Tja als je geen officiele fanclub hebt dan gaan andere het doen en heb je er geen controle over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat een ongezond gedoe die fanclubs. Hij had zich daar vanaf het begin al niet mee moeten inlaten. Cray-cray Karens all around.
maar de mods hier zijn natuurlijk ook allemaal cray-cray Karensquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja als je geen officiele fanclub hebt dan gaan andere het doen en heb je er geen controle over.
Een fanclub werkt net zo als FOK!een beperkt aantal mensen verzetten heel veel werk met ziel en zaligheid zodat de grote groep kan profiteren, vaak onbetaald.
Deze vrouw was dan uitzonderlijk wel in dienst, maar zoek maar eens een vervanger.
Als je prive bevriend bent dan slijt het er vanzelf in en krijg je ongezonde situaties.
Alles is gebasseerd op het dagboek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wens de rechters veel sterkte, ik lees veel beschuldigingen over en weer maar geen bewijs.
Ja maar ik doel meer op de verklaringen van Borsato zelf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alles is gebasseerd op het dagboek.
Dit inderdaad, maar volgens mij zijn het allemaal hele domme rancuneuze mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:34 schreef vencodark het volgende:
Dat we een zeer ongezonde situatie bestond tussen de moeder, de dochter en Marco mag duidelijk zijn.
Klinkt bijna als een soort set-up waar de dochter voor ingezet is.
Bijna een Rachel Hazes verhaal die door haar moeder naar voren gepusht werd.
De moeder spoort in elk geval niet, alles ging veel te ver en Marco had veel eerder nattigheid (no pun intended), moeten voelen en afstand moeten nemen.
Maar: eventueel onzedelijke aanrakingen zijn altijd zijn eigen fout natuurlijk.
We weten dat zij door haar moeder de fanclub in gepusht werd, ze kreeg belangrijke taakjes daar en werd door sommige als kroonprinses bestempeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Grote vraag is waarom een minderjarige overal bij moest zijn. Wat deed dat kind daar?
Ze had nog een broertje, Marco had drie kinderen, liepen die er ook steeds rond?
Marco spoort niet. Die moeder spoort niet, en die dochter, die heeft zoveel meegemaakt, daar heb ik mee te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:34 schreef vencodark het volgende:
Dat er een zeer ongezonde situatie bestond tussen de moeder, de dochter en Marco mag duidelijk zijn.
Klinkt bijna als een soort set-up waar de dochter voor ingezet is.
Bijna een Rachel Hazes verhaal die door haar moeder naar voren gepusht werd.
De moeder spoort in elk geval niet, alles ging veel te ver en Marco had veel eerder nattigheid (no pun intended), moeten voelen en afstand moeten nemen.
Maar: eventueel onzedelijke aanrakingen zijn altijd zijn eigen fout natuurlijk.
Dat gevoel krijg ik ook. Denk dat hij langzaam maar zeker zijn eigen steeds verder vast lult en wie weet is hij zelf gaan geloven dat er echt, echt niks onzedelijks is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo naïef kun je niet zijn, vieze Marcootje ging er gewoon maar al te graag in mee.
Zal wel ja, dat hij daar een fysieke reactie van krijgt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tweets delen is een drama, dan maar zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |