abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218991363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Voor het nageslacht, aangezien er constant gesproken wordt over criminelen:
[..]
Crimineel != overtreder. Overtreding != misdrijf.
Klopt, maar het doel is om ze te ontmenselijken.

En het werkt, onze huis Maga vindt het geen enkel probleem dat een 15-jarige met een verstandelijke handicap een week lang vermist is.

Hij is immers niet doodgeschoten.

Alsof het om een huisdier gaat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218991377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk? Die figuren zijn toch gewoon in uniform en opereren niet alleen. Het lijkt mij dan juist dat het toilet waarschijnlijk een flink stuk verderop is.
Ja, die was op een ander continent.
pi_218991391
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk? Die figuren zijn toch gewoon in uniform en opereren niet alleen. Het lijkt mij dan juist dat het toilet waarschijnlijk een flink stuk verderop is.
Ja, want een 15 jarige met de hersencapaciteit van een 4-jarige gaat "een flink stuk" verderop naar het toilet. Je hebt kinderen zeg je net, bedenk je nu nog eens een keer hoe waarschijnlijk dat is.
pi_218991401
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die was op een ander continent.
Ik zie dat je nogal emotioneel en manisch aan het reageren bent. Zou je niet een beetje rustig aan doen zodat het topic een beetje leesbaar blijft? Ik kan wel blijven reageren op die onzin van je maar het is nogal irritant om constant die mentions van jou te krijgen.
Je punt is duidelijk, je haat ICE, je draagt een warm hart toe aan illegale immigranten en je bent van mening dat ze het land niet uit hoeven.
pi_218991430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie dat je nogal emotioneel en manisch aan het reageren bent.
Zegt iemand die stelt dat er een levensgevaarlijke situatie is voorkomen door ICE door een 15-jarige met een verstandelijke handicap op te pakken...

quote:
Zou je niet een beetje rustig aan doen zodat het topic een beetje leesbaar blijft? Ik kan wel blijven reageren op die onzin van je maar het is nogal irritant om constant die mentions van jou te krijgen.
Je punt is duidelijk, je haat ICE, je draagt een warm hart toe aan illegale immigranten en je bent van mening dat ze het land niet uit hoeven.
Tja, jij kraamt dit soort onzin uit.

Probeer zelf een keer normaal te posten.

Notabene iemand die zelf kinderen heeft...
pi_218991443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:46 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, want een 15 jarige met de hersencapaciteit van een 4-jarige gaat "een flink stuk" verderop naar het toilet. Je hebt kinderen zeg je net, bedenk je nu nog eens een keer hoe waarschijnlijk dat is.
Ik kan mijn 5 jarige in een bekende omgeving best 30 a 40 meter verderop sturen naar het toilet. Mijn ex is afgelopen jaar met hem naar de camping geweest en ook daar had mijn boy de vrijheid om op eigen houtje wat te gaan doen.
Dat je verstandelijk beperkt bent betekent niet dat je geen enkele mate van vrijheid hebt. Een tripje naar de WC en wellicht uit overmacht moet in principe gewoon mogelijk zijn.
pi_218991449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan mijn 5 jarige in een bekende omgeving best 30 a 40 meter verderop sturen naar het toilet. Mijn ex is afgelopen jaar met hem naar de camping geweest en ook daar had mijn boy de vrijheid om op eigen houtje wat te gaan doen.
Dat je verstandelijk beperkt bent betekent niet dat je geen enkele mate van vrijheid hebt. Een tripje naar de WC en wellicht uit overmacht moet in principe gewoon mogelijk zijn.
En dat hij dan vervolgens een week verdwijnt vind je geen enkel probleem.

Verder heb ik het idee dat de omgeving waarin de moeder fruit verkocht niet hetzelfde is als een camping...
pi_218991468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja, 30 à 40 meter verderop. De jongen kon zelf naar het toilet en kon dus ook zelf terugkomen. Hoe moeilijk was 't voor ICE geweest hem mee terug naar z'n moeder te nemen? Dan hadden ze tenslotte die moeder ook op kunnen pakken, of kunnen laten weten dat hij meegenomen werd. Of hadden ze begrepen dat hij verstandelijk gehandicapt was, etc.

Net zeg je overigens "een flink stuk" omdat je mijn "10 meter" betwist, en kom je zelf met 30 à 40 meter. Eigenlijk ben je het dus met me eens?
pi_218991476
This Family Made Billions on Trump-Branded Condos. Now Their Private Jet Is Taking Shackled Migrants to a Far-Flung African Prison

Israeli-American billionaires Michael and Gil Dezer’s Gulfstream IV plane flew 10 migrants to the tiny African kingdom of Eswatini, flight data shows.

Draadje:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:59:38 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991504
Waarom in hemelsnaam naar Afrikaanse gevangenissen? Welke wet stelt dat?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218991511
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:59 schreef Vis1980 het volgende:
Ze zullen er wel wat voor terugkrijgen. Art of the Deal!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218991520
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:59 schreef Vis1980 het volgende:
Het is bedoeld om ze juist buiten de wet te plaatsen.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:05:31 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991534
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is bedoeld om ze juist buiten de wet te plaatsen.
He, maar ik dacht dat de MAGA's zogenaamd de wet zo belangrijk vonden?!
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:06:22 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991538
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze zullen er wel wat voor terugkrijgen. Art of the Deal!
Dat landen uit Afrika gaan betalen voor burgers uit de VS, wat zit er voor hen in dan?
pi_218991544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.
En jij zou zeggen dat deze situatie dusdanig nijpend was dat het niet alleen oke was om deze zwaar mentaal gehandicapte op te pakken, maar ook nog eens een tijd vast te zetten zonder zijn verzorgers in te lichten?

Ik verbaas me over weinig dingen meer met je, maar dit is er echt wel eentje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218991545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat landen uit Afrika gaan betalen voor burgers uit de VS, wat zit er voor hen in dan?
Geen idee maar zoals ik zeg: ze zullen er ongetwijfeld iets voor terugkrijgen.
pi_218991547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
He, maar ik dacht dat de MAGA's zogenaamd de wet zo belangrijk vonden?!
Maga doet aan post truth politiek hè.

Anyway, het is een beproefde methode die ook door de Nazis werd gehanteerd.
pi_218991558
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik verwacht dat de VS dik betaalt voor de detentie.

Is ook niet nieuw trouwens. Er zijn decennialang CIA-gevangenissen wereldwijd geweest.
pi_218991562
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maga doet aan post truth politiek hè.

Anyway, het is een beproefde methode die ook door de Nazis werd gehanteerd.
Dat mogen we niet zeggen. Deze eend is een gans.
pi_218991574
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zegt iemand die stelt dat er een levensgevaarlijke situatie is voorkomen door ICE door een 15-jarige met een verstandelijke handicap op te pakken...
[..]
Ken je het concept speculeren? Dat moet ik helaas doen met al die belachelijke vragen van je.
quote:
Tja, jij kraamt dit soort onzin uit.

Probeer zelf een keer normaal te posten.

Notabene iemand die zelf kinderen heeft...
Wat heeft het feit dat ik kinderen heb te maken met de operaties van ICE? Tot nu toe stel je vragen die onmogelijk te beantwoorden zijn, heb je al voor jezelf vastgesteld dat ICE fout zit en doe je dat op een dusdanige manier alsof je zelf het slachtoffer bent van het beleid.
pi_218991581
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ken je het concept speculeren? Dat moet ik helaas doen met al die belachelijke vragen van je.
[..]
Wat heeft het feit dat ik kinderen heb te maken met de operaties van ICE? Tot nu toe stel je vragen die onmogelijk te beantwoorden zijn, heb je al voor jezelf vastgesteld dat ICE fout zit en doe je dat op een dusdanige manier alsof je zelf het slachtoffer bent van het beleid.
Een beetje zoals jij al vastgesteld hebt dat ICE hoe dan ook niets verkeerd gedaan heeft omdat degene die opgepakt is ongedocumenteerd is?
pi_218991582
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
En jij zou zeggen dat deze situatie dusdanig nijpend was dat het niet alleen oke was om deze zwaar mentaal gehandicapte op te pakken, maar ook nog eens een tijd vast te zetten zonder zijn verzorgers in te lichten?

Ik verbaas me over weinig dingen meer met je, maar dit is er echt wel eentje.
Geen idee, weet jij het? Er is namelijk niets in dat artikel dat iets verteld over de situatie daar, de beweegredenen van ICE en waarom alleen die jongen is opgepakt.
pi_218991601
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat mogen we niet zeggen. Deze eend is een gans.
Zelfs Vance heeft Trump een Amerikaanse Hitler genoemd.
pi_218991612
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, weet jij het? Er is namelijk niets in dat artikel dat iets verteld over de situatie daar, de beweegredenen van ICE en waarom alleen die jongen is opgepakt.
Ik vind dat er echt geen enkele mogelijkheid is waarin dit normaal is.

Maar goed, ik ben dan ook geen fascist die alles prima vindt zolang het de buutnlanders en linksen betreft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218991616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toch loop je ICE te vuur en te zwaard te verdedigen en ga je zelfs zo ver door te stellen dat de ontvoering van deze 15 -jarige mogelijk een ramp heeft voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')