Alles stinkt aan deze zaak, ook de kant van moeders. Maar het is niet zo dat Marco de brave huisvader is. Vreemdgaan is normaal bij hem, en dat is niet strafbaar natuurlijk maar hij houdt er wel van. En geen enkele weldenkende man zorgt dat hij in dit soort situaties komt. Serieus, naar een tiener gaan die naakt in bed ligt? Op billen slaan “omdat iedereen het doet”quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Guanabana het volgende:
Hier was gewoon een héél ongezonde dynamiek gaande op allerlei vlakken. Maar ik geloof dan eigenlijk alsnog niet dat Marco een berekenende misbruiker is of zo. Weet niet, misschien ben ik dan te mild voor hem, maar waarschijnlijk dacht hij echt dat het wel oke was en niet seksueel?
Zoiets moet het bijna wel zijn ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet zo, dat predator idee.
Maar een stukje ongezonde verliefdheid, affectie?
Toch die grens overgaan van aanrakingen uit nieuwsgierigheid en opwinding?
Sure.
Die matras, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:45 schreef ootjekatootje het volgende:
klinkt net alsof dit allemaal op het Gooise Matras gebeurde.
Lingerie kopen op verzoek van de moeder voor dat kind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Alles stinkt aan deze zaak, ook de kant van moeders. Maar het is niet zo dat Marco de brave huisvader is. Vreemdgaan is normaal bij hem, en dat is niet strafbaar natuurlijk maar hij houdt er wel van. En geen enkele weldenkende man zorgt dat hij in dit soort situaties komt. Serieus, naar een tiener gaan die naakt in bed ligt? Op billen slaan “omdat iedereen het doet”
Dit ja. Dan spoor je niet helemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Lingerie kopen op verzoek van de moeder voor dat kind.
Heel normaal.
Had hij natuurlijk ook alle tijd voor…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel normaal.
Van mij mag hij wel wat zwaarder bestraf worden voor die jas die hij vandaag aan had.quote:
Dit vind ik wel een redelijk adequate omschrijving. Ik denk niet dat hij er bewust naar op zoek was, maar wel met plezier in alles lekker mee ging. Ja, die moeder zou ik ook niet op mijn kind laten passen, maar Marcootje heeft zich ook wel misdragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef Zorro het volgende:
Klinkt als iemand die niet achter zo'n meisje aan zou gaan maar er wel van profiteert als het "toevallig" op zijn pad komt.
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stuurde hij "Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij" naar een minderjarige?
Tja, de grote vraag is natuurlijk of hij haar werkelijk onzedelijk betast heeft. Slaan op de billen? Ja.quote:
Mores van het gezinquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel normaal.
Nee, Marco is gewoon een viezerik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:57 schreef Guanabana het volgende:
Marco gaat echt met een soort heel rare naïviteit en obliviousness door het leven blijkbaar.
Dit gaat waarschijnlijk ook wel in de uitspraak van de rechters terugkomen vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marco een bewuste kindermisbruiker is die op zoek was naar een slachtoffer maar hij maakte wel eventueel misbruik van een fuck up situatie die ook de moeder creëerde met haar dochter. Marco had wel beter moeten weten als volwassen man met een kind.
Toen 15quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:58 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wel lastig te zien wanneer wat was en de leeftijd van het meisje.
Het maakt misschien niet veel uit maar vind er wel verschil zit of ze 15 of 21 was op het moment van bepaalde appjes en Marcos gedrag.
Het is de waarheid.quote:
https://x.com/SaskiaBelleman/status/1983110967216222554quote:#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Toen het begon, maar ook de appjes waar het nu over gaat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen 15
Met 21 was dit geen zaak geworden. Alleen shownieuws materiaal.
Marco scheen ook een grote vreemdganger te zijn. Hij greep gewoon elke kans die voorbij kwam, en het kon hem dan niet schelen dat een vrouw eigenlijk nog een minderjarig meisje was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marco een bewuste kindermisbruiker is die op zoek was naar een slachtoffer maar hij maakte wel eventueel misbruik van een fuck up situatie die ook de moeder creëerde met haar dochter. Marco had wel beter moeten weten als volwassen man met een kind.
Wtfquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://x.com/SaskiaBelleman/status/1983110967216222554
Wtfquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
Dit net als Rachel Hazes is overkomen met André Hazes. Die werd er ook opgezet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Die moeder is ook knettergek en heeft haar dochter niet beschermd, maar geëtaleerd.
Gaan ze daar ook nog iets over zeggen? Ik vind het behoorlijk dubieus.
Blijft een Italiaan. Mores van het land.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marco scheen ook een grote vreemdganger te zijn. Hij greep gewoon elke kans die voorbij kwam, en het kon hem dan niet schelen dat een vrouw eigenlijk nog een minderjarig meisje was.
Ja, hij ziet het zelf nog niet. Hij leidde een dubbelleven en daar zit vaak heel wat achter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Het rare is dat hij steeds spreekt over mores binnen het gezin, maar hij had thuis zijn eigen gezin.
Het was 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.
Wat een vreemd gedoe.
Oh dus hij vond het toch niet zo oke?quote:De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."
Spreekt zichzelf nogal tegen.quote:Borsato zegt nooit de bedoeling te hebben gehad een seksuele lading te geven aan zijn aanrakingen. "Maar er is nooit gepeuterd aan bh-bandjes, nooit over haar vagina gestreeld, nooit een hand op mijn kruis gelegd. Ik heb haar nooit seksueel benaderd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |