quote:Marco Borsato mag alleen bij aankomst rechtbank gefilmd worden
Marco Borsato mag volgende week in de rechtbank niet gefilmd worden. Dat bevestigt zijn advocaat Geert Knoops aan het ANP. In de rechtszaal mag hij inderdaad niet gefilmd worden, maar wel gefotografeerd, evenals bij zijn aankomst”, stelt de raadsman van de zanger in een reactie. Volgende week start de inhoudelijke behandeling van de zedenzaak die tegen Borsato is aangespannen.
https://www.telegraaf.nl/(...)worden/99241348.html
Dit ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:46 schreef tralalala het volgende:
Zijn slachtoffers zitten inmiddels al in het bejaardentehuis.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:46 schreef tralalala het volgende:
Zijn slachtoffers zitten inmiddels al in het bejaardentehuis.
Och, films zijn eigenlijk een heleboel foto's achter elkaar.quote:In de rechtszaal mag hij inderdaad niet gefilmd worden, maar wel gefotografeerd,
Hoezoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)rco-achter-de-rug-is
![]()
Er is heel veel bekend: de moeder van dat meisje had een grote rol in de fanclub van Borsato en daardoor ontmoettequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nou precies aan de hand is met hem, er wordt zo geheimzinnig over gedaan waar hij voor aangeklaagd is.
Ja, ontucht met een minderjarige maar verder zijn er weinig details bekend.
Bron?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is heel veel bekend: de moeder van dat meisje had een grote rol in de fanclub van Borsato en daardoor ontmoette
hij dat meisje ook regelmatig. Tijdens verschillende fandagen zou hij het meisje betast hebben bij haar borsten en kruis. Dit alles werd bekend nadat de moeder het dagboek van haar dochter las waar verschillende incidenten beschreven werden.
Deze zaak loopt al een tijdje en in al die tijd heb ik het een en ander meegekregen.quote:
Jij weet het blijkbaar dus onderbouw maar met een bron.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze zaak loopt al een tijdje en in al die tijd heb ik het een en ander meegekregen.
Klopt er iets niet dan?
Ik probeer geen punt te maken, maar antwoorde op een vraag van een andere user. Geen zin om nu ineens allemaal bronnen te moeten zoeken. Komende dinsdag kunnen we allemaal alle details volgen in de rechtbankverslagen als Saskia weer aanwezig is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar dus onderbouw maar met een bron.
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-fout-zat~a0caf417/
Hier staat dat namelijk niet, in de podcast ook niet en bij het artikel van Hart van Nederland ook niet.
De aangifte van een vrouw die op zijn deelnemers-bbq zou zijn betast is van tafel geveegd. Dus ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt.
Ik vermoed dat dit een veroordeling wordt.quote:Er waren sessies bij psychologen. Borsato leek daar soms in te zien ‘dat het verkeerd was wat hij heeft gedaan’, maar de erkenning dat hij fout is geweest, kwam onvoldoende. Het bracht Nathalie en haar dochter ertoe privégesprekken met Borsato op te nemen. Een van die gesprekken zal haast zeker als bewijs tegen de gevallen superster worden gebruikt.
Ben benieuwd naar de inhoud van de rechtzaak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:34 schreef luxerobots het volgende:
Naast het dagboekje zijn er ook gesprekken met Marco Borsato opgenomen.
[..]
Ik vermoed dat dit een veroordeling wordt.
Ik hoop alleen wel dat je je posts op feiten baseert, die man wordt van een ernstig zedendelict beticht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik probeer geen punt te maken, maar antwoorde op een vraag van een andere user. Geen zin om nu ineens allemaal bronnen te moeten zoeken. Komende dinsdag kunnen we allemaal alle details volgen in de rechtbankverslagen als Saskia weer aanwezig is.
Rechtszaak...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de inhoud van de rechtzaak.
Ik vraag mij bij dit soort berichten altijd af hoe je zoiets na 5 jaar nog kan bewijzen. Welke briljante inzichten het OM na 3 jaar onderzoek nog krijgt die ze in maand 1 van de aangifte nog niet hadden en waarom het dan nog 2 jaar kan duren voordat een rechter het voor zich krijgt.quote:
We gaan het snel zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort berichten altijd af hoe je zoiets na 5 jaar nog kan bewijzen. Welke briljante inzichten het OM na 3 jaar onderzoek nog krijgt die ze in maand 1 van de aangifte nog niet hadden en waarom het dan nog 2 jaar kan duren voordat een rechter het voor zich krijgt.
Omdat eigen volk eerst ook in de rechtbank niet geldt denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
3 jaar later besloot het Openbaar Ministerie tot vervolg. 3 jaar nadat er aangifte is gedaan en nu 5 jaar later een rechtzaak. Waarom duurt dat zo lang?
Het proces rond Marco Borsato duurt lang vanwege het uitgebreide onderzoek dat is uitgevoerd, inclusief onderzoek naar het handschrift van het vermeende slachtoffer in dagboeken. Ook het verzoek van de verdediging om tientallen getuigen te horen, heeft voor vertraging gezorgd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
3 jaar later besloot het Openbaar Ministerie tot vervolg. 3 jaar nadat er aangifte is gedaan en nu 5 jaar later een rechtzaak. Waarom duurt dat zo lang?
Dit hoor ik ook voor het eerst:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier staat een duidelijke uitleg wat er nu precies aan de hand is en wat er precies in dat dagboek staat.
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-fout-zat~a0caf417/
Zo hoorde ik net wat er in haar aangifte stond,quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook voor het eerst:
"Bronnen vertellen dat hun vriendschap vaak verder ging dan enkel vriendschap."
Sowieso als zij erbij is bij een rechtszaak is haar Twitter account altijd het beste om te volgen.quote:
had je anders verwacht na 4 jaar wachten. Iedereen wil deze scoooopquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Schaamteloos hoe die journalisten zich als aasgieren op hem storten ja.
Of we echt medelijden met hem moeten hebben beslis ik later wel.
Na 4 jaar zal er weinig meer bovenkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:41 schreef Hexagon het volgende:
Zolang hetr bij deze ene vrouw blijft geef ik Marco nog wel een kans om hier vrijuit te gaan. Als het bewijs niet heel sterk is vooral.
Vaak zie je bij zedendelinquenten toch dat het een patroon is en dat er meerdere gevallen zijn. Als er meer shit bij meerdere vrouwen naar boven komt, dan is hij denk ik wel de sigaar.
Het kan natuurlijk zijn dat er wel dingen bekend zijn die niet in de media zijn gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Na 4 jaar zal er weinig meer bovenkomen.
Niet echt, tenzij ze het niet in de tenlastelegging hebben gezet, maar dan zal het sowieso niet een erg sterk verhaal zijn bewijstechnisch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat er wel dingen bekend zijn die niet in de media zijn gecommuniceerd.
Je MAG niet naar huis vannachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen maar wat Borsato muziek opgezet. Zou die tegen dat kind ook hebben gezegd dat ze niet naar huis hoeft vannacht?
Dan nog moet die eraf blijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:47 schreef NoXia het volgende:
Ik zat het zgn "fan account" van het slachtoffer te bekijken, maar wow. Je gaat mij niet wijs maken dat zij er niet zelf achter zat.Volgens mij had dat meisje een hele grote fantasie. Misschien niet heel gek op die leeftijd, maar toch wel opmerkelijk.
Aangenomen dat de leeftijd bekend was moet je er dan alsnog af blijven. En gezien de leeftijd en de toedracht lijkt me ook weinig kans op de gedachte dat ze 20 was ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:47 schreef NoXia het volgende:
Ik zat het zgn "fan account" van het slachtoffer te bekijken, maar wow. Je gaat mij niet wijs maken dat zij er niet zelf achter zat.Volgens mij had dat meisje een hele grote fantasie. Misschien niet heel gek op die leeftijd, maar toch wel opmerkelijk.
Veel uit deze zaak is gebaseerd op dagboekverhalen. In combinatie met deze grote fantasie zal het wel één groot sprookje in d'r hoofd zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan nog moet die eraf blijven.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
[..]
Na 4 jaar zal er weinig meer bovenkomen.
Behalve dat hij het gezin niet heeft uitgezocht, ze kende elkaar al meer dan 20 jaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:54 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Dit is wel hoe pedofielen werken, ze zoeken kwetsbare gezinnen uit waar een vaderrol ontbreekt, doen zich voor als grote weldoener, en misbruiken ondertussen het kind.
Dat is een beeld dat meteen al naar buiten kwam en bevestigd door heel veel mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben de tweets van Belleman door aan het lezen, en het valt me op dat Marco in zijn verklaringen de moeder omschrijft als iemand die alle macht had, waartegen hij niks kon doen. Het overkwam hem allemaal maar, hij ziet zichzelf als slachtoffer.
Oke, zoveel weet ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij ze het niet in de tenlastelegging hebben gezet, maar dan zal het sowieso niet een erg sterk verhaal zijn bewijstechnisch.
"en toen kroop ze zomaar op m'n schoot. En toen zat ze zomaar op m'n lul. Eigenlijk ben ik het slachtoffer edelachtbare..."quote:
Ja, nou en?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is een beeld dat meteen al naar buiten kwam en bevestigd door heel veel mensen.
De familie en dan vooral moeders was machtig in de fanclub.
Die vrouw was in dienst bij hem, ze kende elkaar al 20 jaar en dan ook nog die vader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Dus dan overkwam het hem maar allemaal? Het komt heel ongezond over allemaal.
Ja, vreemd. Bekende personen hebben natuurlijk ook managers die hun hierin begeleiden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat een ongezond gedoe die fanclubs. Hij had zich daar vanaf het begin al niet mee moeten inlaten. Cray-cray Karens all around.
ADELAAquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat een ongezond gedoe die fanclubs. Hij had zich daar vanaf het begin al niet mee moeten inlaten. Cray-cray Karens all around.
Er zijn toch ook roddels over meerdere slippertjes, onder andere Maan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef alopio het volgende:
Marco heeft dus ook met die moeder het bed gedeeld. Maar ja een notoire vreemdganger zijn is niet strafbaar.
Zoals al gezegd, beroemde personen hebben allemaal te maken met fanclubs en ook managers en een heel team om zich heen om hun hierin te behoeden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die vrouw was in dienst bij hem, ze kende elkaar al 20 jaar en dan ook nog die vader.
Waarschijnlijk was Borsato op dat punt vol vertrouwen op basis van hun vriendschap.
Als je iemand 1000% vertrouwd dan slijten de negatieve dingen erin en negeer je de kwade tong van buitenaf.
Volgens de geruchten had die de gehele fanclub wel een keer gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn toch ook roddels over meerdere slippertjes, onder andere Maan?
Die was ook lekker jong natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn toch ook roddels over meerdere slippertjes, onder andere Maan?
Tja als je geen officiele fanclub hebt dan gaan andere het doen en heb je er geen controle over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef Guanabana het volgende:
maar de mods hier zijn natuurlijk ook allemaal cray-cray Karensquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja als je geen officiele fanclub hebt dan gaan andere het doen en heb je er geen controle over.
Een fanclub werkt net zo als FOK!een beperkt aantal mensen verzetten heel veel werk met ziel en zaligheid zodat de grote groep kan profiteren, vaak onbetaald.
Deze vrouw was dan uitzonderlijk wel in dienst, maar zoek maar eens een vervanger.
Als je prive bevriend bent dan slijt het er vanzelf in en krijg je ongezonde situaties.
Alles is gebasseerd op het dagboek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wens de rechters veel sterkte, ik lees veel beschuldigingen over en weer maar geen bewijs.
Ja maar ik doel meer op de verklaringen van Borsato zelf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alles is gebasseerd op het dagboek.
Dit inderdaad, maar volgens mij zijn het allemaal hele domme rancuneuze mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:34 schreef vencodark het volgende:
Dat we een zeer ongezonde situatie bestond tussen de moeder, de dochter en Marco mag duidelijk zijn.
Klinkt bijna als een soort set-up waar de dochter voor ingezet is.
Bijna een Rachel Hazes verhaal die door haar moeder naar voren gepusht werd.
De moeder spoort in elk geval niet, alles ging veel te ver en Marco had veel eerder nattigheid (no pun intended), moeten voelen en afstand moeten nemen.
Maar: eventueel onzedelijke aanrakingen zijn altijd zijn eigen fout natuurlijk.
We weten dat zij door haar moeder de fanclub in gepusht werd, ze kreeg belangrijke taakjes daar en werd door sommige als kroonprinses bestempeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Grote vraag is waarom een minderjarige overal bij moest zijn. Wat deed dat kind daar?
Ze had nog een broertje, Marco had drie kinderen, liepen die er ook steeds rond?
Marco spoort niet. Die moeder spoort niet, en die dochter, die heeft zoveel meegemaakt, daar heb ik mee te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:34 schreef vencodark het volgende:
Dat er een zeer ongezonde situatie bestond tussen de moeder, de dochter en Marco mag duidelijk zijn.
Klinkt bijna als een soort set-up waar de dochter voor ingezet is.
Bijna een Rachel Hazes verhaal die door haar moeder naar voren gepusht werd.
De moeder spoort in elk geval niet, alles ging veel te ver en Marco had veel eerder nattigheid (no pun intended), moeten voelen en afstand moeten nemen.
Maar: eventueel onzedelijke aanrakingen zijn altijd zijn eigen fout natuurlijk.
Dat gevoel krijg ik ook. Denk dat hij langzaam maar zeker zijn eigen steeds verder vast lult en wie weet is hij zelf gaan geloven dat er echt, echt niks onzedelijks is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo naïef kun je niet zijn, vieze Marcootje ging er gewoon maar al te graag in mee.
Zal wel ja, dat hij daar een fysieke reactie van krijgt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tweets delen is een drama, dan maar zo
Wellicht dat de opgenomen gesprekken uitsluitsel kunnen geven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook. Denk dat hij langzaam maar zeker zijn eigen steeds verder vast lult en wie weet is hij zelf gaan geloven dat er echt, echt niks onzedelijks is gebeurd.
Maar dat weten alleen hij en het meisje zelf.
Zelfs Menno zou gewacht hebben tot ze 18 was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:42 schreef Idisrom het volgende:
Die moeder en dochter zouden volgens mij in de jaren '90 in het TV-programma van Menno Buch terecht gekomen zijn.
Waarom was die meid naakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:43 schreef vencodark het volgende:
Het was een set-up en Marco is daar volledig ingetuind ofwel in meegegaan.
Alsof je een hond een lekker worstje aanbiedt.
Serieus Marco: je gaat naar een naakte, te jonge meid, op haar kamer, privé om haar te troosten?![]()
Dan gaf die ook paar keer een errorquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon de [x] tags zelf typen en x in de link veranderen in twitter
Zo naïef kun je haast niet zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Guanabana het volgende:
Hier was gewoon een héél ongezonde dynamiek gaande op allerlei vlakken. Maar ik geloof dan eigenlijk alsnog niet dat Marco een berekenende misbruiker is of zo. Weet niet, misschien ben ik dan te mild voor hem, maar waarschijnlijk dacht hij echt dat het wel oke was en niet seksueel?
Enige ding wat ik wel bij deze zaak heb is dat het bij dit ene geval blijft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:44 schreef Nexum het volgende:
Dit geeft een beetje Michael Jackson praktijken. Ouders die zich te comfortabel gaan voelen bij iemand, iemand gaat over de scheef, en het besef treed later pas op dat het grensoverschrijdend is. Hoewel begrijpelijk, en het absoluut geen excuus of reden is, ben ik ook wel benieuwd hoe moeder zich verhoude tot Marco
Misschien is het gewoon een vrije domme man, hij is al eerder naief geweest en failliet gegaan, al z'n geld verloren, en hij had foto's van zijn vreemdgaan op een usb stick staan die Leontien ook gebruikte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo naïef kun je haast niet zijn.
Dat geloof ik ook niet zo, dat predator idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Guanabana het volgende:
Hier was gewoon een héél ongezonde dynamiek gaande op allerlei vlakken. Maar ik geloof dan eigenlijk alsnog niet dat Marco een berekenende misbruiker is of zo. Weet niet, misschien ben ik dan te mild voor hem, maar waarschijnlijk dacht hij echt dat het wel oke was en niet seksueel?
Ik denk niet dat Marco een bewuste kindermisbruiker is die op zoek was naar een slachtoffer maar hij maakte wel eventueel misbruik van een fuck up situatie die ook de moeder creëerde met haar dochter. Marco had wel beter moeten weten als volwassen man met een kind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Enige ding wat ik wel bij deze zaak heb is dat het bij dit ene geval blijft.
Vaak zie je bij zedendelinquenten dat er een patroon is van meerdere slachtoffers over langere tijd. Dat is hier niet te zien. Dus ik ga er toch niet 100% vanuit dat hij schuldig is.
🧐quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
Dat kunnen ze wel uitzoeken neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
Alles stinkt aan deze zaak, ook de kant van moeders. Maar het is niet zo dat Marco de brave huisvader is. Vreemdgaan is normaal bij hem, en dat is niet strafbaar natuurlijk maar hij houdt er wel van. En geen enkele weldenkende man zorgt dat hij in dit soort situaties komt. Serieus, naar een tiener gaan die naakt in bed ligt? Op billen slaan “omdat iedereen het doet”quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Guanabana het volgende:
Zoiets moet het bijna wel zijn ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet zo, dat predator idee.
Maar een stukje ongezonde verliefdheid, affectie?
Toch die grens overgaan van aanrakingen uit nieuwsgierigheid en opwinding?
Sure.
Die matras, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:45 schreef ootjekatootje het volgende:
klinkt net alsof dit allemaal op het Gooise Matras gebeurde.
Lingerie kopen op verzoek van de moeder voor dat kind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Alles stinkt aan deze zaak, ook de kant van moeders. Maar het is niet zo dat Marco de brave huisvader is. Vreemdgaan is normaal bij hem, en dat is niet strafbaar natuurlijk maar hij houdt er wel van. En geen enkele weldenkende man zorgt dat hij in dit soort situaties komt. Serieus, naar een tiener gaan die naakt in bed ligt? Op billen slaan “omdat iedereen het doet”
Dit ja. Dan spoor je niet helemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Lingerie kopen op verzoek van de moeder voor dat kind.
Heel normaal.
Had hij natuurlijk ook alle tijd voor…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel normaal.
Van mij mag hij wel wat zwaarder bestraf worden voor die jas die hij vandaag aan had.quote:
Dit vind ik wel een redelijk adequate omschrijving. Ik denk niet dat hij er bewust naar op zoek was, maar wel met plezier in alles lekker mee ging. Ja, die moeder zou ik ook niet op mijn kind laten passen, maar Marcootje heeft zich ook wel misdragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef Zorro het volgende:
Klinkt als iemand die niet achter zo'n meisje aan zou gaan maar er wel van profiteert als het "toevallig" op zijn pad komt.
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stuurde hij "Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij" naar een minderjarige?
Tja, de grote vraag is natuurlijk of hij haar werkelijk onzedelijk betast heeft. Slaan op de billen? Ja.quote:
Mores van het gezinquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel normaal.
Nee, Marco is gewoon een viezerik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:57 schreef Guanabana het volgende:
Marco gaat echt met een soort heel rare naïviteit en obliviousness door het leven blijkbaar.
Dit gaat waarschijnlijk ook wel in de uitspraak van de rechters terugkomen vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marco een bewuste kindermisbruiker is die op zoek was naar een slachtoffer maar hij maakte wel eventueel misbruik van een fuck up situatie die ook de moeder creëerde met haar dochter. Marco had wel beter moeten weten als volwassen man met een kind.
Toen 15quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:58 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wel lastig te zien wanneer wat was en de leeftijd van het meisje.
Het maakt misschien niet veel uit maar vind er wel verschil zit of ze 15 of 21 was op het moment van bepaalde appjes en Marcos gedrag.
Het is de waarheid.quote:
https://x.com/SaskiaBelleman/status/1983110967216222554quote:#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Toen het begon, maar ook de appjes waar het nu over gaat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen 15
Met 21 was dit geen zaak geworden. Alleen shownieuws materiaal.
Marco scheen ook een grote vreemdganger te zijn. Hij greep gewoon elke kans die voorbij kwam, en het kon hem dan niet schelen dat een vrouw eigenlijk nog een minderjarig meisje was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marco een bewuste kindermisbruiker is die op zoek was naar een slachtoffer maar hij maakte wel eventueel misbruik van een fuck up situatie die ook de moeder creëerde met haar dochter. Marco had wel beter moeten weten als volwassen man met een kind.
Wtfquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://x.com/SaskiaBelleman/status/1983110967216222554
Wtfquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Betrapt,
Dit net als Rachel Hazes is overkomen met André Hazes. Die werd er ook opgezet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Die moeder is ook knettergek en heeft haar dochter niet beschermd, maar geëtaleerd.
Gaan ze daar ook nog iets over zeggen? Ik vind het behoorlijk dubieus.
Blijft een Italiaan. Mores van het land.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marco scheen ook een grote vreemdganger te zijn. Hij greep gewoon elke kans die voorbij kwam, en het kon hem dan niet schelen dat een vrouw eigenlijk nog een minderjarig meisje was.
Ja, hij ziet het zelf nog niet. Hij leidde een dubbelleven en daar zit vaak heel wat achter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Het rare is dat hij steeds spreekt over mores binnen het gezin, maar hij had thuis zijn eigen gezin.
Het was 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.
Wat een vreemd gedoe.
Oh dus hij vond het toch niet zo oke?quote:De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."
Spreekt zichzelf nogal tegen.quote:Borsato zegt nooit de bedoeling te hebben gehad een seksuele lading te geven aan zijn aanrakingen. "Maar er is nooit gepeuterd aan bh-bandjes, nooit over haar vagina gestreeld, nooit een hand op mijn kruis gelegd. Ik heb haar nooit seksueel benaderd."
Fris heurquote:
Ik begreep dat hij al 20 jaar bevriend was met die moeder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Overigens denk ik niet dat het hem allemaal "overkomen" is. Gok eerder dat hij bewust een meisje uit een kwetsbaar gezin heeft uitgezocht.
Hij reed er waarschijnlijk al wel met een stijfje heen dan. 's Nachts dromen over met dat meisje in bad. Dan daarheen, ligt ze naakt in bed. Even naar boven, aan de billetjes zitten, strelen. Grote borsten. Mmmm.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Het rare is dat hij steeds spreekt over mores binnen het gezin, maar hij had thuis zijn eigen gezin.
Het was 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.
Wat een vreemd gedoe.
Nee dat geloof ik bij hem dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Overigens denk ik niet dat het hem allemaal "overkomen" is. Gok eerder dat hij bewust een meisje uit een kwetsbaar gezin heeft uitgezocht.
Ik denk dat die moeder wel heeft zitten pushen hoor, maar dan nog had hij zich afzijdig kunnen houdne van deze situatie of nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Maar als dit zo stap voor stap verder gaat dan komt er toch een moment dat je denkt, dit gaat te ver? Dan zit dat volgens mij al in een persoon en is niet de situatie de oorzaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij al 20 jaar bevriend was met die moeder?
Dus hij heeft het meisje helemaal zien opgroeien.
Denk dat een goede vriendschap simpelweg totaal ontspoord is en de moeder en grote vinger in de pap heeft gehad om het te laten gebeuren.
Normaal bescherm je je kind tegen dit soort situaties.
Marco zal niet standaard dit soort dingen doen maar met háár wel.
De meeste dromen zijn bedrog, maar Marco liet deze droom wel uitkomenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Fris heur
Deze ook:
Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man".
Borsato: "Nu sliep je alweer. Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij".
Tegen een meisje van 15/16.
OK Marco
Sowieso.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:12 schreef prullebakker het volgende:
[..]
Maar als dit zo stap voor stap verder gaat dan komt er toch een moment dat je denkt, dit gaat te ver? Dan zit dat volgens mij al in een persoon en is niet de situatie de oorzaak.
Ik hoor een nieuwe top 40 klapperrrrrr van de week.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:10 schreef DrDentz het volgende:
's Nachts dromen over met dat meisje in bad.
Dan daarheen, ligt ze naakt in bed.
Even naar boven
aan de billetjes zitten
strelen.
Grote borsten.
Mmmm.
Wat lees ikquote:Borsato zegt dat als hij vertrok bij het gezin en de vriendengroep daar nog was, dan spoorde de moeder de vrouwen in het gezelschap aan om "boobs te flashen. Dan stonden er 6 vrouwen voor het raam met ontblote borsten. Het meisje ook."
R. Kelly pikt ook altijd de kwetsbare, lelijke meisjes op schijnt 't.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
15quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over welke leeftijd gaat het eigenlijk vwb dat meisje? Ik zit het nu pas een beetje te volgen.
Sorry maar I can't anymore met deze zaak.quote:Hij tikt met zijn vingers hard op de tafel terwijl hij met nadruk zegt "dat dit niet is gebeurd." Hij vertelt nu dat moeder en dochter samen gingen behangen. Naakt. De foto's stuurden ze naar een bevriende politieman.
Ergens tussen 15-21. Das niet geheel duidelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over welke leeftijd gaat het eigenlijk vwb dat meisje? Ik zit het nu pas een beetje te volgen.
Thijs Römer vibes.quote:De officier van justitie leest nu nog meer uit het appgesprek met het vermeende slachtoffer voor. Hierin moedigt hij het vermeende slachtoffer aan zichzelf te bevredigen om te ontspannen. "Praten over seks was daar gewoon", zegt hij over hoe het binnen het gezin eraan toe ging. "Achteraf gezien had ik het liever niet gezegd, maar dit was normaal binnen dit gezin." De officier van justitie vraagt of hij dat ook tegen zijn eigen dochter zou zeggen. "Natuurlijk niet", reageert Borsato. Hij geeft nu toe dat hij niet in alle gevallen met het vermeende slachtoffer omging als met zijn eigen dochter. Hij ging met haar om zoals dat binnen dit gezin normaal was, vertelt hij.
Hier al een foto uit 2014, "gemaakt door Marco".quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het hierbij nou de moeder die lid was van de fanclub of was het de dochter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
R. Kelly pikt ook altijd de kwetsbare, lelijke meisjes op schijnt 't.
Thijs R ook trouwens
Bij Marco lijkt het me toeval. Maar alles wat hij tot nu toe zélf vertelt klinkt niet heel fris.
"Ja, ik ging naar boven en wist dat ze naakt op bed lag"
Uhm, misschien dan niet naar boven gaan? Bijzonder.
Haha, wel waar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik had altijd een bepaald beeld van Marco Borsato fans als heel saai en burgerlijk, maar dat beeld is nu compleet anders, pohh.
Tsja. Ze kunnen hem maar beter verdedigen. Anders is het geldkraantje zo dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:19 schreef prullebakker het volgende:
Die kinderen van hem... hopelijk weten ze dit allemaal van te voren.
Ja jammer hè Marco, dat het uitkomt.quote:We schuiven nu 20 jaar op één hoop. Als u dit allemaal achter elkaar vertelt, dan ziet het er sinister uit. Maar ik kom er ook pas nu achter wat er allemaal over me is verteld en wat er is gelekt", zegt Borsato met lichte wanhoop in zijn stem.
Leuk zo’n quote, maar wie zegt dit?quote:
Die denken nog dat het om een eenmalig incidentje ging…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit lijkt toch vooral een perv-verzameltopic te zijn.
Alhoewel ik dan wat usuals mis.
3 seconden googlelen en je hebt de naam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
Hebben we inmiddels al een foto van de dochter?
Ik krijg er een beetje Rachel Hazes-vibes van inderdaad...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij al 20 jaar bevriend was met die moeder?
Dus hij heeft het meisje helemaal zien opgroeien.
Denk dat een goede vriendschap simpelweg totaal ontspoord is en de moeder en grote vinger in de pap heeft gehad om het te laten gebeuren.
Normaal bescherm je je kind tegen dit soort situaties.
Marco zal niet standaard dit soort dingen doen maar met háár wel.
https://www.instagram.com/asmara_thielen/quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
Nou niet iedereen hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, maar we hebben zelf ook gewoon toegang tot X.
Daar heeft ie een advocaat voor. Tenmisnte dat zou je denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
"We schuiven nu 20 jaar op één hoop. Als u dit allemaal achter elkaar vertelt, dan ziet het er sinister uit. Maar ik kom er ook pas nu achter wat er allemaal over me is verteld en wat er is gelekt", zegt #Borsato met lichte wanhoop in zijn stem."
Marcootje is niet heel goed in zichzelf vrijpleiten he?
Wel een bizar 'vrij' gezin dan. Even tieten laten zien, rare praat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:28 schreef vencodark het volgende:
Er is niet genoeg zeep in de wereld voor Marco om zijn handen in schoon te wassen.![]()
Hij wist dondersgoed dat hij foute boel was maar zolang niemand protesteerde of lucht ervan kreeg, kon het best wel doorgaan.
Zelfs als hij haar niet letterlijk betast zou hebben.
Ja joh, haar hele insta staat nog vol met foto’s van Marco. Ook bijzonder als slachtoffer zijnde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
En dan kan iedereen ook alle quotes zelf opzoeken op X en media toch, hoeft niemand dat meer hier te posten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, maar we hebben zelf ook gewoon toegang tot X.
laatste update 551 weken geleden...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, haar hele insta staat nog vol met foto’s van Marco. Ook bijzonder als slachtoffer zijnde.
Net als de familie Flodder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel een bizar 'vrij' gezin dan. Even tieten laten zien, rare praat.
Maar dat gebruikt Marco nu als last terwijl het toen waarschijnlijk een lust voor hem was. Vuile hond.
Niet verwijderd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
laatste update 550 weken geleden...
Dus het komt door haar dat Marco in deze situatie is gekomen? Bedoel je dat met schuldig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind Marco absoluut schuldig. Maar die moeder… die is niet bepaald onschuldig. Die heeft haar dochter geëtaleerd en ook misbruikt. Ook strafbaar vind ik. Naaktfoto’s van je minderjarige dochter delen.
Duizend rode vlaggen voor Marco zou je denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind Marco absoluut schuldig. Maar die moeder… die is niet bepaald onschuldig. Die heeft haar dochter geëtaleerd en ook misbruikt. Ook strafbaar vind ik. Naaktfoto’s van je minderjarige dochter delen.
wachtwoord kwijt, oud mailadres...quote:
Het heeft er inderdaad veel van weg.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef vencodark het volgende:
Toch vraag ik me af wat de moeder nu werkelijk had verwacht als ze de dochter klaarblijkelijk zo in beeld brengt bij Marco.
Wilde ze hem pakken of zag ze dit niet aankomen?
Echt heel, heel raar.
Zit Ali B. nou in jilla?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
Dit wordt een Ali B.-tje en Thijs R.-etje denk ik.
Nee, maar als het waar is wat hij zegt over de moeder vind ik dat ze misbruik maakt van haar dochter, een kind, wat ook strafbaar is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:33 schreef prullebakker het volgende:
[..]
Dus het komt door haar dat Marco in deze situatie is gekomen? Bedoel je dat met schuldig?
Om vervolgens met enige regelmaat door oom Marco te worden ingestopt voor het slapengaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef Qarrad het volgende:
Zelfs als de rechtbank meegaat in zijn "ja zo deden ze dat in dat gezin ik deed alleen mee met de mores" dan nog is het wel klaar voor Borsato.
En wat ontzettend verdrietig dat een meisje zo gestoord opgroeit en dan in haar dagboekje zit te schrijven omdat ze het toch niet trekt. Die is echt kapot gemaakt door haar omgeving.
Nog niet volgens mij, ging die niet in hoger beroep?quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar als het waar is wat hij zegt over de moeder vind ik dat ze misbruik maakt van haar dochter, een kind, wat ook strafbaar is.
Dat staat los van dat Marco er in is mee gegaan. Dat hij een smeerlap is, is wel duidelijk.
Die is gedeeltelijk medeplichtig imo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar als het waar is wat hij zegt over de moeder vind ik dat ze misbruik maakt van haar dochter, een kind, wat ook strafbaar is.
Dat staat los van dat Marco er in is mee gegaan. Dat hij een smeerlap is, is wel duidelijk.
Ik geloof best dat er misbruik van haar gemaakt is. Door die moeder en door Marco.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wachtwoord kwijt, oud mailadres...
Om dat nou te misbruiken om haar verhaal onderuit te halen is wel erg laag. 11 jaar oude posts.
Kan die uberhaupt ook veroordeeld worden nu in deze zaak? Marco had toch ook aangifte gedaan tegen moeder en dochter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die is gedeeltelijk medeplichtig imo.
Tja, feit is wel dat het is vastgelegd.quote:
"Als ik geweten had dat ik betrapt zou worden was ik wel voorzichtiger geweest"quote:
Ik weet niet of er ook aanklachten tegen de moeder liggen en of de rechter deze ambtshalve kan opleggen. Lijkt me eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan die uberhaupt ook veroordeeld worden nu in deze zaak? Marco had toch ook aangifte gedaan tegen moeder en dochter?
Iedereen verdient een tweede kans!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:37 schreef Shagvlek het volgende:
Verwacht dat het wel over en uit is voor Marco B. Hoor.
Gevangenisstraf zal wel een lachertje worden want het is een BNerMaar optredens in grote zalen zal hij nooit meer gaan doen en zoals hij platen verkocht gaat hem ook niet meer worden.
Mooi
gadverdamme moeder en dochter die elkaar zoenen........quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/asmara_thielen/
Kort rokje argumentatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:38 schreef Bugno3 het volgende:
#Borsato zegt dat zijn beeld van het meisje door de jaren heen wel veranderde. "Een meisje dat rondreed op een kinderfiets, en een jonge vrouw van 20 die te pas en te onpas haar bh uittrekt."
Ach, die arme, hulpeloze Marco toch. Elke keer gedwongen om 1,5u in de auto te zitten en met die blote tieten geconfronteerd te worden. Och arme.
Denk dat ze niet wilden dat hun kleren vies werden. Al dat plaksel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou heb ik al aardig wat aparte dingen gelezen, maar dat naakt behangen is wel iets wat me bij blijftVreemde bedoening allemaal
Beetje tokkie vibes ook wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
gadverdamme moeder en dochter die elkaar zoenen........
Het lijkt me niet gepast om nu iets over Marco's plaksel te zeggen of wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat ze niet wilden dat hun kleren vies werden. Al dat plaksel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |