abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218892624
Ik liep een survivalrun. Afgelopen maanden door een reeks aan pijntjes (vooral de heup die vast zat) niet veel getraind en vooral geen lange duurtrainingen, nou dat voelde ik wel ;(

Het eerste deel ging prima steady maar na ongeveer 3/4 was het echt op. De laatste twee obstakels heb ik op karakter uiteindelijk wel gehaald, maar het moest van erg ver komen :')

Ik heb ook het idee dat de warmte niet meehielp. Er waren maar twee verzorgingsposten en ze hadden geen sportdrank, alleen water en stukjes banaan. Ik was op het eind heel shaky, vraag me af of meer suikers en zouten me op de been gehouden zouden hebben.

Hoe dan ook ben ik thuis *G*
Meuk zit in de was *G*
Nu heb ik een verjaardag van een vriendin. Gelukkig van de survival dus ze heeft begrip als ik straks ook daar inkak :P
pi_218892629
Welkom terug @z80 :)
pi_218892651
Mooie foto’s! En wat vroeg @vlindertje89

Hier ook veel foto’s gezien, één nichtje had de foto doos van opa en oma gekregen en er waren veel “oh ja” en “wie is dit”. Foto’s van onze eigen ouders die wij niet kenden, maar ook lijstjes met foto’s die bij opa en oma thuis stonden.

Het was een gezellige lunch met z’n vieren en binnenkort gaan een sessie “foto’s scannen” houden en die voor alle neven en nichten beschikbaar maken.

Was zit in de machine, zo even de keuken opruimen, eten vanavond is restjes van vanmiddag en zowel vriezer als koelkast zijn weer een stuk leger
We have far more in common than that which devides us..
pi_218893080
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 14:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij kijken vanmiddag ook in de zon hockey, komt weer heel dichtbij zo :o
Op je club naar eerste team of naar kind? Als eerste team, dan kijk je naar de twee internationals die gister bij ons waren op clinic (bij de tegenstander).

Hier is de zon een beetje wisselend nu. Ik ga denk ik over drie kwartier nog even terug naar eigen club, nog een wedstrijd kijken van twee van onze herenteams tegen elkaar. Hopelijk dan de zon weer lekker terug.
pi_218893099
Wij sliepen uit tot 11 uur :+
(Maar lagen er pas om 3 uur in).
Overnacht op een natuur kampeerterrein in Den Haag. Dus gisteren door de duinen en over het strand gewandeld, ‘s avonds in Den Haag gegeten, daarna kampvuur en vandaag nog even een uurtje in de kajak gepeddeld (die kun je meenemen vanaf het kampeerterrein)

Nu op weg naar Utrecht om wat campagne materiaal op te pikken, en dan weer naar huis.
  zondag 28 september 2025 @ 16:23:46 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_218893358
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebber O+ Met een voorkeur voor verlaten woestijngebieden O+ O+
Kortom, ik heb bij een uur gedaan over het kopen van 1 haantje.

Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.

Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.

[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
Hebben jou walnoten geen jasje? Ik kan ze alleen als groenen bollen. Die lekker gaan ruiken.
Zo werden de noten op straat aangeleverd en zaten er mensen deze te "schillen"
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 september 2025 @ 16:26:29 #257
63722 z80
I fink you freaky
pi_218893383
En aangezien het ook daar herfst aan het worden was. Overal rond Xi'an standjes met granaatappels en sap er van.
De granaatappels aan de boom. Tegen beestjes verpakt in een plastic zak.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218893826
Oh, in Spanje groeien ook granaatappels (in het wild, alhoewel de bomen vast niet inheems zijn daar). Die hoeven daar niet zo'n zakje om. De commercieel verbouwde perziken/nectarines krijgen wel een servetje om. Niet van plastic, maar van zo'n papierachtig spul. Wat tegenwoordig na gebruik zoveel mogelijk weer verzameld wordt en dan netjes afgevoerd.

Walnoten (hier in Europa, misschien is dat elders anders) zitten in zo'n groene bol zolang de noot onrijp is. Voor sommige toepassingen wil je juist de onrijpe noten hebben. Mijn noten zijn nu rijp en dan vallen ze uit hun groene bol; de groene bol wordt zwarte en verteert bijzonder snel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 september 2025 @ 17:50:31 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218894080
Ik doe mee met Sigme :D

anoniem foto versturen

Maar dit is wel alles _O-
pi_218894444
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Op je club naar eerste team of naar kind? Als eerste team, dan kijk je naar de twee internationals die gister bij ons waren op clinic (bij de tegenstander).

Hier is de zon een beetje wisselend nu. Ik ga denk ik over drie kwartier nog even terug naar eigen club, nog een wedstrijd kijken van twee van onze herenteams tegen elkaar. Hopelijk dan de zon weer lekker terug.
Kampong heren. Dat is niet mijn club hoor :N
Behalve natuurlijk Hoera Utrecht enzo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 september 2025 @ 19:06:02 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218894544
Wat een heerlijke dag voor een Bokkentocht O+
En ja fit genoeg. :+
Acht biertjes, acht hapjes
Kan eigenlijk wel een recensie tikken. Ook culinair was het een feest.

Bijvoorbeeld Bij Zilt een uiencompote met gedroogde vruchten die in bockbier heeft geweekt. Het was _O_
Verder oa Goeie gerookte mosselen. Een taco met stoofvlees dat goed gegaard was. Goulashsoep.
Mooi weer. Het was een heerlijke dag.
Moei valt nog mee, maar over een uurtje komt de rozigheid door en ben ik zo vertrokken :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218894642
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe mee met Sigme :D

[ link | afbeelding ]
anoniem foto versturen

Maar dit is wel alles _O-
Maar dat zijn wel mooie dikke! Ik heb er veel, maar kleintjes.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218894647
Voor het eerst kunstkroketten per post besteld. Normaal haal ik ze altijd wel zelf, maar met nog maar 1 auto enzo komt dat er steeds niet van en we eten nu steeds patat met ... niks.
pi_218894734
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2025 19:22 schreef sigme het volgende:
Voor het eerst kunstkroketten per post besteld. Normaal haal ik ze altijd wel zelf, maar met nog maar 1 auto enzo komt dat er steeds niet van en we eten nu steeds patat met ... niks.
Nog steeds geen airfryer optie meer ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218894748
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee, mooi he O+
pi_218894770
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2025 19:22 schreef sigme het volgende:
Speaking of which. Ik heb zojuist een portie haggiskroketten op. Als voorgerecht :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218894878
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik keek nav de post van @sigme ook weer even, hoopte dat ik weer ruimte in de vriezer moest maken, maar helaas -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_218894892
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kampong heren. Dat is niet mijn club hoor :N
Behalve natuurlijk Hoera Utrecht enzo
Ah nee ik bedoelde ook niet Kampong, maar die van jullie dorp. Al bedenk ik me nu dat jouwes misschien juist wel op degene hockeyt waar ik ook gehockeyd heb, in blauw wit, ipv die ik in mn hoofd had.

Ik hockeyde overigens vanochtend ook op Kampong, en ging daar rond 12.15 pas weg, dus dan kwam het Echt Heel Dichtbij :o

Ik bedenk me nu ook pas dat vragen of je naar kind ging kijken vrij dom is aangezien die sowieso niet op zondag hockeyen :')
pi_218894937
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ah nee ik bedoelde ook niet Kampong, maar die van jullie dorp. Al bedenk ik me nu dat jouwes misschien juist wel op degene hockeyt waar ik ook gehockeyd heb, in blauw wit, ipv die ik in mn hoofd had.
Mijne hockeyt niet in ons dorp :P
quote:
Ik hockeyde overigens vanochtend ook op Kampong, en ging daar rond 12.15 pas weg, dus dan kwam het Echt Heel Dichtbij :o
Omg we waren elkaar bijna tegengekomen. Wij en 92826 anderen die ook op Kampong keken vandaag dan. Was onwijs druk.
quote:
Ik bedenk me nu ook pas dat vragen of je naar kind ging kijken vrij dom is aangezien die sowieso niet op zondag hockeyen :')
Weinig kans ja. Al hockeyen die kids in januari en februari wel op zondag, wegens open dagen van middelbare scholen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218894973
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijne hockeyt niet in ons dorp :P
[..]
Omg we waren elkaar bijna tegengekomen. Wij en 92826 anderen die ook op Kampong keken vandaag dan. Was onwijs druk.
[..]
Weinig kans ja. Al hockeyen die kids in januari en februari wel op zondag, wegens open dagen van middelbare scholen
Oh :D waar dan wel?

Haha toen wij weggingen was het nog niet zo heel druk. Best rustig zelfs nog. Op de tribune dan, bij de auto's inmiddels wel druk (wat dat betreft erg blij dat ik er al om 8u was, want keeperstas mee).

Doen ze midwinter of zaalhockey?
pi_218894992
Midwinterhockey?

Ze doen zaal.
pi_218895025
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Midwinterhockey?

Ze doen zaal.
Ja dat bestaat nog.. brrr. Zaal is beter.
pi_218895225
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja dat bestaat nog.. brrr. Zaal is beter.
Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zetten
pi_218895304
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zetten
Toen ik nog zaalhockeyde bestonden er nog geen blaashallen :D
Ik vond midwintercompetitie verschrikkelijk, maar ik functioneer dan ook niet bij kou. Ik heb vanochtend al met thermoshirt gespeeld :D
Zaalhockey was tenminste droog en redelijk goede speeltemperatuur, niet te koud niet te warm. En ook altijd wel gezellig moet ik zeggen.
pi_218896331
Hallo.

Vandaag vrij en ik zou naar vriendin, maar die zei af zaterdag ;( W. is al werken dus ik heb de hele dag en het hele huis voor mezelf vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')