Ik had al bijzonder weinig medelijden met Jerryson, maar we zijn (voor zover mogelijk) nog verder gezakt.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
De jongen werd verdacht van de beroving van een fatbike even daarvoor, waarbij het slachtoffer een vuurwapen op zijn hoofd gericht kreeg en werd geschopt en geslagen.
Telegraaf.
De politie heeft hier toch weer een paar potentile Djazz-Lins, Jahvensly's en Shaniqua's weten te voorkomen tezamen met een alleenstaande witte dikke moeder achter de kinderwagen over een jaar of 5.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik had al bijzonder weinig medelijden met Jerryson, maar we zijn (voor zover mogelijk) nog verder gezakt.
Dat moet je inderdaad niet willen. Maar het is wel wrang dat dit soort afval waarschijnlijk met een fopstrafje zo weer buiten staat en verder gaat waar ze gebleven waren.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Ik reageerde op BLaZ die het jammer vindt dat de politie de twee andere verdachten niet ook meteen maar heeft afgeknald.
Het is juist wel een echt wapen...quote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zei toch dat het geen echt wapen was.
fixedquote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zei toch dat ik niet kan lezen.
Je bedoelt dat het wapen waarmee Peter R. De Vries is vermoord geen echt wapen is? Bijzonder!quote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat die pleegmoeder even iets te kapot is om statements te maken met spandoeken...quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef maily het volgende:
Ik hoop op een heleboel dushi's, oma's, buurtmoeders etc met spandoeken:
WEES GEEN JERRYSON.
Missen we niks aan...quote:Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
De jongen werd verdacht van de beroving van een fatbike even daarvoor, waarbij het slachtoffer een vuurwapen op zijn hoofd gericht kreeg en werd geschopt en geslagen.
Telegraaf.
Die beelden van hem op de herdenkingsvideo zijn ook vreselijk. Erg opzichtige grote gouden ketting, veel bling bling en Gucci-tasjes en andere troep om zijn lijf. Zijn hele arm vol tattoos op zijn 15e.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:00 schreef maily het volgende:
Ik hoop op een heleboel dushi's, oma's, buurtmoeders etc met spandoeken:
WEES GEEN JERRYSON.
Dat grietje werd maandag genterviewd bij de Mac, was ook geen helder licht.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die beelden van hem op de herdenkingsvideo zijn ook vreselijk. Erg opzichtige grote gouden ketting, veel bling bling en Gucci-tasjes en andere troep om zijn lijf. Zijn hele arm vol tattoos op zijn 15e.
Hij is een wandelende stereotype.
[ tiktok ]
Enorme street trash dit.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die beelden van hem op de herdenkingsvideo zijn ook vreselijk. Erg opzichtige grote gouden ketting, veel bling bling en Gucci-tasjes en andere troep om zijn lijf. Zijn hele arm vol tattoos op zijn 15e.
[ tiktok ]
Al dat dikke goud, tattoos, dat heeft toch vele duizenden euro's gekocht...quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Dat zeg ik toch niet, ik heb het specifiek over overvallers die bezig zijn met een gewapende overval.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag: wil jij in een land leven waar de politie verdachten naar believen kan executeren ? En voor de goede orde: dan heb ik het niet over mensen die met een pistool staan te zwaaien.
We zouden ook een naar een lijst moeten met toegestane namen.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
De politie heeft hier toch weer een paar potentile Djazz-Lins, Jahvensly's en Shaniqua's weten te voorkomen tezamen met een alleenstaande witte dikke moeder achter de kinderwagen over een jaar of 5.
Ben benieuwd of de oudere mensen in zijn omgeving nog kritisch naar hun zelf gaan kijken. Een kind heeft dat niet van een vreemde. Ook helemaal dus geen biologische ouders in zijn leven?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al dat dikke goud, tattoos, dat heeft toch vele duizenden euro's gekocht...
Erg veel geld voor een 15 jarige.
Goede krantenwijk
Die is er al.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We zouden ook een naar een lijst moeten met toegestane namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |