quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Israėlische vlag heb ik ook al gezien.
Ik vind de ophef overdreven.
Al snap ik het principe “gelijke monniken…” ook wel.
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan toch niet ook die kant op. Jezus zeg
He-le-maal eensquote:
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan toch niet ook die kant op. Jezus zeg
PVV, FVD, JA21quote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.
Weinig gelukkigquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.
Wees blijquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef vPlien het volgende:
PrachtigDit deed Bosma nog best netjes trouwens, denk dat hij het stiekem ook wel grappig vond
Oh welp ik mis wat de Vos allemaal zei
Ik zie BBB, SGP en héél misschien de VVD er ook nog wel voor aan om voor zo’n motie te stemmen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21
zoiets zal het wel zijn
Dat doet hij wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef SurpriseGirl het volgende:
Over de tijd heen roept die nooit als wilders loopt te gillen
VVD is ook liberaal dus die zullen ook wel voor zijn, en SGPquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21
zoiets zal het wel zijn
nooit gezienquote:
Ze wil dat Antifa verboden wordt in navolging vd VS. Wilders/de PVV steunt die motie.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef vPlien het volgende:
[..]
HahaMaar nou weet ik niet waar dr motie over ging
Eng wijf.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef -XOR- het volgende:
Motiediarree en het maskertje van Lidewij meteen af met het Antifaverbod.
Ah thanksquote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze wil dat Antifa verboden wordt in navolging vd VS. Wilders/de PVV steunt die motie.
Vooral vervelend, en ze mist de charme van Baudet om met onzin weg te komen.quote:
Inderdaad, daar kon je nog een beetje om lachen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vooral vervelend, en ze mist de charme van Baudet om met onzin weg te komen.
Wat is er mis met Antifa erkennen als toeristische organisatie? Als ik ze zie kom ik ook altijd graag even kijken wat daar allemaal voor volk rond loopt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef -XOR- het volgende:
Motiediarree en het maskertje van Lidewij meteen af met het Antifaverbod.
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie BBB, SGP en héél misschien de VVD er ook nog wel voor aan om voor zo’n motie te stemmen.
Dat zou echt het failliet zijn van Nederlandse politiekquote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VVD is ook liberaal dus die zullen ook wel voor zijn, en SGP
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Antifa erkennen als toeristische organisatie? Als ik ze zie kom ik ook altijd graag even kijken wat daar allemaal voor volk rond loopt.
Moet je niet in Amerika wonen, daar is dat terrorisme inmiddels.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Antifa erkennen als toeristische organisatie? Als ik ze zie kom ik ook altijd graag even kijken wat daar allemaal voor volk rond loopt.
Dat zijn ze nietquote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer even gemist. Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:49 schreef vPlien het volgende:
Ah Bikker wilt eerst een werkgroep, hoop dat de motie het haalt want ik ben skeptisch maar wel erg nieuwsgierig wat voor manieren er zouden zijn om het vorm te geven dus een werkgroep erop zetten zie ik wel zitten
Te zorgen dat een kabinet (en/of de kamer, de specifieke bewoording weet ik even niet) niet tussendoor kan vallen maar de termijn van 4 jaar uitzit zoals gebruikelijk is in de gemeenteraad en provinciesquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer even gemist. Waar gaat dat over?
Bikker stelde dat Nederlandse kabinetten in vergelijkend perspectief bovengemiddeld vaak vallen en ze wilde graag een taakgroep om te kijken waarom dat zo is.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer even gemist. Waar gaat dat over?
Nederland en Duitsland kunnen en moeten veel meer doen om stikstofproblemen op te lossen. Maar goed, iedereen wijst naar iedereen en er gebeurt niets.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Duitsland focus nergens op
die weten niet waar je het over hebt
Nederland doet ook niks ,
Van Europese makelij dan wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
Lijkt wel een robot, die Dassen..
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:53 schreef vPlien het volgende:
[..]
Te zorgen dat een kabinet (en/of de kamer, de specifieke bewoording weet ik even niet) niet tussendoor kan vallen maar de termijn van 4 jaar uitzit zoals gebruikelijk is in de gemeenteraad en provincies
Dank!quote:Op donderdag 18 september 2025 19:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bikker stelde dat Nederlandse kabinetten in vergelijkend perspectief bovengemiddeld vaak vallen en ze wilde graag een taakgroep om te kijken waarom dat zo is.
Jetten v0.1quote:Op donderdag 18 september 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon weer PVV of BBB stemmenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
Maar “Antifa” is zoveel omvattend, dat kun je toch niet verbieden? Dat is geen homogene groep.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit op gestemd, lieverdquote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon weer PVV of BBB stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |