abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218861713

quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:17 schreef sigme het volgende:

[..]
Vind ik niet hoor
Moet je voor de gein eens bij deze gast in de auto gaan zitten :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 24 september 2025 @ 21:20:04 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218861721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja, meerijden is vermoeiender dan zelf rijden hoor ;)
Met je eigen auto met stuur aan de verkeerde kant is daar met die smalle weggetjes ook een hel…
pi_218861725
Ja nu gaat het mis :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2025 @ 21:21:51 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218861733
Ik laat me in de 346 graag chauffeuren :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218861765
Wil een modje @borisz bijvoorbeeld CUL / De bijrijder sluiten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2025 @ 21:28:05 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218861790
Done :)
pi_218862019
Dit kregen we gisteren te horen. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218862043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:

De hufterigheid van modern Nederland kent geen grenzen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218862369
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Hear hear :{
Spoilers!
pi_218862383
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ben er echt ontdaan van. Een beetje gezinshereniging aanvragen duurt minimaal 4 uur (een ongecompliceerde waar iemand de papieren op orde heeft en kan lezen en schrijven in eigen taal) en daarna ben je nog minimaal 2x 4 uur (in ruim 2 jaar) bezig.
pi_218862408
We zijn thuis. Jammer want de vakantie was top.

Geen Piep bij thuiskomst ;( Ook geen ondergepieste tassen want dat vond ze dan ook altijd nodig. Maar Hans is blij dat we er weer zijn, de schat. Ze is er helemaal nerveus van en stijgt bijna op van haar eigen gespin O+
Spoilers!
pi_218862514
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:13 schreef sigme het volgende:
Van de meeste MBO-stagairs moet je ook niet erg hoge verwachtingen hebben qua zelfstandigheid en initiatief, natuurlijk zijn ze er wel die dat in overvloed hebben, maar de meesten zijn bange/recalcitrante/onwillige/onhandige pubers. Die moet je liefkozend het juiste pad op masseren.

Toen ik 17 was zou ik volstrekt ongeschikt zijn geweest om ergens stage te lopen, en dan heet ik van een 'hoger' niveau te zijn dan een MBO-stagair.
Heb ik ook niet hoor, maar wil wel wat structuur zodat ook zij weet waar ze (zelfstandig met steekproeven door mij) aan kan werken en blij aar haar stage komt.

Trouwens vind ik dat er veel niveauverschil is tussen MBO-ers.
pi_218862625
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotsamme :(
pi_218862668
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn thuis. Jammer want de vakantie was top.

Geen Piep bij thuiskomst ;( Ook geen ondergepieste tassen want dat vond ze dan ook altijd nodig. Maar Hans is blij dat we er weer zijn, de schat. Ze is er helemaal nerveus van en stijgt bijna op van haar eigen gespin O+
;( en O+

Alweer voorbij ;(
pi_218862774
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Heb ik ook niet hoor, maar wil wel wat structuur zodat ook zij weet waar ze (zelfstandig met steekproeven door mij) aan kan werken en blij aar haar stage komt.

Trouwens vind ik dat er veel niveauverschil is tussen MBO-ers.
MBO is heel breed, je komt er echt allerlei soorten mensen en heel veel verschillende niveaus tegen.
Ik ben dol op het MBO O+

Maar MBO-stagairs zijn in z'n algemeenheid gewoon echt heel jong en hebben relatief weinig voorbereiding gehad op werken op de plaats en manier die bij stagebedrijven de normale werkwijze van de volwassen werknemers is.
pi_218863032
quote:

SPOILER
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218863051
TT :o

Et tu @Dr_Flash ? ;(

Of blijf je wakkerder als je mee mag schelden met de bestuurder?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218863128
:W
@Kaatje1 ;(
En Lucky een ;( :* voor Piep en O+ voor Hans

Morgen kom ik meepraten over stagiairs.

Gister psych en erna naar ouders en daar blijven slapen. Vanochtend 6.15 wakker ondanks 6.50 "pas" wekker. 7u deur uit, 8.30 op uni, alvast beetje gewerkt tot werkgroepen van 9-12.45, naar kamer gelopen, gewerkt tot 17u, naar huis, 18-18.45 gewerkt, even gras gemaaid en wat uitgebloeide bloemen uit vlinderstruik geknipt, 19.30-21.45 gewerkt met tussendoor even pasta op vuur zetten en achter laptop opeten. Nu wel beetje gaar en dus nog wat moeite met afschakelen, vandaar nog wakker. Wel productieve dag: 2x 2 uur werkgroepen, van 3x werkgroepen notulen gecheckt, aangepast en teruggestuurd, 2x uur eindgesprekken van stages gevoerd en bijbehorende voorbereiding gedaan van stageverslagen lezen en beoordelingen bekijken, een stageplan feedback gegeven, een reflectieverslag feedback gegeven, mails gestuurd naar beide eindgesprek-studenten over de dingen die ze moeten aanpassen in stageverslag, nog paar andere mailtjes weggewerkt..). En ik vond op mn bureau een lief kaartje met wat chocolaatjes van een voorgaande stagestudent. Die kon ik goed gebruiken want ook nog eens ongesteld, wat verre van mijn favoriete bezigheid is.

En beetje meh over kat. Hij had al paar dagen dat ie dan nette drolletjes had maar laatste beetje dan wel wat zachter, en vanavond allemaal wel wat zachter, en bij terugkijken op camera blijkt hij om 7u vanochtend (had n extra keer klein beetje brokjes ingesteld voor zekerheid omdat buurvrouw vorige keer ochtend vergeten was) helemaal niet gegeten te hebben. Broer kwam meteen aansprinten zoals normaal, maar heeft na ene bakje ook ander leeggegeten en deze kat is helemaal niet eens komen kijken. Om 13u bij lunch kwam ie laat aanlopen op zn dooie gemakje, daarna wel gegeten maar normaal komen ze allebei meteen aanrennen. Vanavond uit machine wel weer gewoon normaal. Morgen denk ik maar wel even dierenarts bellen ter overleg.
pi_218863142
Fijne vakantie dr.Flash! Links rijdend en jij zit rechts…zie je de tegenligger goed aankomen. 😳

En Lucky al weer thuis. Wat een rust daar na het pretpark en de zwembaden. Fijn, dat Hans er blij mee is in ieder geval.

Succes met de stagiaire Blues!

En Kaatje: geen woorden voor. Wat een onmenselijke chaos creëert men.

En al weer een vraagje van mijn kant: gebruikt iemand hier een stoomreiniger en bevalt dat? Zo ja…welk merk?
Reclame is de kracht van de herhaling: en ik zie al dagen een handstoomapp langskomen inclusief herkenbare teksten als richeltjes reinigen met een oude tandenborstel…
Deze https://achate.com/products/achate-handstoomreiniger
En dan denk ik dat dit heeeeeel erg nodig heb. 8)7
pi_218863191
Ik heb er een. Gebruik m niet vaak maar iedere keer wanneer ik m wel gebruik denk ik “moet ik vaker doen”
pi_218863426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb er een. Gebruik m niet vaak maar iedere keer wanneer ik m wel gebruik denk ik “moet ik vaker doen”
Niet vaak? Staat ie ergens achter in de kast dan? En waarvoor? Vind je hem zwaar? Welk merk?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2025 @ 06:23:24 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218863590
Moggel.
Vandaag RvA dag III. Tot nu toe hebben we het redelijk goed overleefd. :). Tot nu toe een kleine afwijking, die al half is opgelost. Toch fijn als ons accreditatiesysteem weer is goedgekeurd :+.
pi_218863593
En nu nog even braaf allemaal mbo schrijven (en havo en vmbo en hbo en vwo) *O*

/pet peeve.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218863599
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 06:27 schreef Clubsoda het volgende:

/pet peeve.
WO
?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218863602
quote:

/pet peeve.
Het zijn n.b. afkortingen. Havo als in havo wordt geaccepteerd door Wordfeud. (!}
Mbo als mbo ben ik nog niet tegengekomen ofwel nog niet bedacht om te leggen als woord.
pi_218863603
Goedemorgen! Goed geslapen, niet wakker gelegen tussendoor en niet voor de wekker wakker *O*. Dit mag vaker.
pi_218863659
Ruim voor de wekker wakker ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218863864
quote:

/pet peeve.
Ik werk bij DUO, dan leer je dat wel af.
pi_218863902
Wat merkwaardig om af te leren om iets volgens de spellingsregels te schrijven?

Ik leer iedere stagiair (hoe ontopic) om kleine letters te gebruiken. Ik ben er nog geen een tegengekomen die het goed deed.
pi_218863906
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 06:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
WO
?
Ook ja. Minder vaak gebruikt in die vorm denk ik.
pi_218863954
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Wat merkwaardig om af te leren om iets volgens de spellingsregels te schrijven?

Ik leer iedere stagiair (hoe ontopic) om kleine letters te gebruiken. Ik ben er nog geen een tegengekomen die het goed deed.
Och, ik heb ooit een blauwe maandag Nederlandse Taal & Letterkunde gestudeerd en ben niet onder de indruk van de taalkundige waarde van de spellingsregels van de ANS.
pi_218863969
Weten jullie nog de herstelde beverdam van dinsdag?

Die is diezelfde dag nog geruimd door het waterschap.

Toestand van woensdag:

Eén metertje verderop >:) . Vanochtend was de dam al weer flink hoger. Bevers beveren, dat zit in hun aard (8>
pi_218864006
Ik heb sinds begin deze maand ook een stagiair :o :D

Gister heeft hij z'n voorstelpresentatie gedaan tijdens de wekelijkse bijeenkomst van de hele afdeling. We hadden een uurtje van tevoren geoefend en dat maakte mij een beetje zenuwachtig want ik had liever eerder willen oefenen... hij kon het onderwerp van z'n presentatie nog niet uitspreken in het Engels :X
Tijdens de uiteindelijke presentatie ging het ongeveer 1/3 van de keren goed. Dat is beter dan niks.
Normaal hebben we stagiairs van de universiteit maar hij is van het hbo. Dat merk je wel in wat voor werk hij gewend is te doen en hoe. Gelukkig heeft zijn hbo heel duidelijke richtlijnen voor wat hij moet doen en hoe ik het moet beoordelen, anders had ik geen idee gehad wat ik van hem kon verwachten.
Wat ik nog wel lastig vind is dat hij 40 uur in de week moet maken en heeft besloten 4x10 te werken. In de praktijk is dat totaal hopeloos. Ik wil ook eigenlijk helemaal niet dat hij al z'n maaltijden achter z'n laptop eet, maar dat hij de tijd durft te nemen om met de collega's te lunchen. Heb hem erop aangesproken, gezegd dat we zijn logboek best wat creatiever kunnen boekhouden (de hbo is er toch niet bij en hij krijgt zat werk af alsnog) maar hij wil het doen zoals hij het nu doet. :{ Ik doe het begeleiden samen met een ervarenere collega en zij wil het verder loslaten, dus dan laten we het maar los. Ingewikkeld.
pi_218864057
Goedemorgen c_/
Volgens mij wordt het tijd om het dekbed er weer bij te pakken, vanmorgen wakker geworden met een loopneus.
pi_218864332
Mogge

@AnneX ik heb een bissell en inderdaad, staat in een kast waar ik nauwelijks kom. Maar hoekjes in de badkamer worden er heel schoon van, ook de pannendragers van het fornuis, die worden niet helemaal schoon maar daarna hoef je minder kracht te zetten met schuursponsje

Wij hebben nu een stagiaire, ik doe niet zijn begeleiding uiteraard, maar ben wel eerste vraagbaak. Leuke knul die nu al meer snapt dan de vorige na een jaar stage :o

Gisteravond had ik al zo’n vermoeden dat het een slechte nacht zou worden, veel pijn en dat kwam uit.

Extra dekbed @Sarabi :o ik heb nog maar net een zomerdekbed over ipv alleen een laken _O-
pi_218864383
@Kaatje1 nu liggen we alleen nog onder een laken. Maar zo dus even het dekbed erin doen.
pi_218864391
Jongens ik lig gewoon onder een serieus dekbed hoor. Ik vind 13 graden op de slaapkamer plenty dekenwaardig.

Nu nog onder een laken slapen :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218864402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:18 schreef Sarabi het volgende:
@:Kaatje1 nu liggen we alleen nog onder een laken. Maar zo dus even het dekbed erin doen.
Ah, ik dacht dat jullie het winterdekbed nodig hadden _O-
pi_218864405
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Jongens ik lig gewoon onder een serieus dekbed hoor. Ik vind 13 graden op de slaapkamer plenty dekenwaardig.

Mijn slaapkamer is 20 graden :D
Ik slaap half onder laken half onder heel dun zomerdekbedje. Begin met dekbed, eindig zonder.
pi_218864429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, ik dacht dat jullie het winterdekbed nodig hadden _O-
Neuh die gebruiken we 9 van de 10x niet :)
Of de kat moet over deze kotsen :')
pi_218864435
quote:

Oe das ook wel erg fris.
Hier is het nog 17/18 graden op de slaapkamer.
pi_218864485
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:18 schreef Tele6 het volgende:

Gister heeft hij z'n voorstelpresentatie gedaan tijdens de wekelijkse bijeenkomst van de hele afdeling. We hadden een uurtje van tevoren geoefend en dat maakte mij een beetje zenuwachtig want ik had liever eerder willen oefenen... hij kon het onderwerp van z'n presentatie nog niet uitspreken in het Engels :X
Tijdens de uiteindelijke presentatie ging het ongeveer 1/3 van de keren goed. Dat is beter dan niks.
Normaal hebben we stagiairs van de universiteit maar hij is van het hbo. Dat merk je wel in wat voor werk hij gewend is te doen en hoe. Gelukkig heeft zijn hbo heel duidelijke richtlijnen voor wat hij moet doen en hoe ik het moet beoordelen, anders had ik geen idee gehad wat ik van hem kon verwachten.
Wat ik nog wel lastig vind is dat hij 40 uur in de week moet maken en heeft besloten 4x10 te werken. In de praktijk is dat totaal hopeloos. Ik wil ook eigenlijk helemaal niet dat hij al z'n maaltijden achter z'n laptop eet, maar dat hij de tijd durft te nemen om met de collega's te lunchen. Heb hem erop aangesproken, gezegd dat we zijn logboek best wat creatiever kunnen boekhouden (de hbo is er toch niet bij en hij krijgt zat werk af alsnog) maar hij wil het doen zoals hij het nu doet. :{ Ik doe het begeleiden samen met een ervarenere collega en zij wil het verder loslaten, dus dan laten we het maar los. Ingewikkeld.
Arbeidstijdenwet.

Pauze is verplicht, werkgever is verplicht daarop toe te zien. Dagen van 10u zijn waarschijnlijk niet toegestaan bij jouw werkgever, en bij een stage hoort ook om te leren werken in de echte wereld waarin je moet passen in regels.
pi_218864498
Bed staat hier in de (enige) leefruimte, die proberen we toch rond de 20o te houden.
We slapen altijd onder een dekbed en op dit moment ligt er ook een dikke sprei over, ook als we slapen.
  donderdag 25 september 2025 @ 10:04:41 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218864668
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Och, ik heb ooit een blauwe maandag Nederlandse Taal & Letterkunde gestudeerd en ben niet onder de indruk van de taalkundige waarde van de spellingsregels van de ANS.
Het Groene Boekje, niet de ANS.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218865034
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het Groene Boekje, niet de ANS.
Je hebt gelijk. Zoals gewoonlijk :Y
pi_218865062
…” Bevers beveren…” _O_
pi_218865279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:18 schreef Tele6 het volgende:

Laat het los, collega's die niet sociaal willen doen gaan niet echt veranderen ook al wil je dat graag. Je hebt het geprobeerd.
pi_218865283
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Arbeidstijdenwet.

Pauze is verplicht, werkgever is verplicht daarop toe te zien. Dagen van 10u zijn waarschijnlijk niet toegestaan bij jouw werkgever, en bij een stage hoort ook om te leren werken in de echte wereld waarin je moet passen in regels.
Jij lijkt me echt heel streng en inflexibel als juf van een stagiair.
pi_218865364
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 06:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
WO
?
Onderscheid zal er zijn. 😉

Verdorie…net de laatste grote aankoop bij ikea gedaan en beginnen zij nu met een spaarprogramma! Dat had best gescheeld op het extra lampje met driver en snoertje. 😎
Aan de andere kant: zonder discussie 30% terug op 2 lelijke beschadigingen aan de achterkant, buiten zicht.
Dat óf kosteloos door hun eigen mensen komen vervangen. Daarvoor was geen tijd in mijn planning.
pi_218865506
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:51 schreef sigme het volgende:

[..]
MBO is heel breed, je komt er echt allerlei soorten mensen en heel veel verschillende niveaus tegen.
Ik ben dol op het MBO O+

Maar MBO-stagairs zijn in z'n algemeenheid gewoon echt heel jong en hebben relatief weinig voorbereiding gehad op werken op de plaats en manier die bij stagebedrijven de normale werkwijze van de volwassen werknemers is.
Ik denk wel dat sommige MBO opleidingen / stage aanbieders best wat kritisch mogen zijn op waar ze stageplekken vragen cq. mensen neerzetten; de begeleiding moet wel in staat zijn aansluiting te bieden op de inhoud van de opleiding en het (toekomstig) werkveld.
Want als die connectie niet goed gaat, dan zijn die stagiairs niet iets aan het leren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218865514
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik denk wel dat sommige MBO opleidingen / stage aanbieders best wat kritisch mogen zijn op waar ze stageplekken vragen cq. mensen neerzetten; de begeleiding moet wel in staat zijn aansluiting te bieden op de inhoud van de opleiding en het (toekomstig) werkveld.
Want als die connectie niet goed gaat, dan zijn die stagiairs niet iets aan het leren.
mbo met kleine letters >:)
pi_218865531
Ik zag er een beetje tegenop om met mijn stagiair te gaan lunchen boven in restaurant (dat is altijd heel druk en rumoerig maar ik had gehoord dat ze meestal naar boven ging) want ik heb het zelf zo nodig om in mijn up door het parkje te wandelen. Dus bij verdeling wie wanneer wilde en waar, zei ze uit zichzelf ik ga ff naar buiten heb met een vriendinnetje afgesproken _O_ Was er serieus heel blij mee :D
pi_218865534
quote:

Ik sliep dus al een week compleet ruk.
Onder een ikea zomerdekbed. Zo'n dekbed wat 'verkoelend' werkt.

Sinds eergister onder een normaal dekbed met vulling: ineens goddelijke nachten zonder wakkerworden.

/liefdagboek
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218865541
liefdekbed *G*
pi_218865559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:40 schreef Blues het volgende:

[..]
mbo met kleine letters >:)
Ik zat gister nog op een middelbare school avond die gymnasium pretendeert te zijn, en alle sheets over vervolgopleidingen waren met HAVO, MBO, WO enz enz: hoofdletters.
Dus dat zal wel zijn hoe het nu moet, denk ik dan, want zij leren het onze kinderen die naar het WO gaan :P
pi_218865567
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:48 schreef AnneX het volgende:
…” Bevers beveren…” _O_
Ja deze _O_
pi_218865593
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:

Gisteravond had ik al zo’n vermoeden dat het een slechte nacht zou worden, veel pijn en dat kwam uit.

Wat naar :*
Hoe is het nu?
pi_218865732
Gaat beter, maar ben druk aan het huishouden/koken (en da's allemaal nog niet klaar) Dus vanavond zal het wel weer mis zijn.

Fijn van de wandelende stagiere.
  donderdag 25 september 2025 @ 12:07:51 #60
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218865808
Sigme en Wiske en de Beverende Bevers :D

*O* Nu in de betere boekhandel *O*

[ Bericht 59% gewijzigd door flipsen op 25-09-2025 13:48:55 ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_218866245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Daar is de s-bb dus voor.
pi_218866255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik zag er een beetje tegenop om met mijn stagiair te gaan lunchen boven in restaurant (dat is altijd heel druk en rumoerig maar ik had gehoord dat ze meestal naar boven ging) want ik heb het zelf zo nodig om in mijn up door het parkje te wandelen. Dus bij verdeling wie wanneer wilde en waar, zei ze uit zichzelf ik ga ff naar buiten heb met een vriendinnetje afgesproken _O_ Was er serieus heel blij mee :D
Ha, hier al een aardig begin om een bondje te vormen. Ontsnappen in de pauze! Ook aan elkaar! *O* *O*
pi_218866821
quote:
80s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:07 schreef flipsen het volgende:
Sigme en Wiske en de Beverende Bevers :D

*O* Nu in de betere boekhandel *O*

[ afbeelding ]
_O-
pi_218866826
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Ha, hier al een aardig begin om een bondje te vormen. Ontsnappen in de pauze! Ook aan elkaar! *O* *O*
:D

Morgen ff lekker 'gewoon' werken zonder C.
Dan ook ff rustiger kijken naar de grote lijnen :s)
pi_218867039
Ik kan echt vrij weinig met stagiaires, want ik kan gewoon heel weinig met ‘pubers’. En gezien mijn werkveld mbo-4 betreft (qua opleiding dan in Nederland, in de VS en VK zijn er ook opleidingen op hbo en WO niveau, maar die lopen daarin dan weer lichtjaren voor op ons) krijg je dus automatisch pubers vol in hun pubertijd.

Ik ben veel beter met kinderen in de basisschoolleeftijd :D

Maar goed, andere mensen vinden het begeleiden wel leuk, dus het komt meestal wel goed. En ik ben echt de beroerdste niet om een paar uurtjes wat dingen te laten zien/uit te leggen maar het kost me bakken met energie. En ik krijg mijn eigen werk vaak dan niet af, ik ben niet zo goed in mijn aandacht verdelen :+

Middag trouwens!

Hier zit ALLES onder het stof. Maar we hoeven niet meer te plassen op (in?) de Dixie, dus ik ben allang blij ^O^
Zo eens wat witkalk van de muren gaan schrobben.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2025 @ 14:31:49 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218867112
Wij hebben alleen HBO'ers en een enkele keer een WO'er. Vooral afdeling communicatie.
We proberen daar vaak mooie opdrachten voor klaar te hebben. Op onze afdeling eens in de twee jaar als wij een mooi project hebben.

Bijv de laatste keer 115 interne toetsingsrapporten uit Excel. Zorg dat we daar nu eens inzicht in hebben.
En daar heeft onze laatste stagair iets moois van gemaakt. :)
pi_218867366
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:19 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan echt vrij weinig met stagiaires, want ik kan gewoon heel weinig met ‘pubers’. En gezien mijn werkveld mbo-4 betreft (qua opleiding dan in Nederland, in de VS en VK zijn er ook opleidingen op hbo en WO niveau, maar die lopen daarin dan weer lichtjaren voor op ons) krijg je dus automatisch pubers vol in hun pubertijd.
Volgens mij vind je het erger dat ze vol in hun puberteit zitten O-)
pi_218867412
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:04 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij vind je het erger dat ze vol in hun puberteit zitten O-)
De woorden puberteit en pubertijd zijn beide correct, maar hebben een klein betekenisverschil.
Genootschap Onze Taal heeft er op hun website een artikel aan gewijd.

https://onzetaal.nl/taalloket/pubertijd-puberteit
pi_218867634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De woorden puberteit en pubertijd zijn beide correct, maar hebben een klein betekenisverschil.
Genootschap Onze Taal heeft er op hun website een artikel aan gewijd.

https://onzetaal.nl/taalloket/pubertijd-puberteit
Ja?

Het is precies om dat betekenisverschil dat ik denk dat @Candaasje meer issues met hun puberteit heeft.

Dat verschil maakt nl dat beide woorden niet in elke context correct zijn.
pi_218868223
_O_

Ik heb alleen maar wo-stagiairs maar er zit ook een onderscheid tussen verschillende universiteiten.
pi_218868613
Zijn die van mij beter of juist slechter @Clubsoda? O-)

Ik had als PhDer 16 masterscriptie studenten die dan een soort van onderzoeksstagiair waren in ruil voor begeleiding bij het schrijven van hun scriptie. En 1 bachelorscriptie student. Wisselende kwaliteit, waarbij die van de bachelor een van de besten was. Twee echt goede, een hoop prima, en een stuk of drie echt net aan voldoende. Niet tegelijk overigens :D elke 6 maanden drie nieuwe en de laatste keer twee.

Als docent heb ik ook een hoop stagiairs, maar die lopen dan hun stage elders en worden daar begeleid en daar ben ik dan de begeleiding vanuit de uni van. Dus minder intensief. Soms wel alsnog frustrerend of ingewikkeld, maar omdat ze niet elke dag dingen voor mij hoeven te doen is dat minder vervelend dan als ik er elke dag mee moet werken. En soms is het echt een feestje omdat alles heel goed gaat en/of ik ze een mooie groei zie doormaken en daar iets aan kan bijdragen.
pi_218868626
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
TT :o

Et tu @:dr_Flash ? ;(

Of blijf je wakkerder als je mee mag schelden met de bestuurder?
Nee. Het is gewoon slopend. Zal blij zijn als we thuis zijn.
pi_218868744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe lang "moet" je nog?
Balen hoor, dat het niet zo'n fijne vakantie is als je had gehoopt.
pi_218868761
quote:

[..]
Dit is vakantie! Loopt je boekje een beetje synchroon met jullie belevenissen?

Vandaag Samen naar ikea voor een speciaal snoertje en stekkertje. Met de shortcut- met overslaan van de showroom - toch nog bijna 4000 stappen. w/
Kijken hier en daar…hebben wij dat nodig…Tja en het spaarpunten programma geldt niet voor vorige week. Natuurlijk.
pi_218868837
Mmm...morgen eters en nu zit het toetje in de ijsmachine. Bosvruchten, gecondenseerde melk en griekse yoghurt. Hopelijk blijft er over (en anders maak ik zaterdag nog een portie)
pi_218868867
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dit is vakantie! Loopt je boekje een beetje synchroon met jullie belevenissen?

Ja natuurlijk :P
pi_218869256
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Zijn die van mij beter of juist slechter @:Clubsoda? O-)

Ik had als PhDer 16 masterscriptie studenten die dan een soort van onderzoeksstagiair waren in ruil voor begeleiding bij het schrijven van hun scriptie. En 1 bachelorscriptie student. Wisselende kwaliteit, waarbij die van de bachelor een van de besten was. Twee echt goede, een hoop prima, en een stuk of drie echt net aan voldoende. Niet tegelijk overigens :D elke 6 maanden drie nieuwe en de laatste keer twee.

Als docent heb ik ook een hoop stagiairs, maar die lopen dan hun stage elders en worden daar begeleid en daar ben ik dan de begeleiding vanuit de uni van. Dus minder intensief. Soms wel alsnog frustrerend of ingewikkeld, maar omdat ze niet elke dag dingen voor mij hoeven te doen is dat minder vervelend dan als ik er elke dag mee moet werken. En soms is het echt een feestje omdat alles heel goed gaat en/of ik ze een mooie groei zie doormaken en daar iets aan kan bijdragen.
Die van jou zijn slim, assertief, ambitieus, gemotiveerd maar moeten soms een beetje leren wat meer bescheiden te zijn. En ze kunnen doorgaans niet héél goed omgaan met dingen die ze niet kunnen. Door de bank genomen :+

Edit: In z'n algemeenheid, niet de specifieke die we nu hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 25-09-2025 19:53:39 ]
pi_218869331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe lang "moet" je nog?
Balen hoor, dat het niet zo'n fijne vakantie is als je had gehoopt.
Ach, we maken er wel wat van. Maar dit is wel de laatste keer denk ik. Nou ja we worden allebei ouder en zo he. Begrijp ook best dat er niet zo veel andere mensen met hem op vakantie willen :X
pi_218869368
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ach, we maken er wel wat van. Maar dit is wel de laatste keer denk ik. Nou ja we worden allebei ouder en zo he. Begrijp ook best dat er niet zo veel andere mensen met hem op vakantie willen :X
Maar niet fijn, het is ook jouw vakantie
Dat had ik ooit eens met een tante. De eerste reis samen ging prima, maar de tweede was heel vermoeiend. Mijn vader gebeld of even te klagen (was zijn zus) en toen hoorde ik dat al zijn andere broers en zussen een enorme bewondering voor mij hadden (heb toen meteen een reis naar Afrika geboekt om dit te doorbreken zonder keihard nee te zeggen, daar durfde zij niet naartoe)
pi_218869436
Nieuwe auto opgehaald *O*
Meteen 2 uur in de file gestaan -O-
pi_218869545
Zitten de stoelen lekker? Dat heb je goed kunnen uitproberen ;)
pi_218869695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Zitten de stoelen lekker? Dat heb je goed kunnen uitproberen ;)
Ja dat wel :D
In de Tesla zaten we erg laag en lagen we zo'n beetje, en daar wordt ik te oud voor :D
Deze zitten mooi stevig en hoog.
pi_218869843
quote:

[..]
-O-

Wat is slopend? Het weer? Links rijden?
Balen dat de vakantie minder succesvol is dan bedacht.
pi_218869854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ow… jullie matchen niet goed meer ;(
pi_218869908
Memememe…🎶 memememe…🎶
pi_218870059
Ik lag ff lekker op bed een podcast te luisteren na het eten, en eerst hoorde ik een prachtig vogelconcert en toen zag ik dit O+

pi_218870103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:16 schreef Blues het volgende:
Ik lag ff lekker op bed een podcast te luisteren na het eten, en eerst hoorde ik een prachtig vogelconcert en toen zag ik dit O+

[ afbeelding ]
Prachtige foto :Y

Die getopte boom :D.
pi_218870122
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Die van jou zijn slim, assertief, ambitieus, gemotiveerd maar moeten soms een beetje leren wat meer bescheiden te zijn. En ze kunnen doorgaans niet héél goed omgaan met dingen die ze niet kunnen. Door de bank genomen :+

Edit: In z'n algemeenheid, niet de specifieke die we nu hebben.
Haha, ik herken hier in zn algemeenheid wel een deel van de studenten die ik gezien heb in inderdaad, zowel de sterkte punten als de valkuilen ;). Ik denk dat een groot deel van de studenten een beetje in die groep valt, en een groot deel heeft ipv het tweede deel vd beschrijving dat ze enorm perfectionistisch zijn, hun eigen functioneren onderschatten, juist erg bescheiden zijn en (grote) moeite hebben met grenzen aangeven. En dan nog een groepje die er wat tussenin zit, en een paar die ik niet ga beschrijven ;) .

Ook dit allemaal in algemeenheid en natuurlijk is elke student een eigen individu en niet een hokje enzo /disclaimer, maar het zijn wel thema's die ik bij veel studenten terug zie komen.

Ik had woensdag een eindgesprek van een stage van een hele goede studente die een hoger cijfer kreeg dan ze had verwacht.
SPOILER: niet quoten
Dan zou ik ze soms wel eens door elkaar willen rammelen in de hoop dat ze eens realistisch naar hun eigen niveau van functioneren kunnen kijken. Ik waardeer het altijd meer willen leren en beseffen dat er nog vanalles te leren valt enorm, maar ik zou het sommige studenten zo gunnen om daarnaast óók een wat meer realistisch positief beeld van hun eigen functioneren te hebben / zichzelf toe te staan wat meer bij dat beeld stil te staan (indien ze het wel weten maar het meteen wegwuiven met wat er allemaal nog te leren is)

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 26-09-2025 17:48:20 ]
pi_218870178
En @Dr_Flash wat rot dat de vakantie niet loopt zoals verwacht/gehoopt :*
pi_218870969
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:27 schreef vlindertje89 het volgende:
En @:Dr_Flash wat rot dat de vakantie niet loopt zoals verwacht/gehoopt :*
Ja nou ja wat ik zeg, we maken er wel wat van hoor. Ik vooral. Ben gewoon totaal niet lekker op mijn gemak eigenlijk.
pi_218870993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nou ja wat ik zeg, we maken er wel wat van hoor. Ik vooral. Ben gewoon totaal niet lekker op mijn gemak eigenlijk.
Wat kan er nou verkeerd gaan in een land waar je dagelijks voor een paar pond een ontbijt van 1000 calorieën naar binnen kan schuiven en waar een pint goedkoper is dan het kleinste pilsje in Nederland.
pi_218871032
Heb vandaag wel een mooi miniatuurtje van EIlean Donan Castle kunnen kopen. Was goedkoper dan de entree van het kasteel zelf :D 11,50 vs 12 Pond. Maar voetje voor voetje tussen de hordes jappen door schuifelen hadden we geen zin in dus we zijn er niet in geweest ^O^
pi_218871087
er gaat best een hoop wel goed hoor :Y
pi_218871276
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:20 schreef sigme het volgende:

Prachtige foto :Y

Die getopte boom :D.
:D
Landingsplaats voor veel vogels :D
pi_218871301
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb vandaag wel een mooi miniatuurtje van EIlean Donan Castle kunnen kopen. Was goedkoper dan de entree van het kasteel zelf :D 11,50 vs 12 Pond. Maar voetje voor voetje tussen de hordes jappen door schuifelen hadden we geen zin in dus we zijn er niet in geweest ^O^
Huuu toeristentrekkers :X
pi_218873422
Goedemorgen!

Het is herfst
pi_218873535
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Huuu toeristentrekkers :X
Rustig maar, Prinses Kerstmarkt :P
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 10:11:30 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218873720
Die nieuwe importheffingen van de VS 8)7
Dat was dus op machines een algemene heffing van 15% van het totaalbedrag voor het staal wat er in zit verwerkt.

Nu willen ze weten:
Hoeveel staal, wat is de herkomst van het staal.
Zelfde voor aluminium en koper.

Geen idee waar onze leveranciers hun staal betrekken. Voor onderdelen nog leuker, een elektromotor zit staal, aluminium en koper in. Tja hoeveel van alles, geen idee. Wat een rompslomp.

Moedwillig verkeerd invullen wil je niet, hoewel het natuurlijk de vraag is of ze capaciteit hebben om te controleren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218873728
Gewoon geen zaken meer doen met die hufters.
pi_218873801
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:11 schreef derLudolf het volgende:
Dat was dus op machines een algemene heffing van 15% van het totaalbedrag voor het staal wat er in zit verwerkt.

Nu willen ze weten:

Geen idee waar onze leveranciers hun staal betrekken. Voor onderdelen nog leuker, een elektromotor zit staal, aluminium en koper in. Tja hoeveel van alles, geen idee. Wat een rompslomp.

Moedwillig verkeerd invullen wil je niet, hoewel het natuurlijk de vraag is of ze capaciteit hebben om te controleren.
Je spul wordt teruggestuurd als je niet de juiste informatie geeft. Dit las ik er eerder deze week over: https://www.nrc.nl/nieuws(...)zake-kundig-a4907038
Spoilers!
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 10:26:34 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218873822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon geen zaken meer doen met die hufters.
Dit project loopt al eventjes en het gaat om ruim een miljoen. Twee 40' containers.

Krone uit Spelle (Emsland) heeft inmiddels een productie stop aangekondigd voor maïs hakselaars en zelfrijdende grasmaaiers. Dat wordt niet als voertuig gezien maar als staal dus +50% heffing. Als de machine meer dan 6 ton kost ga je dan misschien toch wel een minder goede John Deere rijden.
pi_218874362
Zoals beloofd, een verslag van Rulantica en Europapark *O*

SPOILER: Rulantica
SPOILER: Europapark
SPOILER: Bonus, Straatsburg
Spoilers!
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:47:21 #103
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218875234
Top-verslagen *O* Ik denk dat ik die Arthur en Voletarium nog nét aandurf, de rest niet :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_218875242
Wat een leuk verlag @Lucky_Strike Al lijken me de glijbanen heel eng. Een band is een soort zwemband?
pi_218875582
Klinkt als een goed uitje Lucky!
Ik ben nog nooit in Europapark geweest, is het ook wat als je niet per se een heel grote coaster fan bent? (Lees: ik ga in alle achtbanen van de Efteling, maar ik hoef niet zo nodig naar Walibi)

Had ik al gezegd dat ik nog een keer terug wil naar de HP studio’s? O+
(Zou het liefst dan de vip tour doen omdat dat nog veel meer informatie geeft over hoe alles werkt/gemaakt is, maar ik vind 250 pp er wel echt ver over)
pi_218875908
Wat een leuk verslag Lucky *O*

Met ons Efteling abbonement mogen we ook 1x per jaar gratis naar Europapark, zo te lezen moeten we dat dus ook echt eens gaan doen :D
pi_218876485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk verlag @:lucky_strike Al lijken me de glijbanen heel eng. Een band is een soort zwemband?
Een zwemband inderdaad, waar je met je kont in het gat zit. Heel tof, leuker dan zonder band eigenlijk. En je kunt ook samen, nog leuker.

quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:34 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt als een goed uitje Lucky!
Ik ben nog nooit in Europapark geweest, is het ook wat als je niet per se een heel grote coaster fan bent? (Lees: ik ga in alle achtbanen van de Efteling, maar ik hoef niet zo nodig naar Walibi)
Jazeker, dan is het ook nog steeds leuk. Het is eigenlijk een soort Efteling qua ontwerp en feel. Enorm kneuterig. Ik ben ook geen coaster die hard hoor. Ik vind het leuk maar iets als Walibi sla ik liefst over. Daar hangt verder zo weinig sfeer. Maar J heeft zijn zinnen er op gezet dus ik ga vast wel weer eens binnenkort.

De Voltron, die aggressieve coaster, kwam ik echt beduusd en niet al te gelukkig uit. Toen was de afspraak dat ik hem eens per dag zou doen, om J een plezier te doen. De tweede keer was hij zo veel toffer dat we er uiteindelijk 6 keer zijn in geweest. Maar het kostte echt veel moeite om de tweede keer in te stappen. Net als dat ik bij de hoogste coaster, de Silver Star, absoluut niet vooraan wil zitten maar me bij het omhoog gaan wil focussen op het karretje voor me en vooral niet om me heen kijk. Net als bij de glijbanen wil ik vooral van te voren graag weten wat er ongeveer gebeurt. Dan kan ik het meeste wel handelen uiteindelijk.

Maar eerst gaan we naar EuroDisney. Daar vind ik nou eigenlijk echt geen zak aan maar we geven het mijn schoonmoeder (Disneygekkie) kado voor haar verjaardag.

Ik ben jaloers op je Potter-avontuur O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 14:27 schreef Sarabi het volgende:
Wat een leuk verslag Lucky *O*

Met ons Efteling abbonement mogen we ook 1x per jaar gratis naar Europapark, zo te lezen moeten we dat dus ook echt eens gaan doen :D
Doen ja! Wel een beetje matig dat je er nog niet bent met die ene gratis dag. Tenzij je echt 1 dag gaat en die dag ook nog even 12+ uur in de auto gaat rijden.

quote:
80s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:47 schreef flipsen het volgende:
Top-verslagen *O* Ik denk dat ik die Arthur en Voletarium nog nét aandurf, de rest niet :D
Komt goed schatje
Spoilers!
  vrijdag 26 september 2025 @ 15:47:22 #108
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218876862
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:11 schreef derLudolf het volgende:

Nu willen ze weten:

Daar zijn gespecialiseerde brokers voor. Duur
  vrijdag 26 september 2025 @ 15:52:25 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218876914
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:10 schreef sigme het volgende:
Weten jullie nog de herstelde beverdam van dinsdag?
[ afbeelding ]

Die is diezelfde dag nog geruimd door het waterschap.

Toestand van woensdag:
[ afbeelding ]

Eén metertje verderop >:) . Vanochtend was de dam al weer flink hoger. Bevers beveren, dat zit in hun aard (8>
Geweldig
Maar had daar iemand last van dat het waterschap het ruimde?
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 16:38:17 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218877253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Daar zijn gespecialiseerde brokers voor. Duur
Kunnen die ook bijhouden hoe snel Trump de regels verandert? :+
pi_218877626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Doen ja! Wel een beetje matig dat je er nog niet bent met die ene gratis dag. Tenzij je echt 1 dag gaat en die dag ook nog even 12+ uur in de auto gaat rijden.

We rijden graag en veel maar zelfs voor ons is dat inderdaad wel too much voor 1 dag.
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 17:47:14 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218877705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

Zoiets is natuurlijk makkelijk weg te geven als je weet dat er niet veel mensen gebruik van gaan maken.

Kun je zonder app naar dat park of kun je dan in veel minder attracties? Ik heb bijvoorbeeld niet eens een powerbank. Niet dat het park me heel interessant klinkt overigens, als de klacht is dat de vuilnisbakken niet in thema zijn klinkt het als een park met veel te veel ballast tussen de attracties :P
pi_218877860
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zoiets is natuurlijk makkelijk weg te geven als je weet dat er niet veel mensen gebruik van gaan maken.

Met het Efteling abbonement kan je naar 20+ attractieparken/dierentuinen en de meeste zijn gelukkig wel een stuk dichterbij.
pi_218878319
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dit project loopt al eventjes en het gaat om ruim een miljoen. Twee 40' containers.

Krone uit Spelle (Emsland) heeft inmiddels een productie stop aangekondigd voor maïs hakselaars en zelfrijdende grasmaaiers. Dat wordt niet als voertuig gezien maar als staal dus +50% heffing. Als de machine meer dan 6 ton kost ga je dan misschien toch wel een minder goede John Deere rijden.
Voor CSDDD zullen we dat straks ook allemaal moeten gaan uitzoeken. En dat is gewoon Europees.
pi_218878330
Nou ja…na een uitgebreid en diepgaand item over geweld binnen het huwelijk wordt een vrolijk live muziekje gestart: Everybody loves somebody sometime….🎶

o|O 8)7
pi_218878366
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je zonder app naar dat park of kun je dan in veel minder attracties? Ik heb bijvoorbeeld niet eens een powerbank. Niet dat het park me heel interessant klinkt overigens, als de klacht is dat de vuilnisbakken niet in thema zijn klinkt het als een park met veel te veel ballast tussen de attracties :P
Jazeker, je hoeft de app niet te gebruiken. Hij slurpt trouwens geen batterij als je locatiebepaling niet aan hebt staan. Dan zie je alleen niet welke attractie het dichtbij is.

De vuilnisbakken waren het enige echte minpunt tussen alle perfectie :)
Spoilers!
pi_218879040
Klinkt fantastisch @Lucky_Strike !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')