Sorry maar I can't anymore met deze zaak.quote:Hij tikt met zijn vingers hard op de tafel terwijl hij met nadruk zegt "dat dit niet is gebeurd." Hij vertelt nu dat moeder en dochter samen gingen behangen. Naakt. De foto's stuurden ze naar een bevriende politieman.
Ergens tussen 15-21. Das niet geheel duidelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over welke leeftijd gaat het eigenlijk vwb dat meisje? Ik zit het nu pas een beetje te volgen.
Thijs Römer vibes.quote:De officier van justitie leest nu nog meer uit het appgesprek met het vermeende slachtoffer voor. Hierin moedigt hij het vermeende slachtoffer aan zichzelf te bevredigen om te ontspannen. "Praten over seks was daar gewoon", zegt hij over hoe het binnen het gezin eraan toe ging. "Achteraf gezien had ik het liever niet gezegd, maar dit was normaal binnen dit gezin." De officier van justitie vraagt of hij dat ook tegen zijn eigen dochter zou zeggen. "Natuurlijk niet", reageert Borsato. Hij geeft nu toe dat hij niet in alle gevallen met het vermeende slachtoffer omging als met zijn eigen dochter. Hij ging met haar om zoals dat binnen dit gezin normaal was, vertelt hij.
Hier al een foto uit 2014, "gemaakt door Marco".quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over welke leeftijd gaat het eigenlijk vwb dat meisje? Ik zit het nu pas een beetje te volgen.
Is het hierbij nou de moeder die lid was van de fanclub of was het de dochter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
R. Kelly pikt ook altijd de kwetsbare, lelijke meisjes op schijnt 't.
Thijs R ook trouwens
Bij Marco lijkt het me toeval. Maar alles wat hij tot nu toe zélf vertelt klinkt niet heel fris.
"Ja, ik ging naar boven en wist dat ze naakt op bed lag"
Uhm, misschien dan niet naar boven gaan? Bijzonder.
Haha, wel waar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik had altijd een bepaald beeld van Marco Borsato fans als heel saai en burgerlijk, maar dat beeld is nu compleet anders, pohh.
Tsja. Ze kunnen hem maar beter verdedigen. Anders is het geldkraantje zo dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:19 schreef prullebakker het volgende:
Die kinderen van hem... hopelijk weten ze dit allemaal van te voren.
Ja jammer hè Marco, dat het uitkomt.quote:We schuiven nu 20 jaar op één hoop. Als u dit allemaal achter elkaar vertelt, dan ziet het er sinister uit. Maar ik kom er ook pas nu achter wat er allemaal over me is verteld en wat er is gelekt", zegt Borsato met lichte wanhoop in zijn stem.
Leuk zo’n quote, maar wie zegt dit?quote:
Die denken nog dat het om een eenmalig incidentje ging…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit lijkt toch vooral een perv-verzameltopic te zijn.
Alhoewel ik dan wat usuals mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |