Luigi is geen moordenaar. Hij heeft zelfverdediging gebruikt tegen een massamoordenaar. Ik heb het je al 10 keer uitgelegd. Precies wat ik net al zei je accepteert geen tegengeluid.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Schattebol...
Je hebt een moordenaar, iemand die een ongewapende man in zijn rug schoot en doodde, als heilige in je UI.
Neem me het niet kwalijk dat ondergetekende alles wat je zegt over mensenrechten en lijken direct in de prullenbak deponeert.
Sterker nog, was het slachtoffer van Mangione zwart, Mexicaans, of arabisch geweest, had je waarschijnlijk zelf het vuurpeloton aangevoerd om Luigi naar de andere wereld te helpen.
Het lijkt me ook geen vrolijk leven zo. Als het enige wat telt het Gaza-vraagstuk is, en de witte erfstuk. En de rest weinig meer boeit.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ouwehand - dank, Whiskers - moet het gewoon bij beestjes houden.
Zelden zo'n tenekrommende belegen hippie gezien als haar. Compleet met witte erfschuld factor.
Soms vraag ik me echt af of de rest van links (hier op het forum) niet soms een beetje vertwijfelend achter hun bureaustoel op zolder zit.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Luigi is geen moordenaar. Hij heeft zelfverdediging gebruikt tegen een massamoordenaar. Ik heb het je al 10 keer uitgelegd. Precies wat ik net al zei je accepteert geen tegengeluid.
Je hebt ook niets in te brengen tegen het punt dat ik maak, zoals altijd vlucht je.
Jij voert je woke strijd over de lijken van Palestijnen. Precies waar je pro-Palestina van beschuldigt. Waarschijnlijk dat je daarom zo overtuigd bent van je gelijk. Jou boeien Palestijnse doden niks, dus dan kan het LGBT voor Palestina ook niets schelen.
Vooral blijven doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of de rest van links (hier op het forum) niet soms een beetje vertwijfelend achter hun bureaustoel op zolder zit.
Ja, sommige mensen kunnen wel zelf nadenken.quote:
Lijkt meer op 'wild om zich heen schoppen' als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen kunnen wel zelf nadenken.
Je verdedigen tegen mensen die je willen vermoorden maakt je geen moordenaar.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of de rest van links (hier op het forum) niet soms een beetje vertwijfelend achter hun bureaustoel op zolder zit.
Dat zijn argumenten al vrij snel in bepaalde kringen... scheelt een hoop, hoef je er niet serieus op in te gaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt meer op 'wild om zich heen schoppen' als je het mij vraagt..
Antifa is toch al een term uitsluitend gebruikt door hersendood rechts. Lekker laten roepen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het risico is natuurlijk dat alle linkse oppositie weggezet kan worden als “antifa”.
Gelukkig vroeg niemand het aan je.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt meer op 'wild om zich heen schoppen' als je het mij vraagt..
Genant is het goede woord. Iemand binnen PvdD met wat gezag mag Ouwehand wel een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
ouwehand is wel "hip with the kids"... "FOKKIN' HEL".
Mijn hemel wat genant.
Gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg niemand het aan je.
Even liever wat echte feiten noemen, 1000 gedode Israeliers klopt na een gore aanval op onschuldige burgers. Jouw getal van 200.000 dooie Palestijnen klopt niet, maar zou zomaar best kunnen, ze zijn niet geteld. Op twee miljoen inwoners van Gaza is het snel raak schieten.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je verdedigen tegen mensen die je willen vermoorden maakt je geen moordenaar.
Maargoed ik snap dat mensen die niets weten van de moordzuchtige praktijken in de Amerikaanse gezondheidszorg dat niet begrijpen. Lekker verdedigen dat een verzekeraar mensen de dood in jaagt voor extra winst. Al die dode klanten geeft niet, die ene dode CEO das erg!
Zelfde bij Palestina trouwens. Ach die 200.000 dode Palestijnen lekker boeiend. Die 1200 dode Israeliers dat was erg!
Zoals al eerder aangegeven, die ga je waarschijnlijk over een maand niet meer zien bij de debatten.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Genant is het goede woord. Iemand binnen PvdD met wat gezag mag Ouwehand wel een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.
Ok...quote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Even liever wat echte feiten noemen, 1000 gedode Israeliers klopt na een gore aanval op onschuldige burgers. Jouw getal van 200.000 dooie Palestijnen klopt niet, maar zou zomaar best kunnen, ze zijn niet geteld. Op twee miljoen inwoners van Gaza is het snel raak schieten.
Ach NL is niet mijn vaderland, dus ik weet niet dat dit het geval is.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat ook niet
Beweer het tegendeel dan. Het gaat niet om aantallen en voor Israel kan het net zo goed als een enorme aanval op hun burgers zijn, niemand ontkent dat.quote:
Dat zeg je zó vaak dat we dat allemaal inmiddels wel weten..quote:Op donderdag 18 september 2025 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach NL is niet mijn vaderland, dus ik weet niet dat dit het geval is.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:19 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Lijkt me iemand die zichzelf totaal niet onder controle heeft. Labiel.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |