had je anders verwacht na 4 jaar wachten. Iedereen wil deze scoooopquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Schaamteloos hoe die journalisten zich als aasgieren op hem storten ja.
Of we echt medelijden met hem moeten hebben beslis ik later wel.
Na 4 jaar zal er weinig meer bovenkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:41 schreef Hexagon het volgende:
Zolang hetr bij deze ene vrouw blijft geef ik Marco nog wel een kans om hier vrijuit te gaan. Als het bewijs niet heel sterk is vooral.
Vaak zie je bij zedendelinquenten toch dat het een patroon is en dat er meerdere gevallen zijn. Als er meer shit bij meerdere vrouwen naar boven komt, dan is hij denk ik wel de sigaar.
Het kan natuurlijk zijn dat er wel dingen bekend zijn die niet in de media zijn gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Na 4 jaar zal er weinig meer bovenkomen.
Niet echt, tenzij ze het niet in de tenlastelegging hebben gezet, maar dan zal het sowieso niet een erg sterk verhaal zijn bewijstechnisch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat er wel dingen bekend zijn die niet in de media zijn gecommuniceerd.
Je MAG niet naar huis vannachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen maar wat Borsato muziek opgezet. Zou die tegen dat kind ook hebben gezegd dat ze niet naar huis hoeft vannacht?
Dan nog moet die eraf blijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:47 schreef NoXia het volgende:
Ik zat het zgn "fan account" van het slachtoffer te bekijken, maar wow. Je gaat mij niet wijs maken dat zij er niet zelf achter zat.Volgens mij had dat meisje een hele grote fantasie. Misschien niet heel gek op die leeftijd, maar toch wel opmerkelijk.
Aangenomen dat de leeftijd bekend was moet je er dan alsnog af blijven. En gezien de leeftijd en de toedracht lijkt me ook weinig kans op de gedachte dat ze 20 was ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:47 schreef NoXia het volgende:
Ik zat het zgn "fan account" van het slachtoffer te bekijken, maar wow. Je gaat mij niet wijs maken dat zij er niet zelf achter zat.Volgens mij had dat meisje een hele grote fantasie. Misschien niet heel gek op die leeftijd, maar toch wel opmerkelijk.
Veel uit deze zaak is gebaseerd op dagboekverhalen. In combinatie met deze grote fantasie zal het wel één groot sprookje in d'r hoofd zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan nog moet die eraf blijven.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
[..]
Na 4 jaar zal er weinig meer bovenkomen.
Behalve dat hij het gezin niet heeft uitgezocht, ze kende elkaar al meer dan 20 jaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:54 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Dit is wel hoe pedofielen werken, ze zoeken kwetsbare gezinnen uit waar een vaderrol ontbreekt, doen zich voor als grote weldoener, en misbruiken ondertussen het kind.
Dat is een beeld dat meteen al naar buiten kwam en bevestigd door heel veel mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben de tweets van Belleman door aan het lezen, en het valt me op dat Marco in zijn verklaringen de moeder omschrijft als iemand die alle macht had, waartegen hij niks kon doen. Het overkwam hem allemaal maar, hij ziet zichzelf als slachtoffer.
Oke, zoveel weet ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij ze het niet in de tenlastelegging hebben gezet, maar dan zal het sowieso niet een erg sterk verhaal zijn bewijstechnisch.
"en toen kroop ze zomaar op m'n schoot. En toen zat ze zomaar op m'n lul. Eigenlijk ben ik het slachtoffer edelachtbare..."quote:
Ja, nou en?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is een beeld dat meteen al naar buiten kwam en bevestigd door heel veel mensen.
De familie en dan vooral moeders was machtig in de fanclub.
Die vrouw was in dienst bij hem, ze kende elkaar al 20 jaar en dan ook nog die vader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Dus dan overkwam het hem maar allemaal? Het komt heel ongezond over allemaal.
Ja, vreemd. Bekende personen hebben natuurlijk ook managers die hun hierin begeleiden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat een ongezond gedoe die fanclubs. Hij had zich daar vanaf het begin al niet mee moeten inlaten. Cray-cray Karens all around.
ADELAAquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat een ongezond gedoe die fanclubs. Hij had zich daar vanaf het begin al niet mee moeten inlaten. Cray-cray Karens all around.
Er zijn toch ook roddels over meerdere slippertjes, onder andere Maan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef alopio het volgende:
Marco heeft dus ook met die moeder het bed gedeeld. Maar ja een notoire vreemdganger zijn is niet strafbaar.
Zoals al gezegd, beroemde personen hebben allemaal te maken met fanclubs en ook managers en een heel team om zich heen om hun hierin te behoeden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die vrouw was in dienst bij hem, ze kende elkaar al 20 jaar en dan ook nog die vader.
Waarschijnlijk was Borsato op dat punt vol vertrouwen op basis van hun vriendschap.
Als je iemand 1000% vertrouwd dan slijten de negatieve dingen erin en negeer je de kwade tong van buitenaf.
Volgens de geruchten had die de gehele fanclub wel een keer gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn toch ook roddels over meerdere slippertjes, onder andere Maan?
Die was ook lekker jong natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn toch ook roddels over meerdere slippertjes, onder andere Maan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |