quote:
Die dingen maak je open met je voeten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Wat moet je doen met tamme kastanjes, behalve heel voorzichtig oppakken?
Datquote:Op zondag 28 september 2025 08:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Die dingen maak je open met je voeten.
1 schoen er voor een kwart op zetten om tegen te houden, met de ander schoen open vrijen/schuiven.
Daarna kijken of je prijs hebt. En of de vrucht komt met extra eiwitten.
Of terwijl zit er vruchtvlees in zonder diertjes.
Maar persoonlijk niet mijn smaak. Dus geen idee wat er mee te doen.
Reis was goed. Weer werkte ook mee. Slechts een paar regendagen. 1 regendag van 18 graden, de rest 25 graden of warmer. Wuhan,eerste stad was 35 graden en luchtvochtigheid 98%. Daarna koeler, meestal, en minder vocht in de lucht.quote:Op zondag 28 september 2025 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Welkom terug @:z80 mooie reis gehad?
Je kunt er maar van af zijnquote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
Je geniet altijd zo lekker van je weekend als je om 8 uur al bezig bent het mealpreppen voor de komende week![]()
Dat is wel waarquote:Op zondag 28 september 2025 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt er maar van af zijnHier werd er alleen gisterenavond gemealprept. Paprika, courgette en gepofte biet van de bbq voor in salades komende week.
Ik lag wel vannacht om 4.15 mijn to do lijst voor heel komende week te makenIk werd wakker en mijn hoofd stroomde steeds voller. Na een uur toch mijn telefoon er maar bij gepakt om dingen schematisch per dag op te schrijven. Gelukkig overkomt me dit zeer zelden, hier ga ik zeker geen gewoonte van maken.
Moet je nog lang preppen? Misschien kan je nog wat herpakken.quote:Op zondag 28 september 2025 10:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is wel waarIk vind het alleen moeilijk om in weekendstand te blijven als ik in m'n hoofd al bij de week ben. Meestal mealprep ik op zondagmiddag en dat voelt dan als einde van het weekend, maar daar vind ik het nu wel vroeg voor.
We hebben een beetje een gekke avond waarin we afscheid gaan nemen van een van de cavia's(de ander stierf vorige week
) en tegelijkertijd mijn ouders komen eten omdat wij vanavond naar een concert gaan. Mixed emotions
Ik dacht dat vooral je geliefde daarvan hield?quote:
Welkom thuis Z.quote:Op zondag 28 september 2025 09:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Reis was goed. Weer werkte ook mee. Slechts een paar regendagen. 1 regendag van 18 graden, de rest 25 graden of warmer. Wuhan,eerste stad was 35 graden en luchtvochtigheid 98%. Daarna koeler, meestal, en minder vocht in de lucht.
Reisplanning werd voornamelijk bepaald door het weer. En stad 1 door het hotel. Gevolg uiteindelijk 3 steden met 4 overnachtingen. En bijna een week Xi'an.
Maar alle vooraf bepaalde bezichtigingen kunnen bezoeken.
Nu de voeten vakantie geven. Ik loop standaard blaren. En met gemiddeld 20Km per dag is het dan ook blaren verzamelen. Waarvan de lastigste die gene onder een eeltlaag zitten. Zowel hak als onder de voorvoet.
Ontbijt zit er in. Bijna half 10, de wasmachine zo een vullen en aanzetten.
Laat je fotos zien als het klaar is?quote:Op zondag 28 september 2025 11:16 schreef Blues het volgende:
Vandaag 3 wassen, beetje badkamer poetsen en stukkie fietsen/wandelen en/of NiB, net waar ik zin in heb.
En verder met de Jazz-module.en mijn gehaakte poncho afmaken door alleen nog de franjes erin te knopen. Dan heb ik een hele heuse poncho voor mezelf gehaakd
was ff doorzetten en niet helemaal gelukt omdat verhoudingen
Maar hé het is mijn eerste en leuk om te doen
Daarom mag ik meequote:Op zondag 28 september 2025 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat vooral je geliefde daarvan hield?
Ik zal m aandoen straks voor de fotoquote:Op zondag 28 september 2025 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat je fotos zien als het klaar is?![]()
Net voor het eerst de nieuwe auto volgeladen voor een festival. Toch weer wennen hoe je nu alles het beste mee kan nemen.
Vandaag staan we op een bierfestival in Dordrecht, daar komt mijn man vandaan dus ben benieuwd of we nog veel bekenden gaan zien.
Blaren drogen in de loop van de week wel uit. Heb er nu gen last meer van.quote:Op zondag 28 september 2025 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Welkom thuis Z.
Blaren zijn pijnlijkmss ritje pedicure?
Dacht even dat je met een Toyota thuiskwam.😉quote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebbenMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
Kortom, ik heb bij een uur gedaan over het kopen van 1 haantje.
Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.
Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag een vrijwilligers uitje: gaan we voetbal golf doen oid. Gelukkig goed weer voor een buitenactiviteit.
Mooitjequote:Op zondag 28 september 2025 12:00 schreef sigme het volgende:
Ons haanje was door een roofvogel omgebracht. Dus nu heb ik een nieuwe haan gezocht. In een dorpje in de buurt hadden ze wel haantjes van een ras dan mij wel aanstaat (Australorp). Dus ik daarheen, vanochtend om 9u.
Had die man daar een aantal oude Toyota's staan, zo kwamen we wat aan de praat. Is het een per-auto-naar-Marokko liefhebbenMet een voorkeur voor verlaten woestijngebieden
![]()
![]()
Kortom, ik heb bij een uur gedaan over het kopen van 1 haantje.
Haantje (en begeleidende kip) zitten nu bij de vier andere kippen in het hok opgesloten, allemaal bespoten met wat schoonmaakazijn. Morgen mogen ze los.
Ik zal de rest van de dag bezig met oogst. Er staat een mand ossehart-tomaten om tomatensaus van te maken, er moeten nog meer walnoten geraapt worden.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste walnootraapronde, woensdag. Dit waren er 1000. Ik heb er al weer 200 bijgeraapt op vrijdagochtend dus er zal nu ook wel weer wat liggen.
Interessant wel.quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Voor de liefhebbers, Frans Pollux is weer druk geweest met een nieuwe podcast.
Het geluk van Limburg, over het effect van de mijnen op alles.
Ik zit nog aan het begin dus geen idee hoe interessant het wordt. Maar luisteren naar Frans is sowieso rustgevend
Ik was ook om acht uur wakker!quote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
Je geniet altijd zo lekker van je weekend als je om 8 uur al bezig bent het mealpreppen voor de komende week![]()
Ik heb de musical gezien. Mooie en indringende produktie.quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Voor de liefhebbers, Frans Pollux is weer druk geweest met een nieuwe podcast.
Het geluk van Limburg, over het effect van de mijnen op alles.
Ik zit nog aan het begin dus geen idee hoe interessant het wordt. Maar luisteren naar Frans is sowieso rustgevend
Haha, goed bezig!quote:Op zondag 28 september 2025 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |