quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Israėlische vlag heb ik ook al gezien.
Ik vind de ophef overdreven.
Al snap ik het principe “gelijke monniken…” ook wel.
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan toch niet ook die kant op. Jezus zeg
He-le-maal eensquote:
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan toch niet ook die kant op. Jezus zeg
PVV, FVD, JA21quote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.
Weinig gelukkigquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.
Wees blijquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef vPlien het volgende:
PrachtigDit deed Bosma nog best netjes trouwens, denk dat hij het stiekem ook wel grappig vond
Oh welp ik mis wat de Vos allemaal zei
Ik zie BBB, SGP en héél misschien de VVD er ook nog wel voor aan om voor zo’n motie te stemmen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21
zoiets zal het wel zijn
Dat doet hij wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef SurpriseGirl het volgende:
Over de tijd heen roept die nooit als wilders loopt te gillen
VVD is ook liberaal dus die zullen ook wel voor zijn, en SGPquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21
zoiets zal het wel zijn
nooit gezienquote:
Ze wil dat Antifa verboden wordt in navolging vd VS. Wilders/de PVV steunt die motie.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef vPlien het volgende:
[..]
HahaMaar nou weet ik niet waar dr motie over ging
Eng wijf.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef -XOR- het volgende:
Motiediarree en het maskertje van Lidewij meteen af met het Antifaverbod.
Ah thanksquote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze wil dat Antifa verboden wordt in navolging vd VS. Wilders/de PVV steunt die motie.
Vooral vervelend, en ze mist de charme van Baudet om met onzin weg te komen.quote:
Inderdaad, daar kon je nog een beetje om lachen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vooral vervelend, en ze mist de charme van Baudet om met onzin weg te komen.
Wat is er mis met Antifa erkennen als toeristische organisatie? Als ik ze zie kom ik ook altijd graag even kijken wat daar allemaal voor volk rond loopt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef -XOR- het volgende:
Motiediarree en het maskertje van Lidewij meteen af met het Antifaverbod.
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie BBB, SGP en héél misschien de VVD er ook nog wel voor aan om voor zo’n motie te stemmen.
Dat zou echt het failliet zijn van Nederlandse politiekquote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VVD is ook liberaal dus die zullen ook wel voor zijn, en SGP
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Antifa erkennen als toeristische organisatie? Als ik ze zie kom ik ook altijd graag even kijken wat daar allemaal voor volk rond loopt.
Moet je niet in Amerika wonen, daar is dat terrorisme inmiddels.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Antifa erkennen als toeristische organisatie? Als ik ze zie kom ik ook altijd graag even kijken wat daar allemaal voor volk rond loopt.
Dat zijn ze nietquote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer even gemist. Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:49 schreef vPlien het volgende:
Ah Bikker wilt eerst een werkgroep, hoop dat de motie het haalt want ik ben skeptisch maar wel erg nieuwsgierig wat voor manieren er zouden zijn om het vorm te geven dus een werkgroep erop zetten zie ik wel zitten
Te zorgen dat een kabinet (en/of de kamer, de specifieke bewoording weet ik even niet) niet tussendoor kan vallen maar de termijn van 4 jaar uitzit zoals gebruikelijk is in de gemeenteraad en provinciesquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer even gemist. Waar gaat dat over?
Bikker stelde dat Nederlandse kabinetten in vergelijkend perspectief bovengemiddeld vaak vallen en ze wilde graag een taakgroep om te kijken waarom dat zo is.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer even gemist. Waar gaat dat over?
Nederland en Duitsland kunnen en moeten veel meer doen om stikstofproblemen op te lossen. Maar goed, iedereen wijst naar iedereen en er gebeurt niets.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Duitsland focus nergens op
die weten niet waar je het over hebt
Nederland doet ook niks ,
Van Europese makelij dan wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
Lijkt wel een robot, die Dassen..
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:53 schreef vPlien het volgende:
[..]
Te zorgen dat een kabinet (en/of de kamer, de specifieke bewoording weet ik even niet) niet tussendoor kan vallen maar de termijn van 4 jaar uitzit zoals gebruikelijk is in de gemeenteraad en provincies
Dank!quote:Op donderdag 18 september 2025 19:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bikker stelde dat Nederlandse kabinetten in vergelijkend perspectief bovengemiddeld vaak vallen en ze wilde graag een taakgroep om te kijken waarom dat zo is.
Jetten v0.1quote:Op donderdag 18 september 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon weer PVV of BBB stemmenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
Maar “Antifa” is zoveel omvattend, dat kun je toch niet verbieden? Dat is geen homogene groep.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit op gestemd, lieverdquote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon weer PVV of BBB stemmen
Die had ze de hele dag al aanquote:
de normen moeten hier omhoog dan kan er weer woningen gebouwd gaan wordenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nederland en Duitsland kunnen en moeten veel meer doen om stikstofproblemen op te lossen. Maar goed, iedereen wijst naar iedereen en er gebeurt niets.
Ik mis de grap denk ikquote:
Inderdaad, maar dat zeggen ze ook zelf, Volt is een Europese partij, geen idee wie daar aan de touwtjes trekt, maar ik vond dat ie niet zijn eigen tekst voorlas.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)pijler/87690654.htmlquote:Op woensdag 17 september 2025 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel bij kernenergie en waterstof je de vraag moet stellen of er een alternatief is.
Voor kernenergie zou het met wind/water/zon+opslag in theorie haalbaar moeten zijn (er is vast iemand die een keer heeft berekend hoeveel batterijen/windmolens/"ruimte" je nodig hebt hiervoor).
Een ander alternatief zou zijn om bestaande kerncentrales uit te breiden (Frankrijk heeft hier al veel meer ervaring mee, en ook in Finland heeft recentelijk een centrale opgeleverd) en vervolgens hoogspanningslijnen aan te leggen op europees niveau.
Overigens denk ik dat het in Nederland anno 2025 onmogelijk is om een kerncentrale te bouwen.
Geen idee of er een alternatief is voor bvb de binnenvaart/zeeschepen voor fossiele energie. Want dan kan waterstof nog wel zo inefficieent zijn, als er geen alternatief voorhanden zal het toch waterstof moeten worden.
quote:Expert André Versteegh (80) ziet na decennia hoe kernenergie wordt omarmd: ’Het is geen wondermiddel, maar een noodzakelijke pijler’
AMSTERDAM - Als iemand expert is in kernenergie, is het André Versteegh (80). Praktisch zijn hele loopbaan werkte hij in de sector.
Dat Nederland vier kerncentrales wil bouwen, geeft de van oorsprong werktuigbouwkundige weer hoop, zegt hij. „
Onze energie wordt niet meteen veel goedkoper dankzij kernenergie. Maar je geeft mensen stabiliteit, zekerheid.
Dat is héél veel waard.”
Theo Besteman Verslaggever Energie en grondstoffen 51 minuten geleden
Versteegh ontpopte zich in de afgelopen decennia als pleitbezorger van kernenergie. „
Dat was soms niet prettig”, verwijst hij naar hoe tegenstanders het personeel van de kernreactor in Petten het leven zuur maakten. „
Al kon ik met Diederik Samsom, die toen nog bij Greenpeace zat, altijd goed inhoudelijk overleggen.”
Jawel. Daarbij: het is Ouwehand. Uiterįįrd is het een watermeloenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:59 schreef Perrin het volgende:
Dat zijn toch geen watermoeloenpitjes?
Plausible deniability.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Daarbij: het is Ouwehand. Uiterįįrd is het een watermeloen
Het is geen eens een 'organisatie' in die zin, als je dus ANTIFA zou gaan verbieden maak je in feite iedereen die iets zegt wat jou niet bevalt een target onder die vage banier. Doet aan McCarthyisme denken. Gewoon niet doen dus.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar “Antifa” is zoveel omvattend, dat kun je toch niet verbieden? Dat is geen homogene groep.
In principe is het een verzamelnaam voor alle groepen en iedereen die “strijdt” tegen extreem rechts en fascisme.
Dat is dus een hellend vlak, want dan kun je heel links monddood maken bij wijze van spreken.
Sommigen hier op dit forum denken daar héél anders over..quote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Het is geen eens een 'organisatie' in die zin, als je dus ANTIFA zou gaan verbieden maak je in feite iedereen die iets zegt wat jou niet bevalt een target onder die vage banier. Doet aan McCarthyisme denken. Gewoon niet doen dus.
McCarthy was een amateur. Het doet mij eerder denken aan Trumpisme.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Het is geen eens een 'organisatie' in die zin, als je dus ANTIFA zou gaan verbieden maak je in feite iedereen die iets zegt wat jou niet bevalt een target onder die vage banier. Doet aan McCarthyisme denken. Gewoon niet doen dus.
Omgewisseld.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ze had maar twee smaken qua moties: dieren en Palestijnen.
Hoe kan ze die door elkaar halen?
Juist ja, totaal een anarchistisch idee zonder leider of wat dan ook, probeer dat maar eens aan te vallen, Trump vind ik naja....quote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
idd, uit het VS-topic:quote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ouwehand had een verkeerde motie voor zich over Gaza.
Ze had maar twee smaken qua moties: dieren en Palestijnen.
Hoe kan ze die door elkaar halen?
Uurtje wachten..quote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef nostra het volgende:
Even kijken of iedereen nu snapt wat 'oordeel kamer' inhoudt.
Het kabinet hoeft ook geen oordeel kamer te geven, laat ze desondanks die motie maar gewoon in stemming brengen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef nostra het volgende:
Even kijken of iedereen nu snapt wat 'oordeel kamer' inhoudt.
Dat is géén grap he?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommigen hier op dit forum denken daar héél anders over..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het kabinet hoeft ook geen oordeel kamer te geven, laat ze desondanks die motie maar gewoon in stemming brengen.
Kun je rare moties van krijgen. Als je Palestijnen en proefdieren of intensieve veeteelt door elkaar haalt.quote:
Een motie met een negatieve appreciatie wordt over het algemeen niet in stemming gebracht omdat negatieve appreciaties in principe een hondenfluitje zijn voor de coalitiepartijen om tegen te stemmen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er wordt sowieso over alle moties gestemd.
Wat een onzinquote:Op donderdag 18 september 2025 20:15 schreef Firuze60 het volgende:
Het politiek gedram over Gaza is alleen maar voor de buhne m.i. Elk kamerlid, zelfs die troela van Pvvd weet dat Schoof klem zit tussen allerlei belangen waaronder (volgens de vvd) onze eigen 'veiligheid'.
Dat is niet waar (1e bold).quote:Op donderdag 18 september 2025 20:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een motie met een negatieve appreciatie wordt over het algemeen niet in stemming gebracht omdat negatieve appreciaties in principe een hondenfluitje zijn voor de coalitiepartijen om tegen te stemmen.
Overigens lijkt me de opmerking van Schoof dat 'oordeel kamer' zou betekenen dat het kabinet het met het voorstel eens is ook niet kloppen aangezien vrije kwesties dezelfde appreciatie mee zouden krijgen.
Antifa is een overkoepelende namen voor militante antifascisten.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze wil dat Antifa verboden wordt in navolging vd VS. Wilders/de PVV steunt die motie.
Ik dacht dat bij 'motie ontraden/ontijdig etc' de indiener de motie doorgaans introk.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet waar (1e bold).
En dat is wél waar (2e bold).
Dus je hebt het mis
Nou, wat denk je?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is de zin van die motie dan nog ?
Ik weet wat Antifa is hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Antifa is een overkoepelende namen voor militante antifascisten.
Het verbieden van individuen kan niet. Wel van organisaties. Maar dan moet er een wet komen waarin duidelijk omschreven is wat de strafbare overtredingen zijn.
Een rechtbank kan al oordelen of een organisatie een criminele organisatie is en die verbieden.
Wat is de zin van die motie dan nog ?
Precies.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar “Antifa” is zoveel omvattend, dat kun je toch niet verbieden? Dat is geen homogene groep.
In principe is het een verzamelnaam voor alle groepen en iedereen die “strijdt” tegen extreem rechts en fascisme.
Dat is dus een hellend vlak, want dan kun je heel links monddood maken bij wijze van spreken.
Nee, er wordt gewoon over gestemd.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij 'motie ontraden/ontijdig etc' de indiener de motie doorgaans introk.
In de jaren '30 werd elk mens met maar een communistische uitspraak als communist gezien in Duitsland, later herhaalde zich dat nog in de jaren'50 in de VS.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Precies.
Behalve dat zijn groeperingen die zich Antifa noemen ook geen officiėle organisaties met rechtspersoonlijkheid en een bestuur.
Het enige dat tegen Antifa ondernomen kan worden is de mensen die daarbij horen strafrechtelijk vervolgen als ze zich schuldig maken aan strafbare feiten. En als ze dat in gezamenlijk verband doen, dan kun je ze ook nog vervolgen wegens deelname aan een criminele organisatie.
Hoe wil je bewijzen dat ze onderdeel van Antifa zijn dan?!quote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Precies.
Behalve dat zijn groeperingen die zich Antifa noemen ook geen officiėle organisaties met rechtspersoonlijkheid en een bestuur.
Het enige dat tegen Antifa ondernomen kan worden is de mensen die daarbij horen strafrechtelijk vervolgen als ze zich schuldig maken aan strafbare feiten. En als ze dat in gezamenlijk verband doen, dan kun je ze ook nog vervolgen wegens deelname aan een criminele organisatie.
Aandacht vragen voor genocide en andere oorlogsmisdaden 'politiek gedram voor de bühne' noemen is me van een blaartrekkend nihilisme, zeg...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:15 schreef Firuze60 het volgende:
Het politiek gedram over Gaza is alleen maar voor de buhne m.i. Elk kamerlid, zelfs die troela van Pvvd weet dat Schoof klem zit tussen allerlei belangen waaronder (volgens de vvd) onze eigen 'veiligheid'.
Nou zeg dat... het gaat ook al jaren over Darfur, Zuid-Sudan en Jemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:34 schreef V. het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor genocide en andere oorlogsmisdaden 'politiek gedram voor de bühne' noemen is me van een blaartrekkend nihilisme, zeg...
Ons Etto is ook gewoon anti-fascismequote:Op donderdag 18 september 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
antifa...
jonge van huis uit gefinancierde leeghoofden met het historisch besef van een doperwt en al dan niet met heel geforceerde dreadlocks gaan lopen janken over onrecht...
Onbetaalbaar, dat volk.
Ik weet dan ook wat fascisme betekent.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ons Etto is ook gewoon anti-fascisme
Oordeel kamer betekent overigens de afwezigheid van bezwaar, wat niet hetzelfde is als actieve instemming.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet waar (1e bold).
En dat is wél waar (2e bold).
Dus je hebt het mis
oh, waarom is die achterlijkquote:Op donderdag 18 september 2025 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet wat Antifa is hoor
En ook hoe achterlijk die motie is
Bingoquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet dan ook wat fascisme betekent.
Ouwenhand is zo'n deug-doomer die bang is dat mensen vinden dat ze voor dode kinderen is.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:33 schreef Toine51 het volgende:
Je moet toch wel compleet van het padje zijn als je op die engnek van Ouwehand stemt...
Gadverdamme, met haar pali-kleuren-blouse...
Je moet het gewoon niet op deze manier doen. Het speelt namelijk je tegenstanders in de kaart en dus heeft het uiteindelijk een negatief effect. Doe het gewoon met woorden.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:34 schreef V. het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor genocide en andere oorlogsmisdaden 'politiek gedram voor de bühne' noemen is me van een blaartrekkend nihilisme, zeg...
Geloof je nog een beetje?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ouwenhand is zo'n deug-doomer die bang is dat mensen vinden dat ze voor dode kinderen is.
Achterlijk mens
Lezen is lastig voor je?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh, waarom is die achterlijk
Ze heet Ouwehand. En de rest klopt ook nietquote:Op donderdag 18 september 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ouwenhand is zo'n deug-doomer die bang is dat mensen vinden dat ze voor dode kinderen is.
Achterlijk mens
geloof laat ik over aan DENK, CU, de SGP en progressief linksquote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oordeel kamer betekent overigens de afwezigheid van bezwaar, wat niet hetzelfde is als actieve instemming.
Potato, potato: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 september 2025 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oordeel kamer betekent overigens de afwezigheid van bezwaar, wat niet hetzelfde is als actieve instemming.
Dat blijkt nérgens uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geloof laat ik over aan DENK, CU, de SGP en progressief links
Ik baseer me liever op ratio
Prima.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heet Ouwehand. En de rest klopt ook niet
Ja en dat vind ik dus, zelfs die tuthola van Pvvd snapt heus wel hoe de zaken ervoor staan, ze dwingt Schoof te zeggen dat ie er niks an kan doen of dat ie met handen en voeten zowel op diplomatiek en financieel gebonden is aan Israel als bondgenoot. Genocide vindt ook plaats in meerdere oorlogsgebieden op dit moment en daar maakt geen enkele politicus een kwestie van, dus HYPOCRIETE politieke stemvoering.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:34 schreef V. het volgende:
[..]
Nou nee, als je zelf aangeeft dat je Timmermans en PvdA/GL wel ziet zitten, snap ik dat je met alle man en macht probeert alles wat daarvan afwijkt te framen als notoire onzin/radicaal/extreem/aardbeienvla.quote:
Ja, ik weet dat Rutte dat zei, maar het meest recente beoordelingskader voor moties rept van 'geen bezwaar'. "De regering is het ermee eens" dekt vrije kwesties niet en er is verder geen positieve of negatieve appreciatie die deze wel dekt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Potato, potato: Bekijk deze YouTube-video
De stemmen van de pro pallie's is heel wat waard.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:57 schreef core2duo het volgende:
Ouwehand gaat nog maar voor één thema. Al gaan we er met zijn allen bij wijze van spreken 20% op achteruit, neemt de woningnood met 50% toe, Gaza is alles wat telt.
Het kabinetsbeleid rondom het Gaza-vraagstuk is niet heel anders dan in omringende landen. Daar spreekt men ook nog niet van genocide, omdat officiėle instanties daar nog niet over uit zijn. Zo’n welles-nietes discussie leidt ook de aandacht af. Ben echt aan vakantie toe, ergens waar men wat zorgelozer is dan hier.
Ik ben voor een tweestaten oplossing daar, dus niks pro pallies of tegen israel.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De stemmen van de pro pallie's is heel wat waard.
Realiseer me overigens pas net dat deze op meerdere manieren valt te lezen.
In feite geef je zelf het antwoord al waarom daar geen/minder aandacht voor is, we zijn daar namelijk niet op dezelfde manier diplomatiek en financieel mee verbonden.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dus, zelfs die tuthola van Pvvd snapt heus wel hoe de zaken ervoor staan, ze dwingt Schoof te zeggen dat ie er niks an kan doen of dat ie met handen en voeten zowel op diplomatiek en financieel gebonden is aan Israel als bondgenoot. Genocide vindt ook plaats in meerdere oorlogsgebieden op dit moment en daar maakt geen enkele politicus een kwestie van, dus HYPOCRIETE politieke stemvoering.
Guerilla marketingquote:Op donderdag 18 september 2025 20:52 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verkiezingsstunt gelukt als het overal op de voorpagina's staat.
Dat dus! Ze bereikt op die manier het tegenovergestelde, raar mens.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh kijk me eens begaan zijn met leed, mensen...
Ik draag een tenue met de Palestijnse kleuren.............
Kijk dan... KIJK DAN HOEVEEL IK CARE...
Echt, flikker toch op Ouwehand.
Dat zouden meer mensen eens moeten doenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt, flikker toch op Ouwehand. En word volwassen, eeuwige puber.
Ik noemde het gisterochtend al een kleuterklas.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het was alleen maar dieren en Palestijnen, en Palestijnen en dieren.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarschijnlijk kan ze Palestina niet eens aanwijzen op een landkaart.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat dus! Ze bereikt op die manier het tegenovergestelde, raar mens.
Doe nou niet, straks leest ze dit forum en is ze weer wat maanden afwezigquote:Op donderdag 18 september 2025 20:33 schreef Toine51 het volgende:
Je moet toch wel compleet van het padje zijn als je op die engnek van Ouwehand stemt...
Gadverdamme, met haar pali-kleuren-blouse...
Hoeveel care jij om Darfur?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen eens moeten doen
Wat in de Dilan is ditquote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heet Ouwehand. En de rest klopt ook niet
Ja maar Gaza...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Er zijn in elk geval een hoop politici druk met zaken die absoluut geen prioriteit horen te hebben. Stel je voor dat je het zou hebben over dingen die voor ons land echt van belang zijn.
Daar care ik ook om, vul lekker verder inquote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel care jij om Darfur?
Wordt je er emotioneel van? Het lijkt wel een snaar bij je te raken.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou liever zien dat elke uiting verboden was. Dus geen Palestine speldjes, Nederland speldjes, wat dan ook. Gewoon kleding zonder enige politieke bijbedoeling.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Rechts gebruikt al jaren met veel succes zulke trucjes. Ik vind niet dat er zo politiek beleden zou moeten worden, maar vind het heel logisch dat er een linkse partij is die dit ook probeert. Dat heel rechts daar nu overheen valt vind ik heel hypocriet. Zeker Bosma die nog met een prinsenvlag speldje in de tweede kamer heeft gezeten.
Gast, het heeft JAREN geduurd voordat er uberhaupt een NL vlag in dat huis opgehangen werd.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Rechts gebruikt al jaren met veel succes zulke trucjes. Ik vind niet dat er zo politiek beleden zou moeten worden, maar vind het heel logisch dat er een linkse partij is die dit ook probeert. Dat heel rechts daar nu overheen valt vind ik heel hypocriet. Zeker Bosma die nog met een prinsenvlag speldje in de tweede kamer heeft gezeten.
Zou Ouwehand de kleuren van die vlag überhaupt weten?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel care jij om Darfur?
misschien kun je je subtitels afwisselen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar care ik ook om, vul lekker verder in
Ik ben niet rechts en de reden dat ik 'overheen val' is omdat ik weet dat het de andere kant op niet zo werkt en zelfs een negatief effect heeft.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Ja, ik ga slecht op hypocrisie. Al helemaal als daar menselijk leed voor gebruikt wordt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:58 schreef papert het volgende:
[..]
Wordt je er emotioneel van? Het lijkt wel een snaar bij je te raken.
Dit kan toch nietquote:Op donderdag 18 september 2025 20:52 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verkiezingsstunt gelukt als het overal op de voorpagina's staat.
Waarom zou ikquote:Op donderdag 18 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien kun je je subtitels afwisselen.
Je bedoelt populistische marketingtrucs? Dat is toch allang aan de gang en heus zijn niet alleen 'rechtse' politiek partijen daarmee begonnen. Vond de tomaat van de SP ooit wel goed gekozen..quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Nee. Geen Westerse boeman, dus niet interessant.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zou Ouwehand de kleuren van die vlag überhaupt weten?
even een emmer pakken; dat ik ga overgeven staat wel vast, gezien haar tenuequote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
Go Esther Go Esther![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie de clip
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-van-ouwehand-leidt
[ afbeelding ]
Wat ik vooral weet is dat jij nogal wat aannames doet nuquote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zodat we weten dat je echt super veel CAREt.
joh, wissel gewoon af en toe af met freedarfur in je subquote:Op donderdag 18 september 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik vooral weet is dat jij nogal wat aannames doet nu
Het erge is nog wel dat groen mijn favoriete kleur wasquote:Op donderdag 18 september 2025 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen eens moeten doen
Sinds Fortuyn zijn wel voornamelijk rechtse partijen daar heel goed in. Die draaien de feiten net wat makkelijker. De hele partij van Wilders is op populistische marketingtrucs gebaseerd, de VVD is er heel goed in (zie de podcast van de oud spindoctors) en dan heb ik het nog niet eens over partijen als FVD, BBB en JA21.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt populistische marketingtrucs? Dat is toch allang aan de gang en heus zijn niet alleen 'rechtse' politiek partijen daarmee begonnen. Vond de tomaat van de SP ooit wel goed gekozen..
Volgens mij ging het over Carequote:Op donderdag 18 september 2025 21:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het erge is nog wel dat groen mijn favoriete kleur was
Er sterven kinderen hoor!!!!quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Er zijn in elk geval een hoop politici druk met zaken die absoluut geen prioriteit horen te hebben. Stel je voor dat je het zou hebben over dingen die voor ons land echt van belang zijn.
Lidewij de Vosquote:Op donderdag 18 september 2025 21:05 schreef SurpriseGirl het volgende:
mevrouw van fvd staat alweer klaar
Jouw meningen zijn geen feiten, al denk je graag van wél.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
pro-palestina in NL is gewoon een doodenge sekte.
Ben je nou mijn gevoelens in de maling aan het nemenquote:
het aantal kamerleden dat zich uitdost in de kleuren van Jemen, vrij Iran en Darfur is inderdaad legio.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw meningen zijn geen feiten, al denk je graag van wél.
Je gaat off topic op je eigen stellingquote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het aantal kamerleden dat zich uitdost in de kleuren van Jemen, vrij Iran en Darfur is inderdaad legio.
Het was maar een mening toch?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben je nou mijn gevoelens in de maling aan het nemen
Zoals gebruikelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:10 schreef SurpriseGirl het volgende:
alle moties van wilders gaan de prullenbak in
Dat is wel duidelijk. Denk dat moslims ook wel blij zijn dat je dit ook gewoon kunt bereiken zonder iemand te bekeren (dat is zo omslachtig en ouderwets).quote:Op donderdag 18 september 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
pro-palestina in NL is gewoon een doodenge sekte.
Waarom zouden ze dat doen? Leveren wij wapens aan een strijdende partij daar? Zijn dat bondgenoten van ons?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het aantal kamerleden dat zich uitdost in de kleuren van Jemen, vrij Iran en Darfur is inderdaad legio.
Even bij de les blijvenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Leveren wij wapens aan een strijdende partij terroristische staat daar? Zijn dat bondgenoten van ons?
Donequote:Op donderdag 18 september 2025 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Etto doodvermoeiend zeg.
Wat zou ik graag een abo hebben zodat ik dat gezwets en langspeelplaat niet meer hoef te zien voorbijkomen.
Komt ook door de manier van reageren trouwens. Mijn hemel, dat maakt het niet bepaald leuker om op een forumpje inhoudelijk proberen te discussiėren.
Te dichtbij?quote:
Je praat maar raak hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Te dichtbij?
Misschien nog wat duidelijker: de enige reden dat Palestina al die woke trendhoppers interesseert is omdat het past in dat debiele intersectionele model van leed, en wie meer en wie minder lijdt, op basis van ras en religie. Smijt er nog wat 'wit westers kolonialisme' tegenaan en presto: de onbelezen progressieve deugneus die Limburg nog niet kan vinden in een atlas is ineens een strijder voor mensenrechten.
Over Darfur, vrouwen en homo's in SA, Iran en Afghanistian hoor ik die cult nooit. Niet alleen omdat dat 'racistisch' zou zijn, men wil uiteraard de hoofddoekjes en baarden niet tegen het hoofd stoten.
Waarom zou dat zijn?
Wat mij het meest stoort is de walgelijke wijze waarop die pro-Pallie club het leed van mensen gebruikt om ideologische punten te scoren. Waren Palestijnen allemaal orthodox-Griekse christenen geweest, had heel dit conflict Ouwehand, Vylan en heel die pro-Pallie club geen zak geļnteresseerd.
Om te kotsen.
Wauw, dank je wel! Wat een solidariteit.quote:
Oekrainers zijn doorgaans orthodoxe Christenen, dacht je dat Oekraine Ouwehand niets kan schelen?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Te dichtbij?
Misschien nog wat duidelijker: de enige reden dat Palestina al die woke trendhoppers interesseert is omdat het past in dat debiele intersectionele model van leed, en wie meer en wie minder lijdt, op basis van ras en religie. Smijt er nog wat 'wit westers kolonialisme' tegenaan en presto: de onbelezen progressieve deugneus die Limburg nog niet kan vinden in een atlas is ineens een strijder voor mensenrechten.
Over Darfur, vrouwen en homo's in SA, Iran en Afghanistian hoor ik die cult nooit. Niet alleen omdat dat 'racistisch' zou zijn, men wil uiteraard de hoofddoekjes en baarden niet tegen het hoofd stoten.
Waarom zou dat zijn?
Wat mij het meest stoort is de walgelijke wijze waarop die pro-Pallie club het leed van mensen gebruikt om ideologische punten te scoren. Waren Palestijnen allemaal orthodox-Griekse christenen geweest, had heel dit conflict Ouwehand, Vylan en heel die pro-Pallie club geen zak geļnteresseerd.
Om te kotsen.
Nul inhoudelijke reactie, maar de sektarische tendensen van je groep zijn duidelijk, want de likes vliegen je om de oren.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Etto doodvermoeiend zeg.
Wat zou ik graag een abo hebben zodat ik dat gezwets en langspeelplaat niet meer hoef te zien voorbijkomen.
Komt ook door de manier van reageren trouwens. Mijn hemel, dat maakt het niet bepaald leuker om op een forumpje inhoudelijk proberen te discussiėren.
Ouwehand houdt van alle beesten, ook die van Hamas.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ouwehand houdt van alle beesten, ook die van Hamas.
Waarom zou ik? Dit is precies wat jij continu doet bij mensen.quote:
Denk niet dat ze het kan maken om blauw aan te trekkenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oekrainers zijn doorgaans orthodoxe Christenen, dacht je dat Oekraine Ouwehand niets kan schelen?
Frie Pallestijn en zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dit is precies wat jij continu doet bij mensen.
Zoek het lekker uit
Voor iemand die niet zo goed tegen stress kan doet ze er wel alles aan om het te krijgen in elk geval.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ouwehand doet het top afgaande op de reacties.
Het ergste is nog dat je werkelijk denkt dat je tegengeluiden kunt uitbannen.quote:
Ja dat triggert jou vooral toch?quote:
WAAROM heb je dat bijschrift?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat triggert jou vooral toch?
Vanaf dat moment liep je alleen nog naar te drammen over mijn bijschrift
Beetje doorzichtig.
Ik geef het op, dat ChatGPT kan er HE-LE-MAAL niks vanquote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
Go Esther Go Esther![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie de clip
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-van-ouwehand-leidt
[ afbeelding ]
Ik doe iets vriendelijks voor een ander. Neem er een voorbeeld aanquote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je werkelijk denkt dat je tegengeluiden kunt uitbannen.
Zeur niet zo manquote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WAAROM heb je dat bijschrift?
Omdat ze daar achter staat. Lijkt mij dan.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WAAROM heb je dat bijschrift?
Word nou eens inhoudelijk.quote:
Hou eens op met zuigen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Word nou eens inhoudelijk.
Waarom dat onderschrift. Onderbouw het eens.
Voorts: hoe gaat dat vrije Palestina er precies uitzien? Word eens concreet.
Dit geeft me wel een idee. Al zal ik daarvoor dan wel een eenzame activist uitzoeken.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe iets vriendelijks voor een ander. Neem er een voorbeeld aan
Wat ben je nou aan het drammen?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Word nou eens inhoudelijk.
Waarom dat onderschrift. Onderbouw het eens.
Voorts: hoe gaat dat vrije Palestina er precies uitzien? Word eens concreet.
Faciliteren van censuur is niet vriendelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe iets vriendelijks voor een ander. Neem er een voorbeeld aan
Ff gemist bij welke motie ze wil meetekenenquote:
quote:
De antifa motiequote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff gemist bij welke motie ze wil meetekenen
Verbod Antifaquote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff gemist bij welke motie ze wil meetekenen
De enige die constant 'jeremieert' ben jij. Succes ermee.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Faciliteren van censuur is niet vriendelijk.
Zoals ik gisteren al zei, succes in oktober, dat wordt weer een kneiterrechtse uitslag.
Geeft wel weer genoeg stof voor de 'weldenkenden' om te jeremiėren over hoe erg het toch allemaal is.
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De enige die constant 'jeremieert' ben jij. Succes ermee.
Dank!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je werkelijk denkt dat je tegengeluiden kunt uitbannen.
Zo gaan dictaturen ten onder. En terecht.
Voorspelbaar natuurlijk.quote:
Nee, ik zei dat ik mensen die een moordenaar, Mangione, als heilige vereren niet serieus neem wanneer ze het over mensenrechten hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Dat heb jij al lang gedaan. Wat iemand ook zegt over Gaza. Bij jou is het het ene oor in andere oor uit.
En dan ga je weer door met je gelul dat het enkel om deugpunten gaat.
Je kan het tegengeluid dat mensen tegen genocide zijn niet accepteren.
Lekker blijven rellenquote:
In tegenstelling tot al die mensen die voor GeNoCiDe zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 21:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Dat heb jij al lang gedaan. Wat iemand ook zegt over Gaza. Bij jou is het het ene oor in andere oor uit.
En dan ga je weer door met je gelul dat het enkel om deugpunten gaat.
Je kan het tegengeluid dat mensen tegen genocide zijn niet accepteren.
Ik vermoed van niet, die zien nu hun kans schoon en met FvD, BBB, PVV, VVD, SGP, JA21 en met Joseph en Boomsma is er dus een meerderheid.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voorspelbaar natuurlijk.
Verwacht de SGP ook nog wel eigenlijk.
Hopelijk blijft de VVD voor de verandering wel een keer liberaal wat dit betreft.
Over de lijken van mensen, Palestijnen in dit geval, wordt politiek bedreven.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In tegenstelling tot al die mensen die voor GeNoCiDe zijn
Alsof een verbod veel doet. Dat zijn toch allemaal losse onbelangrijke clubjes die zonder veel consequentie zich anders kunnen noemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voorspelbaar natuurlijk.
Verwacht de SGP ook nog wel eigenlijk.
Hopelijk blijft de VVD voor de verandering wel een keer liberaal wat dit betreft.
Lubach heeft met z'n islamitische-zelfcensuur zichzelf al opgeheven.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, die zien nu hun kans schoon en met FvD, BBB, PVV, VVD, SGP, JA21 en met Joseph en Boomsma is er dus een meerderheid.
Lubach zal de volgende wel zijn die eraan gaat.
Huh, niet alleen Palestijnen, maar goed. Poep praten is wel lekker, maar zet geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over de lijken van mensen, Palestijnen, wordt politiek bedreven.
En dat is buitengewoon onsmakelijk.
Ja inderdaad onsmakelijk dat je je woke strijd over die lijken wil voeren.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over de lijken van mensen, Palestijnen in dit geval, wordt politiek bedreven.
En dat is buitengewoon onsmakelijk.
Schattebol...quote:Op donderdag 18 september 2025 21:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja inderdaad onsmakelijk dat je je woke strijd over die lijken wil voeren.
Mensen als ik willen gewoon dat we ons inzetten om die lijken te voorkomen. Dat noem jij dan onsmakelijk
Het risico is natuurlijk dat alle linkse oppositie weggezet kan worden als “antifa”.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Alsof een verbod veel doet. Dat zijn toch allemaal losse onbelangrijke clubjes die zonder veel consequentie zich anders kunnen noemen.
Dat is nu al.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het risico is natuurlijk dat alle linkse oppositie weggezet kan worden als “antifa”.
Luigi is geen moordenaar. Hij heeft zelfverdediging gebruikt tegen een massamoordenaar. Ik heb het je al 10 keer uitgelegd. Precies wat ik net al zei je accepteert geen tegengeluid.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Schattebol...
Je hebt een moordenaar, iemand die een ongewapende man in zijn rug schoot en doodde, als heilige in je UI.
Neem me het niet kwalijk dat ondergetekende alles wat je zegt over mensenrechten en lijken direct in de prullenbak deponeert.
Sterker nog, was het slachtoffer van Mangione zwart, Mexicaans, of arabisch geweest, had je waarschijnlijk zelf het vuurpeloton aangevoerd om Luigi naar de andere wereld te helpen.
Het lijkt me ook geen vrolijk leven zo. Als het enige wat telt het Gaza-vraagstuk is, en de witte erfstuk. En de rest weinig meer boeit.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ouwehand - dank, Whiskers - moet het gewoon bij beestjes houden.
Zelden zo'n tenekrommende belegen hippie gezien als haar. Compleet met witte erfschuld factor.
Soms vraag ik me echt af of de rest van links (hier op het forum) niet soms een beetje vertwijfelend achter hun bureaustoel op zolder zit.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Luigi is geen moordenaar. Hij heeft zelfverdediging gebruikt tegen een massamoordenaar. Ik heb het je al 10 keer uitgelegd. Precies wat ik net al zei je accepteert geen tegengeluid.
Je hebt ook niets in te brengen tegen het punt dat ik maak, zoals altijd vlucht je.
Jij voert je woke strijd over de lijken van Palestijnen. Precies waar je pro-Palestina van beschuldigt. Waarschijnlijk dat je daarom zo overtuigd bent van je gelijk. Jou boeien Palestijnse doden niks, dus dan kan het LGBT voor Palestina ook niets schelen.
Vooral blijven doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of de rest van links (hier op het forum) niet soms een beetje vertwijfelend achter hun bureaustoel op zolder zit.
Ja, sommige mensen kunnen wel zelf nadenken.quote:
Lijkt meer op 'wild om zich heen schoppen' als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen kunnen wel zelf nadenken.
Je verdedigen tegen mensen die je willen vermoorden maakt je geen moordenaar.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of de rest van links (hier op het forum) niet soms een beetje vertwijfelend achter hun bureaustoel op zolder zit.
Dat zijn argumenten al vrij snel in bepaalde kringen... scheelt een hoop, hoef je er niet serieus op in te gaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt meer op 'wild om zich heen schoppen' als je het mij vraagt..
Antifa is toch al een term uitsluitend gebruikt door hersendood rechts. Lekker laten roepen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het risico is natuurlijk dat alle linkse oppositie weggezet kan worden als “antifa”.
Gelukkig vroeg niemand het aan je.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt meer op 'wild om zich heen schoppen' als je het mij vraagt..
Genant is het goede woord. Iemand binnen PvdD met wat gezag mag Ouwehand wel een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
ouwehand is wel "hip with the kids"... "FOKKIN' HEL".
Mijn hemel wat genant.
Gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg niemand het aan je.
Even liever wat echte feiten noemen, 1000 gedode Israeliers klopt na een gore aanval op onschuldige burgers. Jouw getal van 200.000 dooie Palestijnen klopt niet, maar zou zomaar best kunnen, ze zijn niet geteld. Op twee miljoen inwoners van Gaza is het snel raak schieten.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je verdedigen tegen mensen die je willen vermoorden maakt je geen moordenaar.
Maargoed ik snap dat mensen die niets weten van de moordzuchtige praktijken in de Amerikaanse gezondheidszorg dat niet begrijpen. Lekker verdedigen dat een verzekeraar mensen de dood in jaagt voor extra winst. Al die dode klanten geeft niet, die ene dode CEO das erg!
Zelfde bij Palestina trouwens. Ach die 200.000 dode Palestijnen lekker boeiend. Die 1200 dode Israeliers dat was erg!
Zoals al eerder aangegeven, die ga je waarschijnlijk over een maand niet meer zien bij de debatten.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Genant is het goede woord. Iemand binnen PvdD met wat gezag mag Ouwehand wel een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.
Ok...quote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Even liever wat echte feiten noemen, 1000 gedode Israeliers klopt na een gore aanval op onschuldige burgers. Jouw getal van 200.000 dooie Palestijnen klopt niet, maar zou zomaar best kunnen, ze zijn niet geteld. Op twee miljoen inwoners van Gaza is het snel raak schieten.
Ach NL is niet mijn vaderland, dus ik weet niet dat dit het geval is.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat ook niet
Beweer het tegendeel dan. Het gaat niet om aantallen en voor Israel kan het net zo goed als een enorme aanval op hun burgers zijn, niemand ontkent dat.quote:
Dat zeg je zó vaak dat we dat allemaal inmiddels wel weten..quote:Op donderdag 18 september 2025 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach NL is niet mijn vaderland, dus ik weet niet dat dit het geval is.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:19 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Lijkt me iemand die zichzelf totaal niet onder controle heeft. Labiel.
[ x ]
Je spreekt jezelf gewoon ontzettend tegen in een nogal verwarde post..quote:Op donderdag 18 september 2025 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beweer het tegendeel dan. Het gaat niet om aantallen en voor Israel kan het net zo goed als een enorme aanval op hun burgers zijn, niemand ontkent dat.
Ik kan hier nu echt niet op reageren. Fucking hell zeg.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Dit klinkt als een vrij normaal persoon. Als de gemiddelde Fokker! hier in POL.
(dat is toch hoe je tegenwoordig de situatie aanpakt)
Vlgs mij is ze altijd "afwezig"...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks leest ze dit forum en is ze weer wat maanden afwezig
Esther Ouwehand is niet labiel. Ze spreekt samenhangend, is niet wispelturig...vasthoudend, zeker van zichzelfquote:Op donderdag 18 september 2025 22:19 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Lijkt me iemand die zichzelf totaal niet onder controle heeft. Labiel.
[ x ]
Ze kon er niet eens op reageren, zei ze.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Esther Ouwehand is niet labiel. Ze spreekt samenhangend, is niet wispelturig...vasthoudend, zeker van zichzelf
Je wilt haar kleineren...
Fucking... zei ze... Is minder erg dan jouw kleineringquote:Op donderdag 18 september 2025 22:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ze kon er niet eens op reageren, zei ze.
Schakelen valt haar moeilijk. En dus begint ze met krachttermen.
Ik ga na een lange dag in elk geval nu met een glimlach naar bed. Bedanktquote:Op donderdag 18 september 2025 22:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Esther Ouwehand is niet labiel. Ze spreekt samenhangend, is niet wispelturig...vasthoudend, zeker van zichzelf
Esther 'fucking' Ouwehandquote:Op donderdag 18 september 2025 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Fucking... zei ze... Is minder erg dan jouw kleinering
Absoluut niet labiel. Wel zich profileren. Wat heeft zij nu werkelijk bereikt op haar one-issue programma? Er leven nog steeds dieren in hokken, giga bio-industrie hier, hele kilometers kippen worden verbrand bij de stallen. Wat heeft zij gedaan??? NIKS en dan nu ineens op de barricaden voor Gaza?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit is beetje alsof PVV alleen mag meepraten over asiel/migratie en SP alleen over armoede en VVD alleen over asfalt.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Absoluut niet labiel. Wel zich profileren. Wat heeft zij nu werkelijk bereikt op haar one-issue programma? Er leven nog steeds dieren in hokken, giga bio-industrie hier, hele kilometers kippen worden verbrand bij de stallen. Wat heeft zij gedaan??? NIKS en dan nu ineens op de barricaden voor Gaza?
quote:Op donderdag 18 september 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Absoluut niet labiel. Wel zich profileren. Wat heeft zij nu werkelijk bereikt op haar one-issue programma? Er leven nog steeds dieren in hokken, giga bio-industrie hier, hele kilometers kippen worden verbrand bij de stallen. Wat heeft zij gedaan??? NIKS en dan nu ineens op de barricaden voor Gaza?
Jouw mening, geen feitquote:Op donderdag 18 september 2025 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Wat Ouwehand deed is wel heel erg hoor. Dit kan je als Nederlandse volksvertegenwoordiger echt niet maken.
In Gaza heb je waarschijnlijk ook dieren.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klopt, maar op dit forum mag je je mening geven toch?quote:
Met die paar zetels is het ook moeilijk daar iets aan te doen he. Moet je nagaan dat Wilders met 30+ zetels al niks gedaan krijgt op zijn one issue en klaagt over tegenwerking.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
PvdD heeft veel bereikt, ik heb geen lijstje paraat maar een semi-recent voorbeeld is het vuurwerkverbod. Misschien dat je ‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’ nog kan herinnerenquote:Op donderdag 18 september 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, dat doet de PVV sowieso al, het gaat erom dat PvvD ook geen reet bereikt heeft op wat hun stokpaardje was.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is beetje alsof PVV alleen mag meepraten over asiel/migratie en SP alleen over armoede en VVD alleen over asfalt.
OK.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:34 schreef vPlien het volgende:
[..]
PvdD heeft veel bereikt, ik heb geen lijstje paraat
Wie is/zijn de PvvD?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, dat doet de PVV sowieso al, het gaat erom dat PvvD ook geen reet bereikt heeft op wat hun stokpaardje was.
Ja en rechtse mensen laten zich wijsmaken dat alle problemen door buitenlanders komen.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:34 schreef TAmaru het volgende:
Je ziet steeds meer dan extreemlinkse mensen zo geobsedeerd zijn door die vermeende genocide dat ze er geestelijk labiel van worden. Dat waren ze natuurlijk al, maar goed. Allemaal theatraal gedrag om aandacht te krijgen. Extreemlinkse mensen zijn uiteindelijk mensen die te weinig aandacht krijgen.
Ouwehand heeft veel gedaan voor haar idealen. Maar politiek en samenleving willen niet wat zij wil.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat heeft PVV bijvoorbeeld wel bereikt op wat hun stokpaardje is?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, dat doet de PVV sowieso al, het gaat erom dat PvvD ook geen reet bereikt heeft op wat hun stokpaardje was.
Dat mag, maar wel het liefst de juiste mening. Voor foute meningen is er altijd nog NWS.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar op dit forum mag je je mening geven toch?
En wat is de juiste mening in dit geval? Dat de outfit van Ouwehand een goede keuze was of?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat mag, maar wel het liefst de juiste mening. Voor foute meningen is er altijd nog NWS.
Oja? Wat dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ouwehand heeft veel gedaan voor haar idealen. Maar politiek en samenleving willen niet wat zij wil.
Is niet haar schuld als die weigeren.
Nul inhoud. Dat hier jan en alleman weggezet wordt als extreemrechts en nazistisch is dan weer geen geraaskal maar een hyper rake observatie of zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw strapatsen hier de laatste jaren vanaf het moment dat je begon af te glijden (inmiddels is het een lawine) zijn pas genant. Dorpsgekkie komt er weer eens met gestrekt been in en blijft maar raaskallen..
Maar you do you. Enjoy!
Palestina van voormalig Dieren.quote:
Ikquote:Op donderdag 18 september 2025 22:38 schreef -XOR- het volgende:
Welke naievelingen vertrouwden hier de VVD?
Jij gaat door voor de ijskast!quote:Op donderdag 18 september 2025 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En wat is de juiste mening in dit geval? Dat de outfit van Ouwehand een goede keuze was of?
Huh? Jij was toch een PvdA stemmer?quote:
Toe maar... Bedoel je Esther Ouwehand? Etiketteer je haar tot extremist ? Dat is nou polarisatie... een volgende stap is alle radicale linkse mensen labiel verklaren.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:34 schreef TAmaru het volgende:
Je ziet steeds meer dan extreemlinkse mensen zo geobsedeerd zijn door die vermeende genocide dat ze er geestelijk labiel van worden. Dat waren ze natuurlijk al,.
Dit kan écht nietquote:Op donderdag 18 september 2025 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
WTF?!
Verbod op Antifa is aangenomen?!
Ze is een trendhoppende woke deugneus.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als hij maar net zou koud is als Ouwehand.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de ijskast!
Jaquote:Op donderdag 18 september 2025 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Wtf, is de Antifa motie echt aangenomen?
Wie stemden ervoor?
Hellend vlak dit hoor. Potentieel democratisch dieptepuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |