Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Ik ben het er wel mee eens dat Obama em ook niet verdiende... Voelde als een soort van 'aanmoedigingsprijs' toen...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:43 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat er wel een goede zaak is voor Trump om de Nobelprijs voor de vrede te krijgen. Er is nu eindelijk uitzicht op een einde van het conflict in Gaza. Eerlijk is eerlijk Obama heeft hem voor veel minder gekregen.
Als Trump 'm krijgt vind ik dat Putin of Xi volgend jaar ook wel mogen. Dan wordt 't een soort wisselbokaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat Obama em ook niet verdiende... Voelde als een soort van 'aanmoedigingsprijs' toen...
Nou als de autoritaire dictators en demagogen jou aanbevelen…komt het vast wel goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump zal m wel winnen. Ik ben bijzonder sceptisch want of de oorlog met Israël echt voorbij is zal over een tijdje pas blijken. Het conflict kan zo weer oplaaien.
Ergens heb ik het gevoel dat er een handjeklap achter zit ofzo.
Hoop het toch van niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou als de autoritaire dictators en demagogen jou aanbevelen…komt het vast wel goed.
KoosVogels in POL / [AMV] VS #1253 Mar-A-LaNoGoquote:
Dat is geen reden om hem voor nog minder aan Trump te geven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:43 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat er wel een goede zaak is voor Trump om de Nobelprijs voor de vrede te krijgen. Er is nu eindelijk uitzicht op een einde van het conflict in Gaza. Eerlijk is eerlijk Obama heeft hem voor veel minder gekregen.
Uiteraard is die niet voorbij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump zal m wel winnen. Ik ben bijzonder sceptisch want of de oorlog met Israël echt voorbij is zal over een tijdje pas blijken. Het conflict kan zo weer oplaaien.
Misschien kan Netanyahu weer wapens en geld doneren aan Gaza, zoals voor de oorlog.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Er zou echt iets niet kloppen als hij m krijgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
KoosVogels in POL / [AMV] VS #1253 Mar-A-LaNoGo
Hier staat een mooie samenvatting waarom ie hem niet zou moeten krijgen.
Dat Obama hem kreeg was een gigantische aanfluiting. Trump mag best beloond worden voor zijn werk hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zou echt iets niet kloppen als hij m krijgt.
Zeker ja. Net als voor z’n werk in Portland, Chicago. Los Angeles, Venezuela, Groenland, Canada. En vergeet niet de andere oorlogen die hij ‘opgelost’ heeft, zoals Aberbeijan en Armenië en India en Pakistanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat Obama hem kreeg was een gigantische aanfluiting. Trump mag best beloond worden voor zijn werk hier.
Ben wel benieuwd naar z’n boze reactie als hij m niet krijgt. Hij zal ziedend zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zeker ja. Net als voor z’n werk in Portland, Chicago. Los Angeles, Venezuela, Groenland, Canada. En vergeet niet de oorlogen die hij ‘opgelost’ heeft
Wat heeft Obama's winst ermee te maken?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat Obama hem kreeg was een gigantische aanfluiting. Trump mag best beloond worden voor zijn werk hier.
Lijkt me prachtig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar z’n boze reactie als hij m niet krijgt. Hij zal ziedend zijn.
Het zal wel iets met fraude in het kies-systeem worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar z’n boze reactie als hij m niet krijgt. Hij zal ziedend zijn.
Ik vind Franky en Coen meer in aanmerking komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bedoelt Cambodjaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zeker ja. Net als voor z’n werk in Portland, Chicago. Los Angeles, Venezuela, Groenland, Canada. En vergeet niet de andere oorlogen die hij ‘opgelost’ heeft, zoals Aberbeijan en Armenië en India en Pakistan
De vrouw van Navalny, waarom? Wat heeft zij nou klaargespeeld op het wereldtoneel behalve de vrouw zijn van een neo nazi?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vind Franky en Coen meer in aanmerking komen.
Of de vrouw van Navalny.
Of Artsen zonder Grenzen.
Navalny wilde een puur en ‘rein’ Rusland, met alleen Russen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De vrouw van Navalny, waarom? Wat heeft zij nou klaargespeeld op het wereldtoneel behalve de vrouw zijn van een neo nazi?
Een veroordeelde fraudeur, een aanrander, een oorlogshitser, een namaak vredestichter, een leugenachtige bedrieger zou nog eerder die prijs verdienen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De vrouw van Navalny, waarom? Wat heeft zij nou klaargespeeld op het wereldtoneel behalve de vrouw zijn van een neo nazi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |