Op je club naar eerste team of naar kind? Als eerste team, dan kijk je naar de twee internationals die gister bij ons waren op clinic (bij de tegenstander).quote:Op zondag 28 september 2025 14:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij kijken vanmiddag ook in de zon hockey, komt weer heel dichtbij zo
Hebben jou walnoten geen jasje? Ik kan ze alleen als groenen bollen. Die lekker gaan ruiken.quote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebberMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
Kortom, ik heb bij een uur gedaan over het kopen van 1 haantje.
Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.
Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
Kampong heren. Dat is niet mijn club hoorquote:Op zondag 28 september 2025 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Op je club naar eerste team of naar kind? Als eerste team, dan kijk je naar de twee internationals die gister bij ons waren op clinic (bij de tegenstander).
Hier is de zon een beetje wisselend nu. Ik ga denk ik over drie kwartier nog even terug naar eigen club, nog een wedstrijd kijken van twee van onze herenteams tegen elkaar. Hopelijk dan de zon weer lekker terug.
Maar dat zijn wel mooie dikke! Ik heb er veel, maar kleintjes.quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe mee met Sigme![]()
[ link | afbeelding ]
anoniem foto versturen
Maar dit is wel alles
Nog steeds geen airfryer optie meerquote:Op zondag 28 september 2025 19:22 schreef sigme het volgende:
Voor het eerst kunstkroketten per post besteld. Normaal haal ik ze altijd wel zelf, maar met nog maar 1 auto enzo komt dat er steeds niet van en we eten nu steeds patat met ... niks.
Nee, mooi hequote:Op zondag 28 september 2025 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog steeds geen airfryer optie meer
Speaking of which. Ik heb zojuist een portie haggiskroketten op. Als voorgerechtquote:Op zondag 28 september 2025 19:22 schreef sigme het volgende:
Voor het eerst kunstkroketten per post besteld. Normaal haal ik ze altijd wel zelf, maar met nog maar 1 auto enzo komt dat er steeds niet van en we eten nu steeds patat met ... niks.
Ik keek nav de post van @sigme ook weer even, hoopte dat ik weer ruimte in de vriezer moest maken, maar helaasquote:Op zondag 28 september 2025 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog steeds geen airfryer optie meer
Ah nee ik bedoelde ook niet Kampong, maar die van jullie dorp. Al bedenk ik me nu dat jouwes misschien juist wel op degene hockeyt waar ik ook gehockeyd heb, in blauw wit, ipv die ik in mn hoofd had.quote:Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kampong heren. Dat is niet mijn club hoor
Behalve natuurlijk Hoera Utrecht enzo
Mijne hockeyt niet in ons dorpquote:Op zondag 28 september 2025 20:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah nee ik bedoelde ook niet Kampong, maar die van jullie dorp. Al bedenk ik me nu dat jouwes misschien juist wel op degene hockeyt waar ik ook gehockeyd heb, in blauw wit, ipv die ik in mn hoofd had.
Omg we waren elkaar bijna tegengekomen. Wij en 92826 anderen die ook op Kampong keken vandaag dan. Was onwijs druk.quote:Ik hockeyde overigens vanochtend ook op Kampong, en ging daar rond 12.15 pas weg, dus dan kwam het Echt Heel Dichtbij
Weinig kans ja. Al hockeyen die kids in januari en februari wel op zondag, wegens open dagen van middelbare scholenquote:Ik bedenk me nu ook pas dat vragen of je naar kind ging kijken vrij dom is aangezien die sowieso niet op zondag hockeyen![]()
Ohquote:Op zondag 28 september 2025 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne hockeyt niet in ons dorp
[..]
Omg we waren elkaar bijna tegengekomen. Wij en 92826 anderen die ook op Kampong keken vandaag dan. Was onwijs druk.
[..]
Weinig kans ja. Al hockeyen die kids in januari en februari wel op zondag, wegens open dagen van middelbare scholen
Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zettenquote:Op zondag 28 september 2025 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja dat bestaat nog.. brrr. Zaal is beter.
Toen ik nog zaalhockeyde bestonden er nog geen blaashallenquote:Op zondag 28 september 2025 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel gezellig eigenlijk. Hoefde je ook geen blaashallen op te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |