even een emmer pakken; dat ik ga overgeven staat wel vast, gezien haar tenuequote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
Go Esther Go Esther![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie de clip
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-van-ouwehand-leidt
[ afbeelding ]
Wat ik vooral weet is dat jij nogal wat aannames doet nuquote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zodat we weten dat je echt super veel CAREt.
joh, wissel gewoon af en toe af met freedarfur in je subquote:Op donderdag 18 september 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik vooral weet is dat jij nogal wat aannames doet nu
Het erge is nog wel dat groen mijn favoriete kleur wasquote:Op donderdag 18 september 2025 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen eens moeten doen
Sinds Fortuyn zijn wel voornamelijk rechtse partijen daar heel goed in. Die draaien de feiten net wat makkelijker. De hele partij van Wilders is op populistische marketingtrucs gebaseerd, de VVD is er heel goed in (zie de podcast van de oud spindoctors) en dan heb ik het nog niet eens over partijen als FVD, BBB en JA21.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt populistische marketingtrucs? Dat is toch allang aan de gang en heus zijn niet alleen 'rechtse' politiek partijen daarmee begonnen. Vond de tomaat van de SP ooit wel goed gekozen..
Volgens mij ging het over Carequote:Op donderdag 18 september 2025 21:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het erge is nog wel dat groen mijn favoriete kleur was
Er sterven kinderen hoor!!!!quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Er zijn in elk geval een hoop politici druk met zaken die absoluut geen prioriteit horen te hebben. Stel je voor dat je het zou hebben over dingen die voor ons land echt van belang zijn.
Lidewij de Vosquote:Op donderdag 18 september 2025 21:05 schreef SurpriseGirl het volgende:
mevrouw van fvd staat alweer klaar
Jouw meningen zijn geen feiten, al denk je graag van wél.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
pro-palestina in NL is gewoon een doodenge sekte.
Ben je nou mijn gevoelens in de maling aan het nemenquote:
het aantal kamerleden dat zich uitdost in de kleuren van Jemen, vrij Iran en Darfur is inderdaad legio.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw meningen zijn geen feiten, al denk je graag van wél.
Je gaat off topic op je eigen stellingquote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het aantal kamerleden dat zich uitdost in de kleuren van Jemen, vrij Iran en Darfur is inderdaad legio.
Het was maar een mening toch?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben je nou mijn gevoelens in de maling aan het nemen
Zoals gebruikelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:10 schreef SurpriseGirl het volgende:
alle moties van wilders gaan de prullenbak in
Dat is wel duidelijk. Denk dat moslims ook wel blij zijn dat je dit ook gewoon kunt bereiken zonder iemand te bekeren (dat is zo omslachtig en ouderwets).quote:Op donderdag 18 september 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
pro-palestina in NL is gewoon een doodenge sekte.
Waarom zouden ze dat doen? Leveren wij wapens aan een strijdende partij daar? Zijn dat bondgenoten van ons?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het aantal kamerleden dat zich uitdost in de kleuren van Jemen, vrij Iran en Darfur is inderdaad legio.
Even bij de les blijvenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Leveren wij wapens aan een strijdende partij terroristische staat daar? Zijn dat bondgenoten van ons?
Donequote:Op donderdag 18 september 2025 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Etto doodvermoeiend zeg.
Wat zou ik graag een abo hebben zodat ik dat gezwets en langspeelplaat niet meer hoef te zien voorbijkomen.
Komt ook door de manier van reageren trouwens. Mijn hemel, dat maakt het niet bepaald leuker om op een forumpje inhoudelijk proberen te discussiëren.
Te dichtbij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |