Met je eigen auto met stuur aan de verkeerde kant is daar met die smalle weggetjes ook een hel…quote:Op woensdag 24 september 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, meerijden is vermoeiender dan zelf rijden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
De hufterigheid van modern Nederland kent geen grenzen.quote:
Hear hearquote:Op woensdag 24 september 2025 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
De hufterigheid van modern Nederland kent geen grenzen.
Ik ben er echt ontdaan van. Een beetje gezinshereniging aanvragen duurt minimaal 4 uur (een ongecompliceerde waar iemand de papieren op orde heeft en kan lezen en schrijven in eigen taal) en daarna ben je nog minimaal 2x 4 uur (in ruim 2 jaar) bezig.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
De hufterigheid van modern Nederland kent geen grenzen.
Heb ik ook niet hoor, maar wil wel wat structuur zodat ook zij weet waar ze (zelfstandig met steekproeven door mij) aan kan werken en blij aar haar stage komt.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:13 schreef sigme het volgende:
Van de meeste MBO-stagairs moet je ook niet erg hoge verwachtingen hebben qua zelfstandigheid en initiatief, natuurlijk zijn ze er wel die dat in overvloed hebben, maar de meesten zijn bange/recalcitrante/onwillige/onhandige pubers. Die moet je liefkozend het juiste pad op masseren.
Toen ik 17 was zou ik volstrekt ongeschikt zijn geweest om ergens stage te lopen, en dan heet ik van een 'hoger' niveau te zijn dan een MBO-stagair.
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit kregen we gisteren te horen.
GotsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn thuis. Jammer want de vakantie was top.
Geen Piep bij thuiskomstOok geen ondergepieste tassen want dat vond ze dan ook altijd nodig. Maar Hans is blij dat we er weer zijn, de schat. Ze is er helemaal nerveus van en stijgt bijna op van haar eigen gespin
MBO is heel breed, je komt er echt allerlei soorten mensen en heel veel verschillende niveaus tegen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb ik ook niet hoor, maar wil wel wat structuur zodat ook zij weet waar ze (zelfstandig met steekproeven door mij) aan kan werken en blij aar haar stage komt.
Trouwens vind ik dat er veel niveauverschil is tussen MBO-ers.
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit kregen we gisteren te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Niet vaak? Staat ie ergens achter in de kast dan? En waarvoor? Vind je hem zwaar? Welk merk?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb er een. Gebruik m niet vaak maar iedere keer wanneer ik m wel gebruik denk ik “moet ik vaker doen”
WOquote:Op donderdag 25 september 2025 06:27 schreef Clubsoda het volgende:
En nu nog even braaf allemaal mbo schrijven (en havo en vmbo en hbo en vwo)![]()
/pet peeve.
Het zijn n.b. afkortingen. Havo als in havo wordt geaccepteerd door Wordfeud. (!}quote:Op donderdag 25 september 2025 06:27 schreef Clubsoda het volgende:
En nu nog even braaf allemaal mbo schrijven (en havo en vmbo en hbo en vwo)![]()
/pet peeve.
Ik werk bij DUO, dan leer je dat wel af.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:27 schreef Clubsoda het volgende:
/pet peeve.
Ook ja. Minder vaak gebruikt in die vorm denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |