LVB. Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk.
"Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk."quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hoeft dus helemaal niet.
Ofwel hiaat in de opvoeding.
Hoe dan ook, nu het zich tegen TS keert, moet hij daar heel ver afstand van nemen. En dan ook echt HEEL ver!
"Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars." en daar dan voorbeelden van. Zo vatte ik het op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Ongetwijfeld zijn er ook nog andere opties mogelijk."
Een hiaat in de opvoeding is ook iets waar zij niet veel aan kan doen. Dus ja, ook iets kwetsbaars.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:07 schreef r_one het volgende:
[..]
"Dat strontvervelende gedrag komt voort uit iets kwetsbaars." en daar dan voorbeelden van. Zo vatte ik het op.
En hiaat in de opvoeding vind ik geen kwetsbaarheid, de eerste opties die je noemt zijn dat wel.
Maar goed, ik denk wij het wel eens zijn![]()
Dit gaat een semantische discussie worden, zullen we dat maar niet doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een hiaat in de opvoeding is ook iets waar zij niet veel aan kan doen. Dus ja, ook iets kwetsbaars.
En dat denk ik ook
Twee juristen, waarvan in ieder geval 1 een gevoelsmens, dat wordt lastig inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit gaat een semantische discussie worden, zullen we dat maar niet doen?
Dank voor je complimentquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee juristen, waarvan in ieder geval 1 een gevoelsmens, dat wordt lastig inderdaad
2 gevoelsmensen dusquote:
Oh ik vind het oke hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 gevoelsmensen dus
Maargoed, dit helpt TS niet en volgens mij zijn we het verder gewoon eens
Dat sowieso.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik vind het oke hoor
Ik heb het papiertje met minpunten van K maar weer eens tevoorschijn gehaald, volgens mij was ik haar weer wat teveel aan het ophemelen
Ze heeft bewust Melanie gebruikt om je gezondheid te schaden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik vind het oke hoor
Ik heb het papiertje met minpunten van K maar weer eens tevoorschijn gehaald, volgens mij was ik haar weer wat teveel aan het ophemelen
Zou je dat ook tegen K. zeggen: ‘de aanhouder wint altijd’?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik wil alleen benadrukken dat ik het mooi vind in een mens als die het goede/lieve kan blijven zien, ongeacht het leed dat diegene veroorzaakt. Het blijft een mens.
Máár als dat mens jouw leven bemoeilijkt, mag jij daartegen opkomen zoals dat volgens de wet mogelijk is. In dit geval gaat zij te ver. En jij doet m.i. precies dat wat je zou moeten doen.
Maar helaas is er te weinig capaciteit bij politie en OM om hier vervolg aan te geven, want het is niet levensbedreigend.
Maar blijf volhouden, want de aanhouder wint. Altijd!
Wellicht heb je gelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou je dat ook tegen K. zeggen: ‘de aanhouder wint altijd’?
Cupfighter staat niet zo sterk in zijn schoenen. Ik weet niet of je er dan goed aan doet om hem te prijzen omdat hij K. ‘als mens blijft zien’. Nog even en hij vindt dat ze nog een kans verdient.
Dit.. ik vind sommige opmerkingen best gevaarlijk hier want ze neigen in het hoofd van een onstabiel iemand naar aanmoedigingquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou je dat ook tegen K. zeggen: ‘de aanhouder wint altijd’?
Cupfighter staat niet zo sterk in zijn schoenen. Ik weet niet of je er dan goed aan doet om hem te prijzen omdat hij K. ‘als mens blijft zien’. Nog even en hij vindt dat ze nog een kans verdient.
Maar op die van mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.. ik vind sommige opmerkingen best gevaarlijk hier want ze neigen in het hoofd van een onstabiel iemand naar aanmoediging![]()
'als hij de ruimte en stabiliteit in zijn leven zou hebben dan zou steun mogelijk zijn'![]()
NEE! Gewoon NEE!
Geen vingerbreed toegeven! Niet nu, nooit!
Je ziet toch dat zijn sterke muur aan het afbrokkelen is? Hij moet asap met de psycholoog of wie dan ook gaan spreken, want één van dezer dagen gaat hij impulsief afspreken of iets doen.
Nu afkappen dat gevoel!
Edit: groot deel van deze post hoort niet als reactie op jouw post![]()
het is een stukje loslaten waar je tegen aan looptquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik vind het oke hoor
Ow wacht nee, niet je bek houden! Zo bedoel ik het niet. Ik waardeer je postsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op die van mij.
Ik zal verder m'n bek wel houden, voordat ik hem blijkbaar aanmoedig...
Succes CF
Een mening is toch niet goed of fout? Cupfighter heeft hoe dan ook zelf het recht om te kiezen hoe hij zijn leven wilt leiden en met wie. Stel nou dat hij o.a. dankzij jouw 'aanmoediging' zwicht voor de charmes van K. gunt hij haar het voordeel van de twijfel en vervolgens brengt ze hem weer een hoop problemen en narigheid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op die van mij.
Succes CF
Dat was ook niet de bedoeling van mijn posts. Ik bleef naar mijn idee juist ook benadrukken dat zijn belangen voor die van K gaan en dat ie juist nu goed bezig is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow wacht nee, niet je bek houden! Zo bedoel ik het niet. Ik waardeer je posts![]()
Je posts zijn lief en empatisch. En ze kloppen ook.
Het lijkt mij nu gewoon niet het moment om die zaadjes van twijfel in zijn hoofd te voeden
Blijkbaar toch wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Een mening is toch niet goed of fout?
Ik waardeer jou inbreng , ok ben zelf verantwoordelijk voor wat ik doe als ik tegen alle adviezen weer iets met K begin is dat mijn keus, ik zal veel kritiek krijgen maar het blijft mijn keus en verantwoording.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van mijn posts. Ik bleef naar mijn idee juist ook benadrukken dat zijn belangen voor die van K gaan en dat ie juist nu goed bezig is.
Maargoed. Het komt blijkbaar anders over. De "toon" die ik dan vervolgens terugkrijg triggert mij. Dus blijf ik wel weg.
[..]
Blijkbaar toch wel.
Maar ok, dan ligt het probleem bij de ontvanger en hoef jij je niet getriggerd te voelen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van mijn posts. Ik bleef naar mijn idee juist ook benadrukken dat zijn belangen voor die van K gaan en dat ie juist nu goed bezig is.
Maargoed. Het komt blijkbaar anders over. De "toon" die ik dan vervolgens terugkrijg triggert mij. Dus blijf ik wel weg.
[..]
Blijkbaar toch wel.
Was dat maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ok, dan ligt het probleem bij de ontvanger en hoef jij je niet getriggerd te voelen?
Ik verduidelijk mijn post toch en dat er geen kwaad achter zit? Dat mijn boodschap te hard was?
Post zeker verder mee
Absoluut!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat maar zo makkelijk![]()
En ja, dat doe je. En het is oke verder. Ik geef alleen aan waar mijn reactie vandaan komt. Dat is verder mijn probleem maar ik mag het nog wel uitleggen toch?
Het is okequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik wil gewoon niet dat je wegblijft door een stomme opmerking van mij
Beetje grappig wel: tóch staat er nog eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op die van mij.
Succes CF
Gewoon lekker met zijn allen die K slecht blijven praten , zo gaat het hier al maaaaanden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.. ik vind sommige opmerkingen best gevaarlijk hier want ze neigen in het hoofd van een onstabiel iemand naar aanmoediging![]()
'als hij de ruimte en stabiliteit in zijn leven zou hebben dan zou steun mogelijk zijn'![]()
NEE! Gewoon NEE!
Geen vingerbreed toegeven! Niet nu, nooit!
Je ziet toch dat zijn sterke muur aan het afbrokkelen is? Hij moet asap met de psycholoog of wie dan ook gaan spreken, want één van dezer dagen gaat hij impulsief afspreken of iets doen.
Nu afkappen dat gevoel!
Edit: groot deel van deze post hoort niet als reactie op jouw post![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |