Laat je fotos zien als het klaar is?quote:Op zondag 28 september 2025 11:16 schreef Blues het volgende:
Vandaag 3 wassen, beetje badkamer poetsen en stukkie fietsen/wandelen en/of NiB, net waar ik zin in heb.
En verder met de Jazz-module.en mijn gehaakte poncho afmaken door alleen nog de franjes erin te knopen. Dan heb ik een hele heuse poncho voor mezelf gehaakd
was ff doorzetten en niet helemaal gelukt omdat verhoudingen
Maar hé het is mijn eerste en leuk om te doen
Daarom mag ik meequote:Op zondag 28 september 2025 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat vooral je geliefde daarvan hield?
Ik zal m aandoen straks voor de fotoquote:Op zondag 28 september 2025 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat je fotos zien als het klaar is?![]()
Net voor het eerst de nieuwe auto volgeladen voor een festival. Toch weer wennen hoe je nu alles het beste mee kan nemen.
Vandaag staan we op een bierfestival in Dordrecht, daar komt mijn man vandaan dus ben benieuwd of we nog veel bekenden gaan zien.
Blaren drogen in de loop van de week wel uit. Heb er nu gen last meer van.quote:Op zondag 28 september 2025 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Welkom thuis Z.
Blaren zijn pijnlijkmss ritje pedicure?
Dacht even dat je met een Toyota thuiskwam.😉quote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebbenMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
Kortom, ik heb bij een uur gedaan over het kopen van 1 haantje.
Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.
Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag een vrijwilligers uitje: gaan we voetbal golf doen oid. Gelukkig goed weer voor een buitenactiviteit.
Mooitjequote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebbenMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.
Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
Interessant wel.quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Voor de liefhebbers, Frans Pollux is weer druk geweest met een nieuwe podcast.
Het geluk van Limburg, over het effect van de mijnen op alles.
Ik zit nog aan het begin dus geen idee hoe interessant het wordt. Maar luisteren naar Frans is sowieso rustgevend
Ik was ook om acht uur wakker!quote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
Je geniet altijd zo lekker van je weekend als je om 8 uur al bezig bent het mealpreppen voor de komende week![]()
Ik heb de musical gezien. Mooie en indringende produktie.quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Voor de liefhebbers, Frans Pollux is weer druk geweest met een nieuwe podcast.
Het geluk van Limburg, over het effect van de mijnen op alles.
Ik zit nog aan het begin dus geen idee hoe interessant het wordt. Maar luisteren naar Frans is sowieso rustgevend
Haha, goed bezig!quote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
Je geniet altijd zo lekker van je weekend als je om 8 uur al bezig bent het mealpreppen voor de komende week![]()
Heerlijk he?quote:Op zondag 28 september 2025 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, goed bezig!
Je geniet ook zo lekker van je weekend als je om 8.00 op een hockeyclub aankomt waar de mist nog op het veld staat en de zon nog zo heel laag lekker in je ogen schijnt![]()
Leverde wél mooi plaatje op door teamgenoot:
[ link | afbeelding ]
Gewonnen, daarna lekker in zonnetje H2 op hoogste niveau gekeken met twee oud internationals erin, toen keeperstas met ballentas en maskertas teruggebracht naar eigen club en boodschappen gedaan. En nu tijd voor liggen op de bank, benen zijn moe. Wel fantastisch heerlijk weer!
Zoiets zei een vriendin van mijn moeder ook hoor ik net.quote:Op zondag 28 september 2025 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb de musical gezien. Mooie en indringende produktie.
Ja ik dacht eerst dat ik de verkeerde had met dat verhaal met die bal. Maar het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 28 september 2025 12:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Interessant wel.
Enige lastige vind ik, is dat je niet wanneer die pc eindelijk begonnen is door het door elkaar snijden, interview-fragmenten en eindeloos uitweiden.![]()
Stem is fijn![]()
Uitwijden?
Wij kijken vanmiddag ook in de zon hockey, komt weer heel dichtbij zoquote:Op zondag 28 september 2025 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Gewonnen, daarna lekker in zonnetje H2 op hoogste niveau gekeken met twee oud internationals erin, toen keeperstas met ballentas en maskertas teruggebracht naar eigen club en boodschappen gedaan. En nu tijd voor liggen op de bank, benen zijn moe. Wel fantastisch heerlijk weer!
Mooie pic!quote:Op zondag 28 september 2025 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, goed bezig!
Je geniet ook zo lekker van je weekend als je om 8.00 op een hockeyclub aankomt waar de mist nog op het veld staat en de zon nog zo heel laag lekker in je ogen schijnt![]()
Leverde wél mooi plaatje op door teamgenoot:
[ link | afbeelding ]
Ha, ik was niet de enigequote:Op zondag 28 september 2025 12:08 schreef AnneX het volgende:
Dacht even dat je met een Toyota thuiskwam.😉
Wow wat een opbrengst en leuk hanen verhaalquote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebberMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
[ afbeelding ]
In haaktopic foto 💃quote:
Snap ik. Was ook niet mijn droomlocatie, maar eenmaal in de Roda hallen voel je daar niks meer van. Behalve het schrijnende gebrek aan zitplaatsen. Gelukkig waren we een uur voor aanvang al daar met 85-jaar-oude-tante-die-anders-teveel-stress-had-ivm-mogelijk-te-laat-komen.quote:Op zondag 28 september 2025 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoiets zei een vriendin van mijn moeder ook hoor ik net.
Ik vind zelf Kerkrade een redelijk onoverkomelijk obstakel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |