abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219139852
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat was in het verleden toch geen enkel probleem?

En toen was ze nóg jonger
Klopt maar ik heb andere inzichten gekregen hierover
  woensdag 29 oktober 2025 @ 20:00:24 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219139863
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik geef om haar dat weet ik zeker, maar het kan niks worden tussen ons omdat we beide psychische kwetsbaarheden hebben die niet werken samen plus dat ze gewoon te jong is voor me
En daar zijn nog een heleboel redenen bijgekomen. Haar aangifte tegen jou van seksueel misbruik, bijvoorbeeld, en dit hele stalkingverhaal waarin ze ook laat zien dat ze geen enkel respect heeft voor je.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219140749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En daar zijn nog een heleboel redenen bijgekomen. Haar aangifte tegen jou van seksueel misbruik, bijvoorbeeld, en dit hele stalkingverhaal waarin ze ook laat zien dat ze geen enkel respect heeft voor je.
Klopt , totaal geen basis voor een relatie of vriendschap
pi_219142225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt , totaal geen basis voor een relatie of vriendschap
Maar nog wel sympathiegevoelens, las ik.
Dat vind ik best wel raar.

En ook wel een beetje eng :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219142403
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar nog wel sympathiegevoelens, las ik.
Dat vind ik best wel raar.

En ook wel een beetje eng :{w
We hebben een korte maar best intensieve relatie gehad en hebben veel dezelfde interesses en hadden hele fijne gesprekken dat vergeet ik niet ondanks waar het op uitgelopen is en daar ben ik zelf ook schuld aan door geen grens aan te geven
pi_219142713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
We hebben een korte maar best intensieve relatie gehad en hebben veel dezelfde interesses en hadden hele fijne gesprekken dat vergeet ik niet ondanks waar het op uitgelopen is en daar ben ik zelf ook schuld aan door geen grens aan te geven
Ja dat was toen.

Maar inmiddels heb je andere inzichten gekregen: ze is nu stelselmatig en welbewust je leven aan het verkloten!

En nee, dáár ben jij niet zelf ook schuld aan :{w
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219145809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja dat was toen.

Maar inmiddels heb je andere inzichten gekregen: ze is nu stelselmatig en welbewust je leven aan het verkloten!

En nee, dáár ben jij niet zelf ook schuld aan :{w
Klopt, ik snap mezelf hierin ook niet zo goed maar het is ook een patroon
pi_219146149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Is je leven dan al eens eerder door zo'n bitch (want dat is het hoor) dusdanig verneukt?
.
pi_219146221
Ik vind het rot voor je overigens dat je hiermee worstelt! Ik kan niks meer doen helaas dan met jou meedenken en hopen dat jij er iets aan hebt.

Ik denk dat deze situatie aangeeft dat je nog hulp nodig hebt met het verwerken van de onderliggende trauma's. Heb je die hulp nog? Want ik las ergens van jou dat jouw therapie bijna is afgerond. Hoe zijn de vooruitzichten daarna? Krijg je dan nog nabehandeling of ben je uiteindelijk aangewezen op jezelf?

Kan je bijvoorbeeld een verband zien tussen hoe K. met jou omgaat en hoe vroeger jouw moeder met jou omging?

Ik denk dat meerdere mannen hier weleens te maken hebben gehad met een type zoals K. en dan al snel bedachten "Wat een gestoorde bitch zeg! Ik kap dit direct af en blokkeer haar contactgegevens. Als ik dat niet doe, roep ik geheid meer narigheid over mij af. Wie weet waartoe zo'n labiel wicht in staat. Ik wil het niet eens weten. Ik blokkeer haar en ga door met mijn leven."

Er zijn echt wel andere vrouwen die lief tegen jou kunnen zijn, zonder dat ze jou daartegenover nare streken flikken.

En laat je niet gek maken met haar aangifte tegen jou. Misschien is ze er zelf van overtuigd dat ze op die manier haar zin krijgt, maar nogmaals ze heeft geen poot om op te staan.
pi_219148247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
:Y :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219149941
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Is je leven dan al eens eerder door zo'n bitch (want dat is het hoor) dusdanig verneukt?
De overleden Belinda en Melanie waren dominant, Melanie had borderline dus dat zegt denk ik wel genoeg, dat ik nu pas Melanie goed verwerkt heb zegt veel over de gevoelens die ik voor haar had.
Ik heb altijd contact gehouden met mijn exen met uitzondering van eentje die het contact verbak toen ik haar zei wat ik dacht over haar ziektebeeld
pi_219149966
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik vind het rot voor je overigens dat je hiermee worstelt! Ik kan niks meer doen helaas dan met jou meedenken en hopen dat jij er iets aan hebt.

Ik denk dat deze situatie aangeeft dat je nog hulp nodig hebt met het verwerken van de onderliggende trauma's. Heb je die hulp nog? Want ik las ergens van jou dat jouw therapie bijna is afgerond. Hoe zijn de vooruitzichten daarna? Krijg je dan nog nabehandeling of ben je uiteindelijk aangewezen op jezelf?

Kan je bijvoorbeeld een verband zien tussen hoe K. met jou omgaat en hoe vroeger jouw moeder met jou omging?

Ik denk dat meerdere mannen hier weleens te maken hebben gehad met een type zoals K. en dan al snel bedachten "Wat een gestoorde bitch zeg! Ik kap dit direct af en blokkeer haar contactgegevens. Als ik dat niet doe, roep ik geheid meer narigheid over mij af. Wie weet waartoe zo'n labiel wicht in staat. Ik wil het niet eens weten. Ik blokkeer haar en ga door met mijn leven."

Er zijn echt wel andere vrouwen die lief tegen jou kunnen zijn, zonder dat ze jou daartegenover nare streken flikken.

En laat je niet gek maken met haar aangifte tegen jou. Misschien is ze er zelf van overtuigd dat ze op die manier haar zin krijgt, maar nogmaals ze heeft geen poot om op te staan.
Mijn moeder had een heel zacht karakter en was vrij passief dus lijkt niet op K

Ik denk dat je gemist hebt dat K de aanklacht heeft ingetrokken

Na de therapie neemt mijn ambulant begeleider dat stukje over
pi_219150059
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De overleden Belinda en Melanie waren dominant, Melanie had borderline dus dat zegt denk ik wel genoeg, dat ik nu pas Melanie goed verwerkt heb zegt veel over de gevoelens die ik voor haar had.
Ik heb altijd contact gehouden met mijn exen met uitzondering van eentje die het contact verbak toen ik haar zei wat ik dacht over haar ziektebeeld
Ik doelde eigenlijk op ná de breuk (wat bij Melanie uiteraard niet van toepassing is). Iemand blijven terroriseren in de wetenschap dat het over en uit is. Volgens mij is K daarin uniek maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
.
pi_219150097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik doelde eigenlijk op ná de breuk (wat bij Melanie uiteraard niet van toepassing is). Iemand blijven terroriseren in de wetenschap dat het over en uit is. Volgens mij is K daarin uniek maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Daar is K inderdaad uniek in, K is erg verwend en heeft moeite met een nee en dat iemand het uit maakt met haar is in haar ogen not done
pi_219151361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:31 schreef Cupfighter het volgende:
K is erg verwend en heeft moeite met een nee en dat iemand het uit maakt met haar is in haar ogen not done
Ik vind dat je haar nog steeds te lief omschrijft.

Laten we wel wezen: ze terroriseert je!

(dat gaat wel even iets verder dan iets 'not done vinden', verwend zijn of ergens 'moeite mee hebben')
.
pi_219151621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik vind dat je haar nog steeds te lief omschrijft.

Laten we wel wezen: ze terroriseert je!

(dat gaat wel even iets verder dan iets 'not done vinden', verwend zijn of ergens 'moeite mee hebben')
Misschien omdat ik ook de lieve kanten van K ken plus dat ik ook iemand zie die kwetsbaar is en hulp nodig heeft.
Dat ze me het erg lastig maakt is inderdaad een feit
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:14:35 #167
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219151765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien omdat ik ook de lieve kanten van K ken plus dat ik ook iemand zie die kwetsbaar is en hulp nodig heeft.
Ik vind het wel echt heel mooi hoe je rekening met haar belangen wil houden. Dat siert je enorm als persoon. Maar zorg echt dat je je eigen belangen voorop stelt. Zodra die benadeeld worden (wat dus overduidelijk het geval is), doen de belangen van een ander er voor jou minder toe. Jij komt op voor jouw belangen, jouw leven. Die ander zoekt het maar uit zodra die jouw leven probeert te bemoeilijken :)
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219151811
quote:

[..]
Je maakt het jezelf moeilijk.
Hoelang duurt deze soap al?

Ga gewoon eens daten met vrouwen die een beetje normaal zijn, zoek niet die "speciale" meiden uit.

Die dynamiek die jij iedere keer lijkt te zoeken is ongezond.
Voor de rest heb ik ook nog wel wat andere bedenkingen hoor. Maar snap oprecht echt niet hoe dat brein van jou werkt..

Al eens eerder gezegd, ik gun je een goede maat die je even een spiegel voorhoudt en je de vraag stelt of je op je achterhoofd bent gevallen.
Hell To The Liars
pi_219151897
quote:

[..]
heel eerlijk
je kiest er nu voor om haar leuke kanten te willen zien
terwijl haar slechte kanten al haar leuke kanten overschaduwen
je blijft vasthouden aan een beeld dat je ooit hebt gecreëerd
misschien een stukje zelfbescherming
maar het is niet gezond
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219151921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je maakt het jezelf moeilijk.
Hoelang duurt deze soap al?

Ga gewoon eens daten met vrouwen die een beetje normaal zijn, zoek niet die "speciale" meiden uit.

Die dynamiek die jij iedere keer lijkt te zoeken is ongezond.
Voor de rest heb ik ook nog wel wat andere bedenkingen hoor. Maar snap oprecht echt niet hoe dat brein van jou werkt..

Al eens eerder gezegd, ik gun je een goede maat die je even een spiegel voorhoudt en je de vraag stelt of je op je achterhoofd bent gevallen.
het is wat alom bekend is bij mensen die veel trauma hebben gezien
op zoek naar de rush van dopamine(die je bij leuke dingen krijgt maar ook bij spannende minder leuke dingen)
je lichaam is zo gewend aan constant aan staan dat je hersenen op zoek gaan naar die rush om maar aan te blijven
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219152367
quote:
99s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
heel eerlijk
je kiest er nu voor om haar leuke kanten te willen zien
terwijl haar slechte kanten al haar leuke kanten overschaduwen
je blijft vasthouden aan een beeld dat je ooit hebt gecreëerd
misschien een stukje zelfbescherming
maar het is niet gezond
Het is lastig te omschrijven wat ik voel en snap de reactie van @Droopie ook wel, K is niet alleen slecht al zijn haar slechte kanten wel overheersend

Zondag heb ik weer een afspraak met L staan, een soort puzzeltocht in de stad daar heb ik best veel zin in
pi_219152840
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is lastig te omschrijven wat ik voel en snap de reactie van @:Droopie ook wel, K is niet alleen slecht al zijn haar slechte kanten wel overheersend

Zondag heb ik weer een afspraak met L staan, een soort puzzeltocht in de stad daar heb ik best veel zin in
ik zou me daar dan op focussen
en niet of K al dan wel of niet leuk is
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219152900
quote:
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.

En ja, ze hééft hulp nodig.
Maar niet van jou!

Het kwetsbare zie ik nog niet zo.
Wel strontverwend maar da's wat anders dan kwetsbaar.
.
pi_219152932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.

Maar niet van jou!

Vooral dat
De rest doet er gewoon niet toe
pi_219152948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, ze wás lief.
Inmiddels niet meer.

Maar niet van jou!

Nee ik kan haar niet helpen, daar moet een goede psycholoog aan gaan sleutel

Verwend is ze zeker vooral door mama
pi_219152978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee ik kan haar niet helpen, daar moet een goede psycholoog aan gaan sleutel

Verwend is ze zeker vooral door mama
Houden we over lief.

Ehm ...... :{
.
pi_219153017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Houden we over lief.

Ehm ...... :{
Ja ik zie er vanwege ons verleden nog lieve kanten in maar @greysbones heeft gelijk ik moet me daar niet op focussen.

Ik kijk uit maar zondag
pi_219153069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
maar @greysbones heeft gelijk ik moet me daar niet op focussen
Dat is ook wat ik al die tijd bedoelde. Of zei.

Toch vrees ik dat je het nog steeds niet los kunt wilt laten, vandaar mijn "Ehm ...."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_219153096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat is ook wat ik al die tijd bedoelde. Of zei.

Toch vrees ik dat je het nog steeds niet los kunt wilt laten, vandaar mijn "Ehm ...."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet even niet wat ik heb eerlijk gezegd met deze gedachtengang over K
Ik ga het proberen los te laten
pi_219153121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet even niet wat ik heb eerlijk gezegd met deze gedachtengang over K
Ik ga het proberen los te laten
Daar heb je denk ik wel hulp bij nodig.
En dan niet (of niet alleen) van je ambulante begeleider :N
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')