In een dirdnl?quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Betekend wel ook 16 uur literpullen slepenRIP handjes.
Verblijdquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:06 schreef Blues het volgende:
Wij worden straks verblijdt (d/t?) met bezoek van (k.-) kinderen![]()
De inmiddels boomlangekleinzoon J en de scout kleinzoon A. mét ouders
Ik ben er niet weg van, maar puree van maken is een idee. Of in een stalletje aan de wegquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Wat moet je doen met tamme kastanjes, behalve heel voorzichtig oppakken?
Poffen doen ze veel in zuid europa.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Die tamme kan je gewoon oppakken, met de wilde moet je wat meer oppassen...quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Och djeezuz…weer de usual suspects die deze post liken .quote:Op zaterdag 27 september 2025 06:35 schreef Clubsoda het volgende:
Is het niet beter om níet naar zoiets te gaan, als je het niet aankan? In plaats van neerbuigend te doen over iemands smaak? Je hebt er zelf duidelijk niets aan en voor de huidige bewoners lijkt me ook geen lolletje. Aan de andere kant, ze nodigen jullie wel uit dus misschien hebben ze daar geen last van?
Ik zou vriendelijke bedanken voor een housewarming in m'n oude huis denk ik. Maar de huidige bewoners is ook nogal een pannenkoek, dat speelt ook mee
Beterschap 💐quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:22 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik moet eigenlijk heel zielig gaan doen. De meter liep op naar 38.2![]()
Donderdag sloeg het op mijn keel en had gisteren natuurlijk niet moeten gaan wandelen.
Ergens volgende week is ie terug maar ik kan toch niet tot die tijd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Nou ja zeg @:vanyel wat een rare actie van die mensen (en de buurman)
Je mag natuurlijk best ergens iets van vinden maar omdat in een blog te gooien is wel raar.
Dat is allemaal weer heel pittig @:lonaa hoe lang duurt de huwelijksreis nog?
Straks even wat vergeten boodschappen halen, dan naar de boten voor de open AZC dag
Yes.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:09 schreef Blues het volgende:
[..]
In een dirdnl?
Succesik hou van je verhalen maar het is wel afzien
Waarom die sneer in de eerste zin? Ik kan me nou niet herinneren dat ik me regelmatig vervelend naar je uitlaat oid, of vergeet ik dan wat?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Och djeezuz... weer de usual suspects die deze post liken .![]()
Het is míjn verbazing over keuzes. En ik ben blij dat de jonge mensen er een eigen huis van maken. Helemaal prima. Dat dit een beetje schuurt is niet erg.
Tja…jonge mensen en andere keuzes. Prima verder.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lastig lijkt me hoor. Dat huis was toch een beetje jullie kindje en zo'n uniek object.
Hebben ze je perfecte keuken wel laten zitten?
Nee zeker niet.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, die uitdaging is er wel. Vooral omdat het zo compact is gebouwd allemaal. Maar er zijn ook overal hoekjes waar je relatieve rust hebt.
Wat een verhaal joh van die oud bewonersHebben julie ze daarna nog gesproken?
Hou je er een lijstje van bij?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Och djeezuz…weer de usual suspects die deze post liken .![]()
Ik heb ooit een tamme kastanje soep gemaakt, was nog echt heel lekker ook. Lekker notig van smaak.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Zie TT: Meekiften is vermoeiender dan zelf kiftenquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:08 schreef Clubsoda het volgende:
Is het nou vervelender dat mensen kiften of dat mensen benoemen dat mensen kiften?
Of dat mensen benoemen dat mensen benoemen dat mensen kiften?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |