Duitsland focus nergens opquote:Op donderdag 18 september 2025 15:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Niet alles vanuit het ruhrgebied waait automatisch en altijd onze kant op. De agrarische industrie heeft een dikke vinger in de pap.
Maar laten we zeggen dat het 1/3e is van die 31% uit het buitenland (men ontleedt dat niet). Dan nog winnen we veel door algemene stikstofbestrijding.
Vooral ook omdat terugdringen van stikstof voor de kortere termijn veel meer oplevert dan Co2 (dat wel tientallen tot honderden jaren kan blijven hangen).
Wat ik niet zo goed begrijp is die totale afkeer van zoiets door te gaan zoeken naar "whatabouts", in dit geval over de grens.
Als je het flink omlaag kunt schroeven en Duitsland focust daar eveneens landelijk op, dan maak je al flinke stappen.
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
Doe niet eens zo theatraal, man. Timmermans, de dominee. Nee, werkt bij mij niet.
Theatraal?! Het gaat hier over genocide he?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
Doe niet eens zo theatraal, man. Timmermans, de dominee. Nee, werkt bij mij niet.
Ik probeer me dat gesprek tussen Schoof en Netanyahu voor te stellen.quote:
Dit is echt om van te jankenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik probeer me dat gesprek tussen Schoof en Netanyahu voor te stellen.
Lieve Bibi, zou je alsjeblieft een beetje kalm aan willen doen in Gaza? Mensen hier beginnen een beetje moeilijk te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |