Ik noemde het gisterochtend al een kleuterklas.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh kijk me eens begaan zijn met leed, mensen...
Ik draag een tenue met de Palestijnse kleuren.............
Kijk dan... KIJK DAN HOEVEEL IK CARE...
Echt, flikker toch op Ouwehand. En word volwassen, eeuwige puber.
Het was alleen maar dieren en Palestijnen, en Palestijnen en dieren.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarschijnlijk kan ze Palestina niet eens aanwijzen op een landkaart.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat dus! Ze bereikt op die manier het tegenovergestelde, raar mens.
Doe nou niet, straks leest ze dit forum en is ze weer wat maanden afwezigquote:Op donderdag 18 september 2025 20:33 schreef Toine51 het volgende:
Je moet toch wel compleet van het padje zijn als je op die engnek van Ouwehand stemt...
Gadverdamme, met haar pali-kleuren-blouse...
Hoeveel care jij om Darfur?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen eens moeten doen
Wat in de Dilan is ditquote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heet Ouwehand. En de rest klopt ook niet
Ja maar Gaza...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Er zijn in elk geval een hoop politici druk met zaken die absoluut geen prioriteit horen te hebben. Stel je voor dat je het zou hebben over dingen die voor ons land echt van belang zijn.
Daar care ik ook om, vul lekker verder inquote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel care jij om Darfur?
Wordt je er emotioneel van? Het lijkt wel een snaar bij je te raken.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou liever zien dat elke uiting verboden was. Dus geen Palestine speldjes, Nederland speldjes, wat dan ook. Gewoon kleding zonder enige politieke bijbedoeling.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Rechts gebruikt al jaren met veel succes zulke trucjes. Ik vind niet dat er zo politiek beleden zou moeten worden, maar vind het heel logisch dat er een linkse partij is die dit ook probeert. Dat heel rechts daar nu overheen valt vind ik heel hypocriet. Zeker Bosma die nog met een prinsenvlag speldje in de tweede kamer heeft gezeten.
Gast, het heeft JAREN geduurd voordat er uberhaupt een NL vlag in dat huis opgehangen werd.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Rechts gebruikt al jaren met veel succes zulke trucjes. Ik vind niet dat er zo politiek beleden zou moeten worden, maar vind het heel logisch dat er een linkse partij is die dit ook probeert. Dat heel rechts daar nu overheen valt vind ik heel hypocriet. Zeker Bosma die nog met een prinsenvlag speldje in de tweede kamer heeft gezeten.
Zou Ouwehand de kleuren van die vlag überhaupt weten?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel care jij om Darfur?
misschien kun je je subtitels afwisselen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar care ik ook om, vul lekker verder in
Ik ben niet rechts en de reden dat ik 'overheen val' is omdat ik weet dat het de andere kant op niet zo werkt en zelfs een negatief effect heeft.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Ja, ik ga slecht op hypocrisie. Al helemaal als daar menselijk leed voor gebruikt wordt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:58 schreef papert het volgende:
[..]
Wordt je er emotioneel van? Het lijkt wel een snaar bij je te raken.
Dit kan toch nietquote:Op donderdag 18 september 2025 20:52 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verkiezingsstunt gelukt als het overal op de voorpagina's staat.
Waarom zou ikquote:Op donderdag 18 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien kun je je subtitels afwisselen.
Je bedoelt populistische marketingtrucs? Dat is toch allang aan de gang en heus zijn niet alleen 'rechtse' politiek partijen daarmee begonnen. Vond de tomaat van de SP ooit wel goed gekozen..quote:Op donderdag 18 september 2025 20:56 schreef papert het volgende:
Nee. Geen Westerse boeman, dus niet interessant.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zou Ouwehand de kleuren van die vlag überhaupt weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |