quote:Voorafgaand aan de schietpartij, rond 16.30 uur, kwam er een melding binnen van een beroving aan het nabijgelegen Wisselspoor. De verdachte zouden daar hebben geprobeerd om iemand van zijn fatbike te beroven, en liet daarbij een vuurwapen zien.
Toen de politie ter plaatse kwam, vluchtte de verdachte richting de McDonalds. „Daar liet hij opnieuw het vuurwapen zien”, verklaart de woordvoerder. Agenten met getrokken wapens sommeerden de man om zich over te geven. Toen hij opeens wegvluchtte, schoten de agenten.
AD.nl
https://www.dumpert.nl/zoek/Capelle?selectedId=100133065_37b9b7ccquote:De verdachte van een beroving die zondagmiddag bij een McDonald's in Capelle aan den IJssel is doodgeschoten, is een vijftienjarige jongen. De burgemeester van de stad benadrukt dat het incident indruk heeft gemaakt. Veel jonge kinderen waren er getuige van.
"Voor de nabestaanden van de overleden jongen is dit een groot verlies", zegt burgemeester Joost Manusama van Capelle aan den IJssel. "Ook realiseer ik me dat dit incident diepe indruk heeft gemaakt op alle omstanders die het hebben gezien."
De politie kwam zondagmiddag af op een beroving van een fatbike op het Wisselspoor in Capelle aan den IJssel. Een van de twee verdachten had een vuurwapen bij zich. Die vluchtte richting een vestiging van McDonald's aan de Hoofdweg, bijna 2 kilometer verderop.
Daar richtte de politie een vuurwapen op de verdachte en droeg hem op het wapen te laten vallen. De politie zei eerder tegen de NOS dat hij meerdere keren was gewaarschuwd. Toen de jongen zijn wapen niet liet vallen, schoot de politie. De verdachte overleed ter plekke aan zijn verwondingen.
De politie heeft een tweede verdachte van de beroving aangehouden. Over de identiteit van die persoon is nog niets bekendgemaakt. Het is ook niet duidelijk hoe het slachtoffer van de beroving eraan toe is.
Nu.nl
Die gast is (was) ook gewoon een mens. Een gedenkhoek betekent niet direct: "haal ook een pistool en beroof mensen van fatbikes!"quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:52 schreef deedeetee het volgende:
Wel vreemd dat in de school een herdenkingshoekje is ingericht. Daar geef je toch een totaal verkeerde boodschap mee af naar de schooljeugd ? Het gaat hier niet om een iemand die omgekomen is door een ongeluk of slachtoffer is geworden van een crimineel ?
Nou ja dat laatste kun je dan mss wel zo zien, alleen was hij zelf de crimineel die slachtoffer werd van zijn eigen criminele daden.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:05 schreef Evangelion het volgende:
Het is ook een waarschuwing. Wees niet als Jerryson.
Zijn vader heette dus blijkbaar Jerry, zo rolt dat soms, daar moet je respect voor hebben.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast is (was) ook gewoon een mens. Een gedenkhoek betekent niet direct: "haal ook een pistool en beroof mensen van fatbikes!"
Jerry was er niet voor son en aldus eindigde het geslacht Jerry.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:26 schreef Voos_Kogels het volgende:
[..]
Zijn vader heette dus blijkbaar Jerry, zo rolt dat soms, daar moet je respect voor hebben.
Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen, en van arrenmoeje maar een jointje gedraaid in de gemeenschappelijke woonruimte om drie uur snachts.
Nee maar voor mijn gevoel verdoezelt het wel de ernst van het feit dat deze jongeman een gewapende overval pleegde.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast is (was) ook gewoon een mens. Een gedenkhoek betekent niet direct: "haal ook een pistool en beroof mensen van fatbikes!"
Het feit dat hij om het leven is gekomen zal men zwaarder laten wegen dan die overval. Althans, dat zou ik een begrijpelijke redenatie vindenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee maar voor mijn gevoel verdoezelt het wel de ernst van het feit dat deze jongeman een gewapende overval pleegde.
Hij geeft eerst iemand bedreigd met een vuurwapen, beroofd, daarna op de vlucht voor de politie. En dan bij de McDonald's, waar gezinnen met kinderen zitten wederom je pistool trekken..quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het feit dat hij om het leven is gekomen zal men zwaarder laten wegen dan die overval. Althans, dat zou ik een begrijpelijke redenatie vinden
Ik had het over die gedenkplek, niet over de (on)terechtheid zijn dat die is doodgeschotenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hij geeft eerst iemand bedreigd met een vuurwapen, beroofd, daarna op de vlucht voor de politie. En dan bij de McDonald's, waar gezinnen met kinderen zitten wederom je pistool trekken..
Moet er dan eerst geschoten worden door hem voor hij mag worden uitgeschakeld?
Zo kan je alles doen, als je het maar een pedagogische maatregel ter ondersteuning van het verwerkingsproces van de leerlingen die nu op school met allerlei vragen en gevoelens zitten noemt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:39 schreef Isengrimus het volgende:
Zo'n gedenkplek inrichten is een pedagogische maatregel. Dat doe je niet voor de omgekomen leerling maar ter ondersteuning van het verwerkingsproces van de leerlingen die nu op school met allerlei vragen en gevoelens zitten.
Ah ik dacht dat je doelde op de agent die hem had neergeschotenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had het over die gedenkplek, niet over de (on)terechtheid zijn dat die is doodgeschoten
Ik denk dat daar veel te ongemakkelijke waarheden uit komen. Zo’n rapport gaat in hetzelfde archief als het Amsterdamse rapport over hatecrimes tegen homoseksuelenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt je beter verdiepen in de achtergronden waarom deze jongen op deze leeftijd al dit soort praktijken uithaalde.
Ik heb er prima van kunnen slapen. Als je jezelf groot genoeg acht om met vuurwapens te zwaaien ben je ook groot genoeg om er zelf het slachtoffer van te worden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:26 schreef Voos_Kogels het volgende:
[..]
Zijn vader heette dus blijkbaar Jerry, zo rolt dat soms, daar moet je respect voor hebben.
Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen, en van arrenmoeje maar een jointje gedraaid in de gemeenschappelijke woonruimte om drie uur snachts.
Ik niet dus, ik zie het eerder als een vorm van beloning waar hij dus geen recht op heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het feit dat hij om het leven is gekomen zal men zwaarder laten wegen dan die overval. Althans, dat zou ik een begrijpelijke redenatie vinden
Dan sta je wel extreem negatief in het leven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik niet dus, ik zie het eerder als een vorm van beloning waar hij dus geen recht op heeft.
jeugdtrauma:quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rappers kunnen toch ook 15 zijn?
Misschien had ie die fatbike wel nodig om zijn zieke oma te bezoeken, weet jij veel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb er prima van kunnen slapen. Als je jezelf groot genoeg acht om met vuurwapens te zwaaien ben je ook groot genoeg om er zelf het slachtoffer van te worden.
die zat bij de Mac?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:54 schreef Voos_Kogels het volgende:
[..]
Misschien had ie die fatbike wel nodig om zijn zieke oma te bezoeken, weet jij veel?
Prima reden om dan met een vuurwapen te gaan zwaaien inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:54 schreef Voos_Kogels het volgende:
[..]
Misschien had ie die fatbike wel nodig om zijn zieke oma te bezoeken, weet jij veel?
hij wou oma beschermen tegen N soortgenootjes die uit waren op haar bankpas en juwelen en bij de politie of bank werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:31 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Prima reden om dan met een vuurwapen te gaan zwaaien inderdaad.
Dat is meestal geen rocket science. Je kunt ervan uitgaan dat ie opgevoed werd door de straatcultuur.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt je beter verdiepen in de achtergronden waarom deze jongen op deze leeftijd al dit soort praktijken uithaalde.
Als McDonalds verstandig is zetten ze er een prullenbak neer.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:12 schreef Zipportal het volgende:
De gedenkplek wordt een veldje waar je de hond mag laten bouten. @:RamboDirk
Ach ach, op BlueSky zeker?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
En ondertussen wordt er al op social media opgeroepen om a.s. donderdag en vrijdag in Capelle / Rotterdam in opstand te komen: 'Justice for Jerryson'
Instagram oa.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach ach, op BlueSky zeker?
Deze jongen heeft zijn 'justice' al gehad. Dat krijg je ervan als een stelende crimineel met een wapen de politie gaat bedreigen.
Ja mafketels heb je altijd.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
En ondertussen wordt er al op social media opgeroepen om a.s. donderdag en vrijdag in Capelle / Rotterdam in opstand te komen: 'Justice for Jerryson'
Wat voor justice willen ze dan?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
Maar hij heeft toch juist gerechtigheid gekregen ? Hij kreeg precies dat wat de politie moet doen bij iemand die een gewapende overval pleegt en dat wapen ondanks waarschuwingen het neer te leggen, koppig in zijn hand blijft houden.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
Hopelijk gaan er ook veel oma's en dushi's de straat op met een waarschuwing:quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
Ze hebben nieuwe Nikes nodig?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
Omdat het een dief was?quote:Op woensdag 24 september 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:
waarom wordt zijn foto eigenlijk overal geblurred?
Lekker een middagje cosplayen alsof je in Compton of de Bronx van vroeger woont.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
Als er hier om rellen komen moeten ze hard aangepakt wordenquote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
Straight outa Compton Capellequote:Op woensdag 24 september 2025 10:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lekker een middagje cosplayen alsof je in Compton of de Bronx van vroeger woont.
quote:Op woensdag 24 september 2025 08:34 schreef DefKu het volgende:
Niet overal, kwam vanmorgen op facebook een foto tegen met het verhaaltje dat het eigenlijk 'zo'n lieve jongen was'quote:Op woensdag 24 september 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:
waarom wordt zijn foto eigenlijk overal geblurred?
Waterkanon erop en de knuppel erover.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als er hier om rellen komen moeten ze hard aangepakt worden
Van George Floyd hadden we beelden waarop te zien was hoe hij minutenlang langzaam werd vermoord. Van dit geval hebben we geen beelden en is er in een split second een beslissing genomen die achteraf gezien wel of niet volgens protocol was. Ik denk niet dat dit voldoende mensen woest maakt om zoden aan de dijk te zetten.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:21 schreef William_Papadin het volgende:
We hebben gewoon onze eigen George Floyd te pakken
Het recht om gewapende overvallen te plegen, omdat het anders gewoon heel moeilijk is om aan een gratis fatbike te komen?quote:Op woensdag 24 september 2025 09:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wat voor justice willen ze dan?
Free fatbikes?
Massale fatbikecontrolequote:Op woensdag 24 september 2025 10:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als er hier om rellen komen moeten ze hard aangepakt worden
In een artikel is zijn pleegmoeder aan het woord. Bij de geboorte stond hij dus waarschijnlijk al 10-0 achter.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat is meestal geen rocket science. Je kunt ervan uitgaan dat ie opgevoed werd door de straatcultuur.
Geen fatsoenlijke opvoeding + geen rolmodellen (behalve de rappende "gangsters" op youtube) + opgroeien in een omgeving zonder verantwoordelijkheidsgevoel en enige normen en waarden + vrienden die "de leven" op straat leven.
Ik begreep dat zijn pleegmoeder best goed bekend stond? Betrokken hulpvaardige dame. Zeg niet dat ze moeder Theresa is maar volgens mij heeft het daar niet aan gelegen.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
In een artikel is zijn pleegmoeder aan het woord. Bij de geboorte stond hij dus waarschijnlijk al 10-0 achter.
Sommigen groeien nu eenmaal op voor galg en rad. Dat was vroeger ook al zo, tegenwoordig hebben ze dan meteen wapens op jonge leeftijd of zijn ze drugsrunner als ze pas 12 jaar zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik begreep dat zijn pleegmoeder best goed bekend stond? Betrokken hulpvaardige dame. Zeg niet dat ze moeder Theresa is maar volgens mij heeft het daar niet aan gelegen.
Gewoon een pistool dusquote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef roos94 het volgende:
Wat is nou weer een omgebouwd gasalarmpistool
Moest ook even googlen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef roos94 het volgende:
quote:Een omgebouwd gasalarmpistool is een oorspronkelijk onschadelijk alarmpistool dat door het aanpassen van de loop zodanig is veranderd dat het scherpe projectielen kan afvuren. Het is dus geen alarmpistool meer, maar een illegaal vuurwapen dat valt onder de Wet wapens en munitie (WWM) en in Nederland verboden is.
Inderdaad, hij pleegde gewoon een gewapende diefstal/overval.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Hij wilde er dus werkelijk schade mee aanrichten anders was het wel een alarmpistool gebleven.
Dat is een mannelijk gasalarmpistool dat een vrouwelijk gasalarmpistool is gewordenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef roos94 het volgende:
maar nu is die zelf doodquote:Op woensdag 24 september 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Hij wilde er dus werkelijk schade mee aanrichten anders was het wel een alarmpistool gebleven.
Ik zie wel gasalarm MP40's en MP44's (meteen nostalgie naar Call of Duty).quote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk ook omgebouwde gasalarmkalashnikovs?
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie wel gasalarm MP40's en MP44's (meteen nostalgie naar Call of Duty).
Zo.. Poeh.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
De jongen werd verdacht van de beroving van een fatbike even daarvoor, waarbij het slachtoffer een vuurwapen op zijn hoofd gericht kreeg en werd geschopt en geslagen.
Telegraaf.
En hopelijk krijgt het slachtoffer indien nodig hulp hierbij. De wetenschap dat je bent beroofd door iemand met wapen dat daadwerkelijk dodelijk voor je had kunnen zijn lijkt me geen lolletje.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo.. Poeh.
Hopelijk slapen die agenten nu ook beter. Wetende dat het wel gewoon een levensgevaarlijk vuurwapen was.
Zeker.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En hopelijk krijgt het slachtoffer indien nodig hulp hierbij. De wetenschap dat je bent beroofd door iemand met wapen dat daadwerkelijk dodelijk voor je had kunnen zijn lijkt me geen lolletje.
Door een groep, want naast de dader zitten er nog twee in hechtenis en zoeken ze er nog een paar.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker.
Dat lijkt me niet niks. Mishandeld ook nog.
Mag hopen dat ze allemaal gewoon veroordeeld worden onder het volwassenenstrafrecht. De grote jongen uithangen, betekend ook de grote jongensstraf opgelegd krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Door een groep, want naast de dader zitten er nog twee in hechtenis en zoeken ze er nog een paar.
Dit is/was dus gewoon een groep jongeren die samen gewapende overvallen plegen met mishandeling, hoe kan je in hemels naam medelijden met zo een knul krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Door een groep, want naast de dader zitten er nog twee in hechtenis en zoeken ze er nog een paar.
Lekkere bende, misschien ff opletten bij zijn begrafenis wat daar voor tuig op af komt.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:45 schreef DefKu het volgende:
De twee 15-jarige verdachten zijn woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris, op verdenking van de beroving van een fatbike aan het Wisselspoor in Capelle aan den IJssel. Ze blijven 14 dagen langer vastzitten. Het zijn geen onbekenden van politie en justitie, zo vertellen bronnen van De Telegraaf. Zo zouden deze twee tieners al meerdere berovingen op hun naam hebben staan.
Deze loopt niet weer.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:55 schreef matthijst het volgende:
Idd, krijg je met die laffe straffen in NL.
Gasten lopen gewoon vrij rond na meerdere berovingen..
Jammer dat de politie deze lui ook niet meteen afgeschoten heeft.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:45 schreef DefKu het volgende:
De twee 15-jarige verdachten zijn woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris, op verdenking van de beroving van een fatbike aan het Wisselspoor in Capelle aan den IJssel. Ze blijven 14 dagen langer vastzitten. Het zijn geen onbekenden van politie en justitie, zo vertellen bronnen van De Telegraaf. Zo zouden deze twee tieners al meerdere berovingen op hun naam hebben staan.
Zo werkt het niet he. Die mogen gewoon de bak in.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jammer dat de politie deze lui ook niet meteen afgeschoten heeft.
Waar ze weer over een klein jaartje weer de maatschappij mogen terroriseren. Jeeejquote:Op woensdag 24 september 2025 14:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zo werkt het niet he. Die mogen gewoon de bak in.
Valt onder jeugdrecht, dat komt er op neer dat ze een paar weken cel krijgen en op hun 25e lange lijsten extra slachtoffers zullen hebben gemaakt. Dat had hier voorkomen kunnen worden.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is idd een jammerlijke bevinding, maar ik denk nog steeds dat standrechtelijk executeren van mensen een stapje te ver gaatquote:Op woensdag 24 september 2025 15:00 schreef DefKu het volgende:
[..]
Waar ze weer over een klein jaartje weer de maatschappij mogen terroriseren. Jeeej
Ja maar dat zou hun ontwikkeling teveel schaden, want ze hadden juist net hun leven weer een beetje op de rit met een opleiding en deze gewapende overval was een uitzondering, dus we doen een taakstraf en voorwaardelijke celstraf.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij woont graag in een land waar de politie zonder vorm van proces mensen die geen direct gevaar vormen executeert?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jammer dat de politie deze lui ook niet meteen afgeschoten heeft.
Ze vormen een permanent gevaar voor de welwillenden in de samenleving.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef recursief het volgende:
[..]
Jij woont graag in een land waar de politie zonder vorm van proces mensen die geen direct gevaar vormen executeert?
Hoe bedenk je het toch? Geen direct gevaar vormen. Die vent had een omgebouwd alarmpistool in zijn klauwen.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef recursief het volgende:
[..]
Jij woont graag in een land waar de politie zonder vorm van proces mensen die geen direct gevaar vormen executeert?
De prullenbak van FOK!quote:Op woensdag 24 september 2025 15:19 schreef monkyyy het volgende:
In een oubliette gooien. Ben je er vanaf. Maar ja, mag niet.
Dat is het probleem met idealisme; men denkt dat iedereen geholpen kan worden en dat het wel goed komt. De praktijk leert ons dat het niet goedkomt en dat dit soort personen niet te helpen zijn en uiteindelijk vele slachtoffers zullen maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het toch? Geen direct gevaar vormen. Die vent had een omgebouwd alarmpistool in zijn klauwen.
Nogmaals de vraag: wil jij in een land leven waar de politie verdachten naar believen kan executeren ? En voor de goede orde: dan heb ik het niet over mensen die met een pistool staan te zwaaien.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze vormen een permanent gevaar voor de welwillenden in de samenleving.
Niet als je 15 bent hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Ik reageerde op BLaZ die het jammer vindt dat de politie de twee andere verdachten niet ook meteen maar heeft afgeknald.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het toch? Geen direct gevaar vormen. Die vent had een omgebouwd alarmpistool in zijn klauwen.
Dat gaat wel een beetje ver ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Ik reageerde op BLaZ die het jammer vindt dat de politie de twee andere verdachten niet ook meteen maar heeft afgeknald.
Ik had al bijzonder weinig medelijden met Jerryson, maar we zijn (voor zover mogelijk) nog verder gezakt.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
De jongen werd verdacht van de beroving van een fatbike even daarvoor, waarbij het slachtoffer een vuurwapen op zijn hoofd gericht kreeg en werd geschopt en geslagen.
Telegraaf.
De politie heeft hier toch weer een paar potentile Djazz-Lins, Jahvensly's en Shaniqua's weten te voorkomen tezamen met een alleenstaande witte dikke moeder achter de kinderwagen over een jaar of 5.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik had al bijzonder weinig medelijden met Jerryson, maar we zijn (voor zover mogelijk) nog verder gezakt.
Dat moet je inderdaad niet willen. Maar het is wel wrang dat dit soort afval waarschijnlijk met een fopstrafje zo weer buiten staat en verder gaat waar ze gebleven waren.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Ik reageerde op BLaZ die het jammer vindt dat de politie de twee andere verdachten niet ook meteen maar heeft afgeknald.
Het is juist wel een echt wapen...quote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zei toch dat het geen echt wapen was.
fixedquote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zei toch dat ik niet kan lezen.
Je bedoelt dat het wapen waarmee Peter R. De Vries is vermoord geen echt wapen is? Bijzonder!quote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat die pleegmoeder even iets te kapot is om statements te maken met spandoeken...quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef maily het volgende:
Ik hoop op een heleboel dushi's, oma's, buurtmoeders etc met spandoeken:
WEES GEEN JERRYSON.
Missen we niks aan...quote:Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Telegraaf.
Die beelden van hem op de herdenkingsvideo zijn ook vreselijk. Erg opzichtige grote gouden ketting, veel bling bling en Gucci-tasjes en andere troep om zijn lijf. Zijn hele arm vol tattoos op zijn 15e.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef maily het volgende:
WEES GEEN JERRYSON.
Dat grietje werd maandag genterviewd bij de Mac, was ook geen helder licht.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die beelden van hem op de herdenkingsvideo zijn ook vreselijk. Erg opzichtige grote gouden ketting, veel bling bling en Gucci-tasjes en andere troep om zijn lijf. Zijn hele arm vol tattoos op zijn 15e.
Hij is een wandelende stereotype.
[ tiktok ]
Enorme street trash dit.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die beelden van hem op de herdenkingsvideo zijn ook vreselijk. Erg opzichtige grote gouden ketting, veel bling bling en Gucci-tasjes en andere troep om zijn lijf. Zijn hele arm vol tattoos op zijn 15e.
[ tiktok ]
Al dat dikke goud, tattoos, dat heeft toch vele duizenden euro's gekocht...quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Dat zeg ik toch niet, ik heb het specifiek over overvallers die bezig zijn met een gewapende overval.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag: wil jij in een land leven waar de politie verdachten naar believen kan executeren ? En voor de goede orde: dan heb ik het niet over mensen die met een pistool staan te zwaaien.
We zouden ook een naar een lijst moeten met toegestane namen.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
De politie heeft hier toch weer een paar potentile Djazz-Lins, Jahvensly's en Shaniqua's weten te voorkomen tezamen met een alleenstaande witte dikke moeder achter de kinderwagen over een jaar of 5.
Ben benieuwd of de oudere mensen in zijn omgeving nog kritisch naar hun zelf gaan kijken. Een kind heeft dat niet van een vreemde. Ook helemaal dus geen biologische ouders in zijn leven?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al dat dikke goud, tattoos, dat heeft toch vele duizenden euro's gekocht...
Erg veel geld voor een 15 jarige.
Goede krantenwijk
Die is er al.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We zouden ook een naar een lijst moeten met toegestane namen.
Jerryson is nu Jerrysoff.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef maily het volgende:
WEES GEEN JERRYSON.
Die wordt echter niet gehanteerd? IJsland doet dat namelijk, wat een prima instrument is om vreemde namen te weren.quote:
Dan houden we geen Nederlands elftal meer over.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We zouden ook een naar een lijst moeten met toegestane namen.
Een herdenkingsplek voor een crimineel zou ook niet mogen, dit is iemand die een pistool tegen het hoofd van een onschuldige burger heeft gezet, dergelijk geweld mag niet verheerlijkt worden.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:31 schreef Komondeja het volgende:
Bloemen op de plek van zijn dood. Een gedenkplek voor jerryson binnen de school.
'God had ander plan met jou'. Ja joh, God wilde niet ng een draaideurcrimineel. jerryson wikte maar God beschikte. Nou jongens, gedenk jerryson lekker. Zeur dan niet als jij zelf slachtoffer wordt van een beroving. Geef dan gewoon je waardevolle spullen af als de crimineel je een pistool tegen het hoofd houdt. Misschien krijg je op dat moment wel tranen in je ogen omdat de beroving je vast doet denken aan de o zo lieve jerryson die jij herdacht.
Ach, je ziet ook wel eens van die bloemenperkjes langs de weg voor lui die zich bezopen om een boom hebben gevouwen.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een herdenkingsplek voor een crimineel zou ook niet mogen, dit is iemand die een pistool tegen het hoofd van een onschuldige burger heeft gezet, dergelijk geweld mag niet verheerlijkt worden.
Tuurlijk, dat goud is echt goud,quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al dat dikke goud, tattoos, dat heeft toch vele duizenden euro's gekocht...
Erg veel geld voor een 15 jarige.
Goede krantenwijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |