abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218976481

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_218976495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:43 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat er wel een goede zaak is voor Trump om de Nobelprijs voor de vrede te krijgen. Er is nu eindelijk uitzicht op een einde van het conflict in Gaza. Eerlijk is eerlijk Obama heeft hem voor veel minder gekregen.
Ik ben het er wel mee eens dat Obama em ook niet verdiende... Voelde als een soort van 'aanmoedigingsprijs' toen...
pi_218976500
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 17:01 schreef gbm het volgende:

[..]
Ik ben het er wel mee eens dat Obama em ook niet verdiende... Voelde als een soort van 'aanmoedigingsprijs' toen...
Als Trump 'm krijgt vind ik dat Putin of Xi volgend jaar ook wel mogen. Dan wordt 't een soort wisselbokaal.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 17:03:12 #4
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218976505
Trump zal m wel winnen. Ik ben bijzonder sceptisch want of de oorlog met Israël echt voorbij is zal over een tijdje pas blijken. Het conflict kan zo weer oplaaien.

Ergens heb ik het gevoel dat er een handjeklap achter zit ofzo.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218976512
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump zal m wel winnen. Ik ben bijzonder sceptisch want of de oorlog met Israël echt voorbij is zal over een tijdje pas blijken. Het conflict kan zo weer oplaaien.

Nou als de autoritaire dictators en demagogen jou aanbevelen…komt het vast wel goed.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 17:05:53 #6
438527 MissButterflyy
pi_218976516
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 17:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou als de autoritaire dictators en demagogen jou aanbevelen…komt het vast wel goed.
Hoop het toch van niet.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 17:11:59 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218976538
quote:
Trump zal m wel winnen.
KoosVogels in POL / [AMV] VS #1253 Mar-A-LaNoGo

Hier staat een mooie samenvatting waarom ie hem niet zou moeten krijgen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218976582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:43 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat er wel een goede zaak is voor Trump om de Nobelprijs voor de vrede te krijgen. Er is nu eindelijk uitzicht op een einde van het conflict in Gaza. Eerlijk is eerlijk Obama heeft hem voor veel minder gekregen.
Dat is geen reden om hem voor nog minder aan Trump te geven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218976591
quote:

Uiteraard is die niet voorbij.
Daarvoor is deze oorlog te fundamenteel verankerd.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 17:29:01 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218976621
quote:

Misschien kan Netanyahu weer wapens en geld doneren aan Gaza, zoals voor de oorlog.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 9 oktober 2025 @ 17:52:43 #11
438527 MissButterflyy
pi_218976740
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 17:11 schreef Gunner het volgende:

[..]
KoosVogels in POL / [AMV] VS #1253 Mar-A-LaNoGo

Hier staat een mooie samenvatting waarom ie hem niet zou moeten krijgen.
Er zou echt iets niet kloppen als hij m krijgt.
pi_218976774
Er zijn 338 genomineerden.

Trump heeft dus de nodige concurrentie.
Hij is genomineerd door Natanyahu
  donderdag 9 oktober 2025 @ 17:59:03 #13
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218976789
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er zou echt iets niet kloppen als hij m krijgt.
Dat Obama hem kreeg was een gigantische aanfluiting. Trump mag best beloond worden voor zijn werk hier.
pi_218976824
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 17:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat Obama hem kreeg was een gigantische aanfluiting. Trump mag best beloond worden voor zijn werk hier.
Zeker ja. Net als voor z’n werk in Portland, Chicago. Los Angeles, Venezuela, Groenland, Canada. En vergeet niet de andere oorlogen die hij ‘opgelost’ heeft, zoals Aberbeijan en Armenië en India en Pakistan
  donderdag 9 oktober 2025 @ 18:03:46 #15
438527 MissButterflyy
pi_218976829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:02 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Zeker ja. Net als voor z’n werk in Portland, Chicago. Los Angeles, Venezuela, Groenland, Canada. En vergeet niet de oorlogen die hij ‘opgelost’ heeft
Ben wel benieuwd naar z’n boze reactie als hij m niet krijgt. Hij zal ziedend zijn.
pi_218976848
quote:

[..]
Wat heeft Obama's winst ermee te maken?

Trump dreigde Canada, Groenland en Panama met annexatie. Hij executeert Venezolaanse burgers zonder vorm van proces. Hij zet het leger in tegen zijn eigen burgers. Hij probeerde de verkiezingswinst in 2020/2021 te stelen. Als er iemand op deze planeet geen vredesprijs verdient is hij het.

Als ze zichzelf onsterfelijk belachelijk willen maken door Trump te kiezen, dan staat het hen natuurlijk vrij. Ik zou echter liever zien als ze aan geven er eens over te denken na zijn termijn, als aanmoediging.

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 09-10-2025 18:23:08 ]
pi_218976857
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd naar z’n boze reactie als hij m niet krijgt. Hij zal ziedend zijn.
Lijkt me prachtig. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 9 oktober 2025 @ 18:18:19 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218976937
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het zal wel iets met fraude in het kies-systeem worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218976953
quote:

[..]
Ik vind Franky en Coen meer in aanmerking komen.
Of de vrouw van Navalny.
Of Artsen zonder Grenzen.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 18:25:02 #20
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218976994
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:02 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Zeker ja. Net als voor z’n werk in Portland, Chicago. Los Angeles, Venezuela, Groenland, Canada. En vergeet niet de andere oorlogen die hij ‘opgelost’ heeft, zoals Aberbeijan en Armenië en India en Pakistan
Je bedoelt Cambodja
pi_218977004
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Of de vrouw van Navalny.
De vrouw van Navalny, waarom? Wat heeft zij nou klaargespeeld op het wereldtoneel behalve de vrouw zijn van een neo nazi?
pi_218977013
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:25 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je bedoelt Cambodja
Nee, het was zelfs Albanië: https://www.politico.eu/a(...)enia-albania-mix-up/
pi_218977025
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De vrouw van Navalny, waarom? Wat heeft zij nou klaargespeeld op het wereldtoneel behalve de vrouw zijn van een neo nazi?
Navalny wilde een puur en ‘rein’ Rusland, met alleen Russen.

Betekent dat dat MAGA? #durftevragen

[ Bericht 1% gewijzigd door beefkeek op 09-10-2025 18:35:02 ]
pi_218977054
twitter

Big if true
  donderdag 9 oktober 2025 @ 18:42:21 #25
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218977079
quote:

[..]
Een veroordeelde fraudeur, een aanrander, een oorlogshitser, een namaak vredestichter, een leugenachtige bedrieger zou nog eerder die prijs verdienen!

Oh wacht, wat dom, dat vindt je ook echt.
pi_218977095
quote:

[..]
Wat heeft Trump en wat hebben zijn naaste verwanten klaargespeeld anders dan zich exorbitant verrijken op kosten van het land dat ze zeiden te dienen?
En Trump is een neo nazi en laat collega neo nazi's mensen terroriseren, brutaliseren en exporteren door zijn gemaskerde neo nazi privé leger.
pi_218977115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:44 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Wat heeft Trump en wat hebben zijn naaste verwanten klaargespeeld anders dan zich exorbitant verrijken op kosten van het land dat ze zeiden te dienen?
zeven oorlogen beëindigen :')

bron: maga

Op x heeft het account van het Witte Huis al verwezen naar trump als de peacepresident :7
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_218977224
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Navalny wilde een puur en ‘rein’ Rusland, met alleen Russen.

Betekent dat dat MAGA? #durftevragen
Geen idee, heeft Trump al een algemeen immigratieverbod ingesteld? Nee hè.
pi_218977231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, heeft Trump al een algemeen immigratieverbod ingesteld? Nee hè.
Dat heeft Navalny toch ook niet? Of heb ik gemist dat hij president is geweest?
pi_218977241
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218977258
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:44 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
En Trump is een neo nazi en laat collega neo nazi's mensen terroriseren, brutaliseren en exporteren door zijn gemaskerde neo nazi privé leger.
Een aparte neo nazi dan als hij een warm hart toedraagt aan de Joodse staat Israël. Dat is toch niet iets wat neo nazis doen.
Het is overigens wel duidelijk dat je zelf eigenlijk ook niet weet waarom de vrouw van uitgerekend Navalny een Nobelprijs verdient.

Bekijk deze YouTube-video

De achterban van Navalny, en jij wil zijn vrouw belonen voor wat precies?
pi_218977281
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:06 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat heeft Navalny toch ook niet? Of heb ik gemist dat hij president is geweest?
De mensen die vooral Putin wilde zien verdwijnen zagen Navalny als een uitstekend alternatief.
Dat werd pijnlijk duidelijk toen Navalny was overleden in gevangenschap. De vrouw van Navalny werd in één klap wereldberoemd zonder werkelijk iets betekend te hebben buiten de vrouw van een neo nazi te zijn.
Maar misschien kan jij uitleggen waarom de vrouw van Navalny het moet worden boven Trump.
pi_218977297
quote:
Zijn er eigenlijk beelden van de huidige overname van Amerikaanse steden door Antifa?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218977311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een aparte neo nazi dan als hij een warm hart toedraagt aan de Joodse staat Israël. Dat is toch niet iets wat neo nazis doen.
Het is overigens wel duidelijk dat je zelf eigenlijk ook niet weet waarom de vrouw van uitgerekend Navalny een Nobelprijs verdient.

De enige aan wie Trump een warm hart toedraagt is Donald John Trump. En hij geilt op zijn dochter, maar ik betwijfel of het meer is dan dat.
Verder gebruikt hij mensen, en dankt ze heel gemakkelijk af als ze niet nuttig voor Donald Johnn Trump meer zijn. Hij is Christen als het geld/stemmen ( maar vooral geld) oplevert, en Jood als dat beter uitpakt. Als hij goud kon verdienen aan moslims of hindoes zou het je verbazen hoe snel hij die mensen een warm hart toedraagt. Bij Trump: wie betaalt, bepaalt zijn agenda en warme liefde.
pi_218977317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Een veroordeelde fraudeur, een aanrander, een oorlogshitser, een namaak vredestichter, een leugenachtige bedrieger zou nog eerder die prijs verdienen!

Oh wacht, wat dom, dat vindt je ook echt.
Jazeker, de goede moralistische Europeanen hebben nog geen oorlog beëindigd laat staan dat ze er überhaupt mee bezig zijn.
De standaard die je aanhoud voor mensen is onmogelijk om aan te voldoen. Alle grote mensen in het verleden op Jezus Christus na hebben een duistere kant. De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars en mocht Trump een einde aan dit conflict weten te bewerkstelligen en er word voortborduurt op de Abraham akkoorden gaat hij de geschiedenis in als de president die vrede bracht in het midden oosten.
pi_218977320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De mensen die vooral Putin wilde zien verdwijnen zagen Navalny als een uitstekend alternatief.
Dat werd pijnlijk duidelijk toen Navalny was overleden in gevangenschap. De vrouw van Navalny werd in één klap wereldberoemd zonder werkelijk iets betekend te hebben buiten de vrouw van een neo nazi te zijn.
Maar misschien kan jij uitleggen waarom de vrouw van Navalny het moet worden boven Trump.
Ik vind niet dat de vrouw van Navalny het moet worden. Ik wilde vooral begrijpen wat hem een neo nazi maakte en de MAGA beweging niet.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 19:17:11 #38
438527 MissButterflyy
pi_218977323
quote:

[..]
Ze heeft een zeer uitgebreide pagina op Wikipedia, het is niet bepaald dat ze niks doet of heeft gedaan behalve ‘de vrouw van’ te zijn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Joelia_Navalnaja
pi_218977327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:15 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
De enige aan wie Trump een warm hart toedraagt is Donald John Trump. En hij geilt op zijn dochter, maar ik betwijfel of het meer is dan dat.
Verder gebruikt hij mensen, en dankt ze heel gemakkelijk af als ze niet nuttig voir Donald Johnn Trump meer zijn. Hij is Christen als het geld/stemmen ( maar voiral geld) oplevert, en Jood als dat beter uitpakt. Als hij goud kon verdienen aan moslims of hindoes zou het je verbazen hoe snel hij die mensen een warm hart toedraagt. Bij Trump: wie betaalt, bepaalt zijn agenda en warme liefde.
Leuk allemaal hoor, maar waarom zou de vrouw van Navalny dan de prijs moeten verdienen boven Trump?
pi_218977333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jazeker, de goede moralistische Europeanen hebben nog geen oorlog beëindigd laat staan dat ze er überhaupt mee bezig zijn.
De standaard die je aanhoud voor mensen is onmogelijk om aan te voldoen. Alle grote mensen in het verleden op Jezus Christus na hebben een duistere kant. De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars en mocht Trump een einde aan dit conflict weten te bewerkstelligen en er word voortborduurt op de Abraham akkoorden gaat hij de geschiedenis in als de president die vrede bracht in het midden oosten.
Vrede in het midden oosten. Voor de kleine prijs van een burgeroorlog in je eigen land.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 19:24:59 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218977461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:17 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Vrede in het midden oosten. Voor de kleine prijs van een burgeroorlog in je eigen land.
Een fragiele schets die meer weg heeft van een wapenstilstand durf ik vooralsnog nog geen 'vrede' te noemen. En zeker niet in heel die regio.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218977557
quote:

[..]

De standaard die je aanhoud voor mensen is onmogelijk om aan te voldoen. Alle grote mensen in het verleden op Jezus Christus na hebben een duistere kant. p
Jezus was ook maar een gewoon mens. En na de opstand door Spartacus liep en reed je op de Via Appia in de schaduw van zoveel gekruisigde opstandelingen, dat het werd vergeleken met rijden door een bos. Dat de opstandeling en revolutionair Jezus uiteindelijk gekruisigd is, is dus ook niets bijzonders. Bijzonder is dat zijn verwanten en vrienden zo snel toestemming kregen hem er af te halen en gezalfd in een koele grot te leggen. Als ze hem, net zoals gebruikelijk was, een paar dagen hadden laten hangen, was hij vast niet weer opgestaan.
Opstaan uit de dood en alle fabelvorming er na: ik geloof er geen barst van. Het zal best een heel charismatisch mens zijn geweest, maar ook daar vind je er meer van. Maar het katholieke geloof, eeuwen lang het toonaangevende geloof, is nu eenmaal verzot op wonderen.
pi_218977682
quote:

[..]

Amerika gelukkig wel.

Irak, Afghanistan, Libië, Vietnam, noem maar op.
pi_218977723
quote:

[..]
Wat niet waar is...

quote:
Alles is beter dan Trump.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:11:10 #46
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218978167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Of de vrouw van Navalny.
Paus Franciscus is genomineerd. Die lijkt me uitstekend geschikt voor dit prijsje.

Volgend jaar Zelensky, over twee jaar Greta en over drie jaar Canada en Mexico voor het redden van de US van de totale Gilead-ondergang...
pi_218978194
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat niet waar is...
[..]
Alles is beter dan Trump.
Colombia is het met je eens : De Colombiaanse president Gustavo Petro verklaarde woensdag in een bericht op X dat er een “oorlogs-scenario” is ontstaan in het Caribisch gebied, nadat hij stelde dat aanwijzingen erop wijzen dat een boot met vermoedelijk Colombiaanse burgers is gebombardeerd te midden van oplopende spanningen met Amerikaanse troepen onder president Donald Trump.
https://www.msn.com/nl-nl(...)66?ocid=BingNewsSerp

Niet alleen Petro heeft veel kritiek op de aanvallen van de VS. Mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch noemt de aanvallen buitengerechtelijke executies. De laatste boot die was aangevallen, voer in internationale wateren bij Venezuela. De VS heeft de doden niet geïdentificeerd, net als bij de vorige drie aanvallen op boten.
pi_218978204
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:30:44 #49
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218978428
Het zou me ook niks verbazen als die zielige snowflakes en kontelikkers van de GOP hem volgende week ergens een eigen Peace Prize uitreiken.

"You are so brilliant sir...let us worship your golden testicles, sir"
pi_218978476
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als die zielige snowflakes en kontelikkers van de GOP hem volgende week ergens een eigen Peace Prize uitreiken.

"You are so brilliant sir...let us worship your golden testicles, sir"
Iets als dit?
https://www.huffpost.com/(...)e4b08634f761fc46/amp
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:58:31 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218978738
quote:
RFK Jr: "Somebody showed me a TikTok video of a pregnant woman at 8 months pregnant -- she's an associate professor at the Columbia Medical School -- and she is saying 'F Trump' and gobbling Tylenol with her baby in her placenta. The level of Trump Derangement Syndrome is now a pathology."
En dat is dan zeg maar minister van zorg.
pi_218978896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jij slaapt toch ook in je spaghetti? Niets raars aan
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:25:28 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218979102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Jij slaapt toch ook in je spaghetti? Niets raars aan
Mijn knieën worden er zo zwak van en mijn armen zo zwaar, maar dat kan aan mijn moeders spaghetti liggen.

En RFK jr is al zo vaak cover model geweest van Things That Never Happened Magazine.
pi_218979162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mijn knieën worden er zo zwak van en mijn armen zo zwaar, maar dat kan aan mijn moeders spaghetti liggen.

En RFK jr is al zo vaak cover model geweest van Things That Never Happened Magazine.
Is dat niet hetzelfde magazine dat Trump een nobelprijs gaf ?
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:42:09 #55
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218979325
quote:

[..]
Nou zodra hij dat echt en duurzaam en daarmee dus met ook andere belangen dan de Israëlische behartigd voor elkaar krijgt dan gaan we daarover nadenken. Over pakweg drie jaar gok ik.

Jij vindt verkrachters, moordenaars en dieven prima als politiek leider zolang ze transgenders maar uit de verkeerde kleedkamer houden, sommigen vinden dat net een iets te lage lat.
pi_218979530
Ondertussen in de VS:

RFK: besneden kinderen hebben 50% meer kans op autisme....
pi_218980096
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen in de VS:

Ik denk dat die worm van ‘m wat kritieke processen aan begint te tasten.
pi_218980215
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen in de VS:

Complete onzin natuurlijk, maar als dat er voor zorgt dat de belachelijke praktijk van automatische besnijdenis stopt dan is dat mooi meegenomen.
pi_218980224
quote:
Letitia James, the New York attorney general who defeated Trump in court, indicted by Justice Department
James has been under investigation since May over a 2023 mortgage she took out to help her niece buy a home in Norfolk, Virginia.

The charges, which have not yet been made public, come as Trump continues to call for his enemies to be prosecuted in court. Former FBI Director James Comey pleaded not guilty Wednesday to allegedly making a false statement in a congressional proceeding. The Justice Department has also opened investigation into former Trump national security adviser John Bolton, California Democratic Sen. Adam Schiff, and others.
Maar dit gaat echt niet om politieke vijanden hoor. Vrouwe justitia huilt om ‘t overlijden van trias politica.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 00:37:13 #60
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218980382
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 23:18 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Maar dit gaat echt niet om politieke vijanden hoor. Vrouwe justitia huilt om ‘t overlijden van trias politica.
Die heeft nooit bestaan in Amerika.
pi_218980515
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 23:18 schreef beefkeek het volgende:

[..]
NY AG Letitia James full statement on Trump indictment

De tweede van Trump's lijstje die hij (op 20 september) per ongeluk openbaar maakte in een Truth Social post bedoeld als DM.

Journaliste bij MSNBC liet doorschemeren dat ze informatie had dat Schiff ook onderzocht werd en zich al op een aanklacht aan het voorbereiden is. Mocht die komen kunnen ze alledrie dat bericht gebruiken om aan te tonen dat het Trump om vergelding te doen is en hij het DOJ daarvoor gebruikt. Zeker na de weigeringen van aanklagers die vervolgens door Trump vervangen werden.

The Comey Indictment and Selective or Vindictive Prosecution

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 10-10-2025 04:18:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218980523
De Republikeinen overwegen nu de Democraten een 'future vote' aan te bieden mbt het verlengen van de ACA-subsidies (tax credits) in ruil voor het (uiteraard nu) goedkeuren van hun budget bill.

Hoe verzinnen ze het 8)7

pi_218980570
Weer een rechter die de DHS-verklaringen mbt de toedracht van incidenten niet geloofwaardig vindt.

Federal Judge Temporarily Blocks National Guard Deployment in Illinois

Judge April M. Perry said the Trump administration had not established that sending in troops over the governor’s objection was legally justified. An appeal is likely.

pi_218981130
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
Journaliste bij MSNBC liet doorschemeren dat ze informatie had dat Schiff ook onderzocht werd en zich al op een aanklacht aan het voorbereiden is. Mocht die komen kunnen ze alledrie dat bericht gebruiken om aan te tonen dat het Trump om vergelding te doen is en hij het DOJ daarvoor gebruikt. Zeker na de weigeringen van aanklagers die vervolgens door Trump vervangen werden.
Misschien doet ie weer een poginkje voor 5d chess. Dat hij dit precedent uitlokt zodat hij zelf dit argument kan gebruiken als hij na zijn presidentsschap weer onderzocht gaat worden op de zoveelste criminele acts die hij begaan heeft.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218981160
Fyi: Op NOS.nl stonden afgelopen week tussen 11.52 en 13.02 de prijswinnaars van de Nobelprijzen.
Spoilers!
pi_218981282
Trump gaat vandaag naar het ziekenhuis voor een onderzoek.
https://eu.usatoday.com/s(...)er-reed/86590926007/
WASHINGTON ‒ President Donald Trump is set to undergo a medical checkup at Walter Reed Medical Center on Friday, Oct. 10, in what will be the 79-year-old president's second exam at Walter Reed this year.

His visit to the doctor comes after Trump in July was diagnosed with chronic venous insufficiency that has resulted in visible swelling in his lower legs near his ankles.

En nog een dementie-testje natuurlijk, Person, woman, man camera, tv, dat hij weer « aced ».
https://www.msn.com/en-us(...)-bruises/ar-AA1O9WTC
https://time.com/7324644/(...)ond-health-concerns/
pi_218981389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Trump gaat vandaag naar het ziekenhuis voor een onderzoek.
https://eu.usatoday.com/s(...)er-reed/86590926007/
WASHINGTON ‒ President Donald Trump is set to undergo a medical checkup at Walter Reed Medical Center on Friday, Oct. 10, in what will be the 79-year-old president's second exam at Walter Reed this year.

His visit to the doctor comes after Trump in July was diagnosed with chronic venous insufficiency that has resulted in visible swelling in his lower legs near his ankles.

En nog een dementie-testje natuurlijk, Person, woman, man camera, tv, dat hij weer « aced ».
https://www.msn.com/en-us(...)-bruises/ar-AA1O9WTC
https://time.com/7324644/(...)ond-health-concerns/

Ach, het resultaat zal zijn dat hij de meest fitte president ooit is .

Net zoals de vorige keren.
pi_218981596
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, het resultaat zal zijn dat hij de meest fitte president ooit is .

Net zoals de vorige keren.
Het feit dat zijn jaarlijkse controles nu twee keer per jaar zijn geeft anders wel te denken. Ondanks de toevoeging dat hij er ook militairen zal bezoeken.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:40:40 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218981761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Het feit dat zijn jaarlijkse controles nu twee keer per jaar zijn geeft anders wel te denken. Ondanks de toevoeging dat hij er ook militairen zal bezoeken.
Elke militair die gewond of gedood is, is toch een enorme sukkel (of erger) volgens Trump?

Tenminste, ik nam aan dat hij ze in het ziekenhuis zou bezoeken. Of is er een militaire basis vlakbij?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218981911
Ach gossie geen nobelprijs voor trump. Rant incoming
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:07:02 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218981918
Oei, een Venezuelaanse politica gaat er met de Nobelprijs voor Vrede vandoor _O-

Invasie incoming :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218981926
De Nobelprijs voor de Vrede gaat dit jaar naar Venezolaanse oppositieleider Maria Corina Machado, zo heeft het Noorse Nobelcomité bekendgemaakt. Ze krijgt de prijs vanwege haar inzet voor de democratie in haar land: ze leidt de oppositie tegen president Maduro.
-----
https://nos.nl/artikel/25(...)lprijs-voor-de-vrede
pi_218981933
Hihihi
pi_218981950
quote:

[..]
En dan verliest hij nog van een vrouw ook. Eentje uit Venezuela nog wel :D
pi_218982014
Ik las in het topic in nws dat Machado genomineerd was door, onder anderen, Rick Scott, de pro-Trump senator van Florida.

_O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Olga op 10-10-2025 11:27:27 ]
pi_218982044
Aangezien Trump nu ongeveer hetzelfde heeft bereikt as Biden in de Israel Gaza oorlog: een staakt het vuren en uitwisseling van gevangenen/gijzelaars stel ik voor hem volgend jaar aan allebei uit te reiken. Ik wil Trump wel samen op het podium zien staan met Biden tijdens de uitreiking.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:21:22 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218982046
quote:

[..]
Plus natuurlijk de vreselijke oorlog tussen Armenië en Cambodja :'(
A murky, forgotten land.
pi_218982050
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:18 schreef Olga het volgende:
Ik las in het topic in nws dat Machado genomineerd was door, onder anderen, Rick Scott, de pro-Trump gouverneur van Florida.

_O-
Correctietje: hij was gouverneur, maar is sinds 2019 senator.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:22:16 #79
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218982054
Haha lekker voor hem.
pi_218982065
*O*
Spoilers!
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:26:22 #81
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218982090
_O-

De cope van de Trumpanzees die vonden dat hij hem 120% verdiende, is nu overigens:

"Ja, maar dit ging over 2024 en toen was hij nog geen president".

Mijn reactie daarop is oftewel dit: _O-
Of dit: :')

Ik twijfel nog welke het meest passend is...
pi_218982099
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Correctietje: hij was gouverneur, maar is sinds 2019 senator.
oeps thanks voor de verbetering
pi_218982109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nog even en linksen die geen terrorisme aangewreven kan worden moeten naar een instituut. Kort geleden stelde iemand dat ook al voor over daklozen, kan het alleen niet meer vinden. Nog vóór die idioot bij FOX die euthanasie voorstelde.
What Would Goku Do
pi_218982130
Mijn TDS beleeft weer een oxytocine hoogtepunt alleen al de van spanning in afwachting op de reactie.
pi_218982235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:10 schreef volkorensoepstengel het volgende:

[..]
En dan verliest hij nog van een vrouw ook. Eentje uit Venezuela nog wel :D
Tja… *O*
pi_218982261
De allergrootste vraag is nu of hij zich nog een heel jaar lang kan inhouden. Ik zou als prof. plantbiologie nu onmiddellijk aan de telefoon hangen met de collega's. Want de wereldzadenbank is niet meer veilig in de toekomstige 51ste Staat van Amerika.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:44:23 #87
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218982262
quote:
Niet Trump, maar Venezolaanse oppositieleider wint Nobelprijs voor de Vrede

De Venezolaanse politica María Corina Machado heeft de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen. Dat heeft het Noorse Nobelprijscomité vrijdag bekendgemaakt. Donald Trump, die naar eigen zeggen zeven oorlogen had beëindigd, maakte er geen geheim van dat hij de prijs graag zou ontvangen.

De 58-jarige Machado is oppositieleider in het Venezolaanse parlement. Ze wilde het tijdens de presidentsverkiezingen van 2024 opnemen tegen zittend president Nicolás Maduro, maar werd uitgesloten van deelname. Maduro bestuurt het Zuid-Amerikaanse land op autoritaire wijze.

De Venezolaanse politica krijgt de Nobelprijs voor haar "onvermoeibare werk voor het opkomen voor democratische rechten van de Venezolanen", lichtte het Nobelprijscomité vrijdagochtend in Oslo toe. Ook wordt ze geprezen voor haar inspanningen om Venezuela te transformeren van "dictatuur naar democratie".

De prijs zal aan Machado worden uitgereikt op 10 december in de Noorse hoofdstad. Het is nog niet duidelijk of de Venezolaanse dan aanwezig zal zijn vanwege "veiligheidsredenen", aldus het comité.

Voorafgaand aan de uitreiking waren alle ogen gericht op Trump, die er geen geheim van maakte de prestigieuze vredesprijs te ambiëren. De Amerikaanse president gaf meermaals publiekelijk aan dat hij de Nobelprijs voor de Vrede moest winnen en schepte op dat hij zeven oorlogen had beëindigd. Welke oorlogen dat precies waren, bleef gissen.

Sommigen zagen de timing van het vredesakkoord tussen Israël en Hamas - donderdag - zelfs als bewuste strategie van Trump om zijn kansen te vergroten. Als dat het geval was, is het maar de vraag of het comité zich zo last minute had laten overtuigen. De leden van het comité kwamen maandag al bijeen om te overleggen, meldde BBC News.

Nobelprijs ging vorig jaar naar Japanse organisatie die zich verzet tegen kernwapens
De Nobelprijs voor de Vrede is een van de meest prestigieuze onderscheidingen die politici, organisaties of andere mensen die zich inzetten voor duurzame vrede kunnen winnen. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt door het Nobelprijscomité, een vijfkoppig panel dat wordt gekozen door het parlement in Noorwegen.

Bekende oud-winnaars zijn onder anderen oud-Sovjetleider Michail Gorbatsjov (1990) en de Amerikaanse oud-president Barack Obama (2009). In 2012 werd de Europese Unie geëerd. Vorig jaar ging de prijs naar de Japanse organisatie Nihon Hidankyo, die zich inzet voor een wereld zonder kernwapens.
https://www.nu.nl/buitenl(...)s-voor-de-vrede.html

Hihihihihi. Het wachten is nu op de uitbarsting van Trumpf.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:48:19 #88
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218982304

Papier en potlood bij de hand?
Let's go. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218982317
Ik vind die hele Nobelprijs voor de vrede een grote farce, maar hij is al eerder uitgedeeld voor een vredesakkoord tussen Israël en de Palestijnen. Ik denk echter niet dat het Nobelcomité met droge ogen een Nobelprijs voor de vrede durft uit te reiken aan het setje Trump, Netanyahu en Hamas.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218982337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:44 schreef De_Verschoppeling het volgende:
De allergrootste vraag is nu of hij zich nog een heel jaar lang kan inhouden. Ik zou als prof. plantbiologie nu onmiddellijk aan de telefoon hangen met de collega's. Want de wereldzadenbank is niet meer veilig in de toekomstige 51ste Staat van Amerika.
Als de VS Spitsbergen gaat innemen krijgen ze ruzie met de Russen ;)
pi_218982421
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:48 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]

Papier en potlood bij de hand?
Let's go. :')
Again a complot of Antifa
pi_218982427
Maar stel dat ie het er zelf nooit over had gehad. Dan was er toch niemand die het er over zou hebben om de Nobelprijs aan hem te geven?

Het is compleet absurd, maar ergens wordt hij nu nu wel in een hoop overwegingen meegenomen.

Anyway wel zin in de rant ben benieuwd hoeveel oorlogen hij eigenlijk heeft opgelost de afgelopen maanden (ik ga voor 9).
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:04:48 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_218982443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:03 schreef koemleit het volgende:

Anyway wel zin in de rant ben benieuwd hoeveel oorlogen hij eigenlijk heeft opgelost de afgelopen maanden (ik ga voor 9).
Ga gerust 1 toets verder naar rechts op de bovenste rij van je toetsenbord.
pi_218982464
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Laten we even rustig afwachten wat de beste man er zelf over te zeggen heeft.

Jij vergeet waarschijnlijk de oorlogen waar je nog nooit van gehoord hebt!
pi_218982468
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
F1?
pi_218982508
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Sowieso is zijn visie dat hij de meest fitte president ooit is een leugen.
Alleen al zijn leeftijd maakt dat hij niet de meest fitte kan zijn.
Hij gedraagt zich gewoon als een dictator die kunstmatig een halo om zich heen probeert te creëren.
pi_218982546
Ondertussen in de VS:

Naast RFK die beweert dat besnijdenis 50% hogere kans op autisme geeft bij babies beweert Donald Trump dat babies gevaccineerd worden met vaccins die de inhoud hebben van 2 waterglazen...

Hoe kan zo iemand nog steeds een approval rate hebben van meer dan 10%.
pi_218982609
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:20 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen in de VS:

Naast RFK die beweert dat besnijdenis 50% hogere kans op autisme geeft bij babies beweert Donald Trump dat babies gevaccineerd worden met vaccins die de inhoud hebben van 2 waterglazen...

Ze slikken zijn 'ik heb 7 oorlogen beëindigd' bagger ook als koek. Sta inmiddels nergens meer van te kijken.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:45:00 #99
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218982716
Van mij had die prijs naar de pinguïns gemogen, die na enorme heffingen te hebben gekregen van Trump, maar je hoort ze er nooit over klagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vis1980 op 10-10-2025 13:02:53 ]
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:46:03 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218982723
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
_O-

De cope van de Trumpanzees die vonden dat hij hem 120% verdiende, is nu overigens:

"Ja, maar dit ging over 2024 en toen was hij nog geen president".

Mijn reactie daarop is oftewel dit: _O-
Of dit: :')

Ik twijfel nog welke het meest passend is...
Haha, ja, hij was genomineerd, maar welke oorlog heeft hij dan in 2024 opgelost?
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:50:58 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218982759
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Haha, ja, hij was genomineerd, maar welke oorlog heeft hij dan in 2024 opgelost?
Die tussen Armenië en Cambodja natuurlijk _O_

Of tussen Zeta Reticuli en Alpha Centauri :Y

Of Pipo de (oranje) Clown en Mamaloe 😱
A murky, forgotten land.
pi_218982780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:51 schreef Monolith het volgende:
Ik vind die hele Nobelprijs voor de vrede een grote farce, maar hij is al eerder uitgedeeld voor een vredesakkoord tussen Israël en de Palestijnen. Ik denk echter niet dat het Nobelcomité met droge ogen een Nobelprijs voor de vrede durft uit te reiken aan het setje Trump, Netanyahu en Hamas.
Goed punt, het hele Midden-Oosten is een wespennest waar je ver uit de buurt zou moeten blijven, er is vrijwel geen genuanceerd standpunt over in te nemen zonder door alle partijen te worden aangevallen.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:56:39 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218982798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:51 schreef Monolith het volgende:
Ik zou het wel weten hoor als ik er eentje win. Als er dan een rij staat bij de bakker, ga ik even eerst met een andere stem 'O, mijn God, dat is die winner van de Nobelprijs voor de Vrede!' in de hoop sneller aan de beurt te zijn.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:58:55 #104
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218982811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:03 schreef koemleit het volgende:
Maar stel dat ie het er zelf nooit over had gehad. Dan was er toch niemand die het er over zou hebben om de Nobelprijs aan hem te geven?

Het is compleet absurd, maar ergens wordt hij nu nu wel in een hoop overwegingen meegenomen.

Net als de VS, geven ze volgend jaar de prijs een nieuwe naam, de Nobel War Prize, maar zelfs dan zou de concurrentie erg groot zijn en alsnog naar Venezuela gaan. Of Rusland, uiteraard.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:01:11 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218982822
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:20 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen in de VS:

Die baby's worden ook wel mishandeld he, nadat ze 9 maanden in de placenta hebben gezeten.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:07:25 #107
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218982864
quote:
Dat gaat nog lastig worden met zijn plenary powers. Dit jaar gaat de focus naar 'The War on X-Mas', waar Antifa kerst en de Amerikanen haat en na de jaarwisseling staat Groenland op de lijst. Een jaar lang geen oorlog voeren gaat hem niet lukken, al zijn de pogingen vooral binnlands.
pi_218982966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Bluesdude het volgende:
De Nobelprijs voor de Vrede gaat dit jaar naar Venezolaanse oppositieleider Maria Corina Machado, zo heeft het Noorse Nobelcomité bekendgemaakt. Ze krijgt de prijs vanwege haar inzet voor de democratie in haar land: ze leidt de oppositie tegen president Maduro.
-----
https://nos.nl/artikel/25(...)lprijs-voor-de-vrede
Dus zit Trump in een spagaat. Hij zal woest zijn op Machado. Hoe zij het in haar hoofd haalt die prijs te winnen, maar tevens heeft hij een hekel aan Maduro en zou hij juist de oppositie moeten steunen :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218983070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:24 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dus zit Trump in een spagaat. Hij zal woest zijn op Machado. Hoe zij het in haar hoofd haalt die prijs te winnen, maar tevens heeft hij een hekel aan Maduro en zou hij juist de oppositie moeten steunen :D
"Die hele nobelprijs doet me niets, dat Noorwegen is toch ook maar een betekenisloos land. Ik zeg altijd, wie boeit zo'n medaille nou?

Die Venezuelaanse boten die we gebombardeerd hebben? Ja we hebben dus gezien dat bijna hun hele vloot drugs heeft, dus misschien moeten we er nog wat meer bombarderen. Ik zei tegen Pete: Hoe mooi zou 't zijn als we daarop kunnen oefenen, onze militairen moeten toch ook scherp blijven. Te maken met Machado? Hoe kom je daar nou weer bij. Wat een smerige vraag. Ben jij Antifa?"

Zoiets?
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:06:48 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218983612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die baby's worden ook wel mishandeld he, nadat ze 9 maanden in de placenta hebben gezeten.
Baby's zitten NIET in placenta's :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218983626
quote:
Het Witte Huis reageert scherp op de beslissing van het Noorse Nobelcomité om de Amerikaanse president Donald Trump geen Nobelprijs voor de Vrede toe te kennen. Volgens communicatiedirecteur Steven Cheung 'plaatst het comité politiek boven vrede'.

'President Trump zal blijven werken aan vredesakkoorden, oorlogen beëindigen en levens redden. Hij heeft het hart van een humanist en er zal nooit iemand zijn die bergen kan verzetten met de kracht van zijn wil', schreef Cheung op X. 'Het Nobelcomité heeft bewezen dat het politiek boven vrede stelt', voegde hij eraan toe.
Wat een heilige is Trump ook
pi_218983646
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? RFK Jr heeft de waarheid in pacht. Alle vrouwen, artsen en iedereen die ooit een biologieboek opengeslagen heeft heeft het gewoon mis.

Als RFK Jr het zegt is het zo. De Chuck Norris van de gezondheidszorg.
pi_218983650
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:09 schreef Olga het volgende:

[..]
Trump heeft het hart van Trump.... ikkuh eerst, ikkuh geweldig.... ikkuh moet de baas zijn.. ikkuh liegt graag
En zijn WH staf liegt mee... zo gaat het in dictaturen
pi_218983651
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Dikke kans dat die nog wel komt uiteraard. Heeft het toch maar weer even opgelost in Gaza. Wat een held ook he.
Laten we voor de zekerheid eerst nog maar eens even wat jaartjes afwachten.
pi_218983665
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Laten we voor de zekerheid eerst nog maar eens even wat jaartjes afwachten.
Ik vind je stom, laten we vechten op 't schoolplein.

Grapje, situatie opgelost. Zo, nu heb ik een conflict opgelost. Krijg ik nu ook de nobelprijs voor de vrede?
pi_218983671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Grapje, situatie opgelost. Zo, nu heb ik een conflict opgelost. Krijg ik nu ook de nobelprijs voor de vrede?
Alleen als je belooft niet te fappen op je 12 jarige dochter.
pi_218983672
quote:

[..]
Dikke kans dat die nog wel komt uiteraard. Heeft het toch maar weer even opgelost in Gaza. Wat een held ook he.
Verkracht alles wat los en vast zit.

Tijdelijke betwijfelbare genocidestop met alvast een aanval / aanslag door IDF klinkt ook niet heel erg prijswaardig.
pi_218983746
quote:

[..]
Ik waardeer je sarcasme.
pi_218983766
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:09 schreef Olga het volgende:

[..]
Het Witte Huis reageert scherp op de beslissing van het Noorse Nobelcomité om de Amerikaanse president Donald Trump geen Nobelprijs voor de Vrede toe te kennen.

Het is echt te maf voor woorden _O- 8)7
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:37:44 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218983815
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Genomineerd _O_
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:45:14 #122
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218983893
Er is in de tussentijd zo weinig aan de hand in Portland, dat de GOP wanhopig beelden uit Zuid-Amerika in 2017 gebruikt om de illegale invasie goed te praten.

Zielige faalhazen zijn het :')

https://www.theguardian.c(...)-photo-south-america
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:59:13 #123
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218983983
Wat een sukkels. Er staat gewoon POLICIA op het eerste schild.
pi_218984104
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Alleen als je belooft niet te fappen op je 12 jarige dochter.
Ik zit niet bij de GOP, dus daar val ik niet op
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:24:06 #125
66444 Lord_Vetinari
pi_218984133
Ik vind dit toch eigenlijk wel humor van het Witte Huis:

"In een reactie stelt het Witte Huis dat het Nobelcomité "politiek boven vrede heeft gesteld". Trump gaat door met het beëindigen van oorlogen en het sluiten van vredesdeals, schrijft een woordvoerder op X. "Er zal nooit iemand zijn zoals hij, die bergen kan verzetten met pure wilskracht", laat de woordvoerder weten."

En iemand die de oorlog tussen Rome en Carthago heeft weten te beëindigen verdient natuurlijk die prijs ook.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:56:40 #126
438527 MissButterflyy
pi_218984269
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind dit toch eigenlijk wel humor van het Witte Huis:

"In een reactie stelt het Witte Huis dat het Nobelcomité "politiek boven vrede heeft gesteld". Trump gaat door met het beëindigen van oorlogen en het sluiten van vredesdeals, schrijft een woordvoerder op X. "Er zal nooit iemand zijn zoals hij, die bergen kan verzetten met pure wilskracht", laat de woordvoerder weten."

En iemand die de oorlog tussen Rome en Carthago heeft weten te beëindigen verdient natuurlijk die prijs ook.
Heb je een linkje?
pi_218984293
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:45 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er is in de tussentijd zo weinig aan de hand in Portland, dat de GOP wanhopig beelden uit Zuid-Amerika in 2017 gebruikt om de illegale invasie goed te praten.

Zielige faalhazen zijn het :')

https://www.theguardian.c(...)-photo-south-america
Dat is kenmerkend aan post truth politiek.
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:59 schreef Gunner het volgende:
Wat een sukkels. Er staat gewoon POLICIA op het eerste schild.
oh, dat maakt niet uit.

Maga trapt er toch wel in.

Trump kopieert gewoon de Russische propaganda technieken.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:05:26 #128
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218984305
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je een linkje?
Heinz the Cat heeft dat gezegd ;)

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2tj7ykvik2n
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:18:23 #129
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218984390
De bekende maga aanhangers hier zijn oorverdovend stil. Ik betwijfel of dat bij winst ook zo was gewest.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:25:38 #130
66444 Lord_Vetinari
pi_218984441
pi_218984494
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:18 schreef Gunner het volgende:
De bekende maga aanhangers hier zijn oorverdovend stil. Ik betwijfel of dat bij winst ook zo was gewest.
So tired of winning! ^O^
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:40:52 #132
66444 Lord_Vetinari
pi_218984522
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:46:57 #133
66444 Lord_Vetinari
pi_218984547
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:05:25 #134
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218984642
Overigens bedankt Machado Trump via X:

Dus toch nog een beetje eer voor 'm. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_218984672
quote:
Hegseth: "I'm also proud that today we're signing a letter of acceptance to build a Qatari Emeri air force facility at the Mountain Home Airbase in Idaho."
Proest

https://x.com/atrupar/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
twitter
pi_218984676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:05 schreef Mike het volgende:

[ afbeelding ]

Oef, zere been enzo
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:17:29 #137
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218984711
Wel wat teveel eer. Klinkt als ego strelen
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:19:44 #138
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218984725
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:05 schreef Mike het volgende:

[ afbeelding ]

Dit is juist het eerste wat ik dacht toen ik t nieuws las. Het is niet Trump, maar wel een keuze waar Trump niet tegen kan zijn. Wel slim
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218984898
Het is toch godgeklaagd. The champion Bully in the world ~O>

Norwegians worry about backlash as Trump misses out on Nobel Prize.

As the Nobel Committee awarded the Nobel Peace Prize to Venezuelan opposition leader María Corina Machado on Friday, some Norwegians had another question on their minds: How would President Donald Trump react to having missed out on the prestigious accolade?

Trump had openly coveted the award, frequently touting his peacemaking efforts, privately making a push for it with former NATO chief and Norwegian Finance Minister Jens Stoltenberg — and going as far as to say that it would be “a big insult to our country” if he didn’t win and that “perhaps they’ll find a reason not to give it to me.” Israel and Hamas reached an initial ceasefire agreement Thursday, after Trump pushed hard for the two sides to reach a deal.

The Nobel Peace Prize announcement — and any potential repercussions for Norway — dominated Norwegian media early Friday, with the national broadcaster NRK writing, “Will the U.S. punish Norway if Trump doesn’t receive the Peace Prize?” and TV2 noting that the award could be interpreted as “a jab at Trump.”

Benedicte Bull, a professor of political science at the University of Oslo and expert in Latin American politics, said that while the Nobel Peace Prize was normally “relatively uncontroversial … this year there has been a mood of fear” in Norway that the prize could lead to retribution from Trump. “It’s very unpredictable what could come as a reaction.”

Bron: The Washington Post
pi_218985070
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:50 schreef AnneX het volgende:
Het is toch godgeklaagd. The champion Bully in the world ~O>

Norwegians worry about backlash as Trump misses out on Nobel Prize.

As the Nobel Committee awarded the Nobel Peace Prize to Venezuelan opposition leader María Corina Machado on Friday, some Norwegians had another question on their minds: How would President Donald Trump react to having missed out on the prestigious accolade?

Trump had openly coveted the award, frequently touting his peacemaking efforts, privately making a push for it with former NATO chief and Norwegian Finance Minister Jens Stoltenberg — and going as far as to say that it would be “a big insult to our country” if he didn’t win and that “perhaps they’ll find a reason not to give it to me.” Israel and Hamas reached an initial ceasefire agreement Thursday, after Trump pushed hard for the two sides to reach a deal.

The Nobel Peace Prize announcement — and any potential repercussions for Norway — dominated Norwegian media early Friday, with the national broadcaster NRK writing, “Will the U.S. punish Norway if Trump doesn’t receive the Peace Prize?” and TV2 noting that the award could be interpreted as “a jab at Trump.”

Benedicte Bull, a professor of political science at the University of Oslo and expert in Latin American politics, said that while the Nobel Peace Prize was normally “relatively uncontroversial … this year there has been a mood of fear” in Norway that the prize could lead to retribution from Trump. “It’s very unpredictable what could come as a reaction.”

Bron: The Washington Post
Alleen dit al is voldoende reden om hem die prijs niet te geven.

Dat hij dat zelf niet door heeft.
pi_218985147
pi_218985299
Obamacare moet en zal kapot. Stond ook nog op Trump's lijstje.

vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:55:28 #143
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218985497
quote:
Maar we zijn niet corrrupt hoor. Echt niet

Hoe blind kan je zijn
pi_218985545
quote:
Het is me niet helemaal duidelijk of dit een Amerikaanse basis is waar Qatari piloten gestationeerd worden of dat dit echt een basis is die van Qatar is (die vallen normaal gesproken toch onder wetgeving van dat land, in dit geval Qatar?).

Indien het tweede: what the actual f
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:16:11 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_218985756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:59 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het is me niet helemaal duidelijk of dit een Amerikaanse basis is waar Qatari piloten gestationeerd worden of dat dit echt een basis is die van Qatar is (die vallen normaal gesproken toch onder wetgeving van dat land, in dit geval Qatar?).

Indien het tweede: what the actual f
Waarom is dat raar? De VS hebben over de hele wereld dergelijke bases in allerlei landen. Waarom zou het raar zijn om andere landen een dergelijke basis in de VS te geven?
pi_218985816
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Waarom is dat raar? De VS hebben over de hele wereld dergelijke bases in allerlei landen. Waarom zou het raar zijn om andere landen een dergelijke basis in de VS te geven?
Omdat er voor zover ik weet geen enkel ander land is dat een eigen basis in de VS heeft. Aantal landen hebben ruimte op een bestaande basis, maar dat is ‘t
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:23:54 #147
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218985866
Zeker in het licht van het geschonken vliegtuig ruikt het behoorlijk als quid pro quo.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:26:41 #148
66444 Lord_Vetinari
pi_218985901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:21 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Omdat er voor zover ik weet geen enkel ander land is dat een eigen basis in de VS heeft. Aantal landen hebben ruimte op een bestaande basis, maar dat is ‘t
Blijft de vraag natuurlijk: Waarom zou dat niet kunnen veranderen? En je moet wat teruggeven als je een Boeing 747 cadeau krijgt.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:34:25 #149
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218985968
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:? En je moet wat teruggeven als je een Boeing 747 cadeau krijgt.
De Boeing 747.
pi_218986026
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Blijft de vraag natuurlijk: Waarom zou dat niet kunnen veranderen? En je moet wat teruggeven als je een Boeing 747 cadeau krijgt.
Het zou best kunnen veranderen. Vraag is of Qatar daar de beste keus voor is
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:42:35 #151
66444 Lord_Vetinari
pi_218986041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:40 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het zou best kunnen veranderen. Vraag is of Qatar daar de beste keus voor is
Qatar heeft het gewoon gekocht met een 747 van 400 miljoen.
pi_218986101
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Qatar heeft het gewoon gekocht met een 747 van 400 miljoen.
Ik doe net alsof ik dat niet geloof, ben namelijk vooral benieuwd hoe MAGA dit omdenkt
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:39:32 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218986932
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
quote:
“This morning before I came in here, somebody showed me a TikTok video of a pregnant woman, eight months pregnant. She is an associate professor at Columbia Medical School, and she is saying ‘F Trump’ and gobbling Tylenol with her baby in her placenta,” he said, seemingly confusing the temporary organ with the uterus. “The level of ‘Trump derangement syndrome’ has now left political landscapes and it is now in the realm of pathology."

RFJ jr, 2025
quote:
"It is not proof. We're doing the studies to make the proof," he said, calling this a "national security issue."

Additionally, Kennedy claimed in the meeting, "There's two studies that show children who are circumcised early have double the rate of autism, and it's highly likely it's because they're given Tylenol."

President Donald Trump then chimed in that "there's a tremendous amount of proof or evidence, I would say, as a non-doctor." However, he did not provide any examples.
Deze mensen doen dit expres of zijn echt mokertje dom.

[ Bericht 21% gewijzigd door Vis1980 op 10-10-2025 22:45:35 ]
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:43:36 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218986955
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:34 schreef Gunner het volgende:

[..]
De Boeing 747.
Een Boeing 747

pi_218987010
Uit de Statement from the Nobel Peace Prize Committee:

'When authoritarians seize power, it is crucial to recognise courageous defenders of freedom who rise and resist. Democracy depends on people who refuse to stay silent, who dare to step forward despite grave risk, and who remind us that freedom must never be taken for granted, but must always be defended – with words, with courage and with determination'.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 23:00:21 #156
66444 Lord_Vetinari
pi_218987051
pi_218987096
quote:

[..]
Dat heet corruptie.
pi_218987106
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Met welk doel heeft de VS dergelijke bases in andere landen?
pi_218987139
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 23:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met welk doel heeft de VS dergelijke bases in andere landen?
werelddominantie
pi_218987212

'Republicans'? 'Trump' bedoelt ze. Ik kan me niet voorstellen dat Republikeinen dit een goed idee vinden.

pi_218987215
quote:
Maar de libs worden wel lekker gepwnd /s
pi_218987235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 23:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
werelddominantie
Daar past een basis van Qatar in de VS niet bij
pi_218987240
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

'Republicans'? 'Trump' bedoelt ze. Ik kan me niet voorstellen dat Republikeinen dit een goed idee vinden.

[ afbeelding ]
Ach, de golden dome beschermt ze wel :+
pi_218987243
Hebben we deze nieuwe grift al voorbij zien komen? TrumpRX (een marktplaats oid om goedkoop medicijnen te kunnen vinden):
quote:
Trump’s family could reap major rewards from his ‘TrumpRx’ plan
Trump’s eldest son sits on the board of a prescription drug delivery company. That company is hosting a summit for pharmaceutical companies at Trump Jr.’s private club, the Journal reported. Those companies are likely to participate in the direct-to-consumer marketplace the president is planning to establish under the name “TrumpRx.”
..
The report also notes that 1789 Capital, a MAGA-aligned firm where Trump Jr. is a partner, is a major investor in BlinkRx. As I wrote last year, 1789 Capital invests in what’s known as the parallel economy, a sector of MAGA-branded products and services that conservatives sell to their followers as an alternative to brands they consider too friendly to liberals.

“At 1789, Trump Jr. will work alongside some of Trump’s biggest allies, mixing politics with business even as he has said he plans to stay out of the administration,” the Journal reported last year.
quote:
The host: BlinkRx, an online prescription drug delivery company that this year installed Trump Jr. as a board member. The summit will conclude with a dinner at the Executive Branch, the exclusive new club founded by Trump Jr. and his close friends, according to people with knowledge of the event and a copy of the invitation viewed by The Wall Street Journal. BlinkRx stands to benefit from a shake-up of how patients buy drugs after President Trump urged pharmaceutical companies to sell their medicines directly to consumers. BlinkRx helps drugmakers do exactly that with a service that promises to set up direct-to-patient sales programs in as little as three weeks. TrumpRx, a new government website set to launch in early 2026, would funnel patients to direct-sale sites.
Er wordt ondertussen niet eens meer geprobeerd belangenverstrengeling te voorkomen.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 23:56:59 #165
66444 Lord_Vetinari
pi_218987246
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 23:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, de golden dome beschermt ze wel :+
Ik denk dat ze eerder geloven in de Golden Arches.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 00:32:01 #166
66444 Lord_Vetinari
pi_218987307
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 00:44:52 #167
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218987343
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m2umyuicp52d

Ik zeg het je...die gaat nog vóór de midterms de pijp uit. De seniliteit, de cankles, de blauwe plekken, het slepende rechterbeen en de enorm lage energie...

Het is een keer over en uit met dit mormel :Y
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 00:46:57 #168
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218987349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 00:44 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m2umyuicp52d

Ik zeg het je...die gaat nog vóór de midterms de pijp uit. De seniliteit, de cankles, de blauwe plekken, het slepende rechterbeen en de enorm lage energie...

Het is een keer over en uit met dit mormel :Y
Heb al een fles Hertog Jan Grand Prestige klaar liggen B:)B
A murky, forgotten land.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 01:25:46 #169
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_218987412
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 23:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik denk dat ze eerder geloven in de Golden Arches.
Nee Golden Arcs voor de fijnproevers

Feyenoord!!! * Barça
pi_218987431
Komende No Kings-demonstratie (18 okt) wordt door Mike Johnson & Co alvast getypeerd als een 'Hate America Rally' en de deelnemers als de 'pro-Hamas wing en Antifa people'

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2tw54of3s2c

Door Soros gefinancierde professionele onruststokers uiteraard. Ze moeten wel het leger inzetten!

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2twzphxy22p

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 11-10-2025 02:18:22 ]
pi_218987454
Memo DHS: FPS-officers hoeven zich geen zorgen te maken over juridische belemmeringen bij acties om zichzelf te beschermen tegen gewelddadige demonstranten (die er maar weinig zijn).

DHS top lawyer says 'no legal barrier' to actions officers can take to defend federal property

In a memo obtained exclusively by The Handbasket, Federal Protective Service (FPS) officers were given free rein.

Draadje:

Regelrecht uit het Project 2025 handboek:

quote:
A Slate story from December about the Heritage Foundation's plan to weaponize the FPS via Project 2025 described how the agency functions: "Its officers carry guns and make arrests just like other police--with the difference being that Congress has empowered the agency to bring in additional forces from among the department's 90,000 other law-enforcement officers."

The story continued: "The homeland security secretary can assign those officers to work directly for the FPS at a moment's notice, augmenting its police force with huge numbers of personnel who have received little more than cursory training to execute domestic law-enforcement functions."

Another FPS employee whose name is also being withheld for their safety told The Handbasket of FPS leadership: "I guess they got jealous of ICE being able to do anything they want."

But even reporting directly from the FPS has shown that the threats to DHS agents are few if any. Despite Trump claiming the city was "war ravaged," Internal reports from late September reviewed by the New York Times show FPS describing the protests in Portland, Oregon as "low energy" on multiple days. Per NYT, the reports "offered no indication of a dangerous escalation of tensions, or unusual levels of protest activity that would prompt the level of alarm expressed by Mr. Trump." These reports are prepared daily by FPS to inform other law enforcement agencies of threats, and despite being newly empowered to act with impunity, by their own reporting it doesn't seem at all necessary.

In his email introducing Mazzara's memo, Huffman wrote, "This guidance reaffirms that FPS officers and, by extension, any DHS personnel performing protective functions at ICE or CBP facilities may operate beyond federal boundaries when a clear nexus exists to the protection of federal property."

In reality, DHS has spent the past nine months operating far beyond its boundaries--now they're just putting it in writing.
Het komt over als: kom op jongens wat meer actie graag! Wij liegen wel over de toedracht :{w

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 11-10-2025 03:00:41 ]
pi_218987473
Bondi gooit ook nog wat olie op het vuur.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2ujjxrt2s25

ANTIFA! is EVERYWHERE! 8)7
pi_218987486
En deze fantast heeft de leiding over de clownshow.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2uqmrwxj22p

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2uupofe622c

Waarom worden er niet tientallen artikelen geschreven over de zorgelijke staat van zijn geestelijke vermogens?

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 11-10-2025 04:00:07 ]
pi_218987536
Tja, een vape shop een paar straten verderop heeft al bijna een half jaar de halve gevel dichtgetimmerd nadat er een auto in plaats van op een parkeerplaats daar binnen heeft geparkeerd. Fucking warzone, als we Donald zouden moeten geloven.

Zou leuk zijn als die debielen eens uit hun onzinbubbel zouden komen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218987553
#show me your hellhole-challenge van Kimmel, gruwelijke video’s van plaatsen waar mensen gedwongen zijn hotdogs met ketchup te eten.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 07:46:05 #176
346939 Janneke141
pi_218987642
quote:
81s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 01:56 schreef Kijkertje het volgende:
Komende No Kings-demonstratie (18 okt) wordt door Mike Johnson & Co alvast getypeerd als een 'Hate America Rally' en de deelnemers als de 'pro-Hamas wing en Antifa people'
Oh, maar da's handig! Die zijn verboden, dus dan kun je ze allemaal oppakken! En als ze boos doen, neerschieten.
pi_218987690
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 07:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Oh, maar da's handig! Die zijn verboden, dus dan kun je ze allemaal oppakken! En als ze boos doen, neerschieten.
We hadden echt totaal niet verwacht dat dit zou gebeuren. Ik ben heel erg verrast. Ofzo
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 08:29:58 #178
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218987747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 07:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Wat een mooi land hè. Wat fijn dat we daar zo cultureel en economisch achteraan hobbelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:00:46 #179
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218987815
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 03:38 schreef Kijkertje het volgende:
En deze fantast heeft de leiding over de clownshow.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2uqmrwxj22p

[ afbeelding ]

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2uupofe622c

[ afbeelding ]

Waarom worden er niet tientallen artikelen geschreven over de zorgelijke staat van zijn geestelijke vermogens?
Bizar gewoon openlijk toegeven dat ie het vooral op democraten gemunt heeft.
Al hoop ik dat ie geen idee heeft wat ie nu eindelijk uitkraamt, of het ook echt gelooft.

En vooral dat niemand hem tegenhoudt.

Maar goed als zelfs het kwartje bij Laura Loomer lijkt te vallen is er nog hoop (nu nog even doorhebben dat het vooral om machtsmisbruik gaat om zichzelf te verrijken).

[ Bericht 5% gewijzigd door Gunner op 11-10-2025 09:08:43 ]
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:10:42 #180
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218987868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 04:59 schreef OMG het volgende:
Tja, een vape shop een paar straten verderop heeft al bijna een half jaar de halve gevel dichtgetimmerd nadat er een auto in plaats van op een parkeerplaats daar binnen heeft geparkeerd. Fucking warzone, als we Donald zouden moeten geloven.

Zou leuk zijn als die debielen eens uit hun onzinbubbel zouden komen.
Ik snap dat echt niet he. Maar goed ze wilden een president die zijn beslissingen baseert op (oude) beelden op Fox News, wat verwacht je dan. Goede besluiten? En dan dat cognitieve verval met van die zinnen en opmerkingen waar iemand met een beetje intellect zich afvraagt van HOE DAN??

Maar goed, de MAGA-aanwezigheid hoor je ook al een tijdje niet meer om van alles te duiden. Jammer.
pi_218987888
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Neon nazi dragen de staat Israël bijna allemaal een warm hart toe, want dan kan elke jood Israëliet worden en los je het Joden probleem op.

het probleem voor Neo nazi's is nooit Israëlieten, maar Joden. Een vreemd volk met eigentaal en gewoontes binnen je eigen land bevolking....

In tijden van Hitler was juist de conspiracy praat dat de Joden een eigen staat in Europa zouden stichten.

Joden symboliseren altijd het liberale (open maatschappijen) wereldorde voor Neo nazi's. Israelieten zijn gewoon Israelieten die in hun eigen land moeten blijven (of naar terug gestuurd moet worden).

Trump is denk ik geen Neo nazi, heeft wel mensen met ideeen die hier heel dicht bij in de buurt komen omzich heen.
pi_218987892
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:10 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik snap dat echt niet he. Maar goed ze wilden een president die zijn beslissingen baseert op (oude) beelden op Fox News, wat verwacht je dan. Goede besluiten? En dan dat cognitieve verval met van die zinnen en opmerkingen waar iemand met een beetje intellect zich afvraagt van HOE DAN??

Maar goed, de MAGA-aanwezigheid hoor je ook al een tijdje niet meer om van alles te duiden. Jammer.
Nee, die zijn boos omdat Trump de hele tijd wordt gebashed in dit topic...
pi_218987894
pi_218987908
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die zijn boos omdat Trump de hele tijd wordt gebashed in dit topic...
Trump doet zoveel goede dingen, dat bashen is echt onterecht.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:20:27 #185
66444 Lord_Vetinari
pi_218987929
quote:
De Verenigde Staten dreigen sancties op te leggen aan landen die volgende week voor klimaatafspraken gaan stemmen binnen de Internationale Maritieme Organisatie (IMO).
Leden van de IMO stemmen volgende week over het Net Zero Framework (NZF), dat als doel heeft de wereldwijde CO2-uitstoot van de scheepvaartsector te verminderen.
Nederland is een van de landen die in april instemden met een voorlopige versie van het NZF. Wie net als Nederland definitief instemt, kan rekenen op strafmaatregelen zoals visumbeperkingen, het weren van in die landen geregistreerde schepen uit Amerikaanse havens en het opleggen van boetes.
Ook overweegt de Amerikaanse overheid functionarissen die "door activisten gedreven klimaatbeleid steunen" te bestraffen, zo staat in een verklaring van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio en zijn collega's van de ministeries van Energie en Transport.
Washington stelt dat het voorstel "grote risico's" voor de wereldwijde economie met zich meebrengt. Burgers van IMO-lidstaten worden daardoor slachtoffer van een "wereldwijd belastingregime", stelt het Amerikaanse ministerie.
Voorstanders van het NZF stellen dat de maritieme sector zonder wereldwijde regulering last krijgt van een lappendeken aan regels en stijgende kosten zonder dat het de uitstoot van schadelijke broeikassen effectief aanpakt.
https://www.nu.nl/economi(...)-op-zee-stemmen.html

Echt. Hoe eerder die gekken uit DC verdwenen zijn, hoe beter het voor de wereld is.
pi_218987932
quote:

[..]
Quatar is wat precies van de VS, volgens mij nooit een echte bondgenoot geen defensie samenwerking (misschien handel in wapens)
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:26:50 #187
66444 Lord_Vetinari
pi_218987974
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:20 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Quatar is wat precies van de VS, volgens mij nooit een echte bondgenoot geen defensie samenwerking (misschien handel in wapens)
Geldschieter / suikeroom van de familie Trump.
pi_218988064
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Geldschieter / suikeroom van de familie Trump.
Ja, de corruptie wordt heel brutaal en openlijk gevoerd.

En Maga blijft juichen...
pi_218988077
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, de corruptie wordt heel brutaal en openlijk gevoerd.

En Maga blijft juichen...
Waar wordt die basis neergezet, waarschijnlijk in een swingstate of democratische staat zodat over 10 jaar de schuld weer bij de democraten neergelegd kan worden.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:55:35 #190
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218988106
Pete had het blijkbaar niet helemaal goed uitgelegd:

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_218988173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:55 schreef Mike het volgende:

[ afbeelding ]
Het schijnt te gaan om een basis waar militairen uit Qatar zullen worden getraind.

De ophef is vooral vanwege het feit dat de VS een land gaat faciliteren dat banden heeft met terreurorganisaties zoals Hamas en destijds Al Qaeda tijdens 911.
Qatar is bovendien niet bepaald een land dat democratische waarden onderschrijft.

Verder is deze samenwerking niet uniek, landen als Duitsland en Singapore hebben of hadden ook een trainingsbasis in de VS.
pi_218988181
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:55 schreef Mike het volgende:

[ afbeelding ]
Dit is opzich niet zo heel bijzonder. Het enige wat het bijzonder maakt is dat het Qatar is. Wat wel een big deal is.
pi_218988279
Zoals al verwacht:
Trump remains in 'exceptional health,' doctor says after president's check-up at Walter Reed

Maar deze is wel bijzonder:

quote:
The doctor also said Trump received a flu shot and updated COVID-19 booster shots in anticipation of upcoming foreign travel.
Aangezien Maga vooral bestaat uit corona ontkenners en vaccinhaters.

Ik ben benieuwd hoe die dit gaan spinnen...
pi_218988385
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:28 schreef Wantie het volgende:
Zoals al verwacht:
Trump remains in 'exceptional health,' doctor says after president's check-up at Walter Reed

[..]

Antifa heeft geprobeerd de keizer te vergiftigen!
pi_218988435
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:28 schreef Wantie het volgende:
Zoals al verwacht:

[..]

RFK Jr heeft toch pas nog iets anders geroepen, omdat er plastic in zou zitten ofzo?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:34:56 #196
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218988623
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
RFK Jr heeft toch pas nog iets anders geroepen, omdat er plastic in zou zitten ofzo?
Woke migrantenbaby's plassen plastic luiers vol Tylenol in Alligator Alcatraz! Paid by Soros!

misschien was je daarmee in de war
pi_218988629
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:34 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Woke migrantenbaby's plassen plastic luiers vol Tylenol in Alligator Alcatraz! Paid by Soros!

misschien was je daarmee in de war
Ah ja, dat moet ‘t zijn. Je mist Antifa nog ergens in de zin.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:43:41 #198
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218988680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:35 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ah ja, dat moet ‘t zijn. Je mist Antifa nog ergens in de zin.
;) Ik ben Antifa. Trots Anti-fascistisch!

Net als de meesten hier en iedereen die ik ken *O*
pi_218988786
quote:
Trump zet alles op alles om in steeds meer door democraten bestuurde steden de Nationale Garde in te zetten. Aan zijn bedoelingen lijkt geen twijfel te bestaan. Vorige week sprak hij nog openlijk over een 'oorlog van binnenuit' die met alle middelen moet worden bestreden. “Het is uitermate zorgelijk. Trump probeert de partijloze Amerikaanse strijdkrachten in zijn politieke kamp te trekken en raakt daarmee direct aan de fundamenten van de democratie”, stelt Dick Berlijn, oud-Commandant der Strijdkrachten, in Bureau Buitenland.

https://www.nporadio1.nl/(...)-eigen-politieke-wil
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:07:54 #200
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218988845
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m2trrilq2h2d

LOL...ik wist het! _O-

Dit wist ik dan weer niet. Dit doet hij dus op de dagen dat hij "zoek" is:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2vhbhwr7s26
pi_218988916
quote:
81s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 01:56 schreef Kijkertje het volgende:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2tw54of3s2c

[ afbeelding ]

Door Soros gefinancierde professionele onruststokers uiteraard. Ze moeten wel het leger inzetten!

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2twzphxy22p

[ afbeelding ]
Ik vind de naam van de demonstraties onhandig gekozen en feitelijk onjuist. Het Amerikaanse volk is namelijk de King. Het land wordt geregeerd in hun naam. De grondwet is in hun naam geschreven.
pi_218988926
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:22 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik vind de naam van de demonstraties onhandig gekozen en feitelijk onjuist. Het Amerikaanse volk is namelijk de King. Het land wordt geregeerd in hun naam. De grondwet is in hun naam geschreven.
Dat maakt ze niet opeens feitelijk een koning ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218988950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat maakt ze niet opeens feitelijk een koning ofzo.
In een democratie dient de regering het volk en niet andersom. Dus ze zijn gezamenlijk de koning.
pi_218988966
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]
In een democratie dient de regering het volk en niet andersom. Dus ze zijn gezamenlijk de koning.
Niet hoe het werkt, maar doe je ding Jojoke.
pi_218988977
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Niet hoe het werkt, maar doe je ding Jojoke.
Als je de ui afpelt, dan is dit exact hoe het werkt.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:52:56 #206
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218989068
Trump was zo slim om een bericht wat prive voor Bondi had moeten zijn te posten op zń social.

Inside the Justice Department Where the President Calls the Shots

Dumbass
pi_218990088
quote:

[..]
Ik vind dat mega ver gezocht. En zolang iedereen die gaat protesteren weet waarom het gaat, is de naam goedgekozen.
pi_218990552
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Gunner het volgende:
Trump was zo slim om een bericht wat prive voor Bondi had moeten zijn te posten op zń social.

Inside the Justice Department Where the President Calls the Shots

Dumbass
Ehm, is dit niet stiekem Miller weer. Geen All Caps, alleen gedeeltelijk ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218990872
quote:

[..]
Juist prima naam. De VS heeft een oorlog gevoerd om koningen af te schaffen en te vervangen door een democratie. Niemand is koning.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:16:42 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218990896
twitter

Leuk empathisch vermogen altijd
pi_218990986
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Triest verhaal natuurlijk, maar blijkbaar is heel die familie illegaal en heeft zijn moeder haar autistische zoon in gevaar gebracht door hem mee te nemen naar het werk.
Ik zie niet zo goed in wat ICE anders had moeten doen om te voorkomen dat die autistische jongen gescheiden werd van zijn moeder. Beiden oppakken zou misschien een optie zijn geweest maar als hij functioneert als een vier jarige kan het goed zijn dat hij niet goed kan communiceren.
pi_218991032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Triest verhaal natuurlijk, maar blijkbaar is heel die familie illegaal en heeft zijn moeder haar autistische zoon in gevaar gebracht door hem mee te nemen naar het werk.
Ik zie niet zo goed in wat ICE anders had moeten doen om te voorkomen dat die autistische jongen gescheiden werd van zijn moeder. Beiden oppakken zou misschien een optie zijn geweest maar als hij functioneert als een vier jarige kan het goed zijn dat hij niet goed kan communiceren.
Ik heb een raar idee. ICE had even tegen de moeder kunnen zeggen dat hij meegenomen was.

Of, zoals het in een normaal functionerende situatie zou werken zou er bericht komen van een datum waarop hij voor een rechtbank moet verschijnen.

Of.. toen het bericht kwam dat hij vermist was had ICE ff kunnen zeggen: joe, wij hebben ‘m.

Maargoed, als kwaadaardigheid het doel is is dit wel de meest functionele aanpak. Lekker stoer doen om ‘t stoer doen als ICE zijnde.
pi_218991040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Zou hij Antifa of Tren de Aragua zijn?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:46:19 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991058
Misschien moeten ze eens proberen wat minder een kopie te worden van de Nazi's, dan hoeven we ze ook geen Nazi's meer te noemen.
pi_218991059
Als ze Trump gewoon de Nobelprijs hadden gegeven had hij zich niet hoeven af te reageren op gevaccineerde kinderen.
pi_218991068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:46 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien moeten ze eens proberen wat minder een kopie te worden van de Nazi's, dan hoeven we ze ook geen Nazi's meer te noemen.
Dat mogen we niet meer :-/
pi_218991082
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Want moeders deed levensgevaarlijk werk.

Goed dat ICE het kind ontvoerd heeft...

Stel je voor wat er anders met het kind was gebeurd...

quote:
Precies. Want een autistische jongen zit zeker een maand op het toilet.
Zolang kan ICE natuurlijk niet wachten, want de familie is een gevaar voor het hele land.

Dus moest ICE wel onmiddellijk ingrijpen en de jongen ontvoeren.

Er kon ook niet naar een andere oplossing gezocht, want elke seconde telt in dit soort situaties...

En ach, iemand met een verstandelijke beperking die daardoor een denkvermogen heeft van een vierjarig kind merkt er verder niets van. Die kun je zonder problemen plotseling bij zijn ouders weghalen.

En onder de streep zijn het illegalen he?

Het is niet zo dat we het over mensen hebben...

Klopt het zo een beetje?
pi_218991086
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik heb een raar idee. ICE had even tegen de moeder kunnen zeggen dat hij meegenomen was.

Of, zoals het in een normaal functionerende situatie zou werken zou er bericht komen van een datum waarop hij voor een rechtbank moet verschijnen.

Of.. toen het bericht kwam dat hij vermist was had ICE ff kunnen zeggen: joe, wij hebben ‘m.

Maargoed, als kwaadaardigheid het doel is is dit wel de meest functionele aanpak. Lekker stoer doen om ‘t stoer doen als ICE zijnde.
Die jongen functioneert als een 4 jarige. Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
pi_218991106
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die jongen functioneert als een 4 jarige.
Klopt.

quote:
Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
Als we terug gaan naar het begin:
Die jongen functioneert als een 4 jarige

Dat schrijf je zelf.

Hoezo vind jij het een goed idee dat die zomaar op straat wordt opgepakt en ontvoerd door ICE.

In welke wereld is dat normaal.
pi_218991111
Vergat ICE nu de moeder, die ook illegaal is, mee te nemen?
pi_218991129
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:00 schreef opgebaarde het volgende:
Vergat ICE nu de moeder, die ook illegaal is, mee te nemen?
Die was niet kennelijk niet gevaarlijk, dus die is blijkbaar nog steeds op vrije voeten.

Bovendien is het technisch onmogelijk om aan de jongen de vraag 'waar is je moeder ' te stellen...

En elke seconde telt, dus even wachten totdat de jongen zich weer bij zijn moeder voegde was geen optie.
pi_218991133
quote:

[..]
Die jongen functioneert als een 4 jarige. Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
Op zich denk ik wel dat je mag zeggen dat mensen die lukraak autistische kinderen die als een 4-jarige functioneren oppakken en vastzetten slecht zijn.
pi_218991141
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Als we terug gaan naar het begin:
Die jongen functioneert als een 4 jarige

Dat schrijf je zelf.

Hoezo vind jij het een goed idee dat die zomaar op straat wordt opgepakt en ontvoerd door ICE.

In welke wereld is dat normaal.
Wist ICE dat? En zo ja mag je dan illegaal verblijven in de VS als je een autist bent? Er is gewoon veel te weinig info om hier drama over te maken. Ik snap de media wel, het is heerlijke ragebait maar totaal zinloos en hoogst waarschijnlijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
pi_218991157
Owning the Libs!

Dat zal ze leren!
pi_218991159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wist ICE dat?
Je mag toch verwachten dat ze weten wie ze oppakken?

Hoe wist ICE bijvoorbeeld dat hij illegaal was?

quote:
En zo ja mag je dan illegaal verblijven in de VS als je een autist bent?
Wat ik van jou begrijp is dat dat geen mensen zijn en dus niet mogen rekenen op een menselijke behandeling.

Tja, daar ben ik het niet mee eens.

quote:
Er is gewoon veel te weinig info om hier drama over te maken. Ik snap de media wel, het is heerlijke ragebait maar totaal zinloos en hoogst waarschijnlijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ja, want ICE heeft een uitstekende reputatie _O-
pi_218991165
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Op zich denk ik wel dat je mag zeggen dat mensen die lukraak autistische kinderen die als een 4-jarige functioneren oppakken en vastzetten slecht zijn.
Wie zegt dat het lukraak is? Wellicht is ICE getipt en praten we hier over een uit de kluiten gewassen 15 jarige die vanwege zijn autisme zich mogelijk heeft verzet tegen zijn arrestatie.
En stel dat ze hem wel hadden laten gaan en dan blijkt dat deze mentaal gehandicapte man iets vreselijks doet, heeft ICE dan wel goed gehandeld ondanks dat ze in hun recht staan om een illegaal te arresteren?
Het is erg makkelijk roepen vanaf de zijlijn zonder goede info maar ik vertrouw erop dat ICE beslissingen neemt die de veiligheid van zichzelf en de burgers ten goede komt tijdens het uitvoeren van hun taken.
pi_218991170
quote:
81s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
Owning the Libs!

[ afbeelding ]

Dat zal ze leren!
Het is vast een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest.
pi_218991173
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wie zegt dat het lukraak is? Wellicht is ICE getipt en praten we hier over een uit de kluiten gewassen 15 jarige die vanwege zijn autisme zich mogelijk heeft verzet tegen zijn arrestatie.
En stel dat ze hem wel hadden laten gaan en dan blijkt dat deze mentaal gehandicapte man iets vreselijks doet, heeft ICE dan wel goed gehandeld ondanks dat ze in hun recht staan om een illegaal te arresteren?
Het is erg makkelijk roepen vanaf de zijlijn zonder goede info maar ik vertrouw erop dat ICE beslissingen neemt die de veiligheid van zichzelf en de burgers ten goede komt tijdens het uitvoeren van hun taken.
Onthou even dat je een groep mensen verdedigt die zwaar mentaal gehandicapten oppakt en vastzet.
pi_218991187
quote:

[..]
Uit het FOX bericht:
quote:
According to the organization, the teen was selling fruit with his mother and sister on Saturday when he asked to go to the restroom. His mom was reportedly busy tending to a customer at the time, and when she turned back around, he was gone.
Ze zal zeker 10 meter van ‘m weg zijn geweest. Mijn 4-jarige kan je prima vertellen waar ik ben als je ‘t ‘m vraagt. Dat zal deze jongen ook kunnen, aangezien hij volgens die persconferentie kan communiceren.

Er is hier geen scenario waar ICE er goed uit komt. Ze gaan consequent de grenzen van fatsoen over, dit is gewoonweg niet oké. Maargoed, Miller en de rest van de club met een haatstijfje zijn blij, dus alles is goed.
pi_218991190
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is vast een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest.
Echt niet! Het is de schuld van de Democraten! :{w
pi_218991194
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je mag toch verwachten dat ze weten wie ze oppakken?

Hoe wist ICE bijvoorbeeld dat hij illegaal was?
[..]
Geen idee, misschien voldeed hij wel aan het signalement van een andere illegaal en hebben ze per abuis de verkeerde meegenomen. Speculeren over dit heeft weinig zin, er zijn talloze opties.
quote:
Wat ik van jou begrijp is dat dat geen mensen zijn en dus niet mogen rekenen op een menselijke behandeling.
Is hij doodgeschoten dan? Mijn hemel wat een dramaqueen ben je lol.
quote:
[..]
Ja, want ICE heeft een uitstekende reputatie _O-
Dat hebben ze zeker, ze hebben ook een zeer lastige baan. Ze moeten met ondermand een gigantische taak verrichten en in de sanctuary states is dat ook nog eens zonder hulp van de lokale overheid. ICE heeft echt meer hulpmiddelen nodig en volledige medewerking van alle staten om het werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Dwalingen zul je altijd wel hebben want het blijven toch mensen maar ondanks die dwalingen is het resultaat ronduit positief.
pi_218991195
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Onthou even dat je een groep mensen verdedigt die zwaar mentaal gehandicapten oppakt en vastzet.
Chivaz vindt nu eenmaal dat de wet streng moet worden nageleefd.
Behalve als de crimineel tot het MAGA-kamp behoort natuurlijk, dan is vrijspraak de enige juiste optie.
pi_218991199
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Grappig dat je meteen het slechtste denkt van die jongen, terwijl je absoluut niet slechts wilt horen over ICE.

Het zijn illegalen, geen mensen....

quote:
Ja, precies. Elke seconde telde.

Een 15-jarige levensgevaarlijke autistische illegaal met het verstandelijke vermogen van een 4 jarige.

Dan moeten ze meteen handelen.

quote:
Waarop is dat vertrouwen gebaseerd?

Anyway: dan arresteren ze hem, en dan komen ze er achter dat het om een 15-jarige jongen illegaal gaat met een autismespectrumstoornis, en het verstandelijke vermogen van een 4-jarige..

Hoezo wordt daar niet meteen op geanticipeerd en pas veel later de moeder op de hoogte gesteld?

Oh ja, het zijn illegalen. Geen mensen...
pi_218991201
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Uit het FOX bericht:
[..]
Ze zal zeker 10 meter van ‘m weg zijn geweest. Mijn 4-jarige kan je prima vertellen waar ik ben als je ‘t ‘m vraagt. Dat zal deze jongen ook kunnen, aangezien hij volgens die persconferentie kan communiceren.

Er is hier geen scenario waar ICE er goed uit komt. Ze gaan consequent de grenzen van fatsoen over, dit is gewoonweg niet oké. Maargoed, Miller en de rest van de club met een haatstijfje zijn blij, dus alles is goed.
Ah je kent de lokatie dus, nu nog erachter komen hoe het kan zijn dat ze hem hebben opgepakt en de moeder niet.
pi_218991209
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah je kent de lokatie dus, nu nog erachter komen hoe het kan zijn dat ze hem hebben opgepakt en de moeder niet.
Kortom, je hebt het artikel geegeens gelezen.
pi_218991223
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom, je hebt het artikel geegeens gelezen.
Ik heb het wel degelijk gelezen, zowat als enige denk ik want anders had je dezelfde vragen als mij gehad.
pi_218991239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, misschien voldeed hij wel aan het signalement van een andere illegaal en hebben ze per abuis de verkeerde meegenomen.
Dus volgens jou kan ICE lukraak illegalen oppakken...

quote:
.
[..]
Is hij doodgeschoten dan? Mijn hemel wat een dramaqueen ben je lol.
[..]
Jij hebt geen kinderen merk ik.

quote:
Dat hebben ze zeker
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

quote:
, ze hebben ook een zeer lastige baan. Ze moeten met ondermand een gigantische taak verrichten en in de sanctuary states is dat ook nog eens zonder hulp van de lokale overheid. ICE heeft echt meer hulpmiddelen nodig en volledige medewerking van alle staten om het werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Dwalingen zul je altijd wel hebben want het blijven toch mensen maar ondanks die dwalingen is het resultaat ronduit positief.
Tja, eigen schuld dikke bult.

Onder Obama en Biden wist ICE veel meer illegalen uit te zetten, zonder de huidige ophef.

Je kunt je daarom afvragen wat het werkelijke doel is van Maga.

Het resultaat is niet positief.

Dat is juist het hele punt.

Het is niet zonder reden waarom de lokale overheden niet mee willen werken.

Dat zou toch een belletje moeten laten rinkelen.

En bij dit werk is zorgvuldigheid uiterst belangrijk.

Maar jij staat daar kennelijk anders in.
Het zijn illegalen, geen mensen.
En zolang ICE niemand dood schiet handelt ze zorgvuldig genoeg.
pi_218991244
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het wel degelijk gelezen, zowat als enige denk ik want anders had je dezelfde vragen als mij gehad.
Dan snap je zelf wel hoe dom je opmerking is over de locatie.
pi_218991251
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.
pi_218991256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het onredelijk is om hieruit te deduceren dat ze vlakbij elkaar waren:
"He went to the bathroom.. When she turned back around he was nowhere to be found"

"The teen allegedly never returned to help his mother sell fruit after going to a restroom."

Ik weet dat Houston best groot is, maar zo groot is 't nu ook weer niet.
pi_218991261
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.
Nou precies ja. Onvoorstelbaar zware crimineel, hoe durft hij zomaar naar de WC te gaan.
pi_218991283
quote:

[..]
Precies.
Het gaat om een illegaal.
Dan telt elke seconde.

Die zijn levensgevaarlijk.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:32:48 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991295
En het kabinet maar onschendbaar zijn met al hun criminele activiteiten, zo'n kind is natuurlijk heel gevaarlijk.
pi_218991311
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus volgens jou kan ICE lukraak illegalen oppakken...
[..]
Waar stel ik dat?
quote:
Jij hebt geen kinderen merk ik.
[..]
Jazeker heb ik kinderen, 2 stuks nu. Een puber die net zoals zijn vader een echte handelaar is. En een kleuter die helaas net zoals zijn vader toen een beetje wild is.
Ik kan het overigens iedereen aanraden om kinderen te nemen.
quote:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
[..]
Tja, eigen schuld dikke bult.

Onder Obama en Biden wist ICE veel meer illegalen uit te zetten, zonder de huidige ophef.

Je kunt je daarom afvragen wat het werkelijke doel is van Maga.

Het resultaat is niet positief.

Dat is juist het hele punt.

Het is niet zonder reden waarom de lokale overheden niet mee willen werken.

Dat zou toch een belletje moeten laten rinkelen.

En bij dit werk is zorgvuldigheid uiterst belangrijk.

Maar jij staat daar kennelijk anders in.
En zolang ICE niemand dood schiet handelt ze zorgvuldig genoeg.
En weer zit je mis, onder Obama en Biden werden er veel meer illegalen teruggestuurd aan de grens. Onder Biden was dat natuurlijk een koud kunstje omdat president Biden had opgeroepen om massaal naar de grens te komen waardoor Trump nu een zware taak heeft om die mensen te verwijderen.
Het is alsof een verstandelijk beperkt kind (Biden) in zijn broek heeft gescheten en vervolgens overal zijn schijt heeft zitten smeren.
Zijn ouders hebben daar begrip voor en prijzen zo’n knul dat hij de moeite doet om zijn billen na die ellende af te vegen.
Andere mensen merken terecht op dat zo’n kind maar moet leren om naar de WC te gaan en als hij dat niet kan maar een luier om moet doen.
pi_218991337
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies.
Het gaat om een illegaal.
Dan telt elke seconde.

Die zijn levensgevaarlijk.
Voor het nageslacht, aangezien er constant gesproken wordt over criminelen:
quote:
Is the fact of being present in the United States in violation of the immigration laws a crime?
No. The act of being present in the United States in violation of the immigration laws is not, standing alone, a crime. While federal immigration law does criminalize some actions that may be related to undocumented presence in the United States, undocumented presence alone is not a violation of federal criminal law. Thus, many believe that the term “illegal alien,” which may suggest a criminal violation, is inaccurate or misleading.

Entering the United States without being inspected and admitted, i.e., illegal entry, is a misdemeanor or can be a felony, depending on the circumstances. 8 U.S.C. § 1325. But many undocumented immigrants do not enter the United States illegally. They enter legally but overstay, work without authorization, drop out of school or violate the conditions of their visas in some other way. Current estimates are that approximately 45% of undocumented immigrants did not enter illegally. See Pew Hispanic Center, Modes of Entry for the Unauthorized Migrant Population [May 22, 2006].

Undocumented presence in the United States is only criminally punishable if it occurs after an individual was previously formally removed from the United States and then returned without permission. 8 U.S.C. § 1326
(any individual previously “deported or removed” who “enters, attempts to enter, or is at any time found in” the United States without authorization may be punished by imprisonment up to two years). Mere undocumented presence in the United States alone, however, in the absence of a previous removal order and unauthorized reentry,
is not a crime under federal law
Crimineel != overtreder. Overtreding != misdrijf.
pi_218991344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waar stel ik dat?
Jij suggereerde dat ze de verkeerde hadden opgepakt.

quote:
[..]
Jazeker heb ik kinderen, 2 stuks nu.
En voor jou is het geen enkel probleem als eentje daarvan opeens verdwenen is en je pas na een week er achter komt wat die is overkomen..

Bijzonder.
Had ik niet verwacht van een ouder.

quote:
[..]
En weer zit je mis, onder Obama en Biden werden er veel meer illegalen teruggestuurd aan de grens.
Nee, die reken ik niet mi.
Had je onderhand moeten weten.
Ik trap niet in dit spelletje van je.

quote:
Onder Biden was dat natuurlijk een koud kunstje omdat president Biden had opgeroepen om massaal naar de grens te komen waardoor Trump nu een zware taak heeft om die mensen te verwijderen.
Het is alsof een verstandelijk beperkt kind (Biden) in zijn broek heeft gescheten en vervolgens overal zijn schijt heeft zitten smeren.
Zijn ouders hebben daar begrip voor en prijzen zo’n knul dat hij de moeite doet om zijn billen na die ellende af te vegen.
Andere mensen merken terecht op dat zo’n kind maar moet leren om naar de WC te gaan en als hij dat niet kan maar een luier om moet doen.
En nu kraam je enkel onzin uit...
pi_218991351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het onredelijk is om hieruit te deduceren dat ze vlakbij elkaar waren:
"He went to the bathroom.. When she turned back around he was nowhere to be found"

"The teen allegedly never returned to help his mother sell fruit after going to a restroom."

Ik weet dat Houston best groot is, maar zo groot is 't nu ook weer niet.
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk? Die figuren zijn toch gewoon in uniform en opereren niet alleen. Het lijkt mij dan juist dat het toilet waarschijnlijk een flink stuk verderop is.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:40:44 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991357
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
Is al zo vaak gezegd, het gaat hem ook helemaal niet om de wet. Sowieso zitten er mensen tussen met een geldige green card, maar ook dan word je hard aangepakt door een groep pseudo militairen, inclusief moordwapen en masker. Ook die andere knakker op Fok! geniet ervan en wil dat ze zo hardhandig mogelijk worden aangepakt. De wet doet er helemaal niets toe, ze krijgen er voldoening van.
pi_218991360
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die was niet kennelijk niet gevaarlijk, dus die is blijkbaar nog steeds op vrije voeten.

Bovendien is het technisch onmogelijk om aan de jongen de vraag 'waar is je moeder ' te stellen...

En elke seconde telt, dus even wachten totdat de jongen zich weer bij zijn moeder voegde was geen optie.

Ik sta er gewoon van te kijken dat ICE wel weet dat hij daar is, zoals altijd met zijn moeder, maar ICE vergeet ondertussen de moeder ook 'op te pakken'.

Dat moeder pas week later hoort dat haar zoon opgepakt is en niet ontvoerd of dood, verbaast me niet eens meer. Dat ICE is echt verschrikkelijk en asociaal, maar die lui zijn toch niet helemaal mesjogge? Aan dat laatste begin ik steeds meer te twijfelen. Eergisteren zagen we nog beelden hoe ICE een auto ramt en daarna de vrouw uit de auto sleurt alsof ze een levensgevaarlijke drugsbaron terwijl ze de deur open doet en met haar armen omhoog zit. Iedereen ziet dat dit niet goed gaat, iedereen behalve die maffe Trump fanboys
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:42:01 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:40 schreef Chivaz het volgende:
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk?
Nee, die hebben wel degelijk een code en eer.
pi_218991363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
Klopt, maar het doel is om ze te ontmenselijken.

En het werkt, onze huis Maga vindt het geen enkel probleem dat een 15-jarige met een verstandelijke handicap een week lang vermist is.

Hij is immers niet doodgeschoten.

Alsof het om een huisdier gaat.
pi_218991377
quote:

[..]
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk? Die figuren zijn toch gewoon in uniform en opereren niet alleen. Het lijkt mij dan juist dat het toilet waarschijnlijk een flink stuk verderop is.
Ja, die was op een ander continent.
pi_218991391
quote:

[..]
Ja, want een 15 jarige met de hersencapaciteit van een 4-jarige gaat "een flink stuk" verderop naar het toilet. Je hebt kinderen zeg je net, bedenk je nu nog eens een keer hoe waarschijnlijk dat is.
pi_218991401
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die was op een ander continent.
Ik zie dat je nogal emotioneel en manisch aan het reageren bent. Zou je niet een beetje rustig aan doen zodat het topic een beetje leesbaar blijft? Ik kan wel blijven reageren op die onzin van je maar het is nogal irritant om constant die mentions van jou te krijgen.
Je punt is duidelijk, je haat ICE, je draagt een warm hart toe aan illegale immigranten en je bent van mening dat ze het land niet uit hoeven.
pi_218991430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie dat je nogal emotioneel en manisch aan het reageren bent.
Zegt iemand die stelt dat er een levensgevaarlijke situatie is voorkomen door ICE door een 15-jarige met een verstandelijke handicap op te pakken...

quote:
Zou je niet een beetje rustig aan doen zodat het topic een beetje leesbaar blijft? Ik kan wel blijven reageren op die onzin van je maar het is nogal irritant om constant die mentions van jou te krijgen.
Je punt is duidelijk, je haat ICE, je draagt een warm hart toe aan illegale immigranten en je bent van mening dat ze het land niet uit hoeven.
Tja, jij kraamt dit soort onzin uit.

Probeer zelf een keer normaal te posten.

Notabene iemand die zelf kinderen heeft...
pi_218991443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:46 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, want een 15 jarige met de hersencapaciteit van een 4-jarige gaat "een flink stuk" verderop naar het toilet. Je hebt kinderen zeg je net, bedenk je nu nog eens een keer hoe waarschijnlijk dat is.
Ik kan mijn 5 jarige in een bekende omgeving best 30 a 40 meter verderop sturen naar het toilet. Mijn ex is afgelopen jaar met hem naar de camping geweest en ook daar had mijn boy de vrijheid om op eigen houtje wat te gaan doen.
Dat je verstandelijk beperkt bent betekent niet dat je geen enkele mate van vrijheid hebt. Een tripje naar de WC en wellicht uit overmacht moet in principe gewoon mogelijk zijn.
pi_218991449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan mijn 5 jarige in een bekende omgeving best 30 a 40 meter verderop sturen naar het toilet. Mijn ex is afgelopen jaar met hem naar de camping geweest en ook daar had mijn boy de vrijheid om op eigen houtje wat te gaan doen.
Dat je verstandelijk beperkt bent betekent niet dat je geen enkele mate van vrijheid hebt. Een tripje naar de WC en wellicht uit overmacht moet in principe gewoon mogelijk zijn.
En dat hij dan vervolgens een week verdwijnt vind je geen enkel probleem.

Verder heb ik het idee dat de omgeving waarin de moeder fruit verkocht niet hetzelfde is als een camping...
pi_218991468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja, 30 à 40 meter verderop. De jongen kon zelf naar het toilet en kon dus ook zelf terugkomen. Hoe moeilijk was 't voor ICE geweest hem mee terug naar z'n moeder te nemen? Dan hadden ze tenslotte die moeder ook op kunnen pakken, of kunnen laten weten dat hij meegenomen werd. Of hadden ze begrepen dat hij verstandelijk gehandicapt was, etc.

Net zeg je overigens "een flink stuk" omdat je mijn "10 meter" betwist, en kom je zelf met 30 à 40 meter. Eigenlijk ben je het dus met me eens?
pi_218991476
This Family Made Billions on Trump-Branded Condos. Now Their Private Jet Is Taking Shackled Migrants to a Far-Flung African Prison

Israeli-American billionaires Michael and Gil Dezer’s Gulfstream IV plane flew 10 migrants to the tiny African kingdom of Eswatini, flight data shows.

Draadje:

zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:59:38 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991504
Waarom in hemelsnaam naar Afrikaanse gevangenissen? Welke wet stelt dat?
pi_218991511
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:59 schreef Vis1980 het volgende:
Ze zullen er wel wat voor terugkrijgen. Art of the Deal!
pi_218991520
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:59 schreef Vis1980 het volgende:
Het is bedoeld om ze juist buiten de wet te plaatsen.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:05:31 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991534
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is bedoeld om ze juist buiten de wet te plaatsen.
He, maar ik dacht dat de MAGA's zogenaamd de wet zo belangrijk vonden?!
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:06:22 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991538
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze zullen er wel wat voor terugkrijgen. Art of the Deal!
Dat landen uit Afrika gaan betalen voor burgers uit de VS, wat zit er voor hen in dan?
pi_218991544
quote:

[..]
En jij zou zeggen dat deze situatie dusdanig nijpend was dat het niet alleen oke was om deze zwaar mentaal gehandicapte op te pakken, maar ook nog eens een tijd vast te zetten zonder zijn verzorgers in te lichten?

Ik verbaas me over weinig dingen meer met je, maar dit is er echt wel eentje.
pi_218991545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat landen uit Afrika gaan betalen voor burgers uit de VS, wat zit er voor hen in dan?
Geen idee maar zoals ik zeg: ze zullen er ongetwijfeld iets voor terugkrijgen.
pi_218991547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
He, maar ik dacht dat de MAGA's zogenaamd de wet zo belangrijk vonden?!
Maga doet aan post truth politiek hè.

Anyway, het is een beproefde methode die ook door de Nazis werd gehanteerd.
pi_218991558
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik verwacht dat de VS dik betaalt voor de detentie.

Is ook niet nieuw trouwens. Er zijn decennialang CIA-gevangenissen wereldwijd geweest.
pi_218991562
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maga doet aan post truth politiek hè.

Anyway, het is een beproefde methode die ook door de Nazis werd gehanteerd.
Dat mogen we niet zeggen. Deze eend is een gans.
pi_218991574
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zegt iemand die stelt dat er een levensgevaarlijke situatie is voorkomen door ICE door een 15-jarige met een verstandelijke handicap op te pakken...
[..]
Ken je het concept speculeren? Dat moet ik helaas doen met al die belachelijke vragen van je.
quote:
Tja, jij kraamt dit soort onzin uit.

Probeer zelf een keer normaal te posten.

Notabene iemand die zelf kinderen heeft...
Wat heeft het feit dat ik kinderen heb te maken met de operaties van ICE? Tot nu toe stel je vragen die onmogelijk te beantwoorden zijn, heb je al voor jezelf vastgesteld dat ICE fout zit en doe je dat op een dusdanige manier alsof je zelf het slachtoffer bent van het beleid.
pi_218991581
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ken je het concept speculeren? Dat moet ik helaas doen met al die belachelijke vragen van je.
[..]
Wat heeft het feit dat ik kinderen heb te maken met de operaties van ICE? Tot nu toe stel je vragen die onmogelijk te beantwoorden zijn, heb je al voor jezelf vastgesteld dat ICE fout zit en doe je dat op een dusdanige manier alsof je zelf het slachtoffer bent van het beleid.
Een beetje zoals jij al vastgesteld hebt dat ICE hoe dan ook niets verkeerd gedaan heeft omdat degene die opgepakt is ongedocumenteerd is?
pi_218991582
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
En jij zou zeggen dat deze situatie dusdanig nijpend was dat het niet alleen oke was om deze zwaar mentaal gehandicapte op te pakken, maar ook nog eens een tijd vast te zetten zonder zijn verzorgers in te lichten?

Geen idee, weet jij het? Er is namelijk niets in dat artikel dat iets verteld over de situatie daar, de beweegredenen van ICE en waarom alleen die jongen is opgepakt.
pi_218991601
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat mogen we niet zeggen. Deze eend is een gans.
Zelfs Vance heeft Trump een Amerikaanse Hitler genoemd.
pi_218991612
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, weet jij het? Er is namelijk niets in dat artikel dat iets verteld over de situatie daar, de beweegredenen van ICE en waarom alleen die jongen is opgepakt.
Ik vind dat er echt geen enkele mogelijkheid is waarin dit normaal is.

Maar goed, ik ben dan ook geen fascist die alles prima vindt zolang het de buutnlanders en linksen betreft.
pi_218991616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toch loop je ICE te vuur en te zwaard te verdedigen en ga je zelfs zo ver door te stellen dat de ontvoering van deze 15 -jarige mogelijk een ramp heeft voorkomen.
pi_218991618
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Een beetje zoals jij al vastgesteld hebt dat ICE hoe dan ook niets verkeerd gedaan heeft omdat degene die opgepakt is ongedocumenteerd is?
Dat heb ik nergens gesteld, ik ga er vanuit dat ICE juist heeft gehandeld en dat we hier te maken hebben met een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Maar goed om tot die conclusie te komen hebben we heel wat meer info nodig dan het artikel levert, zo moeilijk is het toch allemaal niet.
pi_218991621
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een gehandicapte jongen met de hersencapaciteit van een 4-jarige 6 dagen in detentie houden, en het dan ook nog goedpraten. Als dit door een land als Ghana gedaan zou worden zou er internationaal gesproken worden over mensenrechtenschending. In vrijwel elke eerdere Amerikaanse regering zou dat ook door de VS gedaan worden. Maar niet DJT. De man die de nobelprijs voor de vrede verdient.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:17:45 #278
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991633
Tja, mensen die een overtreding begaan zijn nu eenmaal ondermensen.
pi_218991635
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat heb ik nergens gesteld, ik ga er vanuit dat ICE juist heeft gehandeld en dat we hier te maken hebben met een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Maar goed om tot die conclusie te komen hebben we heel wat meer info nodig dan het artikel levert, zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Kun je me de link naar de oogkleppen die je draagt sturen?
pi_218991640
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Een gehandicapte jongen met de hersencapaciteit van een 4-jarige 6 dagen in detentie houden, en het dan ook nog goedpraten. Als dit door een land als Ghana gedaan zou worden zou er internationaal gesproken worden over mensenrechtenschending. In vrijwel elke eerdere Amerikaanse regering zou dat ook door de VS gedaan worden. Maar niet DJT. De man die de nobelprijs voor de vrede verdient.
Waar zou je die jongen die illegaal is dan moeten laten? Ook ICE kan niet met zekerheid vaststellen dat ze hier met een 15 jarige te maken hebben gezien het feit dat die jongen illegaal is.
Probeer eens een beetje objectief te blijven.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:21:28 #281
346939 Janneke141
pi_218991661
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:49 schreef Wantie het volgende:

Voor je het weet wordt hij lid van antifa en pleegt hij een aanslag ;(
pi_218991667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Ja hoor, ik dwing te tot speculeren :')

Je hoeft ICE niet met je leven te verdedigen.

quote:
Wat heeft het feit dat ik kinderen heb te maken met de operaties van ICE?
Het gaat om je voorstellingsvermogen hoe het voor een ouder is als je 15-jarige kind van het ene op het andere moment spoorloos is verdwenen.
En dat een week lang.

Jij komt niet verder dan je schouders ophalen en zeggen dat hij in ieder niet is doodgeschoten...

quote:
Tot nu toe stel je vragen die onmogelijk te beantwoorden zijn
Ik snap dat je moeite hebt om dit in het voordeel van ICE te spinnen.

quote:
heb je al voor jezelf vastgesteld dat ICE fout zit en doe je dat op een dusdanige manier alsof je zelf het slachtoffer bent van het beleid.
ICE pakt een 15-jarig kind op, en verzuimd het om de ouders in te lichten.

Tot nu toe ben je er op geen enkele wijze in geslaagd dat goed te praten.

En daarbij ga je zelfs zo ver door te stellen dat dit kind gevaarlijk zou kunnen zijn.

Een 15-jarig kind.
Met het verstandelijke vermogen van een 4-jarige...
pi_218991669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waar zou je die jongen die illegaal is dan moeten laten? Ook ICE kan niet met zekerheid vaststellen dat ze hier met een 15 jarige te maken hebben gezien het feit dat die jongen illegaal is.
Laten we voor 't gemak even stellen dat ICE niet wist dat die jongen gehandicapt was. Dan pakken ze dus een 15-jarige op zonder iets te laten weten aan zijn ouders. Op zijn minst kwalijk te noemen.

Maar zodra ICE die jongen oppakte zullen ze gemerkt hebben dat hij zich niet als een typische 15-jarige gedroeg. Dan hadden ze dus kunnen weten dat er iets aan de hand was. Dan alsnog doorgaan en nog steeds niets aan de ouders laten weten is niet alleen kwalijk.

Dan komen we bij 't punt dat hij 6 dagen in detentie is gehouden. 6 DAGEN. Ik weet niet eens hoe ik dat zou moeten omschrijven.

Als ik objectief naar deze situatie kijk is ICE nog steeds de kwalijke. Er is echt geen enkel scenario waarin ICE hier juist gehandeld heeft.
pi_218991679
quote:

[..]
Waar zou je die jongen die illegaal is dan moeten laten?
Gewoon niet oppakken

quote:
Ook ICE kan niet met zekerheid vaststellen dat ze hier met een 15 jarige te maken hebben gezien het feit dat die jongen illegaal is.
Hoe hebben ze dan kunnen vaststellen dat hij illegaal is.

quote:
Hear hear.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:29:04 #285
346939 Janneke141
pi_218991723
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:23 schreef Wantie het volgende:
Simpel. Ze vroegen hem naar een legitimatie, en die gaf hij toen niet :')

Echt, als je vindt dat ICE goed bezig is, zeg dan gewoon dat je dit soort handelingen acceptabele collateral damage vindt. En niet dat er zogenaamd niets aan de hand was.

Maar goed. Deze cruheid is niet eens een middel hè. Het is het doel.
pi_218991725
quote:
Stephen Miller’s Family Members Are Disowning Him—Cousin
Extended family members of White House deputy chief of staff Stephen Miller are disowning him, according to his cousin.

Alisa Kasmer wrote on the social media platform Threads that “both sides” of Miller’s extended family had mostly disowned him.

Kasmer made the comment over the weekend, following a lengthy Facebook post she wrote in July that said Miller had become the “face of evil” and accused him of repeating “the cruelty that our people barely escaped from”—a reference to the fact that their family descends from Eastern European Jewish immigrants.
quote:
Alisa Kasmer, Stephen Miller’s cousin, wrote on Facebook in July: “We celebrated holidays each year with the reminder to stand up and say ‘never again.’ But what you are doing breaks that sacred promise. It breaks everything we were taught. How can you do to others what has been done to us? How can you wake up each day and repeat the cruelty that our people barely escaped from?”
Als zelfs de familie van Miller hem een.. 1937-Duitseleidersympathisant noemt moet er wel iets mis zijn.
pi_218991734
quote:

[..]
Waar zou je die jongen die illegaal is dan moeten laten?
Geen idee man. Waar lieten we de misdadiger Trump in afwachting van zijn veroordeling?
pi_218991750
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gewoon niet oppakken
[..]
[..]
Hear hear.
Hij zal wel een kleurtje hebben, als je dan als kind met het iq van een 4-jarige geen papieren kunt tonen kun je als goedwillend fascistice'er niets anders doen dan kidnappen toch?
pi_218991756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Laten we voor 't gemak even stellen dat ICE niet wist dat die jongen gehandicapt was. Dan pakken ze dus een 15-jarige op zonder iets te laten weten aan zijn ouders. Op zijn minst kwalijk te noemen.
Dat zou zeker kwalijk zijn, vooral omdat ze de ouders niet hebben ingelicht/opgepakt. Dat laat mij dus ook vermoeden dat het hier gaat om een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het zou goed zijn als we hier meer informatie over zouden hebben want tot nu toe kunnen we alleen maar in onze eigen straatje speculeren wat behoorlijk zinloos is. Dat de emoties dusdanig hoog oplopen dat sommigen het weer nodig vinden om de nazi kaart te trekken is gezien de klachten in FB jegens mij wederom ronduit lachwekkend.
quote:
Maar zodra ICE die jongen oppakte zullen ze gemerkt hebben dat hij zich niet als een typische 15-jarige gedroeg. Dan hadden ze dus kunnen weten dat er iets aan de hand was. Dan alsnog doorgaan en nog steeds niets aan de ouders laten weten is niet alleen kwalijk.

Dan komen we bij 't punt dat hij 6 dagen in detentie is gehouden. 6 DAGEN. Ik weet niet eens hoe ik dat zou moeten omschrijven.

Als ik objectief naar deze situatie kijk is ICE nog steeds de kwalijke. Er is echt geen enkel scenario waarin ICE hier juist gehandeld heeft.
Ze zullen zeker wel iets gemerkt hebben maar je gaat er gemakshalve weer vanuit dat ICE op de hoogte was dat deze jongen 15 jaar is. Als ze dat wisten en ze wisten waar hij verbleef zou het niet meer dan logisch zijn dat moeder ook werd ingerekend. Dat dit niet is gebeurt laat mij denken dat er iets anders speelt, kortom we weten domweg te weinig.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:33:45 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991758
Met een privévliegtuig mensen verkopen en brengen aan en naar een Afrikaans land, dat is dan ook zeker een 'ongelukkige samenloop van omstandigheden'.

Voor sommige mensen is het volgen van de wet niet genoeg (het is immers een overtreding), net als bij een Amerikaanse gevangenis an sich. Het gaat sommige mensen daar ook om iemand 24/7 geestelijk en lichamelijk te straffen naast de gegeven gevangenisstraf. Het gekke is alleen dat het niet om iedereen gaat, maar meestal zit er nog een andere factor bij.

Als je voorstelt dat men Trump zo hardhandig mogelijk moeten arresteren, hem een week lang op een stoel laten slapen, kutvoedsel laten eten tussen de krokodillen, om hem vervolgens zonder proces naar een Iraanse gevangenis te vliegen, dan ineens werkt het niet zo.
pi_218991771
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Hij zal wel een kleurtje hebben, als je dan als kind met het iq van een 4-jarige geen papieren kunt tonen kun je als goedwillend fascistice'er niets anders doen dan kidnappen toch?
En als dan blijkt dat zijn naam in geen enkele database voorkomt dan is 1 en 1 twee hè ongeacht zijn kleur. Dat er racial profiling plaatsvind lijkt mij niet meer dan logisch.
pi_218991787
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En als dan blijkt dat zijn naam in geen enkele database voorkomt dan is 1 en 1 twee hè ongeacht zijn kleur. Dat er racial profiling plaatsvind lijkt mij niet meer dan logisch.
Racist heeft geen problemen met racisme, je verwacht het niet...
pi_218991794
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat zou zeker kwalijk zijn, vooral omdat ze de ouders niet hebben ingelicht/opgepakt. Dat laat mij dus ook vermoeden dat het hier gaat om een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het zou goed zijn als we hier meer informatie over zouden hebben want tot nu toe kunnen we alleen maar in onze eigen straatje speculeren wat behoorlijk zinloos is. Dat de emoties dusdanig hoog oplopen dat sommigen het weer nodig vinden om de nazi kaart te trekken is gezien de klachten in FB jegens mij wederom ronduit lachwekkend.
[..]
Ze zullen zeker wel iets gemerkt hebben maar je gaat er gemakshalve weer vanuit dat ICE op de hoogte was dat deze jongen 15 jaar is. Als ze dat wisten en ze wisten waar hij verbleef zou het niet meer dan logisch zijn dat moeder ook werd ingerekend. Dat dit niet is gebeurt laat mij denken dat er iets anders speelt, kortom we weten domweg te weinig.
Waarom pakt ICE volgens jou een jongen op waarvan ze geen enkele informatie hebben.
pi_218991798
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Yup, hij keurt racial profiling goed...

pi_218991811
quote:

[..]
[..]
Een kind van 15 jaar 6 dagen opsluiten zonder de ouders in te lichten...

Jij zou het geen probleem vinden als dat jouw kind overkomt.

Zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren...
pi_218991828
quote:

[..]
6 dagen he. Hij is geen uurtje vermist geweest. 6 dagen.

Wie noemt jou een nazi?

quote:
Stel je eens voor dat de politie jouw 5-jarige mee naar ‘t bureau zonder dat je er vanaf weet en dat je er pas achter komt na 6 dagen. Probeer nu hetzelfde nog eens te zeggen. Wordt wel lastig hè?
pi_218991835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Racial profiling hoort helaas bij politiewerk. Het zou een beetje vreemd zijn om de plaatselijke boer blank of zwart om papieren te vragen terwijl de latino mensen vrij door mogen lopen omwille van kleurenblind zijn. Overigens zijn de meesten in dit topic helemaal niet kleurenblind als het gaat om het intersektionele gedachtegoed dat hier op veel sympathie kon rekenen.
Ik kan mij nog herinneren dat het afschaffen van affirmative action hier werd vervloekt in plaats van toegejuicht, een zuivere vorm van institutioneel racisme.
pi_218991845
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom pakt ICE volgens jou een jongen op waarvan ze geen enkele informatie hebben.
Waarom vraag je mij nu weer om te speculeren om vervolgens boos te worden als mijn speculatie niet in jou straatje valt?
pi_218991872
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:44 schreef beefkeek het volgende:

[..]
6 dagen he. Hij is geen uurtje vermist geweest. 6 dagen.

Wie noemt jou een nazi?
[..]
Stel je eens voor dat de politie jouw 5-jarige mee naar ‘t bureau zonder dat je er vanaf weet en dat je er pas achter komt na 6 dagen. Probeer nu hetzelfde nog eens te zeggen. Wordt wel lastig hè?
Waarom zouden ze mijn 5 jarige mee naar het bureau moeten nemen? Verblijf ik soms illegaal in het buitenland?
Waarom spreek je niet over het onverantwoorde gedrag van die ouders die met een autistisch kind illegaal in de VS verblijven en dat kind ook nog eens meenemen naar hun werk wetende dat je het risico loopt om opgepakt te worden? Vind je niet dat de ouders hier enige verantwoordelijkheid dragen?
pi_218991888
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zouden ze mijn 5 jarige mee naar het bureau moeten nemen? Verblijf ik soms illegaal in het buitenland?
Hoe wisten ze dat hij illegaal was?

quote:
Waarom spreek je niet over het onverantwoorde gedrag van die ouders die met een autistisch kind illegaal in de VS verblijven en dat kind ook nog eens meenemen naar hun werk wetende dat je het risico loopt om opgepakt te worden? Vind je niet dat de ouders hier enige verantwoordelijkheid dragen?
Overtreding != misdrijf
pi_218991901
Ennnn… vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')