SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 26-09-2025 23:27:08 ]
quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:17 schreef Blues het volgende:
Wij waren hier vanaaf
Bekijk deze YouTube-video
en hoe moe we ook waren van ons werk, ik kreeg er energie van.
Wat een goeie muzikanten en leuke 'battles' en goed uitgevoerdEnergieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler 😢
Ga ik toch maar eens uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weer eens naar Cinema Culinaire. Want ipv het halve land doorreizen was het nu 15 minuten met de trein. Plus 2 minuten lopen vanaf het station![]()
Gevolg: meneer bij de entree was erg blij dat we meteen zeiden dat we de opzet snapten. Hij moest het vaak herhalen. Want van de 110 eters bleken er maar een stuk of 10 al eerder te zijn geweest. Waarvan 3 mensen in ons gezelschap.
We kregen versgeschepte popcorn mee om van te knabbelen en mochten terugkomen voor meer. Toen ik dat op een druk moment deed mocht ik zelf scheppen![]()
![]()
De film: Julie & Julia. Met oa (rivier)kreeft thermidor, bruscetta, kippendij in portsaus, Julia’s boeuf bourgignon en chocoladetaart.
Onder de film bordjes doorgeven en in de pauze het vriendelijke verzoek de afwas aan het einde van iedere tafel netjes neer te zetten. Netste tafel zou een fles wijn krijgen. Wij wonnen![]()
![]()
Dus aan de Merlot voor bij de boeuf die na de pauze kwam.
Na afloop vanaf het station ben ik even de kermis op gegaan voor suikerpinda’s als tweede toetje. Nom.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn terug van de house warming van het ouwe huis. MnX zag er tegenop.
Het was een verrassing, zal ik maar zeggen. Loslaten AnneX …loslaten.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoals beloofd, een verslag van Rulantica en Europapark
SPOILER: RulanticaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EuropaparkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WowSPOILER: Bonus, StraatsburgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, zeg dat wel.quote:
Bijv. Alles ( grenen balken beneden) mat wit geschilderd, want dat werkt ruimtelijk…
Omdat het lang en donker is als er geen zon is, koos ik hoogglans om licht erin te brengen.
En op de digitale schetsen was een ( forse) cocktail bar ingetekend. 😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel.
Bijv. Alles ( grenen balken beneden) mat wit geschilderd, want dat werkt ruimtelijk…
Omdat het lang en donker is als er geen zon is, koos ik hoogglans om licht erin te brengen.
En op de digitale schetsen was een ( forse) cocktail bar ingetekend. 😎Oei... smaken verschillen (flink)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn.![]()
![]()
Is het niet beter om níet naar zoiets te gaan, als je het niet aankan? In plaats van neerbuigend te doen over iemands smaak? Je hebt er zelf duidelijk niets aan en voor de huidige bewoners lijkt me ook geen lolletje. Aan de andere kant, ze nodigen jullie wel uit dus misschien hebben ze daar geen last van?
Ik zou vriendelijke bedanken voor een housewarming in m'n oude huis denk ik. Maar de huidige bewoners is ook nogal een pannenkoek, dat speelt ook mee
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ik herken hier in zn algemeenheid wel een deel van de studenten die ik gezien heb in inderdaad, zowel de sterkte punten als de valkuilen. Ik denk dat een groot deel van de studenten een beetje in die groep valt, en een groot deel heeft ipv het tweede deel vd beschrijving dat ze enorm perfectionistisch zijn, hun eigen functioneren onderschatten, juist erg bescheiden zijn en (grote) moeite hebben met grenzen aangeven. En dan nog een groepje die er wat tussenin zit, en een paar die ik niet ga beschrijven
.
Ook dit allemaal in algemeenheid en natuurlijk is elke student een eigen individu en niet een hokje enzo /disclaimer, maar het zijn wel thema's die ik bij veel studenten terug zie komen.
Ik had woensdag een eindgesprek van een stage van een hele goede studente die een hoger cijfer kreeg dan ze had verwacht.Ik denk dat bij veel van de groep die ik beschrijf er ook perfectionisme speelt hoor. Als je al je hele leven heel veel kunt en snapt dan voelt feedback in een proces wat je nog niet kúnt kunnen best heel heftig. De eye-opener als ik ze vertel dat het streven niet moet zijn dat dat ze een 'foutloos' verslag gaan schrijven, want dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Het leukste is als ze dat een beetje los gaan laten en merken dat een stage geen tentamen is waar je een 9 gaat halen op een product, maar dat je gaat leren kijken, denken, afwegen, overleggen, sparren, lezen...SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zou ik ze soms wel eens door elkaar willen rammelen in de hoop dat ze eens realistisch naar hun eigen niveau van functioneren kunnen kijken. Ik waardeer het altijd meer willen leren en beseffen dat er nog vanalles te leren valt enorm, maar ik zou het sommige studenten zo gunnen om daarnaast óók een wat meer realistisch positief beeld van hun eigen functioneren te hebben / zichzelf toe te staan wat meer bij dat beeld stil te staan (indien ze het wel weten maar het meteen wegwuiven met wat er allemaal nog te leren is)maar deze generatie studenten voelt veel druk denk ik, om alles te kunnen en goed te doen, direct op de perfecte werkplek te landen. Ze voelen heel weinig ruimte om te freewheelen. Ik doe meestal ook even m'n eigen loopbaan in de mix, ik was ruim 15 jaar (!) ouder dan jij nu toen ik landde om m'n plek, geef jezelf wat tijd meid
Hallo.
Ik las gaaf monsterverslag van LS over de vakantie. Tof.![]()
De spoiler van Vlinder heb ik niet gelezen maar ben wel benieuwd. Kan, weliswaar op heel ander werkgebied, wel duit in het zakje doen over perfectionisme en jezelf in de weg zitten, maar ook over een generatie die niet weet wat werken is. Hoewel dat ook niet helemaal generatie-afhankelijk is.
Vandaag moet ik dag 4 van 4 raggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 17:00 heb ik weekend. Morgen familiedag van W, maandag naar vriendin in Arnhem.
Afgelopen week kwamen er wat aanvraagjes voor mijn bedrijf binnen. Van nieuwe partijen/mensen. Dat is spannend en daar moet ik nog even wat dingen voor doen. Wel heel tof.
Zo moet ik een Dirndl kopenen breng ik een offerte uit voor de huur en het bedienen van een softijsmachine op een uitvaart. Ik heb nog nooit softijs getapt of met zo een machine gewerkt.
Er zit ook een verjaardag op een landgoed in de pijplijn van een man die 60 wordt en, als ik zou willen, een hardcore feest met een hogere gemiddelde leeftijd van 16:00 tot 0:00
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ja, dat verslag was tofnu wil ik ook naar Europapark
![]()
Dirndl![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, dat verslag was tofnu wil ik ook naar Europapark
![]()
Dirndl![]()
Betekend wel ook 16 uur literpullen slepenRIP handjes.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Hardcorefeest voor hogere gemiddelde leeftijd![]()
Ik had het nog niet gezegd maar we hadden in Straatsburg een kleine openbaring. We kennen wat mensen die op vakantie "stadjes gaan bekijken". Dat snappen we niet, gewoon zomaar ergens rondslenteren. We willen dingen leren op een bij voorkeur beetje efficiënte manier want ons vakantietempo ligt vrij hoog, zonder haast te hebben. Maar zo'n audiotour jongens5 Euro bij de Tourist Office en lopen maar. In 2 uur heel die stad door en bergen info gekregen
Spoilers!![]()
Dit doet me ergens aan denkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 06:35 schreef Clubsoda het volgende:
Is het niet beter om níet naar zoiets te gaan, als je het niet aankan? In plaats van neerbuigend te doen over iemands smaak? Je hebt er zelf duidelijk niets aan en voor de huidige bewoners lijkt me ook geen lolletje. Aan de andere kant, ze nodigen jullie wel uit dus misschien hebben ze daar geen last van?
Wij nodigden de oude bewoners ook argeloos en vriendelijk bedoeld uit destijds. Wie verwacht dan dat zo iemand een meterslange blogpost gaat schrijven waarin ze je keuzes neersabelt?
Gelukkig hadden wij er op zich ook geen last van, maar we waren wel behoorlijk verbaasd. De onze had ook nog een buurman een foto laten maken (over de schutting) tijdens de verbouwing die ze plaatste en waar ze over ging mekkeren. Die is later wel verwijderd volgens mij.
Niet AnneX dus, ik ben al een tijdje niet verhuisd, ik heb jouw huis niet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik wil óók naar Europapark.
En Mrs V en kind oook.
Klinkt wel hard werken voor prikkeluitgedaagden. Maar dat is volgens jaar zomer vast anders
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Mogge
Ik moet eigenlijk heel zielig gaan doen. De meter liep op naar 38.2![]()
Donderdag sloeg het op mijn keel en had gisteren natuurlijk niet moeten gaan wandelen.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Nou, dat verhaal had ik ook in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit doet me ergens aan denken
Wij nodigden de oude bewoners ook argeloos en vriendelijk bedoeld uit destijds. Wie verwacht dan dat zo iemand een meterslange blogpost gaat schrijven waarin ze je keuzes neersabelt?
Gelukkig hadden wij er op zich ook geen last van, maar we waren wel behoorlijk verbaasd. De onze had ook nog een buurman een foto laten maken (over de schutting) tijdens de verbouwing die ze plaatste en waar ze over ging mekkeren. Die is later wel verwijderd volgens mij.
Niet AnneX dus, ik ben al een tijdje niet verhuisd, ik heb jouw huis niet(ik heb die blog destijds gelezen en bleek die mensen nog te kennen ook
) in dat geval leken ze echt beledigd te zijn door jullie keuzes, alsof dat kritiek was op hún keuzes en dat legitimeerde om dingen online te smijten. En dan zeggen ze dat gen z alles maar online deelt
Ja, die uitdaging is er wel. Vooral omdat het zo compact is gebouwd allemaal. Maar er zijn ook overal hoekjes waar je relatieve rust hebt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil óók naar Europapark.
En Mrs V en kind oook.
Klinkt wel hard werken voor prikkeluitgedaagden. Maar dat is volgens jaar zomer vast anders
Wat een verhaal joh van die oud bewonersHebben julie ze daarna nog gesproken?
Spoilers!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel.
En op de digitale schetsen was een ( forse) cocktail bar ingetekend. 😎Lastig lijkt me hoor. Dat huis was toch een beetje jullie kindje en zo'n uniek object.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn.
Hebben ze je perfecte keuken wel laten zitten?Spoilers!![]()
Mogge!
Nou ja zeg @Vanyel wat een rare actie van die mensen (en de buurman)
Je mag natuurlijk best ergens iets van vinden maar omdat in een blog te gooien is wel raar.
Dat is allemaal weer heel pittig @Lonaa hoe lang duurt de huwelijksreis nog?
Straks even wat vergeten boodschappen halen, dan naar de boten voor de open AZC dagWe have far more in common than that which devides us..![]()
Goedemorgen!
Liefste was rond 4u thuis en Mooitje om 7:30 wakker. Dus Mooitje & ik zwerven al enige tijd buiten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
@Lucky_Strike : klinkt goed!
Toch maar eens kijken of we er een keertje heen kunnen. Wellicht met twee vrienden, die zijn helemaal pretpark-gek.![]()
Disney vond ik inmiddels 20+ jaar geleden () wel leuk (wel heel ruim opgezet, dus veel tijd kwijt aan enkel het lopen…) maar ik heb dan ook een grote liefde voor animatiefilms. Toen ik er was werd het Studio’s gedeelte gebouwd, daar zou ik nog graag eens heen willen.
![]()
Klinken wel als leuke opdrachten @Lonaa
Vooral dat hardcore feest![]()
Mijn zusje heeft nog echt gewerkt in een echte dindrl in Oostenrijk.![]()
![]()
Ik wist niet dat mooitje een chiwawa wasquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:04 schreef sigme het volgende:
Nu de paddestoelen met schaaldier, zodat zichtbaar is dat het echt hele grote paddestoelen zijn
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben net wakker, eindelijk uitslaap![]()
Dadelijk naar een openlucht museum voor lunch, rondleiding, koffie en vlaai (het is immers werk) en dan mag ik nog wat jubilarissen bewieroken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit doet me ergens aan denken
Niet AnneX dus, ik ben al een tijdje niet verhuisd, ik heb jouw huis niet![]()
![]()
![]()
Schaaldieremoe heeft de kabouters weggejaagdquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:04 schreef sigme het volgende:
Nu de paddestoelen met schaaldier, zodat zichtbaar is dat het echt hele grote paddestoelen zijn
[ afbeelding ]
EnOrm!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: