Om vervolgens met enige regelmaat door oom Marco te worden ingestopt voor het slapengaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef Qarrad het volgende:
Zelfs als de rechtbank meegaat in zijn "ja zo deden ze dat in dat gezin ik deed alleen mee met de mores" dan nog is het wel klaar voor Borsato.
En wat ontzettend verdrietig dat een meisje zo gestoord opgroeit en dan in haar dagboekje zit te schrijven omdat ze het toch niet trekt. Die is echt kapot gemaakt door haar omgeving.
Nog niet volgens mij, ging die niet in hoger beroep?quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar als het waar is wat hij zegt over de moeder vind ik dat ze misbruik maakt van haar dochter, een kind, wat ook strafbaar is.
Dat staat los van dat Marco er in is mee gegaan. Dat hij een smeerlap is, is wel duidelijk.
Die is gedeeltelijk medeplichtig imo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar als het waar is wat hij zegt over de moeder vind ik dat ze misbruik maakt van haar dochter, een kind, wat ook strafbaar is.
Dat staat los van dat Marco er in is mee gegaan. Dat hij een smeerlap is, is wel duidelijk.
Ik geloof best dat er misbruik van haar gemaakt is. Door die moeder en door Marco.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wachtwoord kwijt, oud mailadres...
Om dat nou te misbruiken om haar verhaal onderuit te halen is wel erg laag. 11 jaar oude posts.
Kan die uberhaupt ook veroordeeld worden nu in deze zaak? Marco had toch ook aangifte gedaan tegen moeder en dochter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die is gedeeltelijk medeplichtig imo.
Tja, feit is wel dat het is vastgelegd.quote:
"Als ik geweten had dat ik betrapt zou worden was ik wel voorzichtiger geweest"quote:
Ik weet niet of er ook aanklachten tegen de moeder liggen en of de rechter deze ambtshalve kan opleggen. Lijkt me eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan die uberhaupt ook veroordeeld worden nu in deze zaak? Marco had toch ook aangifte gedaan tegen moeder en dochter?
Iedereen verdient een tweede kans!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:37 schreef Shagvlek het volgende:
Verwacht dat het wel over en uit is voor Marco B. Hoor.
Gevangenisstraf zal wel een lachertje worden want het is een BNerMaar optredens in grote zalen zal hij nooit meer gaan doen en zoals hij platen verkocht gaat hem ook niet meer worden.
Mooi
gadverdamme moeder en dochter die elkaar zoenen........quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/asmara_thielen/
Kort rokje argumentatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:38 schreef Bugno3 het volgende:
#Borsato zegt dat zijn beeld van het meisje door de jaren heen wel veranderde. "Een meisje dat rondreed op een kinderfiets, en een jonge vrouw van 20 die te pas en te onpas haar bh uittrekt."
Ach, die arme, hulpeloze Marco toch. Elke keer gedwongen om 1,5u in de auto te zitten en met die blote tieten geconfronteerd te worden. Och arme.
Denk dat ze niet wilden dat hun kleren vies werden. Al dat plaksel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou heb ik al aardig wat aparte dingen gelezen, maar dat naakt behangen is wel iets wat me bij blijftVreemde bedoening allemaal
Beetje tokkie vibes ook wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
gadverdamme moeder en dochter die elkaar zoenen........
Het lijkt me niet gepast om nu iets over Marco's plaksel te zeggen of wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat ze niet wilden dat hun kleren vies werden. Al dat plaksel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |