Makkelijk een maand inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, da’s inderdaad voorlopig genoeg voorraad en herkenbaar, kan alleen al uit de vriezer 2 weken eten van volledige maaltijden. Dan zitten er ook nog vlees, groenten en aardappelproducten in, plus nog een voorraadkast. Ik hou het wel een maand uit.
Wat zei J (en jij) toen de spullen gevonden werden 😉
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Makkelijk een maand inderdaadMet echt alle voedingsstoffen ook.
Ik weet eigenlijk niet meer wat we zeiden. Ik liep gelijk naar mijn telefoon om het jullie te vertellen.
Torres del Paine ligt (helaas) in Chili en is één van de mooiste Nationale Parken van Zuid-Amerika. Met maar weinig onderkomens (refugio´s voor de liefhebbers die de W of O-trekking willen doen en een paar hotels en wat cabaña´s). De mensen komen toch wel, zo blijkt ieder jaar weer, dus dan kan je de prijzen jaarlijks blijven verhogen. Voor een stapelbed in een refugio met gedeeld sanitair (slaapzaal met 3 of 4 stapelbedden) betaal je al dik meer dan US$100 per persoon per nachtquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Argentinië zo in trek? Hoe dat zo? En waarom is dat zo godvergeten duur daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
En dan met 2 in badquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Torres del Paine ligt (helaas) in Chili en is één van de mooiste Nationale Parken van Zuid-Amerika. Met maar weinig onderkomens (refugio´s voor de liefhebbers die de W of O-trekking willen doen en een paar hotels en wat cabaña´s). De mensen komen toch wel, zo blijkt ieder jaar weer, dus dan kan je de prijzen jaarlijks blijven verhogen. Voor een stapelbad in een refugio met gedeeld sanitair (slaapzaal met 3 of 4 stapelbedden) betaal je al dik meer dan US$100 per persoon per nacht
Badquote:
Je had het over een stapelbAdquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:50 schreef flipsen het volgende:
BadGewoon zo´n oude sporthal-badkamer met 3 douches op een rijtje
quote:
Die dingen maak je open met je voeten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Wat moet je doen met tamme kastanjes, behalve heel voorzichtig oppakken?
Datquote:Op zondag 28 september 2025 08:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Die dingen maak je open met je voeten.
1 schoen er voor een kwart op zetten om tegen te houden, met de ander schoen open vrijen/schuiven.
Daarna kijken of je prijs hebt. En of de vrucht komt met extra eiwitten.
Of terwijl zit er vruchtvlees in zonder diertjes.
Maar persoonlijk niet mijn smaak. Dus geen idee wat er mee te doen.
Reis was goed. Weer werkte ook mee. Slechts een paar regendagen. 1 regendag van 18 graden, de rest 25 graden of warmer. Wuhan,eerste stad was 35 graden en luchtvochtigheid 98%. Daarna koeler, meestal, en minder vocht in de lucht.quote:Op zondag 28 september 2025 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Welkom terug @:z80 mooie reis gehad?
Je kunt er maar van af zijnquote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
Je geniet altijd zo lekker van je weekend als je om 8 uur al bezig bent het mealpreppen voor de komende week![]()
Dat is wel waarquote:Op zondag 28 september 2025 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt er maar van af zijnHier werd er alleen gisterenavond gemealprept. Paprika, courgette en gepofte biet van de bbq voor in salades komende week.
Ik lag wel vannacht om 4.15 mijn to do lijst voor heel komende week te makenIk werd wakker en mijn hoofd stroomde steeds voller. Na een uur toch mijn telefoon er maar bij gepakt om dingen schematisch per dag op te schrijven. Gelukkig overkomt me dit zeer zelden, hier ga ik zeker geen gewoonte van maken.
Moet je nog lang preppen? Misschien kan je nog wat herpakken.quote:Op zondag 28 september 2025 10:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is wel waarIk vind het alleen moeilijk om in weekendstand te blijven als ik in m'n hoofd al bij de week ben. Meestal mealprep ik op zondagmiddag en dat voelt dan als einde van het weekend, maar daar vind ik het nu wel vroeg voor.
We hebben een beetje een gekke avond waarin we afscheid gaan nemen van een van de cavia's(de ander stierf vorige week
) en tegelijkertijd mijn ouders komen eten omdat wij vanavond naar een concert gaan. Mixed emotions
Ik dacht dat vooral je geliefde daarvan hield?quote:
Welkom thuis Z.quote:Op zondag 28 september 2025 09:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Reis was goed. Weer werkte ook mee. Slechts een paar regendagen. 1 regendag van 18 graden, de rest 25 graden of warmer. Wuhan,eerste stad was 35 graden en luchtvochtigheid 98%. Daarna koeler, meestal, en minder vocht in de lucht.
Reisplanning werd voornamelijk bepaald door het weer. En stad 1 door het hotel. Gevolg uiteindelijk 3 steden met 4 overnachtingen. En bijna een week Xi'an.
Maar alle vooraf bepaalde bezichtigingen kunnen bezoeken.
Nu de voeten vakantie geven. Ik loop standaard blaren. En met gemiddeld 20Km per dag is het dan ook blaren verzamelen. Waarvan de lastigste die gene onder een eeltlaag zitten. Zowel hak als onder de voorvoet.
Ontbijt zit er in. Bijna half 10, de wasmachine zo een vullen en aanzetten.
Laat je fotos zien als het klaar is?quote:Op zondag 28 september 2025 11:16 schreef Blues het volgende:
Vandaag 3 wassen, beetje badkamer poetsen en stukkie fietsen/wandelen en/of NiB, net waar ik zin in heb.
En verder met de Jazz-module.en mijn gehaakte poncho afmaken door alleen nog de franjes erin te knopen. Dan heb ik een hele heuse poncho voor mezelf gehaakd
was ff doorzetten en niet helemaal gelukt omdat verhoudingen
Maar hé het is mijn eerste en leuk om te doen
Daarom mag ik meequote:Op zondag 28 september 2025 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat vooral je geliefde daarvan hield?
Ik zal m aandoen straks voor de fotoquote:Op zondag 28 september 2025 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat je fotos zien als het klaar is?![]()
Net voor het eerst de nieuwe auto volgeladen voor een festival. Toch weer wennen hoe je nu alles het beste mee kan nemen.
Vandaag staan we op een bierfestival in Dordrecht, daar komt mijn man vandaan dus ben benieuwd of we nog veel bekenden gaan zien.
Blaren drogen in de loop van de week wel uit. Heb er nu gen last meer van.quote:Op zondag 28 september 2025 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Welkom thuis Z.
Blaren zijn pijnlijkmss ritje pedicure?
Dacht even dat je met een Toyota thuiskwam.😉quote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebbenMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
Kortom, ik heb bij een uur gedaan over het kopen van 1 haantje.
Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.
Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag een vrijwilligers uitje: gaan we voetbal golf doen oid. Gelukkig goed weer voor een buitenactiviteit.
Mooitjequote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebbenMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.
Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
Interessant wel.quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Voor de liefhebbers, Frans Pollux is weer druk geweest met een nieuwe podcast.
Het geluk van Limburg, over het effect van de mijnen op alles.
Ik zit nog aan het begin dus geen idee hoe interessant het wordt. Maar luisteren naar Frans is sowieso rustgevend
Ik was ook om acht uur wakker!quote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
Je geniet altijd zo lekker van je weekend als je om 8 uur al bezig bent het mealpreppen voor de komende week![]()
Ik heb de musical gezien. Mooie en indringende produktie.quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Voor de liefhebbers, Frans Pollux is weer druk geweest met een nieuwe podcast.
Het geluk van Limburg, over het effect van de mijnen op alles.
Ik zit nog aan het begin dus geen idee hoe interessant het wordt. Maar luisteren naar Frans is sowieso rustgevend
Haha, goed bezig!quote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
Heerlijk he?quote:Op zondag 28 september 2025 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, goed bezig!
Je geniet ook zo lekker van je weekend als je om 8.00 op een hockeyclub aankomt waar de mist nog op het veld staat en de zon nog zo heel laag lekker in je ogen schijnt![]()
Leverde wél mooi plaatje op door teamgenoot:
[ link | afbeelding ]
Gewonnen, daarna lekker in zonnetje H2 op hoogste niveau gekeken met twee oud internationals erin, toen keeperstas met ballentas en maskertas teruggebracht naar eigen club en boodschappen gedaan. En nu tijd voor liggen op de bank, benen zijn moe. Wel fantastisch heerlijk weer!
Zoiets zei een vriendin van mijn moeder ook hoor ik net.quote:Op zondag 28 september 2025 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb de musical gezien. Mooie en indringende produktie.
Ja ik dacht eerst dat ik de verkeerde had met dat verhaal met die bal. Maar het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 28 september 2025 12:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Interessant wel.
Enige lastige vind ik, is dat je niet wanneer die pc eindelijk begonnen is door het door elkaar snijden, interview-fragmenten en eindeloos uitweiden.![]()
Stem is fijn![]()
Uitwijden?
Wij kijken vanmiddag ook in de zon hockey, komt weer heel dichtbij zoquote:Op zondag 28 september 2025 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Gewonnen, daarna lekker in zonnetje H2 op hoogste niveau gekeken met twee oud internationals erin, toen keeperstas met ballentas en maskertas teruggebracht naar eigen club en boodschappen gedaan. En nu tijd voor liggen op de bank, benen zijn moe. Wel fantastisch heerlijk weer!
Mooie pic!quote:Op zondag 28 september 2025 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, goed bezig!
Je geniet ook zo lekker van je weekend als je om 8.00 op een hockeyclub aankomt waar de mist nog op het veld staat en de zon nog zo heel laag lekker in je ogen schijnt![]()
Leverde wél mooi plaatje op door teamgenoot:
[ link | afbeelding ]
Ha, ik was niet de enigequote:Op zondag 28 september 2025 12:08 schreef AnneX het volgende:
Dacht even dat je met een Toyota thuiskwam.😉
Wow wat een opbrengst en leuk hanen verhaalquote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebberMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
[ afbeelding ]
In haaktopic foto 💃quote:
Snap ik. Was ook niet mijn droomlocatie, maar eenmaal in de Roda hallen voel je daar niks meer van. Behalve het schrijnende gebrek aan zitplaatsen. Gelukkig waren we een uur voor aanvang al daar met 85-jaar-oude-tante-die-anders-teveel-stress-had-ivm-mogelijk-te-laat-komen.quote:Op zondag 28 september 2025 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoiets zei een vriendin van mijn moeder ook hoor ik net.
Ik vind zelf Kerkrade een redelijk onoverkomelijk obstakel.
Op je club naar eerste team of naar kind? Als eerste team, dan kijk je naar de twee internationals die gister bij ons waren op clinic (bij de tegenstander).quote:Op zondag 28 september 2025 14:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij kijken vanmiddag ook in de zon hockey, komt weer heel dichtbij zo
Hebben jou walnoten geen jasje? Ik kan ze alleen als groenen bollen. Die lekker gaan ruiken.quote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebberMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kampong heren. Dat is niet mijn club hoorquote:Op zondag 28 september 2025 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Op je club naar eerste team of naar kind? Als eerste team, dan kijk je naar de twee internationals die gister bij ons waren op clinic (bij de tegenstander).
Hier is de zon een beetje wisselend nu. Ik ga denk ik over drie kwartier nog even terug naar eigen club, nog een wedstrijd kijken van twee van onze herenteams tegen elkaar. Hopelijk dan de zon weer lekker terug.
Maar dat zijn wel mooie dikke! Ik heb er veel, maar kleintjes.quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe mee met Sigme![]()
[ link | afbeelding ]
anoniem foto versturen
Maar dit is wel alles
Nog steeds geen airfryer optie meerquote:Op zondag 28 september 2025 19:22 schreef sigme het volgende:
Voor het eerst kunstkroketten per post besteld. Normaal haal ik ze altijd wel zelf, maar met nog maar 1 auto enzo komt dat er steeds niet van en we eten nu steeds patat met ... niks.
Nee, mooi hequote:Op zondag 28 september 2025 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog steeds geen airfryer optie meer
Speaking of which. Ik heb zojuist een portie haggiskroketten op. Als voorgerechtquote:Op zondag 28 september 2025 19:22 schreef sigme het volgende:
Voor het eerst kunstkroketten per post besteld. Normaal haal ik ze altijd wel zelf, maar met nog maar 1 auto enzo komt dat er steeds niet van en we eten nu steeds patat met ... niks.
Ik keek nav de post van @sigme ook weer even, hoopte dat ik weer ruimte in de vriezer moest maken, maar helaasquote:Op zondag 28 september 2025 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog steeds geen airfryer optie meer
Ah nee ik bedoelde ook niet Kampong, maar die van jullie dorp. Al bedenk ik me nu dat jouwes misschien juist wel op degene hockeyt waar ik ook gehockeyd heb, in blauw wit, ipv die ik in mn hoofd had.quote:Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kampong heren. Dat is niet mijn club hoor
Behalve natuurlijk Hoera Utrecht enzo
Mijne hockeyt niet in ons dorpquote:Op zondag 28 september 2025 20:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah nee ik bedoelde ook niet Kampong, maar die van jullie dorp. Al bedenk ik me nu dat jouwes misschien juist wel op degene hockeyt waar ik ook gehockeyd heb, in blauw wit, ipv die ik in mn hoofd had.
Omg we waren elkaar bijna tegengekomen. Wij en 92826 anderen die ook op Kampong keken vandaag dan. Was onwijs druk.quote:Ik hockeyde overigens vanochtend ook op Kampong, en ging daar rond 12.15 pas weg, dus dan kwam het Echt Heel Dichtbij
Weinig kans ja. Al hockeyen die kids in januari en februari wel op zondag, wegens open dagen van middelbare scholenquote:Ik bedenk me nu ook pas dat vragen of je naar kind ging kijken vrij dom is aangezien die sowieso niet op zondag hockeyen![]()
Ohquote:Op zondag 28 september 2025 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne hockeyt niet in ons dorp
[..]
Omg we waren elkaar bijna tegengekomen. Wij en 92826 anderen die ook op Kampong keken vandaag dan. Was onwijs druk.
[..]
Weinig kans ja. Al hockeyen die kids in januari en februari wel op zondag, wegens open dagen van middelbare scholen
Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zettenquote:Op zondag 28 september 2025 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja dat bestaat nog.. brrr. Zaal is beter.
Toen ik nog zaalhockeyde bestonden er nog geen blaashallenquote:Op zondag 28 september 2025 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zetten
Als in echt vrij? Gewoon lekker koffie leutend, benen omhoog uit de wind in het zonnetje vrij - vrij ?quote:Op maandag 29 september 2025 06:58 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Vandaag vrij en ik zou naar vriendin, maar die zei af zaterdagW. is al werken dus ik heb de hele dag en het hele huis voor mezelf vandaag.
Gratis vuurwerkquote:Op maandag 29 september 2025 10:41 schreef derLudolf het volgende:
M'n stroomaansluiting wordt zo doorgeknipt. Schijnbaar gewoon onder spanning
Valt mee gelukkig.quote:
Hebben ze daar niet een kek tooltje op veerpspanning voor ?quote:Op maandag 29 september 2025 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig.
Ze hebben een Azubi (Aus zu Bildende, oftewel stagnatieloper) en die werd op het hart gedrukt "dit oude type hoofdzekering in één snelle beweging er uit trekken" anders zou er een flinke vlamboog ontstaan.
Nee wel een stuk gereedschap met een dikke rubberen handschoen er bij aan, met in de handschoen een hendeltje om de zekering an sich te ontgrendelen. Maar ze moesten zelf echt trekken.quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een kek tooltje op veerpspanning voor ?
Daar kun je best een aantal aardige verbruikers op aansluiten..quote:Op maandag 29 september 2025 12:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee wel een stuk gereedschap met een dikke rubberen handschoen er bij aan, met in de handschoen een hendeltje om de zekering an sich te ontgrendelen. Maar ze moesten zelf echt trekken.
3x50A had ik in de nieuwe komt 3x63A
Ja.quote:Op maandag 29 september 2025 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in echt vrij? Gewoon lekker koffie leutend, benen omhoog uit de wind in het zonnetje vrij - vrij ?
Klinkt goedquote:Op maandag 29 september 2025 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al uurtje getraind, even in de kringloop gesnuffeld. Nu thuis, even lekker lunchen, even wasje aanzetten, even in de tuin rommelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het?
Ik realiseerde me het eigenlijk net pas. Werkvoorbereider heeft het twee keer gezien en deze electricien donderdag ook al en ze hebben niets gezegd.Verkeerde afmetings?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even weer helemaal lekker jezelf worden, straks nog een kopje Pickwick thee met een opkikkerende spreuk en jouw herfstmaandag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 29 september 2025 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al uurtje getraind, even in de kringloop gesnuffeld. Nu thuis, even lekker lunchen, even wasje aanzetten, even in de tuin rommelen.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het?
Ik realiseerde me het eigenlijk net pas. Werkvoorbereider heeft het twee keer gezien en deze electricien donderdag ook al en ze hebben niets gezegd.Beetje jong doodgaan aan kanker who cares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dertig euro kan je het laten testen op hoe gevaarlijk het precies is.La derecha oprime, la izquierda libera
Twee mensen wier werk het is hebben het beide twee keer gezien en niets gezegd. Als asbest vast zit is het niet gevaarlijk.quote:Op maandag 29 september 2025 14:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beetje jong doodgaan aan kanker who cares.
Voor dertig euro kan je het laten testen op hoe gevaarlijk het precies is.
Zolang onbeschadigd. En je er vanaf blijft. Ik neem aan dat ze die groepenkast er niet met High Tack aan vast hebben gelijmd.quote:Op maandag 29 september 2025 15:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Twee mensen wier werk het is hebben het beide twee keer gezien en niets gezegd. Als asbest vast zit is het niet gevaarlijk.
Mooi zo👍🏼 wat is er anders? Of zijn jullie aan elkaar gewend AL?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |