abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218988916
quote:
81s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 01:56 schreef Kijkertje het volgende:
Komende No Kings-demonstratie (18 okt) wordt door Mike Johnson & Co alvast getypeerd als een 'Hate America Rally' en de deelnemers als de 'pro-Hamas wing en Antifa people'

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2tw54of3s2c

[ afbeelding ]

Door Soros gefinancierde professionele onruststokers uiteraard. Ze moeten wel het leger inzetten!

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2twzphxy22p

[ afbeelding ]
Ik vind de naam van de demonstraties onhandig gekozen en feitelijk onjuist. Het Amerikaanse volk is namelijk de King. Het land wordt geregeerd in hun naam. De grondwet is in hun naam geschreven.
pi_218988926
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:22 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik vind de naam van de demonstraties onhandig gekozen en feitelijk onjuist. Het Amerikaanse volk is namelijk de King. Het land wordt geregeerd in hun naam. De grondwet is in hun naam geschreven.
Dat maakt ze niet opeens feitelijk een koning ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218988950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat maakt ze niet opeens feitelijk een koning ofzo.
In een democratie dient de regering het volk en niet andersom. Dus ze zijn gezamenlijk de koning.
pi_218988966
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]
In een democratie dient de regering het volk en niet andersom. Dus ze zijn gezamenlijk de koning.
Niet hoe het werkt, maar doe je ding Jojoke.
pi_218988977
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Niet hoe het werkt, maar doe je ding Jojoke.
Als je de ui afpelt, dan is dit exact hoe het werkt.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:52:56 #206
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218989068
Trump was zo slim om een bericht wat prive voor Bondi had moeten zijn te posten op zń social.

Inside the Justice Department Where the President Calls the Shots

Dumbass
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218990088
quote:

[..]
Ik vind dat mega ver gezocht. En zolang iedereen die gaat protesteren weet waarom het gaat, is de naam goedgekozen.
pi_218990552
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Gunner het volgende:
Trump was zo slim om een bericht wat prive voor Bondi had moeten zijn te posten op zń social.

Inside the Justice Department Where the President Calls the Shots

Dumbass
Ehm, is dit niet stiekem Miller weer. Geen All Caps, alleen gedeeltelijk ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218990872
quote:

[..]
Juist prima naam. De VS heeft een oorlog gevoerd om koningen af te schaffen en te vervangen door een democratie. Niemand is koning.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:16:42 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218990896
twitter

Leuk empathisch vermogen altijd
pi_218990986
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Triest verhaal natuurlijk, maar blijkbaar is heel die familie illegaal en heeft zijn moeder haar autistische zoon in gevaar gebracht door hem mee te nemen naar het werk.
Ik zie niet zo goed in wat ICE anders had moeten doen om te voorkomen dat die autistische jongen gescheiden werd van zijn moeder. Beiden oppakken zou misschien een optie zijn geweest maar als hij functioneert als een vier jarige kan het goed zijn dat hij niet goed kan communiceren.
pi_218991032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Triest verhaal natuurlijk, maar blijkbaar is heel die familie illegaal en heeft zijn moeder haar autistische zoon in gevaar gebracht door hem mee te nemen naar het werk.
Ik zie niet zo goed in wat ICE anders had moeten doen om te voorkomen dat die autistische jongen gescheiden werd van zijn moeder. Beiden oppakken zou misschien een optie zijn geweest maar als hij functioneert als een vier jarige kan het goed zijn dat hij niet goed kan communiceren.
Ik heb een raar idee. ICE had even tegen de moeder kunnen zeggen dat hij meegenomen was.

Of, zoals het in een normaal functionerende situatie zou werken zou er bericht komen van een datum waarop hij voor een rechtbank moet verschijnen.

Of.. toen het bericht kwam dat hij vermist was had ICE ff kunnen zeggen: joe, wij hebben ‘m.

Maargoed, als kwaadaardigheid het doel is is dit wel de meest functionele aanpak. Lekker stoer doen om ‘t stoer doen als ICE zijnde.
pi_218991040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Zou hij Antifa of Tren de Aragua zijn?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:46:19 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991058
Misschien moeten ze eens proberen wat minder een kopie te worden van de Nazi's, dan hoeven we ze ook geen Nazi's meer te noemen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218991059
Als ze Trump gewoon de Nobelprijs hadden gegeven had hij zich niet hoeven af te reageren op gevaccineerde kinderen.
pi_218991068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:46 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien moeten ze eens proberen wat minder een kopie te worden van de Nazi's, dan hoeven we ze ook geen Nazi's meer te noemen.
Dat mogen we niet meer :-/
pi_218991082
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Want moeders deed levensgevaarlijk werk.

Goed dat ICE het kind ontvoerd heeft...

Stel je voor wat er anders met het kind was gebeurd...

quote:
Precies. Want een autistische jongen zit zeker een maand op het toilet.
Zolang kan ICE natuurlijk niet wachten, want de familie is een gevaar voor het hele land.

Dus moest ICE wel onmiddellijk ingrijpen en de jongen ontvoeren.

Er kon ook niet naar een andere oplossing gezocht, want elke seconde telt in dit soort situaties...

En ach, iemand met een verstandelijke beperking die daardoor een denkvermogen heeft van een vierjarig kind merkt er verder niets van. Die kun je zonder problemen plotseling bij zijn ouders weghalen.

En onder de streep zijn het illegalen he?

Het is niet zo dat we het over mensen hebben...

Klopt het zo een beetje?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218991086
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik heb een raar idee. ICE had even tegen de moeder kunnen zeggen dat hij meegenomen was.

Of, zoals het in een normaal functionerende situatie zou werken zou er bericht komen van een datum waarop hij voor een rechtbank moet verschijnen.

Of.. toen het bericht kwam dat hij vermist was had ICE ff kunnen zeggen: joe, wij hebben ‘m.

Maargoed, als kwaadaardigheid het doel is is dit wel de meest functionele aanpak. Lekker stoer doen om ‘t stoer doen als ICE zijnde.
Die jongen functioneert als een 4 jarige. Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
pi_218991106
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die jongen functioneert als een 4 jarige.
Klopt.

quote:
Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
Als we terug gaan naar het begin:
Die jongen functioneert als een 4 jarige

Dat schrijf je zelf.

Hoezo vind jij het een goed idee dat die zomaar op straat wordt opgepakt en ontvoerd door ICE.

In welke wereld is dat normaal.
pi_218991111
Vergat ICE nu de moeder, die ook illegaal is, mee te nemen?
pi_218991129
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:00 schreef opgebaarde het volgende:
Vergat ICE nu de moeder, die ook illegaal is, mee te nemen?
Die was niet kennelijk niet gevaarlijk, dus die is blijkbaar nog steeds op vrije voeten.

Bovendien is het technisch onmogelijk om aan de jongen de vraag 'waar is je moeder ' te stellen...

En elke seconde telt, dus even wachten totdat de jongen zich weer bij zijn moeder voegde was geen optie.
pi_218991133
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die jongen functioneert als een 4 jarige. Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
Op zich denk ik wel dat je mag zeggen dat mensen die lukraak autistische kinderen die als een 4-jarige functioneren oppakken en vastzetten slecht zijn.
pi_218991141
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Als we terug gaan naar het begin:
Die jongen functioneert als een 4 jarige

Dat schrijf je zelf.

Hoezo vind jij het een goed idee dat die zomaar op straat wordt opgepakt en ontvoerd door ICE.

In welke wereld is dat normaal.
Wist ICE dat? En zo ja mag je dan illegaal verblijven in de VS als je een autist bent? Er is gewoon veel te weinig info om hier drama over te maken. Ik snap de media wel, het is heerlijke ragebait maar totaal zinloos en hoogst waarschijnlijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
pi_218991157
Owning the Libs!

Dat zal ze leren!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218991159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wist ICE dat?
Je mag toch verwachten dat ze weten wie ze oppakken?

Hoe wist ICE bijvoorbeeld dat hij illegaal was?

quote:
En zo ja mag je dan illegaal verblijven in de VS als je een autist bent?
Wat ik van jou begrijp is dat dat geen mensen zijn en dus niet mogen rekenen op een menselijke behandeling.

Tja, daar ben ik het niet mee eens.

quote:
Er is gewoon veel te weinig info om hier drama over te maken. Ik snap de media wel, het is heerlijke ragebait maar totaal zinloos en hoogst waarschijnlijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ja, want ICE heeft een uitstekende reputatie _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')