Dit geeft me wel een idee. Al zal ik daarvoor dan wel een eenzame activist uitzoeken.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe iets vriendelijks voor een ander. Neem er een voorbeeld aan
Wat ben je nou aan het drammen?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Word nou eens inhoudelijk.
Waarom dat onderschrift. Onderbouw het eens.
Voorts: hoe gaat dat vrije Palestina er precies uitzien? Word eens concreet.
Faciliteren van censuur is niet vriendelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe iets vriendelijks voor een ander. Neem er een voorbeeld aan
Ff gemist bij welke motie ze wil meetekenenquote:
quote:
De antifa motiequote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff gemist bij welke motie ze wil meetekenen
Verbod Antifaquote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff gemist bij welke motie ze wil meetekenen
De enige die constant 'jeremieert' ben jij. Succes ermee.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Faciliteren van censuur is niet vriendelijk.
Zoals ik gisteren al zei, succes in oktober, dat wordt weer een kneiterrechtse uitslag.
Geeft wel weer genoeg stof voor de 'weldenkenden' om te jeremiëren over hoe erg het toch allemaal is.
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De enige die constant 'jeremieert' ben jij. Succes ermee.
Dank!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je werkelijk denkt dat je tegengeluiden kunt uitbannen.
Zo gaan dictaturen ten onder. En terecht.
Voorspelbaar natuurlijk.quote:
Nee, ik zei dat ik mensen die een moordenaar, Mangione, als heilige vereren niet serieus neem wanneer ze het over mensenrechten hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Dat heb jij al lang gedaan. Wat iemand ook zegt over Gaza. Bij jou is het het ene oor in andere oor uit.
En dan ga je weer door met je gelul dat het enkel om deugpunten gaat.
Je kan het tegengeluid dat mensen tegen genocide zijn niet accepteren.
Lekker blijven rellenquote:
In tegenstelling tot al die mensen die voor GeNoCiDe zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 21:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Dat heb jij al lang gedaan. Wat iemand ook zegt over Gaza. Bij jou is het het ene oor in andere oor uit.
En dan ga je weer door met je gelul dat het enkel om deugpunten gaat.
Je kan het tegengeluid dat mensen tegen genocide zijn niet accepteren.
Ik vermoed van niet, die zien nu hun kans schoon en met FvD, BBB, PVV, VVD, SGP, JA21 en met Joseph en Boomsma is er dus een meerderheid.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voorspelbaar natuurlijk.
Verwacht de SGP ook nog wel eigenlijk.
Hopelijk blijft de VVD voor de verandering wel een keer liberaal wat dit betreft.
Over de lijken van mensen, Palestijnen in dit geval, wordt politiek bedreven.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In tegenstelling tot al die mensen die voor GeNoCiDe zijn
Alsof een verbod veel doet. Dat zijn toch allemaal losse onbelangrijke clubjes die zonder veel consequentie zich anders kunnen noemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voorspelbaar natuurlijk.
Verwacht de SGP ook nog wel eigenlijk.
Hopelijk blijft de VVD voor de verandering wel een keer liberaal wat dit betreft.
Lubach heeft met z'n islamitische-zelfcensuur zichzelf al opgeheven.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, die zien nu hun kans schoon en met FvD, BBB, PVV, VVD, SGP, JA21 en met Joseph en Boomsma is er dus een meerderheid.
Lubach zal de volgende wel zijn die eraan gaat.
Huh, niet alleen Palestijnen, maar goed. Poep praten is wel lekker, maar zet geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over de lijken van mensen, Palestijnen, wordt politiek bedreven.
En dat is buitengewoon onsmakelijk.
Ja inderdaad onsmakelijk dat je je woke strijd over die lijken wil voeren.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over de lijken van mensen, Palestijnen in dit geval, wordt politiek bedreven.
En dat is buitengewoon onsmakelijk.
Schattebol...quote:Op donderdag 18 september 2025 21:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja inderdaad onsmakelijk dat je je woke strijd over die lijken wil voeren.
Mensen als ik willen gewoon dat we ons inzetten om die lijken te voorkomen. Dat noem jij dan onsmakelijk
Het risico is natuurlijk dat alle linkse oppositie weggezet kan worden als “antifa”.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Alsof een verbod veel doet. Dat zijn toch allemaal losse onbelangrijke clubjes die zonder veel consequentie zich anders kunnen noemen.
Dat is nu al.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het risico is natuurlijk dat alle linkse oppositie weggezet kan worden als “antifa”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |