Herkenbaar op zichquote:
Ik trek die valse vrouw nietquote:Op woensdag 17 september 2025 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herkenbaar op zich![]()
Maar toch het geluid maar weer aangezet
Zeg dát!quote:Op woensdag 17 september 2025 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Ironisch om uit de mond van de vlees geworden lobby madame te horen dat ze het vervelend vindt dat er een beeld bestaat dat ze gestuurd wordt door wie dan ook.
quote:Op woensdag 17 september 2025 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch? Dat is van alle tijden. Net als huiselijk geweld bijvoorbeeld.
Mijn oma durfde 40 jaar terug ook niet alleen over straat hoor, ‘‘s avonds.
Tuurlijk kan dat. Maar dan blijft het punt toch staan dat het niet handig is nog geilere mannen massaal binnen te halen. Das gewoon gezond boerenverstand maar oke.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. De mijne ook. Nu 86, en nóg heeft ze last van geile mannen die zich opdringen...
Al is ze uiteraard ook wel écht écht![]()
![]()
Die hangt aan 20 touwtjes, dus dat was een rare opmerking idd.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Ironisch om uit de mond van de vlees geworden lobby madame te horen dat ze het vervelend vindt dat er een beeld bestaat dat ze gestuurd wordt door wie dan ook.
Die hele GL/PvdA klucht en progressief links in zijn geheel bestaat tegenwoordig uit emotioneel vanuit de onderbuik redeneren.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:39 schreef HeatWave het volgende:
En dat wil premier worden, echt de zoveelste Gazahoax in de kamer presenteren.
Welke partij niet?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die hele GL/PvdA klucht en progressief links in zijn geheel bestaat tegenwoordig uit emotioneel vanuit de onderbuik redeneren.
Wat een lulkoekquote:Op woensdag 17 september 2025 18:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die hele GL/PvdA klucht en progressief links in zijn geheel bestaat tegenwoordig uit emotioneel vanuit de onderbuik redeneren.
Rechts met FVD en PVV en links met GL/PVDA en D66 zijn allemaal volksmenners. Vreselijk labiel volk allemaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Tsja, het blijft CU. Die zijn nogal christelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:43 schreef DrMarten het volgende:
Bikker wil graag dat christelijke scholen mogen blijven discrimineren op basis van geaardheid e.d.
Ben het wel met je eens maar ik snap ook wat Timmermans bedoelt. Als je zegt maximaal 20.000 per jaar en dan woedt er een oorlog in Duitsland en willen er hoop mensen hierheen. Ga je dan zeggen nee sorry we hebben onze maximum bereikt; toedels.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:20 schreef User98182 het volgende:
[..]
Zowel rechts als links. Als links slim was passen ze zich daarop aan, zelfs timmermans weet niet precies wat hij wil. Eerst een rapport ondertekenen voor een migratiesaldo en dan vervolgens zeggen
“dan kun je het hebben over bandbreedtes, maar dan kan je niet jaar in jaar uit aan een quotum werken”
Als kiezer weet je dan toch niet wat hij dan wel wil? En niet zomaar een onderwerp.
Hoezo niet? Het is juist typisch Bikkerquote:Op woensdag 17 september 2025 18:47 schreef vPlien het volgende:
Dit had ik even niet zien aankomen van Bikker, nogal teleurstellend
Je ziet het toch vooral bij progressief links gebeuren dat argumenten kracht bijgezet moeten worden door de emokaart te trekken op verschillende onderwerpen.quote:
Huh? Heeft Wilders geen last van?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je ziet het toch vooral bij progressief links gebeuren dat argumenten kracht bijgezet moeten worden door de emokaart te trekken op verschillende onderwerpen.
Als je stemt op Henri dan krijg je GL/PvdA er gratis bij.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rechts met FVD en PVV en links met GL/PVDA en D66 zijn allemaal volksmenners. Vreselijk labiel volk allemaal.
HENRIGOD
Goed dat je het post. Het is namelijk waar.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar dan blijft het punt toch staan dat het niet handig is nog geilere mannen massaal binnen te halen. Das gewoon gezond boerenverstand maar oke.
[ afbeelding ]
Jank nog wat harder.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je ziet het toch vooral bij progressief links gebeuren dat argumenten kracht bijgezet moeten worden door de emokaart te trekken op verschillende onderwerpen.
Nonsensquote:Op woensdag 17 september 2025 18:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik vind het doorgaans een hele redelijke partij, totdat het op dit soort christenfundamentalistische onderwerpen aankomt. Dan vind ik ze doodeng.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is juist typisch Bikker![]()
Al ben ik het ook regelmatig wél met haar eens
Mijn ding is het ook allerminstquote:Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het doorgaans een hele redelijke partij, totdat het op dit soort christenfundamentalistische onderwerpen aankomt. Dan vind ik ze doodeng.
Doodeng vind ik dat niet, ze staan voor hun principes. En dat mag. (binnen de wet)quote:Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het doorgaans een hele redelijke partij, totdat het op dit soort christenfundamentalistische onderwerpen aankomt. Dan vind ik ze doodeng.
Ik denk omdat ze vaak meer vanuit de vredelievende kant van de christelijke normen en waarden spreekt en verbinding zoekt en ook groot fan van nuance is, dus dit was relatief gezien nogal kort door bocht naar mijn idee. Maarja het blijft idd toch de Christen Uniequote:Op woensdag 17 september 2025 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is juist typisch Bikker![]()
Al ben ik het ook regelmatig wél met haar eens
Wel nog steeds een slecht verhaal over immigratie, komt niet verder dan in Europees verband en kom maar op met voorstellen, maar zelf iets doen is blijkbaar niet nodig en zelf enige stelling innemen is al helemaal uit ten boze.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
Uitstekende Timmermans uiteindelijk, moest even op gang komen.
Dat klinkt uitstekend. De SP wilde zelfs met die 2 zaken doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je stemt op Henri dan krijg je GL/PvdA er gratis bij.
Ze moeten ook dat rechtse deel van die partij lozen. Zet ze maar op een schip naar de SGP.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef vPlien het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze vaak meer vanuit de vredelievende kant van de christelijke normen en waarden spreekt en verbinding zoekt en ook groot fan van nuance is, dus dit was relatief gezien nogal kort door bocht naar mijn idee. Maarja het blijft idd toch de Christen Unie
Waarom?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten ook dat rechtse deel van die partij lozen. Zet ze maar op een schip naar de SGP.
Maar dan verliezen ze hun kamerfractie.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten ook dat rechtse deel van die partij lozen. Zet ze maar op een schip naar de SGP.
Nou nee, ze rekenen gewoonweg niet een complete bevolkingsgroep erop af. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed dat je het post. Het is namelijk waar.
Maar dit is bekend bij progressievelingen hoor. Ze negeren het domweg gewoon.
quote:Migratieclash in Kamer: Timmermans wil aantal opvanglocaties voor asielzoekers enorm uitbreiden
quote:Migratieclash in Kamer: Timmermans wil aantal opvanglocaties voor asielzoekers enorm uitbreiden
Kunnen Tweede Kamerleden zich bedwingen en elkaar op een volwassen manier de hand reiken? Dat is de grote vraag bij de algemene politieke beschouwingen. Daarin vliegen de verwijten en wensenlijstjes over en weer.
09:00 uur | vandaag
|
update 18:14
De Telegraaf doet verslag via het liveblog hieronder. Tijdens de algemene politieke beschouwingen debatteert de Kamer over de plannen van het demissionaire kabinet. VVD- en BBB-bewindslieden houden hun hart vast: blijft hun beleidsarme begroting overeind, of wordt die met de verkiezingen voor de deur en partijen in campagnestand nog flink verbouwd?
2 minuten geleden
Mike Muller
Het debat is geschorst voor het diner. Om 19.45 uur gaat het debat verder met BBB-leider Caroline van der Plas.
24 minuten geleden
Mike Muller
NSC-leider Eddy van Hijum krijgt de wind van voren van GL/PvdA-leider Frans Timmermans:
55 minuten geleden
Mike Muller
VVD-voorvrouw Dilan Yesilgöz wil van GL/PvdA-voorman weten welke asielmaatregelen hij wél wil nemen. Het leidt tot een behoorlijke clash.
57 minuten geleden
Mike Muller
Timmermans wil aantal opvanglocaties voor asielzoekers enorm uitbreiden
GL/PvdA-voorman Frans Timmermans zegt in reactie op vragen van CDA-voorman Henri Bontenbal dat hij het aantal opvanglocaties voor asielzoekers flink wil uitbreiden. Hij wil wel 'tweehonderd tot driehonderd veel kleinschaliger opvanglocaties' extra in Nederland hebben, verspreid over het hele land. Bontenbal wil weten of GL/PvdA in kan stemmen met de strengere asielwetten.
Nee, is het antwoord van Timmermans. Hij noemt het strafbaar maken van illegaliteit en het tweestatussenstelsel 'symboolmaatregelen'.
Wel is hij voor het Europese migratiepact. Andere concrete maatregelen voor het inperken de asielmigratie geeft hij niet. "
U komt zelf maar met voorstellen", zegt hij tegen VVD-voorvrouw Dilan Yesilgöz.
Het afschaffen van de permanente verblijfsvergunning? "Nee!", antwoordt Timmermans. Een 'ongewenstverklaring' dan?
Ook dat is volgens Timmermans 'pure symboolpolitiek' waar hij niets van wil weten. "Daarom gaat het nooit met links werken", concludeert Yesilgöz. CDA'er Bontenbal voelt 'geen enkele beweging' op het dossier asielmigratie bij Timmermans.
Volgens Bontenbal hebben de sociaaldemocraten in andere landen, waaronder in Duitsland, immers wél maatregelen genomen. "Nemen uw partijgenoten daar dan ook symboolmaatregelen?", wil Bontenbal weten.
Vandaag
17:27
Mike Muller
Timmermans wil 'sociaal vooruitgangskabinet'
Het woord is aan GL/PvdA-kopman Frans Timmermans. Hij zoekt de schenen op van Geert Wilders (PVV). Hij vindt dat Wilders de godsdienstvrijheid betwist. Wilders blijft zitten. Timmermans vindt dat Nederland 'achteruit is gekacheld'. "
Wij zouden graag zien dat we een meerderheid kunnen mobiliseren voor een sociaal vooruitgangskabinet", aldus Timmermans.
Hij herhaalt dat er meer geld moet worden gestoken in wapens en Defensie.
Timmermans kan er 'met zijn verstand niet bij' dat Nederland geen gewonde kinderen uit Gaza in Nederlandse ziekenhuizen opvangt.
Sluiting van Tata Steel?
Dat vindt de groenrode leider voorbarig. Hij wil het bedrijf de kans geven om te verduurzamen,
Vandaag
17:04
Leon Brandsema
Ouwehand verspreekt zich in debat met Yesilgöz: 'Mevrouw Wilders'
Vandaag
16:53
Mike Muller
VVD-leider Yesilgöz: aangescherpt boerkaverbod in Nederland invoeren
VVD-leider Yesilgöz herhaalt de woorden over 'liberale waarden' die zij eerder uitsprak op het VVD-congres.
Ook pleit zij in haar bijdrage voor een uitgebreider boerkaverbod.
"Het past niet in ons land dat vrouwen zich onder boerka's moeten verstoppen.
Elke vrouw zou de vrijheid moeten hebben om de zon op haar huid te voelen", aldus Yesilgöz. Hoe dat uitgebreidere verbod eruit moet zien, is nog onduidelijk.
Ook wil zij dat asielverdragen worden opengebroken en wil zij dat Nederland zich aansluit bij de 'kritische kopgroep' van de Belgische premier Bart de Wever, die op Europees niveau migratiemaatregelen wil uitrollen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
Uitstekende Timmermans uiteindelijk, moest even op gang komen.
Kan je wel leuk met emoticons strooien, maar hij zegt letterlijk, mijn zoons hoeven niet na te denken over hoe uit te gaan, zijn dochters wel.quote:
Een christelijke partij met naastenliefde zou wel wenselijk zijn. Zou jammer zijn als ze door de rechterflank weer naar rechts worden getrokken.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dan verliezen ze hun kamerfractie.
Dit soort dingen zijn gewoon een USP van die partij, het is zo ongeveer het bestaansrecht.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef vPlien het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze vaak meer vanuit de vredelievende kant van de christelijke normen en waarden spreekt en verbinding zoekt en ook groot fan van nuance is, dus dit was relatief gezien nogal kort door bocht naar mijn idee. Maarja het blijft idd toch de Christen Unie
Ik wil je oprecht begrijpen hoor. Maar hoe kun je dit afrekenen met een complete bevolkingsgroep noemen? Dit zijn toch gewoon de cijfers?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, ze rekenen gewoonweg niet een complete bevolkingsgroep af. Dat is het verschil.
Tot zover dus de onzin dat je voor een strenger asielbeleid bij PvdA/GL moet zijn die bepaalde linkse lieden hier verkondigen. Nog eens 200-300 locaties erbij als het aan Timmermans ligt dusquote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
Ik hoorde Timmermans praten over een dikke 300 woonoorden voor de moslims
mogen die wel in de weilanden gebouwd worden dan??
https://www.telegraaf.nl/(...)reiden/90971911.html
[..]
[..]
De grondwet godsdiensvrijheid en vrijheid van meningsuiting krijg je echt niet zomaar eentweedrie gewijzigd. En gelukkig maar.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon een USP van die partij, het is zo ongeveer het bestaansrecht.
Maar Bikker heeft geluk: de komende jaren zal de mogelijkheid om deze vorm van discriminatie toe te passen nog wel even blijven bestaan, want de kans dat het CDA deel uitmaakt van het komende kabinet nadert de 1. Ook al is er vermoedelijk wel een kamermeerderheid voor, het gaat nooit in een regeerakkoord komen dat mede door het CDA wordt ondertekend. En aangezien het in numeriek opzicht nogal een marginaal issue is, zal er geen enkele partij zijn die hiervoor echt een breekijzer in de onderhandelingen zet.
Ik heb wilders geen enkele keer naar de microfoon horen gaanquote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
Ik hoorde Timmermans praten over een dikke 300 woonoorden voor de moslims
mogen die wel in de weilanden gebouwd worden dan??
https://www.telegraaf.nl/(...)reiden/90971911.html
[..]
[..]
Je hebt m.i. niet goed geluisterd, Timmermans was voor de spreidingswet en kleinere locaties.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Tot zover dus de onzin dat je voor een strenger asielbeleid bij PvdA/GL moet zijn die bepaalde linkse lieden hier verkondigen. Nog eens 200-300 locaties erbij als het aan Timmermans ligt dus
Het is niet waar. En tot ziens maar weerquote:Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat je dondersgoed weet dat het niet gaat om de cijfers maar het verhaal erachter en de consequenties voor de individuele asielzoeker.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil je oprecht begrijpen hoor. Maar hoe kun je dit afrekenen met een complete bevolkingsgroep noemen? Dit zijn toch gewoon de cijfers?
Als Marokkaanse meisjes het beter doen op het WO dan autochtonen mag dat gemeld worden, als klanten met een rood winkelmandje meer geld uitgeven dan een blauwe winkelmandje dan mag dat gemeld worden. Als dikke mensen vaker een hartinfarct krijgen mag dat gemeld worden. Dat is niet bedoeld om iemand te kwetsen of een groep neer te sabelen, maar gewoon om tot een gedegen analyse te komen.
Spreek ik dat tegen dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:05 schreef Fannie het volgende:
[..]
Kan je wel leuk met emoticons strooien, maar hij zegt letterlijk, mijn zoons hoeven niet na te denken over hoe uit te gaan, zijn dochters wel.
Dat zegt toch alles? Dochters worden lastig gevallen, zoons niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hebt m.i. niet goed geluisterd, Timmermans was voor de spreidingswet en kleinere locaties.
Klopt hoor. Doodse stilte van @Whiskers2009 en @Tomatenboerquote:Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Wat is er mis met statistiek om dat in te zetten voor het bestrijden van problemen? Wil je soms dat er voor sommige onderwerpen geen statistiek wordt bedreven?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je dondersgoed weet dat het niet gaat om de cijfers maar het verhaal erachter en de consequenties voor de individuele asielzoeker.
Lezen is lastig kennelijkquote:Op woensdag 17 september 2025 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt hoor. Doodse stilte van @:Whiskers2009 en @:Tomatenboer
Dit is vooral een gevolg van art.23. En gezien de geschiedenis en de complexiteit dáárvan krijg je het nog niet eens viervijfzes gewijzigd. Vind ik persoonlijk ook niet verkeerd want ik ben er in zijn algemeenheid een groot voorstander van, maar de uitzondering op artikel 1 is wel een klein detail dat van mij mag verdwijnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De grondwet godsdiensvrijheid en vrijheid van meningsuiting krijg je echt niet zomaar eentweedrie gewijzigd. En gelukkig maar.
Ik sta er open voor als jij een andere mening hebt. Heb jij andere cijfers?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is niet waar. En tot ziens maar weer
Dit dus. Juist geen grote locaties waar alles vastloopt, maar meerdere kleine locaties om de doorstroom en integratie te bevorderen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hebt m.i. niet goed geluisterd, Timmermans was voor de spreidingswet en kleinere locaties.
Je snapt het nog niet? Wat denk je dat er mis is als we niet kijken naar het individu, maar louter oordelen en handelen op basis van statistiek? Laat je fantasie eens los!quote:Op woensdag 17 september 2025 19:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Wat is er mis met statistiek om dat in te zetten voor het bestrijden van problemen? Wil je soms dat er voor sommige onderwerpen geen statistiek wordt bedreven?
Zonder die asielzoeker zou het sws veiliger zijn. Was het betreffende misdrijf überhaupt niet gepleegd.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je dondersgoed weet dat het niet gaat om de cijfers maar het verhaal erachter en de consequenties voor de individuele asielzoeker.
Nee ik snap het niet? Wat is er mis mee om statistiek te bedrijven op basis van mannen, vrouwen, bevolkingsgroepen, ziekteklassen. Kennis vergaren is verstandig en helpt de samenleving vooruit.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet? Wat denk je dat er mis is als we niet kijken naar het individu, maar louter oordelen en handelen op basis van statistiek? Laat je fantasie eens los!
Persoonlijke aanval?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lezen is lastig kennelijk
Verder: persoonlijke aanval getuigen nou niet van debaterskwaliteiten
jaquote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef SurpriseGirl het volgende:
Zijn alle asielzoekers van het moslimgeloof volgens jou?
Ons land zou veel veiliger zijn zonder dit soort tuig.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar dan blijft het punt toch staan dat het niet handig is nog geilere mannen massaal binnen te halen. Das gewoon gezond boerenverstand maar oke.
[ afbeelding ]
gaat wat fraais worden in Nederland over 10 jaarquote:
Zonder mensen is het ook een stuk veiliger. Dit zijn gewoon non-argumenten. Bovendien pleit ik juist voor individualistisch benaderen. Dus je voorbeeld is compleet irrelevant. Als je weet dat iemand een bedreiging vormt voor de veiligheid van anderen, moet je per definitie maatregelen nemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zonder die asielzoeker zou het sws veiliger zijn. Was het betreffende misdrijf überhaupt niet gepleegd.
En hoezo interesseren wij, of het slachtoffer, zich voor de consequenties voor hem? Had ie zich maar gewoon moeten gedragen.
Groen links is een partij die leeft van groene dromen , gehoorzame wolven, beleefde moslims en paardenbloemenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
De grap van de spreidingswet is dat alle nadelen kloppen (het probleem verspreiden), terwijl de wet niet ver genoeg reikt om voordelen te bieden (betere integratie en kleinschaliger).
Zou Timmermans dat weten?
Hoe ziet dat individualistisch benaderen er uit dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder mensen is het ook een stuk veiliger. Dit zijn gewoon non-argumenten. Bovendien pleit ik juist voor individualistisch benaderen. Dus je voorbeeld is compleet irrelevant. Als je weet dat iemand een bedreiging vormt voor de veiligheid van anderen, moet je per definitie maatregelen nemen.
Omdat je met deze statistiek niet kan extrapoleren.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet? Wat is er mis mee om statistiek te bedrijven op basis van mannen, vrouwen, bevolkingsgroepen, ziekteklassen. Kennis vergaren is verstandig en helpt de samenleving vooruit.
Ik herhaal het nogmaals, het gaat mij niet om de cijfer, maar welke consequenties je daaraan verbindt richting individuen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet? Wat is er mis mee om statistiek te bedrijven op basis van mannen, vrouwen, bevolkingsgroepen, ziekteklassen. Kennis vergaren is verstandig en helpt de samenleving vooruit.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik herhaal het nogmaals, het gaat mij niet om de cijfer, maar welke consequenties je daaraan verbindt richting individuen.
Naast een kleinschalig AZC wonen is ook geen pretje hoor. We weten allemaal dat die 'kleine' locaties gecombineerd voor nog meer ellende in Nederland gaan zorgen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meerdere kleinere locaties! Manoman.
Ik neem aan dat statistiek bedreven wordt adh van de minimale benodigde steekproefgroottes en dergelijke.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je met deze statistiek niet kan extrapoleren.
Ok dat zou kunnen, als je daarnaast ook nog de mensen een uitzichtloze ellenlange procedure geeft dan wel, ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Naast een kleinschalig AZC wonen is ook geen pretje hoor. We weten allemaal dat die 'kleine' locaties gecombineerd voor nog meer ellende in Nederland gaan zorgen.
In Duitsland is ook zo'n spreidingswet voor 'kleine' locaties van kracht, daar gaat het ook al jaren fantastisch![]()
Onder Timmermans gaat Nederland een groot AZC met nog meer overlast worden.
Omdat het gedrag van 100 mensen met rode broeken niets zegt over het gedrag van de volgende individu met een rode broek.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat statistiek bedreven wordt adh van de minimale benodigde steekproefgroottes en dergelijke.
Waarom zou het niet te extrapoleren zijn?
De spreidingswet borgt nergens de garantie dat de locaties ook kleinschalig blijven en dat de integratie bevorderd wordt. De zoveelste leugen van PvdA/GL dus. Die kieperen alles liever over de schutting de provincie in.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dilan heeft dan ook geen enkele liberale vezel. Ze is een schande voor de VVD.quote:
Wat wil jij dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans ziet kinderen graag samen spelen op het schoolplein. (Jantje en Mohammed)
Op zich niets mis mee.
Maar de gedachtegang die Timmermans daarmee heeft en wat hij wil voor Nederland is minder...
Hele gevaarlijk man met zijn onomkeerbare toekomst gedachten.
Als je zo redeneert kun je nooit meer statistiek bedrijven.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat het gedrag van 100 mensen met rode broeken niets zegt over het gedrag van de volgende individu met een rode broek.
Gemiddelden ja. Dat exact het punt. Het zegt dus niets over een willekeurige inwoner van Blaricum.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kun je nooit meer statistiek bedrijven.
Met statistiek kun je juist meten aan de hand van de juiste steekproefgrootte hoe de gehele groep gemiddeld genomen is.
In Blaricum wonen gemiddeld genomen rijke mensen. Het betekent niet dat iedereen rijk is. Of in Blaricum hebben relatief véél mensen een sportauto. Niet iedereen in Blaricum.
Het is wel een zekerheid dat onder Timmermans de 'zorgelijke demografische ontwikkelingen' in een stroomversnelling zullen geraken ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans ziet kinderen graag samen spelen op het schoolplein. (Jantje en Mohammed)
Op zich niets mis mee.
Maar de gedachtegang die Timmermans daarmee heeft en wat hij wil voor Nederland is minder...
Hele gevaarlijk man met zijn onomkeerbare toekomstgedachten.
Dat klopt. Niet iedereen met 12 bier op rijdt gevaarlijk of slordig, maar veel mensen wel. Toch moeten individuen die ondanks dat ze 12 bier op kunnen en tot behoorlijk autorijden in staat zijn zich houden aan de wet die beperkingen oplegt ten aanzien van alcohol consumptie in het verkeer.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gemiddelden ja. Dat exact het punt. Het zegt dus niets over een willekeurige inwoner van Blaricum.
@Janneke141 lijt me met uitstek de persoon waaraan JIJ daaromtrent in deze iets moet uitleggen inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met statistiek kun je juist meten aan de hand van de juiste steekproefgrootte hoe de gehele groep gemiddeld genomen is.
In Blaricum wonen gemiddeld genomen rijke mensen. Het betekent niet dat iedereen rijk is. Of in Blaricum hebben relatief véél mensen een sportauto. Niet iedereen in Blaricum.
Je kunt overal statistiek op bedrijven. Je kunt alleen niet iedere statistiek gebruiken om beleid op te maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noordwijk is een mooi voorbeeld daarvan. Gemeente met meerdere kernen waar het COA iedereen op dezelfde plek aan de rand van één van de kernen wilde dumpen. 200 personen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De spreidingswet borgt nergens de garantie dat de locaties ook kleinschalig blijven en dat de integratie bevorderd wordt. De zoveelste leugen van PvdA/GL dus. Die kieperen alles liever over de schutting de provincie in.
Je verduidelijkt alleen dat je het niet begrijpt.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt overal statistiek op bedrijven. Je kunt alleen niet iedere statistiek gebruiken om beleid op te maken.
Maar goed, dat wist je zelf ook wel. Ik verduidelijk het alleen even voor de nietsvermoedende lezer die denkt dat het logisch klinkt wat je zegt.
Leuk voorbeeld. Hier zit een logisch gevolg in: alcoholgebruik leidt (onder meer) tot een slechter reactievermogen en coördinatie, en dus tot meer ongelukken. Als je 100 dronken mensen laat autorijden ga je een hoop ongelukken zien: dat is niet alleen statistiek, maar ook een duidelijk aantoonbare causaliteit.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt. Niet iedereen met 12 bier op rijdt gevaarlijk of slordig, maar veel mensen wel. Toch moeten individuen die ondanks dat ze 12 bier op kunnen en tot behoorlijk autorijden in staat zijn zich houden aan de wet die beperkingen oplegt ten aanzien van alcohol consumptie in het verkeer.
Dat klopt dus niet, aangezien individuen zich doorgaans verschillend gedragen en een eigen wil hebben en voor overmatig alcohol en roken de medische schade wetenschappelijk bewezen is, in alle gevallen. Er is een causaal verband.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
Met statistiek en cijfers (bestaansrecht van het CBS) kun je juist met argumenten beleid voeren. Als je elke casus individuele omstandigheden beslissingen of beleid maakt dan kan je al snel racisme/bias/discriminatie/willekeur aangewreven worden.
Nu kun je met vertrouwen zeggen dat het drinken van alcohol in het verkeer onverstandig is en dat dat beperkt moet worden, of dat roken gemiddelde genomen tot meer overlijdens zorgt. Of dat asielzoekers uit landen X of Y zorgen voor bepaalde lusten of lasten.
Je geeft hem véél te veel credits..quote:Op woensdag 17 september 2025 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt overal statistiek op bedrijven. Je kunt alleen niet iedere statistiek gebruiken om beleid op te maken.
Maar goed, dat wist je zelf ook wel. Ik verduidelijk het alleen even voor de nietsvermoedende lezer die denkt dat het logisch klinkt wat je zegt.
Nee hoor. Ik geef hem veel te veel aandacht, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je geeft hem véél te veel credits..
Beidequote:Op woensdag 17 september 2025 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef hem veel te veel aandacht, dat dan weer wel.
Ik hoor je zou Eva Jinek zeggen.quote:
Op de frontpage van Fok kun je naar hartelust de meest vunzige grapjes maken over moslims. Kan je je hobby lekker uitoefenen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
Ik hoorde Timmermans straks met droge ogen beweren dat hij verwachtte dat over enige tijd grappen over moslims maken geen enkel probleem meer zou zijn.
Ja dan ben je wel klaar. Sprookjeskabouter.
Ze maken onderling al wel grapjes hoor! Moslims hebben gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig om grappen over de islam te kunnen verdragen!quote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
Ik hoorde Timmermans straks met droge ogen beweren dat hij verwachtte dat over enige tijd grappen over moslims maken geen enkel probleem meer zou zijn.
Dat meen je niet, kolere hoe dom kan je zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
Je hebt het over @Zorro toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat meen je niet, kolere hoe dom kan je zijn.
Nou uh, je moet ook niet meer roepen dat iets een jodenfooi is, he, soms kunnen grappen met terugwerking ook niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze maken onderling al wel grapjes hoor! Moslims hebben gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig om grappen over de islam te kunnen verdragen!
Fransje
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet of die mannen die dat doen echt trouw naar de moskee gaan. Ze zullen allicht Moslim zijn, maar of ze zich ook houden aan alle plichten vraag ik mij af. Maar dat boeit mij ook niet zo heel erg.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld. Hier zit een logisch gevolg in: alcoholgebruik leidt (onder meer) tot een slechter reactievermogen en coördinatie, en dus tot meer ongelukken. Als je 100 dronken mensen laat autorijden ga je een hoop ongelukken zien: dat is niet alleen statistiek, maar ook een duidelijk aantoonbare causaliteit.
Dus de vraag die ik je dan maar op de man af stel: zit er volgens jou ook zo'n causaliteit tussen de groep {mensen die naar de moskee gaan} en {mannen die willekeurige meisjes verkrachten}?
Nee, dat kun je nietquote:Op woensdag 17 september 2025 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet of die mannen die dat doen echt trouw naar de moskee gaan. Ze zullen allicht Moslim zijn, maar of ze zich ook houden aan alle plichten vraag ik mij af. Maar dat boeit mij ook niet zo heel erg.
Causaal verband is lastiger aan te tonen. Je kan de mate van educatie die een asielzoeker uit een bepaald land heeft genoten zien als causaliteit.
Ik claim ook niet dat we iets kunnen voorspellen obv individuen. Ik claim dat statistiek bedrijven door bijvoorbeeld te meten hoeveel criminaliteit een asielzoeker uit land X gemiddeld genomen veroorzaakt een handige tool is om gericht beleid te kunnen maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, aangezien individuen zich doorgaans verschillend gedragen en een eigen wil hebben en voor overmatig alcohol en roken de medische schade wetenschappelijk bewezen is, in alle gevallen. Er is een causaal verband.
Dat roken of alcohol schadelijk is wordt dan ook niet afgeleid van statistiek.
Wat staat daar?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik hoor je zou Eva Jinek zeggen.
quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt het over @:Zorro toch?
Je hoeft je wensdromen hier niet te onthullen hoorquote:
En dat heeft dan weer niets met statistiek te maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
We weten dat veel en vet eten ongezond is voor de mens, maar toch wordt de ene sneller ziek/dik dan de ander. Toch wordt er wel beleid gemaakt voor ongezond voedsel.
Joh, geef me een euro dan heb je gewonnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer niets met statistiek te maken.
Caroline is best wel geliefd hoor , vergis je nietquote:
Dat zou ik nooit doen, dat is ook niet democratisch, hoor, ik vind dat je naar iedereen moet kunnen luisteren.quote:
Wat ik wel of niet moet bepaal ik toch echt zelf.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, dat is ook niet democratisch, hoor, ik vind dat je naar iedereen moet kunnen luisteren.
Eentje voor het plakboek.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:59 schreef quo_ het volgende:
[..]
Is al geclaimd door de PvdA : Meer Asielzoekers Geen Arbeiders
https://www.telegraaf.nl/(...)reiden/90971911.htmlquote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Carolaain is haar eigen straatje weer aan het schoonvegen
Kunnen Tweede Kamerleden zich bedwingen en elkaar op een volwassen manier de hand reiken?
Timmermans wil aantal opvanglocaties voor asielzoekers enorm uitbreiden
GL/PvdA-voorman Frans Timmermans zegt in reactie op vragen van CDA-voorman Henri Bontenbal dat hij het aantal opvanglocaties voor asielzoekers flink wil uitbreiden. Hij wil wel 'tweehonderd tot driehonderd veel kleinschaliger opvanglocaties' extra in Nederland hebben, verspreid over het hele land. Bontenbal wil weten of GL/PvdA in kan stemmen met de strengere asielwetten.
Nee, is het antwoord van Timmermans. Hij noemt het strafbaar maken van illegaliteit en het tweestatussenstelsel 'symboolmaatregelen'.
Wel is hij voor het Europese migratiepact. Andere concrete maatregelen voor het inperken de asielmigratie geeft hij niet. "U komt zelf maar met voorstellen", zegt hij tegen VVD-voorvrouw Dilan Yesilgöz
. Het afschaffen van de permanente verblijfsvergunning? "Nee!", antwoordt Timmermans.
Een 'ongewenstverklaring' dan?
Ook dat is volgens Timmermans 'pure symboolpolitiek' waar hij niets van wil weten. "
Daarom gaat het nooit met links werken", concludeert Yesilgöz. CDA'er Bontenbal voelt 'geen enkele beweging' op het dossier asielmigratie bij Timmermans.
Volgens Bontenbal hebben de sociaaldemocraten in andere landen, waaronder in Duitsland, immers wél maatregelen genomen.
"Nemen uw partijgenoten daar dan ook symboolmaatregelen?", wil Bontenbal weten..
Kijkt ze goed af van GL-PvdA.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Carolaain is haar eigen straatje weer aan het schoonvegen
Niet liegen aubquote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijkt ze goed af van GL-PvdA.
Uiteraard!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet moet bepaal ik toch echt zelf.
Je mag niet verbasteren hier.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef DrMarten het volgende:
Volgens kerrolain werkt het kabinet keihard. Zo hard dat haar eigen minister weer niets heeft aangeleverd rondom het terugdringen van de stikstofuitstoot
Vertellen teveel de waarheid over de waardeloze economische maatregelen van rechts?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel mooie bezuinigingsmaatregel. Kunnen wij het CBS tenminste opdoeken. Heeft geen zin die club.
ik vraag me af waar Timmermans al die asiel zoekers locaties wil gaan bouwen , toch niet in het kostbare weiland??quote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijkt ze goed af van GL-PvdA.
En terechtquote:Op woensdag 17 september 2025 20:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je mag niet verbasteren hier.
Niemand vind haar belangrijk genoegquote:
Nogmaals, maar nóg wat krachtiger:quote:
Jetten is helemaal nog niet ah woord geweest behalve tijdens interruptiesquote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Absoluut genoten van de voordrachten van Timmermans en Jetten.
Als je wil weten waarom 'progressief links' nooit meer een meerderheid gaat krijgen, kijk hun bijdragen even terug.
Hulde.
Die interrupties waren al genieten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jetten is helemaal nog niet ah woord geweest behalve tijdens interrupties
En Timmermans deed het prima
Ben je niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even meelezen. Benieuwd naar de mening van Etto.
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even meelezen. Benieuwd naar de mening van Etto.
Je plaat loopt vast.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Absoluut genoten van de voordrachten van Timmermans en Jetten.
Als je wil weten waarom 'progressief links' nooit meer een meerderheid gaat krijgen, kijk hun bijdragen even terug.
Hulde.
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.
Ik heb er vandaag al een paar meer toegevoegd aan de blocklijstquote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.
Doe ik voor je. Scheelt een hoop gebagger.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.
Thanks.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe ik voor je. Scheelt een hoop gebagger.
Zonde, hoor, dat blokkeert elke communicatie.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al een paar meer toegevoegd aan de blocklijst
Bedel, bedelquote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
van der Plas geeft Hamas de schuld van de Israelische bruutheid in Gaza
![]()
Plank voor de kop. Plank achter de kop.
Dogmatisch, verstard Joden beschermen..... -->> holocausttrauma
Altijd een brevet van onvermogen gevonden. Blocken, bannen, blacklisten. Dan ben je gewoon een mislukte debater.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zonde, hoor, dat blokkeert elke communicatie.
Ik doe het niet. Maar bij sommigen is er écht niks mee verloren hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd een brevet van onvermogen gevonden. Blocken, bannen, blacklisten. Dan ben je gewoon een mislukte debater.
Same , nog nooit gedaan , maar dan nog : dat moeten mensen lekker zelf weten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Maar bij sommigen is er écht niks mee verloren hoor
Communicatie moet 2 kanten op. Bij sommige users werkt dat niet zo goed.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vooral bij users die blokkeren.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Communicatie moet 2 kanten op. Bij sommige users werkt dat niet zo goed.
Precies!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same , nog nooit gedaan , maar dan nog : dat moeten mensen lekker zelf weten.
Gaza kaapt het miljoenennota debat.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
Gaza of asielzoekers, wat een afleidende onderwerpen zijn dit.
Nee, daar heeft zo kort voor de verkiezingen echt niemand zin in. Zelfs de SP niet denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de toekomst van de zorg met die enorme vergrijzing? Niemand hoor je daarover.
Yeah daar zou ik ook graag meer debat over willen zien. Maarja verkiezingstijd…quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de toekomst van de zorg met die enorme vergrijzing? Niemand hoor je daarover.
Moeilijk. Met een heel arsenaal aan partijen die wel graag met deze partij willen formeren. Yeṣilgöz zit al onder het balkon bij Eerdmans met haar gitaar. Of er nu wel of geen Geert bij aanschuift.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Timmermans heel goed bij het benoemen en bepleiten van de democratische waarden.
Wilders mag sowieso ophoepelen met zijn eigen eenmanspartij en ik hoop dat er een wet komt die dit soort ondemocratische partijen verbied.
Individueel uitzetten.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ziet dat individualistisch benaderen er uit dan?
Doeiquote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Bocaj het volgende:
ik zet hem misschien maar af... Kunnen beter stoppen.
21:00 uur is mooi. (Wilders)
Wat let je? Genoeg goede doelen die mensen in Nederland helpen. ❤️quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ben bereid meer te betalen voor ons land.
Alle mogelijke instanties van de VN ja, plus een rare club waar iedereen lid van kan worden.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef DrMarten het volgende:
Alle mogelijke instanties spreken van genocide. Reactie BBB 'ja maar Hamas'
Jij ging iets zinnigers doen, weet je nog?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van Baarle met z'n Palestina-vlaggetje...
Mag ik even overgeven.
Bizar jaquote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef DrMarten het volgende:
Alle mogelijke instanties spreken van genocide. Reactie BBB 'ja maar Hamas'
Dat doe ik: aanwijzen van tenenkrommende selectiviteit en hypocrisie. Buitengewoon zinnig.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ging iets zinnigers doen, weet je nog?
Korter dan het lezen van een degelijk boek.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe lang duurt het voor doe abbo geactiveerd is als je die cadeau krijgt?
En jij bepaalt wel ff welke organisatie geloofwaardiger is? Nog afgezien vh feit dat er veel meer organisaties concluderen dat er wél sprake is van genocide dan niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alle mogelijke instanties van de VN ja, plus een rare club waar iedereen lid van kan worden.
Britse overheid met eigen gedegen onderzoek kwam tot de conclusie geen genocide.
Je hebt er geen gehad dusquote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
neem er zelf dan eenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee, nee, nee.. Je ging elders heen. Fijne avond dus nogmaalsquote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doe ik: aanwijzen van tenenkrommende selectiviteit en hypocrisie. Buitengewoon zinnig.
1x per dag maar?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:46 schreef Bocaj het volgende:
Mensen moeten gewoon DAGELIJKS hun bek poetsen!
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Je ging elders heen. Fijne avond dus nogmaals
Ik hoorde geen vraag, maar ik wil graag even een persoonlijk feitje maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Van der Plas is wat mij betreft volkomen ongeschikt.
Heel Nederland de ellende van ter Apel/Budel.quote:
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dan moet ik Danny geld geven. Dat is tegen mijn principes.
Die UI moeten ze verbieden.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:46 schreef Bocaj het volgende:
Mensen moeten gewoon DAGELIJKS hun bek poetsen!
Jij ging weg, gewoon gaan dan ook. Doe ff betrouwbaar..quote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die UI moeten ze verbieden.
Ik heb niks bijzonders in oktober. Behalve de verjaardag van mijn liefquote:
Offtopic..quote:Op woensdag 17 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die interrupties waren al genieten.
Wat deed Timmermans precies prima?
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Offtopic..
Ik ben eigenlijk benieuwd of Timmermans z'n achternaam een beetje waarmaakt in de doe-het-zelf scene.
lekker democratisch van je.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Timmermans heel goed bij het benoemen en bepleiten van de democratische waarden.
Wilders mag sowieso ophoepelen met zijn eigen eenmanspartij en ik hoop dat er een wet komt die dit soort ondemocratische partijen verbied.
Democraticher dan Wilders i.i.g...quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
lekker democratisch van je.
Who cares? Hij heeft zo veel ellende hoogstpersoonlijk veroorzaakt (en dan heb ik het nog niet eens over de oprichting & het in de regering stappen vh NSC)..quote:
Voor het nomen est omen topic is Ouwehand wel een mooie.quote:
Hij had er nooit in moeten stappen inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Who cares? Hij heeft zo veel ellende hoogstpersoonlijk veroorzaakt (en dan heb ik het nog niet een over de oprichting & het in de regering stappen vh NSC)..
Spijker-kop zie ik. Dus dank voor het complimentquote:
Zie net het hilarische Ouwenhand-momentje terug en kon het niet laten.quote:
Tamelijk bizar inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Is die flapdrol van NSC nu serieus verontwaardigd dat het kabinet niet heeft geleverd terwijl ie tot een paar weken terug zelf in dat kabinet zat?
Wij kijken gewoon live hoor..quote:Op woensdag 17 september 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie net het hilarische Ouwenhand-momentje terug en kon het niet laten.
Echt, te-nen-krom-mend.
Ja, ik nu ook. Moest werken vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon live hoor..
Ik heb nog vakantiequote:Op woensdag 17 september 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik nu ook. Moest werken vandaag.
Ga maar alvast weer uit van een nieuw rechts kabinet. Dan kan het nooit meevallen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hebben ze het ook nog over onderwerpen gehad die er wel toe doen. Dag en nacht lullen over migratie terwijl iedereen het eens is, lijkt me vrij nutteloos.
NSC heeft het al met NSB geprobeerd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef -XOR- het volgende:
Heeft NSC eigenlijk al aangegeven met wie ze wel en niet in het volgend kabinet willen?
Singapore, COTA en Mexico.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb niks bijzonders in oktober.
Zonder zetels lijkt me niet dat dat veel uitmaakt. Beetje als je afvragen met wie Bij1 wil gaan regeren.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef -XOR- het volgende:
Heeft NSC eigenlijk al aangegeven met wie ze wel en niet in het volgend kabinet willen?
Ok, ok, óók autosport is belangrijk (voor mij/ons)quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Beginnen met persoonlijke verhalen..
Ik bespeur vooral persoonlijke afkeer andersquote:Op woensdag 17 september 2025 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, wat een slecht begin van Jetten, afgeven op andere partijen.
Radicaal, geld halen waar het zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil best mijn mening verkondigen. Ik heb het goed ja. We zullen als land moeten interen. Het gaat niet goed namelijk. Ben van mening dat de rijkeren moeten gaan betalen.
Nee hoor, ik wil horen wat hij met Nederland wil.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bespeur vooral persoonlijke afkerr anders
Ik hoor niks raarsquote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Code rood twee voor twaalf Jetten mekkert over doemdenkers...
Jiskefet
Waarom?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef -XOR- het volgende:
Robbie kan dit soort gebbetjes wel beter achterwege laten.
En zijn er ook partijen die dit vinden?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil best mijn mening verkondigen. Ik heb het goed ja. We zullen als land moeten interen. Het gaat niet goed namelijk. Ben van mening dat de rijkeren moeten gaan betalen.
Toch nog enig begrip van jou, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
0 interruptiesquote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Wilders eigenlijk eigenlijk ook maar 1 keer geïnterrumpeerd of is na zijn inbreng blijven zitten? Totaal niet geïnteresseerd in het debat die vent.
Is er vanuit jouw gezin meer behoefte aan politieke focus op zorg, huisvesting en bestaanszekerheid? Of wil je wat meer entertainment?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
Iets humoristisch brengen is niet zijn sterkste punt.quote:
Alleen maar zenden, continu hetzelfde herhalen en verder op niemand reageren.quote:
Ja, en terecht.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef Puzzie het volgende:
Ai ,medisch ethische kwesties en Bikker
Die is blij met het aantal zetels in de peilingen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Wilders eigenlijk eigenlijk ook maar 1 keer geïnterrumpeerd of is na zijn inbreng blijven zitten? Totaal niet geïnteresseerd in het debat die vent.
Onzin. Zelfbeschikking.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Precies, pak 'm Bikker.
D66 = mens moet opleveren en is anders een kostenpost, maar dan verpakt in vloeipapier en een hoop blabla over autonomie.
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alleen maar zenden, continu hetzelfde herhalen en verder op niemand reageren.
Het komt me toch ergens bekend van voor.
Daar ga ik zeker vanuit. Ik vind het ook zonde dat PvdA/GL niet echt lijkt te willen breken met de huidige politieke koers. Ze vinden het blijkbaar belangrijker te kunnen aanschuiven in een overwegend rechtse coalitie.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ga maar alvast weer uit van een nieuw rechts kabinet. Dan kan het nooit meevallen.
Met name omdat ie wel een aantal keer direct is aangesproken. Die vent doet alles uit puur electorale overweging, nog meer dan tegenwoordig normaal is geworden daar. Toen ie zich nog moest 'invechten' daar was ie niet bij die microfoon weg te slaan, nu is ie zelfgenoegzaam en decadent geworden. Althans zo interpreteer ik dat.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Code rood twee voor twaalf Jetten mekkert over doemdenkers...
Jiskefet
Heeft groot gelijk. En niet Bikker.quote:
Doe ik, terwijl ik niet naar Argentinie en Spanje afreis.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Los van of Rob je pleased of niet.
Bewaar deze post even voor wanneer dit zootje landijs van enkele kilometers dik met de omtrek van het grootste Britse eiland in zee dondert met de rest erachteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |