Uit disrespect zou je eigenlijk 1 cent moeten overmakenquote:Op donderdag 25 september 2025 08:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De inzameling bedelarij die je wist dat zou komen.
Voor de familie en nabestaanden van de doodgeschoten Jerryson (15) uit Gouda is een crowdfundingsactie opgezet. De organisator wil 7000 euro ophalen ‘voor een waardig afscheid, en om te helpen met de kosten van een advocaat’.
Op Instagram. Ik zie dat nieuwssites geen [bewust?] geen link erbij zetten wat ze vaak wél doen. Het is dan ook van de zotte dat er geld bij elkaar gebedeld word voor deze mafklapper.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:38 schreef roos94 het volgende:
waar is die crowdfundings actie dan, op gofundme staat niks, in de artikelen die erover schrijven staat geen linkje en op google vind ik ook niets?
Zelfs die ene cent is nog teveel. Tenzij je het nog kan terugboeken.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uit disrespect zou je eigenlijk 1 cent moeten overmaken
Ze zouden aangifte tegen die moeder moeten doen voor wat ze de straat op heeft gestuurd.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:47 schreef Gibson88 het volgende:
Stukje gemist maar wat een verrassingMoeders doet aangifte en heeft Roethof (
) als advocaat. Dit toneelstuk begint behoorlijk droevig te worden.
Hij heeft toch al justice gekregen.....quote:Op donderdag 25 september 2025 08:59 schreef roos94 het volgende:
ok gevonden
https://www.gofundme.com/(...)utm_source=linktr.ee
Ik denk dat het omgekeerd is.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:54 schreef deedeetee het volgende:
Moeder heeft dus een advocaat van kwade zaken in de arm genomen. Nou dat hadden we al verwacht nietwaar ?
Nou ze kunnen haar wel verantwoordelijk houden en de kosten op haar verhalen. Haar zoon was immers 15 en daarmee in het Nederlands recht handelingsonbekwaam en daarmee is de moeder verantwoordelijk voor het handelen van haar zoon.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zouden aangifte tegen die moeder moeten doen voor wat ze de straat op heeft gestuurd.
Lijkt me ook. Die moeder kan Roethoef helemaal niet betalen. En hij heeft weer een mooie PR zaak..quote:Op donderdag 25 september 2025 09:02 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Ik denk dat het omgekeerd is.
De advocaat van kwade zaken heeft mevrouw opgebeld en flink bewerkt, terwijl ze het afgrijselijkste dat een moeder kan overkomen, het verlies van haar kind, nog probeert te verwerken.
Jeetje, ootje heeft een coming out met deze zaak.quote:Op donderdag 25 september 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Want?
Vanuit Suriname en onze eilanden pleuren ze de menselijke ellende toch naar Nederland. Logisch toch?
Zelfs Joran van der Sloot pleurden ze hier neer in Arnhem. Bij de Bijlmer waren ze ook niet zeker of ze wisten wie of wat er precies in die flats woonden.
Die gozer die vorig jaar drie onschuldige mannen neerstak was er ook zo een.
Doe nu niet of je onnozel bent. Zo gaat dat al vanaf 1990.
Maar ook echt. Massive what the actual fuckquote:
En ook juridisch gewoon een interessante zaakquote:Op donderdag 25 september 2025 09:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Die moeder kan Roethoef helemaal niet betalen. En hij heeft weer een mooie PR zaak..
Ook dat inderdaad. Meneer wilde weer 's op televisie komen. Maar goed, hij is advocaat en doet waarvoor hij geleerd heeft.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Die moeder kan Roethoef helemaal niet betalen. En hij heeft weer een mooie PR zaak..
Ik zat ook even zo van wtf.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Maar ook echt. Massive what the actual fuck
Ik ben gewoon verbijsterd dat mensen die uit hun vinger / over hun lippen durven te krijgen.
Dit gaat de linkse partijen toch een enorme hoeveelheid stemmen kosten, eerst de pro-Pallie houding en nu al die sympathie met een crimineel? Niet van verstokte linkse mensen, maar van zwevers, waarvan er zoveel zijn de laatste decennia?quote:Op donderdag 25 september 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal even links stemmen zodat lieve arme jongens zoals Jerry nooit meer door de gemene politie worden afgeschoten.
Omdat er een paar verknipte gemeenteraadsleden een paar tientjes doneren?quote:Op donderdag 25 september 2025 09:34 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Dit gaat de linkse partijen toch een enorme hoeveelheid stemmen kosten, eerst de pro-Pallie houding en nu al die sympathie met een crimineel? Niet van verstokte linkse mensen, maar van zwevers, waarvan er zoveel zijn de laatste decennia?
En daar begint de bagatellisatie alquote:Op donderdag 25 september 2025 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat er een paar verknipte gemeenteraadsleden een paar tientjes doneren?
Is gewoon voor geld, een schadevergoeding of schikking.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze weet waarschijnlijk niet wie dat is.
Maar goed, die rechtszaak is gewoon een poging om haar kop in het zand te steken en weigering haar eigen schuld in deze te erkennen.
Als zijn moeder aanwezig was geweest en jerrycan niet bij zijn oma had hoeven wonen dan had hij misschien niet met een pistool in zijn klauwen rondgelopen.
Van wat? Ik vind het ook bijzondere mensen maar als je denkt dat dit zetels kost dan ben je behoorlijk in de war.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:36 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
En daar begint de bagatellisatie al
Kan het Openbaar Ministerie die biologische "moeder" niet aanklagen?quote:Op donderdag 25 september 2025 09:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is gewoon voor geld, een schadevergoeding of schikking.
Bron: ADquote:De Rijksrecherche onderzoekt het incident. Roethoef wil niet wachten op het resultaat van het onderzoek. „Wachten tot de sporen weg zijn? Wachten tot getuigen vergeten zijn wat er gebeurd is? Waarom wachten? Ik ben niet zo afwachtend en moeder gelukkig ook niet. Met wachten bereik je niets.”
quote:
quote:Jerryson was zowel levendig als geliefd binnen zijn vriendengroep. Zijn avontuurlijkheid en aanstekelijke humor waren voor velen een bron van vreugde. In een TikTok-video, die zijn glimlach en vriendelijkheid prachtig vastlegde, herinneren zijn vrienden hem met melancholie.
https://sterrenblad.nl/he(...)n-15-jarige-jerryson
quote:
We zullen zien, maar aan je felle reactie te zien heb ik ergens toch een gevoelige snaar geraakt.quote:Ik vind het ook bijzondere mensen maar als je denkt dat dit zetels kost dan ben je behoorlijk in de war.
Ik blijf erbij dat deze moeder op sleeptouw wordt genomen door een duivelse advocaat; iemand die na de dood daadwerkelijk in de diepste niveau van de hel terechtkomt, als er zoiets had bestaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is gewoon voor geld, een schadevergoeding of schikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |