In een artikel is zijn pleegmoeder aan het woord. Bij de geboorte stond hij dus waarschijnlijk al 10-0 achter.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat is meestal geen rocket science. Je kunt ervan uitgaan dat ie opgevoed werd door de straatcultuur.
Geen fatsoenlijke opvoeding + geen rolmodellen (behalve de rappende "gangsters" op youtube) + opgroeien in een omgeving zonder verantwoordelijkheidsgevoel en enige normen en waarden + vrienden die "de leven" op straat leven.
Ik begreep dat zijn pleegmoeder best goed bekend stond? Betrokken hulpvaardige dame. Zeg niet dat ze moeder Theresa is maar volgens mij heeft het daar niet aan gelegen.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
In een artikel is zijn pleegmoeder aan het woord. Bij de geboorte stond hij dus waarschijnlijk al 10-0 achter.
Sommigen groeien nu eenmaal op voor galg en rad. Dat was vroeger ook al zo, tegenwoordig hebben ze dan meteen wapens op jonge leeftijd of zijn ze drugsrunner als ze pas 12 jaar zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik begreep dat zijn pleegmoeder best goed bekend stond? Betrokken hulpvaardige dame. Zeg niet dat ze moeder Theresa is maar volgens mij heeft het daar niet aan gelegen.
Gewoon een pistool dusquote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef roos94 het volgende:
Wat is nou weer een omgebouwd gasalarmpistool
Moest ook even googlen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef roos94 het volgende:
quote:Een omgebouwd gasalarmpistool is een oorspronkelijk onschadelijk alarmpistool dat door het aanpassen van de loop zodanig is veranderd dat het scherpe projectielen kan afvuren. Het is dus geen alarmpistool meer, maar een illegaal vuurwapen dat valt onder de Wet wapens en munitie (WWM) en in Nederland verboden is.
Inderdaad, hij pleegde gewoon een gewapende diefstal/overval.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Hij wilde er dus werkelijk schade mee aanrichten anders was het wel een alarmpistool gebleven.
Dat is een mannelijk gasalarmpistool dat een vrouwelijk gasalarmpistool is gewordenquote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef roos94 het volgende:
maar nu is die zelf doodquote:Op woensdag 24 september 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Hij wilde er dus werkelijk schade mee aanrichten anders was het wel een alarmpistool gebleven.
Ik zie wel gasalarm MP40's en MP44's (meteen nostalgie naar Call of Duty).quote:Op woensdag 24 september 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk ook omgebouwde gasalarmkalashnikovs?
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie wel gasalarm MP40's en MP44's (meteen nostalgie naar Call of Duty).
Zo.. Poeh.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
De jongen werd verdacht van de beroving van een fatbike even daarvoor, waarbij het slachtoffer een vuurwapen op zijn hoofd gericht kreeg en werd geschopt en geslagen.
Telegraaf.
En hopelijk krijgt het slachtoffer indien nodig hulp hierbij. De wetenschap dat je bent beroofd door iemand met wapen dat daadwerkelijk dodelijk voor je had kunnen zijn lijkt me geen lolletje.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo.. Poeh.
Hopelijk slapen die agenten nu ook beter. Wetende dat het wel gewoon een levensgevaarlijk vuurwapen was.
Zeker.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En hopelijk krijgt het slachtoffer indien nodig hulp hierbij. De wetenschap dat je bent beroofd door iemand met wapen dat daadwerkelijk dodelijk voor je had kunnen zijn lijkt me geen lolletje.
Door een groep, want naast de dader zitten er nog twee in hechtenis en zoeken ze er nog een paar.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker.
Dat lijkt me niet niks. Mishandeld ook nog.
Mag hopen dat ze allemaal gewoon veroordeeld worden onder het volwassenenstrafrecht. De grote jongen uithangen, betekend ook de grote jongensstraf opgelegd krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Door een groep, want naast de dader zitten er nog twee in hechtenis en zoeken ze er nog een paar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |