Fris heurquote:
Ik begreep dat hij al 20 jaar bevriend was met die moeder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Overigens denk ik niet dat het hem allemaal "overkomen" is. Gok eerder dat hij bewust een meisje uit een kwetsbaar gezin heeft uitgezocht.
Hij reed er waarschijnlijk al wel met een stijfje heen dan. 's Nachts dromen over met dat meisje in bad. Dan daarheen, ligt ze naakt in bed. Even naar boven, aan de billetjes zitten, strelen. Grote borsten. Mmmm.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Het rare is dat hij steeds spreekt over mores binnen het gezin, maar hij had thuis zijn eigen gezin.
Het was 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.
Wat een vreemd gedoe.
Nee dat geloof ik bij hem dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Overigens denk ik niet dat het hem allemaal "overkomen" is. Gok eerder dat hij bewust een meisje uit een kwetsbaar gezin heeft uitgezocht.
Ik denk dat die moeder wel heeft zitten pushen hoor, maar dan nog had hij zich afzijdig kunnen houdne van deze situatie of nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Maar als dit zo stap voor stap verder gaat dan komt er toch een moment dat je denkt, dit gaat te ver? Dan zit dat volgens mij al in een persoon en is niet de situatie de oorzaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij al 20 jaar bevriend was met die moeder?
Dus hij heeft het meisje helemaal zien opgroeien.
Denk dat een goede vriendschap simpelweg totaal ontspoord is en de moeder en grote vinger in de pap heeft gehad om het te laten gebeuren.
Normaal bescherm je je kind tegen dit soort situaties.
Marco zal niet standaard dit soort dingen doen maar met háár wel.
De meeste dromen zijn bedrog, maar Marco liet deze droom wel uitkomenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Fris heur
Deze ook:
Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man".
Borsato: "Nu sliep je alweer. Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij".
Tegen een meisje van 15/16.
OK Marco
Sowieso.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:12 schreef prullebakker het volgende:
[..]
Maar als dit zo stap voor stap verder gaat dan komt er toch een moment dat je denkt, dit gaat te ver? Dan zit dat volgens mij al in een persoon en is niet de situatie de oorzaak.
Ik hoor een nieuwe top 40 klapperrrrrr van de week.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:10 schreef DrDentz het volgende:
's Nachts dromen over met dat meisje in bad.
Dan daarheen, ligt ze naakt in bed.
Even naar boven
aan de billetjes zitten
strelen.
Grote borsten.
Mmmm.
Wat lees ikquote:Borsato zegt dat als hij vertrok bij het gezin en de vriendengroep daar nog was, dan spoorde de moeder de vrouwen in het gezelschap aan om "boobs te flashen. Dan stonden er 6 vrouwen voor het raam met ontblote borsten. Het meisje ook."
R. Kelly pikt ook altijd de kwetsbare, lelijke meisjes op schijnt 't.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
15quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over welke leeftijd gaat het eigenlijk vwb dat meisje? Ik zit het nu pas een beetje te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |