Zie TT: Meekiften is vermoeiender dan zelf kiftenquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:08 schreef Clubsoda het volgende:
Is het nou vervelender dat mensen kiften of dat mensen benoemen dat mensen kiften?
Of dat mensen benoemen dat mensen benoemen dat mensen kiften?
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen. De dag die ik wist dat zou komen is eindelijk hier.
De doos met borden is terecht.
Dank.quote:
Tien stuks voorzichtig oppakken, bolster eraf halen, schil openslopen, kijken of er wel een noot in de schil zit.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Wat moet je doen met tamme kastanjes, behalve heel voorzichtig oppakken?
Wat bedoel je met geknuppeld? Er zit inhoud in overigens, sommige stonden al een stukje open.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Tien stuks voorzichtig oppakken, bolster eraf halen, schil openslopen, kijken of er wel een noot in de schil zit.
Heel veel tammekastanjebomen geven wel een hoop stekels maar leggen uitsluitend windeieren.
Er moet een 2e tamme kastanje ergens in de buurt staan (tamelijk nabij) voor de kruisbestuiving, zonder dat wordt het niet veel soeps. Het klimaat moet geschikt zijn. En eigenlijk worden ze ook graag geknuppeld.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je met geknuppeld? Er zit inhoud in overigens, sommige stonden al een stukje open.
Wel voorzichtig remmen he, zo zonder bol op de schakelpookquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:10 schreef derLudolf het volgende:
Goed, had eigenlijk andere plannen maar m'n oom kwam toevallig langs. Ik had nog bomen op z'n aanhanger en dat kwam ter loops ter sprake. Nou ja, nu ligt het hier achter het huis. Deels gezaagd, deels al gekloofd en gezaagd.
Had had sinds 29 februari buiten gelegen en ik had de hoop dat het wel een beetje gedroogd zou zijn (berk is normaliter binnen een jaar wel droog) maar dat valt tegen.
Zo komt Jan Splinter door de winter![]()
[ afbeelding ]
Lekker Spartaans, wel even wennen een ongesynchroniseerde versnellingsbak
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:52 schreef Blues het volgende:
Heerlijke middag gehad met veel bijpraat, knuffelen, lego, pianospelen, donaldduckies uit 2017 lezen die we nog hadden liggendokken voor de grote clubactie
want A zit op scouting en ze gaan het clubhuis opfluffen en hij gaat overvliegen 💚
J heeft als extra keuzevak muziek gekozen én hij vertelde blij dat hij op pianoles gaat.
Nagenieten dit
😉quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
Het servies lag precies daar waar ik dacht dat het was maar waar J zei dat het absoluut niet kon zijn. Het bestek en de glazen waren daar ook.
We hebben gisteren een zeiltje op de vloer van de bijkeuken gelegd dus vandaag kon een deel van de stellingkasten met inhoud er eindelijk in. Dat stond sinds februari al ergens anders ontzettend in te weg te staan.
Ik mag geen eten meer kopen![]()
[ afbeelding ]
@:borisz, beterschap. Ik ben ook flink verkouden. Het is tot nu toe wel goed te doen, al breekt het zweet me uit bij vlagen.
Voorraadjequote:Op zaterdag 27 september 2025 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
Het servies lag precies daar waar ik dacht dat het was maar waar J zei dat het absoluut niet kon zijn. Het bestek en de glazen waren daar ook.
We hebben gisteren een zeiltje op de vloer van de bijkeuken gelegd dus vandaag kon een deel van de stellingkasten met inhoud er eindelijk in. Dat stond sinds februari al ergens anders ontzettend in te weg te staan.
[ afbeelding ]
@:borisz, beterschap. Ik ben ook flink verkouden. Het is tot nu toe wel goed te doen, al breekt het zweet me uit bij vlagen.
Lekker klusje he ? Hier vorig weekend -alle- food uit de kasten gehad en gesorteerd / beoordeeld.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:16 schreef flipsen het volgende:
Ik ben erg goed in het uit de weg gaan van confrontaties/ruzies/kiftende mensen gelukkig. Mijn vrouw vindt dat een reuze-irritante eigenschap van me, maar ik ben erg goed in het uit de weg gaan van confrontaties/ruzies/kiftende mensen gelukkig
Is Argentinië zo in trek? Hoe dat zo? En waarom is dat zo godvergeten duur daar?quote:Blijft bizar dat er NU al geen plek meer is in Torres del Paine voor februari/maart, terwijl de hotels daar dik 500 euro per nacht kosten![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer thuis. Het was redelijk druk en veel bewoners kwamen ook een praatje maken.
Ook een meneer voor informatie en toen die weg was zeiden TL en ik tegelijk de naam van iemand die vorig jaar info vroeg, vrijwilliger werd maar die na 4x toch verzocht werd niet meer te komenwe hadden meteen hetzelfde gevoel bij hem.
En omdat onze locatie gaat sluiten ga ik in ieder geval op het hoofdkantoor digitale spreekuren doen, maar deze TL gaat hier in de buurt bij vwn TL worden op maatschappelijk en vroeg of ik meewil. En dat ga ik wel doen denk ik. We kunnen goed samenwerken, daar zoeken ze ook nog vrijwilligers. Dus word ik een directere collega van @:lucky_strike
Was dit maar alle food. Dit is misschien 1/3.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker klusje he ? Hier vorig weekend -alle- food uit de kasten gehad en gesorteerd / beoordeeld.
Ben nu bijna klaar met verplicht-opmaak-koken.
Remmen ging sowieso niet heel snelquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel voorzichtig remmen he, zo zonder bol op de schakelpook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |