abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218991165
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Op zich denk ik wel dat je mag zeggen dat mensen die lukraak autistische kinderen die als een 4-jarige functioneren oppakken en vastzetten slecht zijn.
Wie zegt dat het lukraak is? Wellicht is ICE getipt en praten we hier over een uit de kluiten gewassen 15 jarige die vanwege zijn autisme zich mogelijk heeft verzet tegen zijn arrestatie.
En stel dat ze hem wel hadden laten gaan en dan blijkt dat deze mentaal gehandicapte man iets vreselijks doet, heeft ICE dan wel goed gehandeld ondanks dat ze in hun recht staan om een illegaal te arresteren?
Het is erg makkelijk roepen vanaf de zijlijn zonder goede info maar ik vertrouw erop dat ICE beslissingen neemt die de veiligheid van zichzelf en de burgers ten goede komt tijdens het uitvoeren van hun taken.
pi_218991170
quote:
81s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
Owning the Libs!

[ afbeelding ]

Dat zal ze leren!
Het is vast een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218991173
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wie zegt dat het lukraak is? Wellicht is ICE getipt en praten we hier over een uit de kluiten gewassen 15 jarige die vanwege zijn autisme zich mogelijk heeft verzet tegen zijn arrestatie.
En stel dat ze hem wel hadden laten gaan en dan blijkt dat deze mentaal gehandicapte man iets vreselijks doet, heeft ICE dan wel goed gehandeld ondanks dat ze in hun recht staan om een illegaal te arresteren?
Het is erg makkelijk roepen vanaf de zijlijn zonder goede info maar ik vertrouw erop dat ICE beslissingen neemt die de veiligheid van zichzelf en de burgers ten goede komt tijdens het uitvoeren van hun taken.
Onthou even dat je een groep mensen verdedigt die zwaar mentaal gehandicapten oppakt en vastzet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218991187
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die jongen functioneert als een 4 jarige. Hoeveel info krijg je uit die jongen? Wat was de reden dat hij daar was opgepakt? Wist ICE überhaupt wel dat die moeder daar ook was en zo ja, waarom was zij dan ook niet opgepakt? Het enige wat we lezen is autistische jongen, zielig, ICE slecht.
Uit het FOX bericht:
quote:
According to the organization, the teen was selling fruit with his mother and sister on Saturday when he asked to go to the restroom. His mom was reportedly busy tending to a customer at the time, and when she turned back around, he was gone.
Ze zal zeker 10 meter van ‘m weg zijn geweest. Mijn 4-jarige kan je prima vertellen waar ik ben als je ‘t ‘m vraagt. Dat zal deze jongen ook kunnen, aangezien hij volgens die persconferentie kan communiceren.

Er is hier geen scenario waar ICE er goed uit komt. Ze gaan consequent de grenzen van fatsoen over, dit is gewoonweg niet oké. Maargoed, Miller en de rest van de club met een haatstijfje zijn blij, dus alles is goed.
pi_218991190
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is vast een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest.
Echt niet! Het is de schuld van de Democraten! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218991194
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je mag toch verwachten dat ze weten wie ze oppakken?

Hoe wist ICE bijvoorbeeld dat hij illegaal was?
[..]
Geen idee, misschien voldeed hij wel aan het signalement van een andere illegaal en hebben ze per abuis de verkeerde meegenomen. Speculeren over dit heeft weinig zin, er zijn talloze opties.
quote:
Wat ik van jou begrijp is dat dat geen mensen zijn en dus niet mogen rekenen op een menselijke behandeling.
Is hij doodgeschoten dan? Mijn hemel wat een dramaqueen ben je lol.
quote:
[..]
Ja, want ICE heeft een uitstekende reputatie _O-
Dat hebben ze zeker, ze hebben ook een zeer lastige baan. Ze moeten met ondermand een gigantische taak verrichten en in de sanctuary states is dat ook nog eens zonder hulp van de lokale overheid. ICE heeft echt meer hulpmiddelen nodig en volledige medewerking van alle staten om het werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Dwalingen zul je altijd wel hebben want het blijven toch mensen maar ondanks die dwalingen is het resultaat ronduit positief.
pi_218991195
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Onthou even dat je een groep mensen verdedigt die zwaar mentaal gehandicapten oppakt en vastzet.
Chivaz vindt nu eenmaal dat de wet streng moet worden nageleefd.
Behalve als de crimineel tot het MAGA-kamp behoort natuurlijk, dan is vrijspraak de enige juiste optie.
pi_218991199
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Grappig dat je meteen het slechtste denkt van die jongen, terwijl je absoluut niet slechts wilt horen over ICE.

Het zijn illegalen, geen mensen....

quote:
Ja, precies. Elke seconde telde.

Een 15-jarige levensgevaarlijke autistische illegaal met het verstandelijke vermogen van een 4 jarige.

Dan moeten ze meteen handelen.

quote:
Waarop is dat vertrouwen gebaseerd?

Anyway: dan arresteren ze hem, en dan komen ze er achter dat het om een 15-jarige jongen illegaal gaat met een autismespectrumstoornis, en het verstandelijke vermogen van een 4-jarige..

Hoezo wordt daar niet meteen op geanticipeerd en pas veel later de moeder op de hoogte gesteld?

Oh ja, het zijn illegalen. Geen mensen...
pi_218991201
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Uit het FOX bericht:
[..]
Ze zal zeker 10 meter van ‘m weg zijn geweest. Mijn 4-jarige kan je prima vertellen waar ik ben als je ‘t ‘m vraagt. Dat zal deze jongen ook kunnen, aangezien hij volgens die persconferentie kan communiceren.

Er is hier geen scenario waar ICE er goed uit komt. Ze gaan consequent de grenzen van fatsoen over, dit is gewoonweg niet oké. Maargoed, Miller en de rest van de club met een haatstijfje zijn blij, dus alles is goed.
Ah je kent de lokatie dus, nu nog erachter komen hoe het kan zijn dat ze hem hebben opgepakt en de moeder niet.
pi_218991209
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah je kent de lokatie dus, nu nog erachter komen hoe het kan zijn dat ze hem hebben opgepakt en de moeder niet.
Kortom, je hebt het artikel geegeens gelezen.
pi_218991223
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom, je hebt het artikel geegeens gelezen.
Ik heb het wel degelijk gelezen, zowat als enige denk ik want anders had je dezelfde vragen als mij gehad.
pi_218991239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, misschien voldeed hij wel aan het signalement van een andere illegaal en hebben ze per abuis de verkeerde meegenomen.
Dus volgens jou kan ICE lukraak illegalen oppakken...

quote:
.
[..]
Is hij doodgeschoten dan? Mijn hemel wat een dramaqueen ben je lol.
[..]
Jij hebt geen kinderen merk ik.

quote:
Dat hebben ze zeker
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

quote:
, ze hebben ook een zeer lastige baan. Ze moeten met ondermand een gigantische taak verrichten en in de sanctuary states is dat ook nog eens zonder hulp van de lokale overheid. ICE heeft echt meer hulpmiddelen nodig en volledige medewerking van alle staten om het werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Dwalingen zul je altijd wel hebben want het blijven toch mensen maar ondanks die dwalingen is het resultaat ronduit positief.
Tja, eigen schuld dikke bult.

Onder Obama en Biden wist ICE veel meer illegalen uit te zetten, zonder de huidige ophef.

Je kunt je daarom afvragen wat het werkelijke doel is van Maga.

Het resultaat is niet positief.

Dat is juist het hele punt.

Het is niet zonder reden waarom de lokale overheden niet mee willen werken.

Dat zou toch een belletje moeten laten rinkelen.

En bij dit werk is zorgvuldigheid uiterst belangrijk.

Maar jij staat daar kennelijk anders in.
Het zijn illegalen, geen mensen.
En zolang ICE niemand dood schiet handelt ze zorgvuldig genoeg.
pi_218991244
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het wel degelijk gelezen, zowat als enige denk ik want anders had je dezelfde vragen als mij gehad.
Dan snap je zelf wel hoe dom je opmerking is over de locatie.
pi_218991251
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.
pi_218991256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het onredelijk is om hieruit te deduceren dat ze vlakbij elkaar waren:
"He went to the bathroom.. When she turned back around he was nowhere to be found"

"The teen allegedly never returned to help his mother sell fruit after going to a restroom."

Ik weet dat Houston best groot is, maar zo groot is 't nu ook weer niet.
pi_218991261
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Doet de politie ook hoor als de situatie daarom vraagt. Een handicap is geen excuus om dan maar de wet aan je laars te lappen.
Nou precies ja. Onvoorstelbaar zware crimineel, hoe durft hij zomaar naar de WC te gaan.
pi_218991283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Precies.
Het gaat om een illegaal.
Dan telt elke seconde.

Die zijn levensgevaarlijk.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:32:48 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991295
En het kabinet maar onschendbaar zijn met al hun criminele activiteiten, zo'n kind is natuurlijk heel gevaarlijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218991311
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus volgens jou kan ICE lukraak illegalen oppakken...
[..]
Waar stel ik dat?
quote:
Jij hebt geen kinderen merk ik.
[..]
Jazeker heb ik kinderen, 2 stuks nu. Een puber die net zoals zijn vader een echte handelaar is. En een kleuter die helaas net zoals zijn vader toen een beetje wild is.
Ik kan het overigens iedereen aanraden om kinderen te nemen.
quote:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
[..]
Tja, eigen schuld dikke bult.

Onder Obama en Biden wist ICE veel meer illegalen uit te zetten, zonder de huidige ophef.

Je kunt je daarom afvragen wat het werkelijke doel is van Maga.

Het resultaat is niet positief.

Dat is juist het hele punt.

Het is niet zonder reden waarom de lokale overheden niet mee willen werken.

Dat zou toch een belletje moeten laten rinkelen.

En bij dit werk is zorgvuldigheid uiterst belangrijk.

Maar jij staat daar kennelijk anders in.
Het zijn illegalen, geen mensen.
En zolang ICE niemand dood schiet handelt ze zorgvuldig genoeg.
En weer zit je mis, onder Obama en Biden werden er veel meer illegalen teruggestuurd aan de grens. Onder Biden was dat natuurlijk een koud kunstje omdat president Biden had opgeroepen om massaal naar de grens te komen waardoor Trump nu een zware taak heeft om die mensen te verwijderen.
Het is alsof een verstandelijk beperkt kind (Biden) in zijn broek heeft gescheten en vervolgens overal zijn schijt heeft zitten smeren.
Zijn ouders hebben daar begrip voor en prijzen zo’n knul dat hij de moeite doet om zijn billen na die ellende af te vegen.
Andere mensen merken terecht op dat zo’n kind maar moet leren om naar de WC te gaan en als hij dat niet kan maar een luier om moet doen.
pi_218991337
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies.
Het gaat om een illegaal.
Dan telt elke seconde.

Die zijn levensgevaarlijk.
Voor het nageslacht, aangezien er constant gesproken wordt over criminelen:
quote:
Is the fact of being present in the United States in violation of the immigration laws a crime?
No. The act of being present in the United States in violation of the immigration laws is not, standing alone, a crime. While federal immigration law does criminalize some actions that may be related to undocumented presence in the United States, undocumented presence alone is not a violation of federal criminal law. Thus, many believe that the term “illegal alien,” which may suggest a criminal violation, is inaccurate or misleading.

Entering the United States without being inspected and admitted, i.e., illegal entry, is a misdemeanor or can be a felony, depending on the circumstances. 8 U.S.C. § 1325. But many undocumented immigrants do not enter the United States illegally. They enter legally but overstay, work without authorization, drop out of school or violate the conditions of their visas in some other way. Current estimates are that approximately 45% of undocumented immigrants did not enter illegally. See Pew Hispanic Center, Modes of Entry for the Unauthorized Migrant Population [May 22, 2006].

Undocumented presence in the United States is only criminally punishable if it occurs after an individual was previously formally removed from the United States and then returned without permission. 8 U.S.C. § 1326
(any individual previously “deported or removed” who “enters, attempts to enter, or is at any time found in” the United States without authorization may be punished by imprisonment up to two years). Mere undocumented presence in the United States alone, however, in the absence of a previous removal order and unauthorized reentry,
is not a crime under federal law
Crimineel != overtreder. Overtreding != misdrijf.
pi_218991344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waar stel ik dat?
Jij suggereerde dat ze de verkeerde hadden opgepakt.

quote:
[..]
Jazeker heb ik kinderen, 2 stuks nu.
En voor jou is het geen enkel probleem als eentje daarvan opeens verdwenen is en je pas na een week er achter komt wat die is overkomen..

Bijzonder.
Had ik niet verwacht van een ouder.

quote:
[..]
En weer zit je mis, onder Obama en Biden werden er veel meer illegalen teruggestuurd aan de grens.
Nee, die reken ik niet mi.
Had je onderhand moeten weten.
Ik trap niet in dit spelletje van je.

quote:
Onder Biden was dat natuurlijk een koud kunstje omdat president Biden had opgeroepen om massaal naar de grens te komen waardoor Trump nu een zware taak heeft om die mensen te verwijderen.
Het is alsof een verstandelijk beperkt kind (Biden) in zijn broek heeft gescheten en vervolgens overal zijn schijt heeft zitten smeren.
Zijn ouders hebben daar begrip voor en prijzen zo’n knul dat hij de moeite doet om zijn billen na die ellende af te vegen.
Andere mensen merken terecht op dat zo’n kind maar moet leren om naar de WC te gaan en als hij dat niet kan maar een luier om moet doen.
En nu kraam je enkel onzin uit...
pi_218991351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het onredelijk is om hieruit te deduceren dat ze vlakbij elkaar waren:
"He went to the bathroom.. When she turned back around he was nowhere to be found"

"The teen allegedly never returned to help his mother sell fruit after going to a restroom."

Ik weet dat Houston best groot is, maar zo groot is 't nu ook weer niet.
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk? Die figuren zijn toch gewoon in uniform en opereren niet alleen. Het lijkt mij dan juist dat het toilet waarschijnlijk een flink stuk verderop is.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:40:44 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991357
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Voor het nageslacht, aangezien er constant gesproken wordt over criminelen:
[..]
Crimineel != overtreder. Overtreding != misdrijf.
Is al zo vaak gezegd, het gaat hem ook helemaal niet om de wet. Sowieso zitten er mensen tussen met een geldige green card, maar ook dan word je hard aangepakt door een groep pseudo militairen, inclusief moordwapen en masker. Ook die andere knakker op Fok! geniet ervan en wil dat ze zo hardhandig mogelijk worden aangepakt. De wet doet er helemaal niets toe, ze krijgen er voldoening van.
pi_218991360
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die was niet kennelijk niet gevaarlijk, dus die is blijkbaar nog steeds op vrije voeten.

Bovendien is het technisch onmogelijk om aan de jongen de vraag 'waar is je moeder ' te stellen...

En elke seconde telt, dus even wachten totdat de jongen zich weer bij zijn moeder voegde was geen optie.

Ik sta er gewoon van te kijken dat ICE wel weet dat hij daar is, zoals altijd met zijn moeder, maar ICE vergeet ondertussen de moeder ook 'op te pakken'.

Dat moeder pas week later hoort dat haar zoon opgepakt is en niet ontvoerd of dood, verbaast me niet eens meer. Dat ICE is echt verschrikkelijk en asociaal, maar die lui zijn toch niet helemaal mesjogge? Aan dat laatste begin ik steeds meer te twijfelen. Eergisteren zagen we nog beelden hoe ICE een auto ramt en daarna de vrouw uit de auto sleurt alsof ze een levensgevaarlijke drugsbaron terwijl ze de deur open doet en met haar armen omhoog zit. Iedereen ziet dat dit niet goed gaat, iedereen behalve die maffe Trump fanboys
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:42:01 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218991362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:40 schreef Chivaz het volgende:
Lijkt mij juist niet, gaat ICE als een ninja te werk?
Nee, die hebben wel degelijk een code en eer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')