Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zettenquote:Op zondag 28 september 2025 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja dat bestaat nog.. brrr. Zaal is beter.
Toen ik nog zaalhockeyde bestonden er nog geen blaashallenquote:Op zondag 28 september 2025 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zetten
Als in echt vrij? Gewoon lekker koffie leutend, benen omhoog uit de wind in het zonnetje vrij - vrij ?quote:Op maandag 29 september 2025 06:58 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Vandaag vrij en ik zou naar vriendin, maar die zei af zaterdagW. is al werken dus ik heb de hele dag en het hele huis voor mezelf vandaag.
Gratis vuurwerkquote:Op maandag 29 september 2025 10:41 schreef derLudolf het volgende:
M'n stroomaansluiting wordt zo doorgeknipt. Schijnbaar gewoon onder spanning
Valt mee gelukkig.quote:
Hebben ze daar niet een kek tooltje op veerpspanning voor ?quote:Op maandag 29 september 2025 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig.
Ze hebben een Azubi (Aus zu Bildende, oftewel stagnatieloper) en die werd op het hart gedrukt "dit oude type hoofdzekering in één snelle beweging er uit trekken" anders zou er een flinke vlamboog ontstaan.
Nee wel een stuk gereedschap met een dikke rubberen handschoen er bij aan, met in de handschoen een hendeltje om de zekering an sich te ontgrendelen. Maar ze moesten zelf echt trekken.quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een kek tooltje op veerpspanning voor ?
Daar kun je best een aantal aardige verbruikers op aansluiten..quote:Op maandag 29 september 2025 12:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee wel een stuk gereedschap met een dikke rubberen handschoen er bij aan, met in de handschoen een hendeltje om de zekering an sich te ontgrendelen. Maar ze moesten zelf echt trekken.
3x50A had ik in de nieuwe komt 3x63A
Ja.quote:Op maandag 29 september 2025 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in echt vrij? Gewoon lekker koffie leutend, benen omhoog uit de wind in het zonnetje vrij - vrij ?
Klinkt goedquote:Op maandag 29 september 2025 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al uurtje getraind, even in de kringloop gesnuffeld. Nu thuis, even lekker lunchen, even wasje aanzetten, even in de tuin rommelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het?
Ik realiseerde me het eigenlijk net pas. Werkvoorbereider heeft het twee keer gezien en deze electricien donderdag ook al en ze hebben niets gezegd.Verkeerde afmetings?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even weer helemaal lekker jezelf worden, straks nog een kopje Pickwick thee met een opkikkerende spreuk en jouw herfstmaandag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 29 september 2025 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al uurtje getraind, even in de kringloop gesnuffeld. Nu thuis, even lekker lunchen, even wasje aanzetten, even in de tuin rommelen.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het?
Ik realiseerde me het eigenlijk net pas. Werkvoorbereider heeft het twee keer gezien en deze electricien donderdag ook al en ze hebben niets gezegd.Beetje jong doodgaan aan kanker who cares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dertig euro kan je het laten testen op hoe gevaarlijk het precies is.La derecha oprime, la izquierda libera
Twee mensen wier werk het is hebben het beide twee keer gezien en niets gezegd. Als asbest vast zit is het niet gevaarlijk.quote:Op maandag 29 september 2025 14:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beetje jong doodgaan aan kanker who cares.
Voor dertig euro kan je het laten testen op hoe gevaarlijk het precies is.
Zolang onbeschadigd. En je er vanaf blijft. Ik neem aan dat ze die groepenkast er niet met High Tack aan vast hebben gelijmd.quote:Op maandag 29 september 2025 15:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Twee mensen wier werk het is hebben het beide twee keer gezien en niets gezegd. Als asbest vast zit is het niet gevaarlijk.
Mooi zo👍🏼 wat is er anders? Of zijn jullie aan elkaar gewend AL?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |