Wie zegt dat het lukraak is? Wellicht is ICE getipt en praten we hier over een uit de kluiten gewassen 15 jarige die vanwege zijn autisme zich mogelijk heeft verzet tegen zijn arrestatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op zich denk ik wel dat je mag zeggen dat mensen die lukraak autistische kinderen die als een 4-jarige functioneren oppakken en vastzetten slecht zijn.
Het is vast een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
Owning the Libs!
[ afbeelding ]
Dat zal ze leren!
Onthou even dat je een groep mensen verdedigt die zwaar mentaal gehandicapten oppakt en vastzet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wie zegt dat het lukraak is? Wellicht is ICE getipt en praten we hier over een uit de kluiten gewassen 15 jarige die vanwege zijn autisme zich mogelijk heeft verzet tegen zijn arrestatie.
En stel dat ze hem wel hadden laten gaan en dan blijkt dat deze mentaal gehandicapte man iets vreselijks doet, heeft ICE dan wel goed gehandeld ondanks dat ze in hun recht staan om een illegaal te arresteren?
Het is erg makkelijk roepen vanaf de zijlijn zonder goede info maar ik vertrouw erop dat ICE beslissingen neemt die de veiligheid van zichzelf en de burgers ten goede komt tijdens het uitvoeren van hun taken.
Uit het FOX bericht:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die jongen functioneert als een 4 jarige. Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
Ze zal zeker 10 meter van ‘m weg zijn geweest. Mijn 4-jarige kan je prima vertellen waar ik ben als je ‘t ‘m vraagt. Dat zal deze jongen ook kunnen, aangezien hij volgens die persconferentie kan communiceren.quote:According to the organization, the teen was selling fruit with his mother and sister on Saturday when he asked to go to the restroom. His mom was reportedly busy tending to a customer at the time, and when she turned back around, he was gone.
Echt niet! Het is de schuld van de Democraten!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is vast een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest.
Geen idee, misschien voldeed hij wel aan het signalement van een andere illegaal en hebben ze per abuis de verkeerde meegenomen. Speculeren over dit heeft weinig zin, er zijn talloze opties.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat ze weten wie ze oppakken?
Hoe wist ICE bijvoorbeeld dat hij illegaal was?
[..]
Is hij doodgeschoten dan? Mijn hemel wat een dramaqueen ben je lol.quote:Wat ik van jou begrijp is dat dat geen mensen zijn en dus niet mogen rekenen op een menselijke behandeling.
Dat hebben ze zeker, ze hebben ook een zeer lastige baan. Ze moeten met ondermand een gigantische taak verrichten en in de sanctuary states is dat ook nog eens zonder hulp van de lokale overheid. ICE heeft echt meer hulpmiddelen nodig en volledige medewerking van alle staten om het werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.quote:[..]
Ja, want ICE heeft een uitstekende reputatie
Chivaz vindt nu eenmaal dat de wet streng moet worden nageleefd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onthou even dat je een groep mensen verdedigt die zwaar mentaal gehandicapten oppakt en vastzet.
Grappig dat je meteen het slechtste denkt van die jongen, terwijl je absoluut niet slechts wilt horen over ICE.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wie zegt dat het lukraak is? Wellicht is ICE getipt en praten we hier over een uit de kluiten gewassen 15 jarige die vanwege zijn autisme zich mogelijk heeft verzet tegen zijn arrestatie.
Ja, precies. Elke seconde telde.quote:En stel dat ze hem wel hadden laten gaan en dan blijkt dat deze mentaal gehandicapte man iets vreselijks doet, heeft ICE dan wel goed gehandeld ondanks dat ze in hun recht staan om een illegaal te arresteren?
Waarop is dat vertrouwen gebaseerd?quote:Het is erg makkelijk roepen vanaf de zijlijn zonder goede info maar ik vertrouw erop dat ICE beslissingen neemt die de veiligheid van zichzelf en de burgers ten goede komt tijdens het uitvoeren van hun taken.
Ah je kent de lokatie dus, nu nog erachter komen hoe het kan zijn dat ze hem hebben opgepakt en de moeder niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:15 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Uit het FOX bericht:
[..]
Ze zal zeker 10 meter van ‘m weg zijn geweest. Mijn 4-jarige kan je prima vertellen waar ik ben als je ‘t ‘m vraagt. Dat zal deze jongen ook kunnen, aangezien hij volgens die persconferentie kan communiceren.
Er is hier geen scenario waar ICE er goed uit komt. Ze gaan consequent de grenzen van fatsoen over, dit is gewoonweg niet oké. Maargoed, Miller en de rest van de club met een haatstijfje zijn blij, dus alles is goed.
Kortom, je hebt het artikel geegeens gelezen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah je kent de lokatie dus, nu nog erachter komen hoe het kan zijn dat ze hem hebben opgepakt en de moeder niet.
Ik heb het wel degelijk gelezen, zowat als enige denk ik want anders had je dezelfde vragen als mij gehad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je hebt het artikel geegeens gelezen.
Dus volgens jou kan ICE lukraak illegalen oppakken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, misschien voldeed hij wel aan het signalement van een andere illegaal en hebben ze per abuis de verkeerde meegenomen.
Jij hebt geen kinderen merk ik.quote:.
[..]
Is hij doodgeschoten dan? Mijn hemel wat een dramaqueen ben je lol.
[..]
quote:Dat hebben ze zeker
Tja, eigen schuld dikke bult.quote:, ze hebben ook een zeer lastige baan. Ze moeten met ondermand een gigantische taak verrichten en in de sanctuary states is dat ook nog eens zonder hulp van de lokale overheid. ICE heeft echt meer hulpmiddelen nodig en volledige medewerking van alle staten om het werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Dwalingen zul je altijd wel hebben want het blijven toch mensen maar ondanks die dwalingen is het resultaat ronduit positief.
Dan snap je zelf wel hoe dom je opmerking is over de locatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het wel degelijk gelezen, zowat als enige denk ik want anders had je dezelfde vragen als mij gehad.
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onthou even dat je een groep mensen verdedigt die zwaar mentaal gehandicapten oppakt en vastzet.
Ik denk niet dat het onredelijk is om hieruit te deduceren dat ze vlakbij elkaar waren:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah je kent de lokatie dus, nu nog erachter komen hoe het kan zijn dat ze hem hebben opgepakt en de moeder niet.
Nou precies ja. Onvoorstelbaar zware crimineel, hoe durft hij zomaar naar de WC te gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.
Precies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.
Waar stel ik dat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus volgens jou kan ICE lukraak illegalen oppakken...
[..]
Jazeker heb ik kinderen, 2 stuks nu. Een puber die net zoals zijn vader een echte handelaar is. En een kleuter die helaas net zoals zijn vader toen een beetje wild is.quote:Jij hebt geen kinderen merk ik.
[..]
En weer zit je mis, onder Obama en Biden werden er veel meer illegalen teruggestuurd aan de grens. Onder Biden was dat natuurlijk een koud kunstje omdat president Biden had opgeroepen om massaal naar de grens te komen waardoor Trump nu een zware taak heeft om die mensen te verwijderen.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Tja, eigen schuld dikke bult.
Onder Obama en Biden wist ICE veel meer illegalen uit te zetten, zonder de huidige ophef.
Je kunt je daarom afvragen wat het werkelijke doel is van Maga.
Het resultaat is niet positief.
Dat is juist het hele punt.
Het is niet zonder reden waarom de lokale overheden niet mee willen werken.
Dat zou toch een belletje moeten laten rinkelen.
En bij dit werk is zorgvuldigheid uiterst belangrijk.
Maar jij staat daar kennelijk anders in.
Het zijn illegalen, geen mensen.
En zolang ICE niemand dood schiet handelt ze zorgvuldig genoeg.
Voor het nageslacht, aangezien er constant gesproken wordt over criminelen:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies.
Het gaat om een illegaal.
Dan telt elke seconde.
Die zijn levensgevaarlijk.
Crimineel != overtreder. Overtreding != misdrijf.quote:Is the fact of being present in the United States in violation of the immigration laws a crime?
No. The act of being present in the United States in violation of the immigration laws is not, standing alone, a crime. While federal immigration law does criminalize some actions that may be related to undocumented presence in the United States, undocumented presence alone is not a violation of federal criminal law. Thus, many believe that the term “illegal alien,” which may suggest a criminal violation, is inaccurate or misleading.
Entering the United States without being inspected and admitted, i.e., illegal entry, is a misdemeanor or can be a felony, depending on the circumstances. 8 U.S.C. § 1325. But many undocumented immigrants do not enter the United States illegally. They enter legally but overstay, work without authorization, drop out of school or violate the conditions of their visas in some other way. Current estimates are that approximately 45% of undocumented immigrants did not enter illegally. See Pew Hispanic Center, Modes of Entry for the Unauthorized Migrant Population [May 22, 2006].
Undocumented presence in the United States is only criminally punishable if it occurs after an individual was previously formally removed from the United States and then returned without permission. 8 U.S.C. § 1326
(any individual previously “deported or removed” who “enters, attempts to enter, or is at any time found in” the United States without authorization may be punished by imprisonment up to two years). Mere undocumented presence in the United States alone, however, in the absence of a previous removal order and unauthorized reentry,
is not a crime under federal law
Jij suggereerde dat ze de verkeerde hadden opgepakt.quote:
En voor jou is het geen enkel probleem als eentje daarvan opeens verdwenen is en je pas na een week er achter komt wat die is overkomen..quote:[..]
Jazeker heb ik kinderen, 2 stuks nu.
Nee, die reken ik niet mi.quote:[..]
En weer zit je mis, onder Obama en Biden werden er veel meer illegalen teruggestuurd aan de grens.
En nu kraam je enkel onzin uit...quote:Onder Biden was dat natuurlijk een koud kunstje omdat president Biden had opgeroepen om massaal naar de grens te komen waardoor Trump nu een zware taak heeft om die mensen te verwijderen.
Het is alsof een verstandelijk beperkt kind (Biden) in zijn broek heeft gescheten en vervolgens overal zijn schijt heeft zitten smeren.
Zijn ouders hebben daar begrip voor en prijzen zo’n knul dat hij de moeite doet om zijn billen na die ellende af te vegen.
Andere mensen merken terecht op dat zo’n kind maar moet leren om naar de WC te gaan en als hij dat niet kan maar een luier om moet doen.
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk? Die figuren zijn toch gewoon in uniform en opereren niet alleen. Het lijkt mij dan juist dat het toilet waarschijnlijk een flink stuk verderop is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het onredelijk is om hieruit te deduceren dat ze vlakbij elkaar waren:
"He went to the bathroom.. When she turned back around he was nowhere to be found"
"The teen allegedly never returned to help his mother sell fruit after going to a restroom."
Ik weet dat Houston best groot is, maar zo groot is 't nu ook weer niet.
Is al zo vaak gezegd, het gaat hem ook helemaal niet om de wet. Sowieso zitten er mensen tussen met een geldige green card, maar ook dan word je hard aangepakt door een groep pseudo militairen, inclusief moordwapen en masker. Ook die andere knakker op Fok! geniet ervan en wil dat ze zo hardhandig mogelijk worden aangepakt. De wet doet er helemaal niets toe, ze krijgen er voldoening van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Voor het nageslacht, aangezien er constant gesproken wordt over criminelen:
[..]
Crimineel != overtreder. Overtreding != misdrijf.
Ik sta er gewoon van te kijken dat ICE wel weet dat hij daar is, zoals altijd met zijn moeder, maar ICE vergeet ondertussen de moeder ook 'op te pakken'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die was niet kennelijk niet gevaarlijk, dus die is blijkbaar nog steeds op vrije voeten.
Bovendien is het technisch onmogelijk om aan de jongen de vraag 'waar is je moeder ' te stellen...
En elke seconde telt, dus even wachten totdat de jongen zich weer bij zijn moeder voegde was geen optie.
Nee, die hebben wel degelijk een code en eer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:40 schreef Chivaz het volgende:
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |