Die tussen Armenië en Cambodja natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, ja, hij was genomineerd, maar welke oorlog heeft hij dan in 2024 opgelost?
Goed punt, het hele Midden-Oosten is een wespennest waar je ver uit de buurt zou moeten blijven, er is vrijwel geen genuanceerd standpunt over in te nemen zonder door alle partijen te worden aangevallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:51 schreef Monolith het volgende:
Ik vind die hele Nobelprijs voor de vrede een grote farce, maar hij is al eerder uitgedeeld voor een vredesakkoord tussen Israël en de Palestijnen. Ik denk echter niet dat het Nobelcomité met droge ogen een Nobelprijs voor de vrede durft uit te reiken aan het setje Trump, Netanyahu en Hamas.
Ik zou het wel weten hoor als ik er eentje win. Als er dan een rij staat bij de bakker, ga ik even eerst met een andere stem 'O, mijn God, dat is die winner van de Nobelprijs voor de Vrede!' in de hoop sneller aan de beurt te zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:51 schreef Monolith het volgende:
Ik vind die hele Nobelprijs voor de vrede een grote farce, maar hij is al eerder uitgedeeld voor een vredesakkoord tussen Israël en de Palestijnen. Ik denk echter niet dat het Nobelcomité met droge ogen een Nobelprijs voor de vrede durft uit te reiken aan het setje Trump, Netanyahu en Hamas.
Net als de VS, geven ze volgend jaar de prijs een nieuwe naam, de Nobel War Prize, maar zelfs dan zou de concurrentie erg groot zijn en alsnog naar Venezuela gaan. Of Rusland, uiteraard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:03 schreef koemleit het volgende:
Maar stel dat ie het er zelf nooit over had gehad. Dan was er toch niemand die het er over zou hebben om de Nobelprijs aan hem te geven?
Het is compleet absurd, maar ergens wordt hij nu nu wel in een hoop overwegingen meegenomen.
Anyway wel zin in de rant ben benieuwd hoeveel oorlogen hij eigenlijk heeft opgelost de afgelopen maanden (ik ga voor 9).
Die baby's worden ook wel mishandeld he, nadat ze 9 maanden in de placenta hebben gezeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:20 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen in de VS:
Naast RFK die beweert dat besnijdenis 50% hogere kans op autisme geeft bij babies beweert Donald Trump dat babies gevaccineerd worden met vaccins die de inhoud hebben van 2 waterglazen...
Hoe kan zo iemand nog steeds een approval rate hebben van meer dan 10%.
Dat gaat nog lastig worden met zijn plenary powers. Dit jaar gaat de focus naar 'The War on X-Mas', waar Antifa kerst en de Amerikanen haat en na de jaarwisseling staat Groenland op de lijst. Een jaar lang geen oorlog voeren gaat hem niet lukken, al zijn de pogingen vooral binnlands.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Wantie het volgende:
Donald Trump ziet Nobelprijs voor de Vrede aan zich voorbijgaan: hij moet nog even geduld hebben
Donald Trump moet nog even geduld hebben met die door hem zo begeerde Nobelprijs voor de Vrede. Die ging vrijdagochtend naar María Corina Machado, een Venezolaanse oppositieleider. Maar áls hij zijn aandacht bij Gaza weet te houden en áls hij de hoge verwachtingen waarmaakt, zou het zomaar kunnen dat het volgend jaar wél raak is.
Dus zit Trump in een spagaat. Hij zal woest zijn op Machado. Hoe zij het in haar hoofd haalt die prijs te winnen, maar tevens heeft hij een hekel aan Maduro en zou hij juist de oppositie moeten steunenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Bluesdude het volgende:
De Nobelprijs voor de Vrede gaat dit jaar naar Venezolaanse oppositieleider Maria Corina Machado, zo heeft het Noorse Nobelcomité bekendgemaakt. Ze krijgt de prijs vanwege haar inzet voor de democratie in haar land: ze leidt de oppositie tegen president Maduro.
-----
https://nos.nl/artikel/25(...)lprijs-voor-de-vrede
"Die hele nobelprijs doet me niets, dat Noorwegen is toch ook maar een betekenisloos land. Ik zeg altijd, wie boeit zo'n medaille nou?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus zit Trump in een spagaat. Hij zal woest zijn op Machado. Hoe zij het in haar hoofd haalt die prijs te winnen, maar tevens heeft hij een hekel aan Maduro en zou hij juist de oppositie moeten steunen
Baby's zitten NIET in placenta'squote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die baby's worden ook wel mishandeld he, nadat ze 9 maanden in de placenta hebben gezeten.
Dikke kans dat die nog wel komt uiteraard. Heeft het toch maar weer even opgelost in Gaza. Wat een held ook he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Wantie het volgende:
Donald Trump ziet Nobelprijs voor de Vrede aan zich voorbijgaan: hij moet nog even geduld hebben
Donald Trump moet nog even geduld hebben met die door hem zo begeerde Nobelprijs voor de Vrede. Die ging vrijdagochtend naar María Corina Machado, een Venezolaanse oppositieleider. Maar áls hij zijn aandacht bij Gaza weet te houden en áls hij de hoge verwachtingen waarmaakt, zou het zomaar kunnen dat het volgend jaar wél raak is.
Wat een heilige is Trump ookquote:Het Witte Huis reageert scherp op de beslissing van het Noorse Nobelcomité om de Amerikaanse president Donald Trump geen Nobelprijs voor de Vrede toe te kennen. Volgens communicatiedirecteur Steven Cheung 'plaatst het comité politiek boven vrede'.
'President Trump zal blijven werken aan vredesakkoorden, oorlogen beëindigen en levens redden. Hij heeft het hart van een humanist en er zal nooit iemand zijn die bergen kan verzetten met de kracht van zijn wil', schreef Cheung op X. 'Het Nobelcomité heeft bewezen dat het politiek boven vrede stelt', voegde hij eraan toe.
Hoe bedoel je? RFK Jr heeft de waarheid in pacht. Alle vrouwen, artsen en iedereen die ooit een biologieboek opengeslagen heeft heeft het gewoon mis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Baby's zitten NIET in placenta's
Trump heeft het hart van Trump.... ikkuh eerst, ikkuh geweldig.... ikkuh moet de baas zijn.. ikkuh liegt graagquote:
Laten we voor de zekerheid eerst nog maar eens even wat jaartjes afwachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dikke kans dat die nog wel komt uiteraard. Heeft het toch maar weer even opgelost in Gaza. Wat een held ook he.
Ik vind je stom, laten we vechten op 't schoolplein.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we voor de zekerheid eerst nog maar eens even wat jaartjes afwachten.
Alleen als je belooft niet te fappen op je 12 jarige dochter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik vind je stom, laten we vechten op 't schoolplein.
Grapje, situatie opgelost. Zo, nu heb ik een conflict opgelost. Krijg ik nu ook de nobelprijs voor de vrede?
Verkracht alles wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dikke kans dat die nog wel komt uiteraard. Heeft het toch maar weer even opgelost in Gaza. Wat een held ook he.
Ik waardeer je sarcasme.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het Witte Huis reageert scherp op de beslissing van het Noorse Nobelcomité om de Amerikaanse president Donald Trump geen Nobelprijs voor de Vrede toe te kennen.quote:
Genomineerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik vind je stom, laten we vechten op 't schoolplein.
Grapje, situatie opgelost. Zo, nu heb ik een conflict opgelost. Krijg ik nu ook de nobelprijs voor de vrede?
Ik zit niet bij de GOP, dus daar val ik niet opquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen als je belooft niet te fappen op je 12 jarige dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |