3 seconden googlelen en je hebt de naam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
Hebben we inmiddels al een foto van de dochter?
Ik krijg er een beetje Rachel Hazes-vibes van inderdaad...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij al 20 jaar bevriend was met die moeder?
Dus hij heeft het meisje helemaal zien opgroeien.
Denk dat een goede vriendschap simpelweg totaal ontspoord is en de moeder en grote vinger in de pap heeft gehad om het te laten gebeuren.
Normaal bescherm je je kind tegen dit soort situaties.
Marco zal niet standaard dit soort dingen doen maar met háár wel.
https://www.instagram.com/asmara_thielen/quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
Nou niet iedereen hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, maar we hebben zelf ook gewoon toegang tot X.
Daar heeft ie een advocaat voor. Tenmisnte dat zou je denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
"We schuiven nu 20 jaar op één hoop. Als u dit allemaal achter elkaar vertelt, dan ziet het er sinister uit. Maar ik kom er ook pas nu achter wat er allemaal over me is verteld en wat er is gelekt", zegt #Borsato met lichte wanhoop in zijn stem."
Marcootje is niet heel goed in zichzelf vrijpleiten he?
Wel een bizar 'vrij' gezin dan. Even tieten laten zien, rare praat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:28 schreef vencodark het volgende:
Er is niet genoeg zeep in de wereld voor Marco om zijn handen in schoon te wassen.![]()
Hij wist dondersgoed dat hij foute boel was maar zolang niemand protesteerde of lucht ervan kreeg, kon het best wel doorgaan.
Zelfs als hij haar niet letterlijk betast zou hebben.
Ja joh, haar hele insta staat nog vol met foto’s van Marco. Ook bijzonder als slachtoffer zijnde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
En dan kan iedereen ook alle quotes zelf opzoeken op X en media toch, hoeft niemand dat meer hier te posten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, maar we hebben zelf ook gewoon toegang tot X.
laatste update 551 weken geleden...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, haar hele insta staat nog vol met foto’s van Marco. Ook bijzonder als slachtoffer zijnde.
Net als de familie Flodder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel een bizar 'vrij' gezin dan. Even tieten laten zien, rare praat.
Maar dat gebruikt Marco nu als last terwijl het toen waarschijnlijk een lust voor hem was. Vuile hond.
Niet verwijderd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
laatste update 550 weken geleden...
Dus het komt door haar dat Marco in deze situatie is gekomen? Bedoel je dat met schuldig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind Marco absoluut schuldig. Maar die moeder… die is niet bepaald onschuldig. Die heeft haar dochter geëtaleerd en ook misbruikt. Ook strafbaar vind ik. Naaktfoto’s van je minderjarige dochter delen.
Duizend rode vlaggen voor Marco zou je denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind Marco absoluut schuldig. Maar die moeder… die is niet bepaald onschuldig. Die heeft haar dochter geëtaleerd en ook misbruikt. Ook strafbaar vind ik. Naaktfoto’s van je minderjarige dochter delen.
wachtwoord kwijt, oud mailadres...quote:
Het heeft er inderdaad veel van weg.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef vencodark het volgende:
Toch vraag ik me af wat de moeder nu werkelijk had verwacht als ze de dochter klaarblijkelijk zo in beeld brengt bij Marco.
Wilde ze hem pakken of zag ze dit niet aankomen?
Echt heel, heel raar.
Zit Ali B. nou in jilla?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
Dit wordt een Ali B.-tje en Thijs R.-etje denk ik.
Nee, maar als het waar is wat hij zegt over de moeder vind ik dat ze misbruik maakt van haar dochter, een kind, wat ook strafbaar is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:33 schreef prullebakker het volgende:
[..]
Dus het komt door haar dat Marco in deze situatie is gekomen? Bedoel je dat met schuldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |