quote:Marco Borsato mag alleen bij aankomst rechtbank gefilmd worden
Marco Borsato mag volgende week in de rechtbank niet gefilmd worden. Dat bevestigt zijn advocaat Geert Knoops aan het ANP. In de rechtszaal mag hij inderdaad niet gefilmd worden, maar wel gefotografeerd, evenals bij zijn aankomst”, stelt de raadsman van de zanger in een reactie. Volgende week start de inhoudelijke behandeling van de zedenzaak die tegen Borsato is aangespannen.
https://www.telegraaf.nl/(...)worden/99241348.html
Dit ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:46 schreef tralalala het volgende:
Zijn slachtoffers zitten inmiddels al in het bejaardentehuis.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:46 schreef tralalala het volgende:
Zijn slachtoffers zitten inmiddels al in het bejaardentehuis.
Och, films zijn eigenlijk een heleboel foto's achter elkaar.quote:In de rechtszaal mag hij inderdaad niet gefilmd worden, maar wel gefotografeerd,
Hoezoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)rco-achter-de-rug-is
![]()
Er is heel veel bekend: de moeder van dat meisje had een grote rol in de fanclub van Borsato en daardoor ontmoettequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nou precies aan de hand is met hem, er wordt zo geheimzinnig over gedaan waar hij voor aangeklaagd is.
Ja, ontucht met een minderjarige maar verder zijn er weinig details bekend.
Bron?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is heel veel bekend: de moeder van dat meisje had een grote rol in de fanclub van Borsato en daardoor ontmoette
hij dat meisje ook regelmatig. Tijdens verschillende fandagen zou hij het meisje betast hebben bij haar borsten en kruis. Dit alles werd bekend nadat de moeder het dagboek van haar dochter las waar verschillende incidenten beschreven werden.
Deze zaak loopt al een tijdje en in al die tijd heb ik het een en ander meegekregen.quote:
Jij weet het blijkbaar dus onderbouw maar met een bron.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze zaak loopt al een tijdje en in al die tijd heb ik het een en ander meegekregen.
Klopt er iets niet dan?
Ik probeer geen punt te maken, maar antwoorde op een vraag van een andere user. Geen zin om nu ineens allemaal bronnen te moeten zoeken. Komende dinsdag kunnen we allemaal alle details volgen in de rechtbankverslagen als Saskia weer aanwezig is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar dus onderbouw maar met een bron.
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-fout-zat~a0caf417/
Hier staat dat namelijk niet, in de podcast ook niet en bij het artikel van Hart van Nederland ook niet.
De aangifte van een vrouw die op zijn deelnemers-bbq zou zijn betast is van tafel geveegd. Dus ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt.
Ik vermoed dat dit een veroordeling wordt.quote:Er waren sessies bij psychologen. Borsato leek daar soms in te zien ‘dat het verkeerd was wat hij heeft gedaan’, maar de erkenning dat hij fout is geweest, kwam onvoldoende. Het bracht Nathalie en haar dochter ertoe privégesprekken met Borsato op te nemen. Een van die gesprekken zal haast zeker als bewijs tegen de gevallen superster worden gebruikt.
Ben benieuwd naar de inhoud van de rechtzaak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:34 schreef luxerobots het volgende:
Naast het dagboekje zijn er ook gesprekken met Marco Borsato opgenomen.
[..]
Ik vermoed dat dit een veroordeling wordt.
Ik hoop alleen wel dat je je posts op feiten baseert, die man wordt van een ernstig zedendelict beticht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik probeer geen punt te maken, maar antwoorde op een vraag van een andere user. Geen zin om nu ineens allemaal bronnen te moeten zoeken. Komende dinsdag kunnen we allemaal alle details volgen in de rechtbankverslagen als Saskia weer aanwezig is.
Rechtszaak...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de inhoud van de rechtzaak.
Ik vraag mij bij dit soort berichten altijd af hoe je zoiets na 5 jaar nog kan bewijzen. Welke briljante inzichten het OM na 3 jaar onderzoek nog krijgt die ze in maand 1 van de aangifte nog niet hadden en waarom het dan nog 2 jaar kan duren voordat een rechter het voor zich krijgt.quote:
We gaan het snel zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort berichten altijd af hoe je zoiets na 5 jaar nog kan bewijzen. Welke briljante inzichten het OM na 3 jaar onderzoek nog krijgt die ze in maand 1 van de aangifte nog niet hadden en waarom het dan nog 2 jaar kan duren voordat een rechter het voor zich krijgt.
Omdat eigen volk eerst ook in de rechtbank niet geldt denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
3 jaar later besloot het Openbaar Ministerie tot vervolg. 3 jaar nadat er aangifte is gedaan en nu 5 jaar later een rechtzaak. Waarom duurt dat zo lang?
Het proces rond Marco Borsato duurt lang vanwege het uitgebreide onderzoek dat is uitgevoerd, inclusief onderzoek naar het handschrift van het vermeende slachtoffer in dagboeken. Ook het verzoek van de verdediging om tientallen getuigen te horen, heeft voor vertraging gezorgd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
3 jaar later besloot het Openbaar Ministerie tot vervolg. 3 jaar nadat er aangifte is gedaan en nu 5 jaar later een rechtzaak. Waarom duurt dat zo lang?
Dit hoor ik ook voor het eerst:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier staat een duidelijke uitleg wat er nu precies aan de hand is en wat er precies in dat dagboek staat.
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-fout-zat~a0caf417/
Zo hoorde ik net wat er in haar aangifte stond,quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook voor het eerst:
"Bronnen vertellen dat hun vriendschap vaak verder ging dan enkel vriendschap."
Sowieso als zij erbij is bij een rechtszaak is haar Twitter account altijd het beste om te volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |