Je praat maar raak hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Te dichtbij?
Misschien nog wat duidelijker: de enige reden dat Palestina al die woke trendhoppers interesseert is omdat het past in dat debiele intersectionele model van leed, en wie meer en wie minder lijdt, op basis van ras en religie. Smijt er nog wat 'wit westers kolonialisme' tegenaan en presto: de onbelezen progressieve deugneus die Limburg nog niet kan vinden in een atlas is ineens een strijder voor mensenrechten.
Over Darfur, vrouwen en homo's in SA, Iran en Afghanistian hoor ik die cult nooit. Niet alleen omdat dat 'racistisch' zou zijn, men wil uiteraard de hoofddoekjes en baarden niet tegen het hoofd stoten.
Waarom zou dat zijn?
Wat mij het meest stoort is de walgelijke wijze waarop die pro-Pallie club het leed van mensen gebruikt om ideologische punten te scoren. Waren Palestijnen allemaal orthodox-Griekse christenen geweest, had heel dit conflict Ouwehand, Vylan en heel die pro-Pallie club geen zak geïnteresseerd.
Om te kotsen.
Wauw, dank je wel! Wat een solidariteit.quote:
Oekrainers zijn doorgaans orthodoxe Christenen, dacht je dat Oekraine Ouwehand niets kan schelen?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Te dichtbij?
Misschien nog wat duidelijker: de enige reden dat Palestina al die woke trendhoppers interesseert is omdat het past in dat debiele intersectionele model van leed, en wie meer en wie minder lijdt, op basis van ras en religie. Smijt er nog wat 'wit westers kolonialisme' tegenaan en presto: de onbelezen progressieve deugneus die Limburg nog niet kan vinden in een atlas is ineens een strijder voor mensenrechten.
Over Darfur, vrouwen en homo's in SA, Iran en Afghanistian hoor ik die cult nooit. Niet alleen omdat dat 'racistisch' zou zijn, men wil uiteraard de hoofddoekjes en baarden niet tegen het hoofd stoten.
Waarom zou dat zijn?
Wat mij het meest stoort is de walgelijke wijze waarop die pro-Pallie club het leed van mensen gebruikt om ideologische punten te scoren. Waren Palestijnen allemaal orthodox-Griekse christenen geweest, had heel dit conflict Ouwehand, Vylan en heel die pro-Pallie club geen zak geïnteresseerd.
Om te kotsen.
Nul inhoudelijke reactie, maar de sektarische tendensen van je groep zijn duidelijk, want de likes vliegen je om de oren.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Etto doodvermoeiend zeg.
Wat zou ik graag een abo hebben zodat ik dat gezwets en langspeelplaat niet meer hoef te zien voorbijkomen.
Komt ook door de manier van reageren trouwens. Mijn hemel, dat maakt het niet bepaald leuker om op een forumpje inhoudelijk proberen te discussiëren.
Ouwehand houdt van alle beesten, ook die van Hamas.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh kijk me eens begaan zijn met leed, mensen...
Ik draag een tenue met de Palestijnse kleuren.............
Kijk dan... KIJK DAN HOEVEEL IK CARE...
Echt, flikker toch op Ouwehand. En word volwassen, eeuwige puber.
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ouwehand houdt van alle beesten, ook die van Hamas.
Waarom zou ik? Dit is precies wat jij continu doet bij mensen.quote:
Denk niet dat ze het kan maken om blauw aan te trekkenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oekrainers zijn doorgaans orthodoxe Christenen, dacht je dat Oekraine Ouwehand niets kan schelen?
Frie Pallestijn en zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dit is precies wat jij continu doet bij mensen.
Zoek het lekker uit
Voor iemand die niet zo goed tegen stress kan doet ze er wel alles aan om het te krijgen in elk geval.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ouwehand doet het top afgaande op de reacties.
Het ergste is nog dat je werkelijk denkt dat je tegengeluiden kunt uitbannen.quote:
Ja dat triggert jou vooral toch?quote:
WAAROM heb je dat bijschrift?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat triggert jou vooral toch?
Vanaf dat moment liep je alleen nog naar te drammen over mijn bijschrift
Beetje doorzichtig.
Ik geef het op, dat ChatGPT kan er HE-LE-MAAL niks vanquote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
Go Esther Go Esther![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie de clip
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-van-ouwehand-leidt
[ afbeelding ]
Ik doe iets vriendelijks voor een ander. Neem er een voorbeeld aanquote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je werkelijk denkt dat je tegengeluiden kunt uitbannen.
Zeur niet zo manquote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WAAROM heb je dat bijschrift?
Omdat ze daar achter staat. Lijkt mij dan.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WAAROM heb je dat bijschrift?
Word nou eens inhoudelijk.quote:
Hou eens op met zuigen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Word nou eens inhoudelijk.
Waarom dat onderschrift. Onderbouw het eens.
Voorts: hoe gaat dat vrije Palestina er precies uitzien? Word eens concreet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |